نوشته شده توسط : cyrus

طراحی سایت بازرگانی برای شرکت هایی که در زمینه تجارت و بازرگانی، امور صادرات و واردات فعالیت دارند بایستی در رئوس برنامه های کاری آنها مورد توجه قرار گیرد زیرا وب سایت برای اینگونه کمپانی ها به منزله شریانی حیاتی و ایجاد پل ارتباطی با مشتریان بازار داخلی و نیز راهی بدون مرز و و بدون محدودیت زمانی برای برای برقراری ارتباط و گسترش روابط اقتصادی و تعامل صنفی با بازار دیگر کشورها می باشد.وب سایت های بازرگانی و صادراتی

طراحی سایت بازرگانی بر اساس نوع و روند کاری شرکت پیاده سازی و اجرا می گردد.

علی الخصوص چند زبانه بودن وب سایت شرکت بازرگانی (یک یا چند زبان بین المللی دنیا) از موارد مهم در ساخت وب سایت های تجاری و طراحی سایت شرکت صادرات و واردات است. چون ویژگی برجسته طراحی سایت بازرگانی ملاک قرار دادن بازاریابی جهانی می باشد. منبع درآمد کمپانی های بازرگانی از طریق داد و ستد با مشتریان ساکن در نقاط مختلف جهان و از طریق صادرات و واردات محصولات تامین می گردد. از اینرو برای استمرار و قوّت گرفتن فعالیت شرکت های بازرگانی، بایستیطراحی وب سایت بازرگانی به گونه ای انجام گیرد که محدودیت های زمانی و مکانی را از میان برداشته و داد و ستد و معاملات برون مرزی و همینطور درون مرزی براحتی صورت گیرد.

هم اینک و بویژه در آینده خیلی نزدیک رقابت شرکت های بازرگانی در عرصه وب و فضای مجازی بطور شگفت آوری رو به فزونی خواهد گذاشت. لذا مدیران شرکت های تجاری با توجه به این مقوله و با آینده نگری از هم اکنون به فکر راه اندازی و تاسیس یک وب سایت اینترنتی برای خود باشند.هدف هایی در طراحی وب سایت بازرگانی، توسعه تجارت شما و یافتن مشتریان جدید در بازار کشورهای دیگر است.

از سرویس های مهم طراحی سایت بازرگاتی می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • طراحی صفحه معرفی یا درباره ما
  • طراحی صفحه محصولات به همراه طبقه بندی کالاها، توضیحات کامل و درج عکس کالاها با توجه به نوع فعالیت تجاری شما
  • طراحی صفحه ثبت سفارش
  • طراحی صفحه پرداخت آنلاین
  • طراحی پنل اختصاصی اس ام اس برای ارسال پیامک به مشتریان جهت اطلاع رسانی در خصوص کالاهای جدید و یا تخفیف ها و …
  • طراحی فرم ارتباط مشتریان با مدیر شرکت یا مدیران فروش
  • طراحی صفحه نظرسنجی

وب سایت صادراتی

شرکت طراحی سایت پیام آوا با گردآوری داده ها و اطلاعات در مورد نیازهای کسب و کار شما و با تکیه بر دانش و تجربه کارشناسان خود در زمینه ساخت و طراحی سایت شرکت های بازرگانی، اهتمام خود را بر این مبنا بنا نهاده که با ارایه سایتی در خور منزلت فعالیت شما بتواند به نیازها و خواسته های مشتریانتان پاسخگو باشد و وب سایت بازرگانی موفق و کاربردی را برای شما پیاده سازی و اجرا نماید.

سایت بازرگانی موفق، وب سایتی است که در موتورهای جستجو مانند گوگل از رتبه بالایی برخوردار باشد و بتواند بازدیدکنندگان بیشتری را به سوی خود هدایت نماید و همیشه توسط مشتریان بطور جهت دار و هدفمند دیده شود.

متخصصان پیام آوا با طراحی وب سایتی زیبا و گرافیکی، و نیز حرفه ای و استاندارد و چند زبانه و اجرای موازین بهینه سازی سایت و پیاده سازی سایت مطابق استانداردها به میزان چشمگیری رتبه سایت شما را در موتورهای جستجو افزایش می دهند.

همچنین پیام آوا طراحی سایت بازرگانی و تجاری را به شکل ریسپانسیو اجرا می نماید تا وب سایت بطور منسجم از طریق گوشی های همراه، تبلت و … براحتی قابل مشاهده و استفاده باشد.

پس طراحی وب سایت بازرگانی خود را به ما بسپارید تا در کلمات کلیدی و هدف مانند نام محصولات، نام تجاری و فعالیت خود در صفحات اول گوگل ظاهر شوید چرا که این امر باعث رشد و توسعه داد و ستد و افزایش تعداد مشتریانتان بطور فزاینده ای خواهد شد.

طراحی وب سایت های شرکت بازرگانی ایدرو – شرکت بازرگانی جهانگیر آریا – شرکت بازرگانی همگام خودرو – شرکت بازرگانی اسپید شاهد – شرکت پیام صادرات – شرکت بازرگانی دیدنگار از نمونه های متعدد طراحی و ساخت وب سایت برای کمپانی ها و شرکت های تجاری و بازرگانی توسط پیام آوا می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

قوانین شرکت پیام آوا به شرح زیر میباشد :

کلیه قوانین شرکت در تاریخ اول فروردین ۱۳۹۵ به امضا مدیران شرکت پیام آوا رسیده است. لذا از کلیه کاربران محترام پیام آوا خواهشمندیم قبل از اخد قرار داد یا ثبت سفارش کلیه مفاد قوانین را مطالعه فرمایید زیرا مسئولیت هرگونه عدم رعایت قوانین بر عهده کاربران میباشد.

۱- عودت وجه :

عودت وجه در  پیام آوا به هیچ عنوان انجام نمیپذیرد. الخصوص در پروژهای طراحی وب سایت عودت وجه در پایین ترین یا بالاترین سطح پروژه امکان پذیر نمیباشد و این مورد نیاز به درج در قرار داد میباشد.اسثنائا در سرویس های فضای میزبانی کاربر ۷۲ ساعت فرصت دارد در صورت عدم رضایت از سرویس و خدمات پیام اوا درخواست عودت دهد. و کارشناسان پیام اوا مسئولیت پیگیری و رفع مشکل و عودت وجه ان را برعهده خواهند داشت.زمان عودت وجه بدلیل حسابرسی مالی بین ۳ تا ۶ روز کاری انجام میپذیرد.کلیه سرویس های دیگر فاقد هرگونه عودت وجه میباشد و هرگونه قرارداد کتبی و شفاهی باطل است.

۲- خریم شخصی کاربران :

کاربران باید در نظر بگیرند که راههای ارتباطی با شرکت تلفن دورنگار و ایمیل  و پیامک میباشد که مسئولان فنی تمام تلاش خود را کرده اند که بستری امن برای شما در نظر بگیرند. اما امکان استراق سمع در این محیط ها وجود دارد.  با این حال از کاربران میخواهیم نهایت احتیاط را همیشه ارتباطات انلاین خود را نا امن فرض کنند. پیام اوا مسئولیت در قبال لو رفتن اطلعات و امنیت انها و استفاده از اطلاعات از شبکه و سرور های خود را نمیبذرد.همچنین در نگاه داشتن گذروژاههای خود کوشا باشید.

۳- اقدامات قانونی علیه پیام آوا :

در صورت هرگونه اقدام که به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم به صورت مالی و غیرمالی شامل (منافع ، اعتبار ، شهرت و …) پیام آوا لطمه وارد نماید. سرویس کاربر سریعاً ، بدون اخطار قبلی و برای همیشه قطع خواهد شد و همچنین کاربر متخلف مسئول جبران خسارت وارده به پیام آوا خواهد بود. همچنین در صورتی که سرویس کاربر به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم موجب ایراد خسارت مالی و غیرمالی به پیام آوا گردد کاربر مسئول جبران آن خواهد بود.

هر نوع خسارت مالی یا غیر مالی به پیام اوا شامل به خطر انداختن ( شهرت – اعتبار – منافع )  سرویس مشتری قطع میشود. و مشتری باید جبران کنه. و مسئولیت خسارات صد در صد بر عهده مشتری هست. لذا در صورتی که هرگونه مشکلی با شرکت داشته باشید میبایست از طریق کارشناسان ما پیگیری کنید.

۴- پشتیبانی سرویس ها :

پشتیبانی سرویس ها در ساعات کاری از طریق تلفن ۸ صبح تا ۸ شب میباشد. تماس تلفنی و چت آنلاین فقط جهت تاکید در پاسخدهی تیکت ها برای پشتیبانی میباشد. پشتیبانی اصلی سرویس ها از طریق تیکت ها در هفت روز هفته ۲۴ ساعته میباشد.چت آنلاین و تلفن برای بخش فروش میباشد.

۵- تغییر در قیمت ها و تمدید :

پیام اوا میتواند در تمام روزهای سال قیمت سرویس های خود را به هردلیلی افزایش دهد و تغییر در قیمت صورتحساب های دوره بعد تمامی کاربران منظور خواهد شد.

کلیه کاربران می‌بایست قبل از پایان دوره سرویس نسبت به تمدید سرویس خود اقدام نمایند. در غیر این صورت پس از پایان دوره هیچ‌گونه اعتراضی مبنی بر قطع سرویس و یا حذف آن پذیرفته نمی‌باشد.
پیام آوا قبل از پایان مدت سرویس سعی خواهد نمود تا از طریق ایمیل به مالک سرویس اطلاع دهد ولی عدم انجام این اطلاع‌رسانی به هر دلیل موجب ایجاد هیچ‌گونه حقی برای کاربر نخواهد شد.
تبصره ۱:
پرداخت فاکتور تنها نشان‌دهنده پرداخت شدن مبلغ از سوی کاربر می‌باشد و تأییدکننده تمدید سرویس نمی‌باشد. کاربران باید پس از پرداخت از تمدید قطعی سرویس خود مطمئن گردند و طی حداکثر ۷۲ ساعت از طریق ارسال تیکت بررسی به واحد پشتیبانی پیام آوا (نحوه ارسال در بخش پشتیبانی سایت پیام آوا توضیح داده‌شده است) از این موضوع مطمئن گردند زیرا ممکن است در مواردی به دلیل ایجاد اختلال فنی در سیستم پس از پرداخت فاکتور توسط کاربر، سرویس کاربر تمدید نگردد و تنها فاکتور کاربر پرداخت گردد.
کاربر هرگز نباید به دلیل تغییر تاریخ‌های موجود در بخش‌های مختلف پیام آوا از جمله ناحیه کاربری خود و یا ایمیل‌ها و یا پیامک‌های دریافت شده از این موضوع اطمینان یابد زیرا ممکن است پس از پرداخت کاربر اطلاعات ایمیل ، پیامک و یا ناحیه کاربری و یا دیگر بخش‌های پیام آوا بروز گردد اما عملیات تمدید سرویس کاربر به هر دلیلی انجام نشود و در این حالت کاربر باید حداکثر طی ۷۲ ساعت نسبت به پیگیری و رفع نقص از طریق ارسال تیکت بررسی به واحد پشتیبانی پیام آوا اقدام نماید در غیر این صورت هیچ مسئولیتی متوجه پیام آوا نخواهد بود.
تنها راه اطمینان از تمدید سرویس ارسال تیکت بررسی به واحد پشتیبانی پیام آوا (نحوه ارسال در بخش پشتیبانی سایت پیام آوا توضیح داده‌شده است) و یا دریافت تأییدیه رسمی ممهور به مهر شرکت می‌باشد در غیر این صورت و در صورتی که کاربر فاکتور را پرداخت نماید و از یکی از طرق ذکرشده از تمدید سرویس خود مطمئن نگردد مسئولیت به عهده وی خواهد بود. در صورتی که پس از پرداخت فاکتور توسط کاربر به دلیل عدم تمدید سرویس کاربر از طرف پیام آوا به هر دلیل فنی و غیر فنی که منجر به تعلیق، حذف و یا قطع دائم سرویس کاربر شده باشد پیام آوا تلاش خواهد نمود بر اساس فاکتور پرداخت‌شده سرویس کاربر را تمدید و مجدداً فعال نماید اما در صورتی که به هر دلیل فنی و غیر فنی تمدید و فعال‌سازی مجدد سرویس کاربر امکان‌پذیر نبود مبلغ فاکتور پرداخت‌شده توسط کاربر به وی مسترد خواهد شد و کاربر هیچ حق دیگری نخواهد داشت.

۶- روش های پرداخت:

کلیه هزینه‌های مندرج در وب سایت به صورت ریال یا تومان است همچنین کلیه صورت حساب‌ها بر مبنای ریال ایران صادر می‌گردد. پرداخت‌ها به پیام آوا به یکی از اشکال زیر صورت می‌گیرد:واریز به حساب های معرفی شده در وب سایت یا در صورت حساب های صادره پرداخت آنلاین توسط کارت های بانکی کشور از طریق درگاه پرداخت آنلاین بانک کلیه پرداخت‌ها پس از تأیید توسط امور مالی پیام آوا در پرتال کاربران، در اکانت کاربر ثبت خواهد شد. در صورت عدم ثبت پرداخت در پرتال مذکور، کاربر مسئول پیگیری می‌باشد. در صورتی که عدم پیگیری توسط کاربر وعدم دریافت تأییدیه کاغذی در سربرگ و ممهور به مهر شرکت توسط کاربر که موجب قطع سرویس یا حذف آن گردد، مسئولیتی برای پیام آوا ایجاد نخواهد شد.
هزینه کلیه سرویس ها صرفاً به یکی از طرق بالا به صورت کامل و در ابتدای دوره اخذ خواهد شد. پیام آوا می‌تواند تا زمان تسویه حساب کامل ارائه سرویس را به تعویق بی اندازد.
همچنین کاربر موظف به اطمینان از فعال شدن نهایی سرویس خود پس از پرداخت می‌باشد زیرا ممکن است به دلیل اختلال فنی سرویس کاربر پس از پرداخت فعال نگردد در این حالت کاربر باید حداکثر طی ۷۲ ساعت از طریق تماس با پیام آوا نسبت به رفع نقص و یا اطمینان از فعال شدن سرویس اقدام نماید.لازم به ذکر است دریافت ایمیل، پیامک و یا اطلاعات موجود در ناحیه کاربری در این حالت معتبر نیست و زیرا ممکن است ایجاد اختلال فنی پس از به‌روزرسانی آن‌ها رخ داده باشد.

۷- قرارداد ها کلان :

قراردادهای کلان و پروژهایی که بالای سه میلیون میباشد میبایست صد در صد از طریق قرارداد و سربرگ پیام آوا به امضا هیئت مدیر های شرکت برسد.

۸- خدمان پس از فروش :

خدمات پس از فروش در پروژه های طراحی سایت در قرارداد ها درج خواهد شد. اما بعد از انقضا تاریخ قرارداد طرفین ، کاربر میتوانید از طریق پکیج هایی که شرکت برای خدمات پس از فروش در نظر گرفته است استفاده نماید.

۹- لغو سرویس :

لغو سرویس یا سفارش در پروژهای طراحی سایت هزینه دریافتی به عنوان حق الزحمه دریافت میگردد. و کارفرما حق هیچ گونه اعتراضی را ندارد. در پروژهای هاستو دامنه بدلیل خرید با ارز امکان لغو سرویس با عودت وجود ندارد. کاربر میتواند درخواست لغو دهد و بعد از لغو مسئولیت حذف و از دست رفتن اطلاعات بر عهده پیام آوا نمیباشد.

در صورتی که کاربر به هر دلیل شامل عدم رضایت از کیفیت ، یا عدم برآورده شدن نیاز ، عدم آگاهی قبل از خرید ، اشتباه در خرید و یا هر دلیل دیگری اقدام به لغو سرویس نماید هیچ مبلغی تحت هیچ شرایطی به کاربر بازگردانده نخواهد شد و تنها سرویس کاربر جهت جلوگیری از شارژ مجدد لغو خواهد شد. تنها سرویس میزبانی از این شرایط مستثنا بوده.
همچنین پیام آوا حق فسخ یک طرفه سرویس کاربر (شامل طراحی سایت ، میزبانی وب ، دامنه و یا هر سرویس دیگر در پیام آوا) را به هر دلیل فنی و غیر فنی در هر زمانی دارا می‌باشد. در این حالت ادامه سرویس کاربر فوراً قطع می‌گردد و هیچ نوع خدمات دیگری از جمله تحویل سرویس به کاربر، دادن پشتیبان داده‌ها ، دادن امکان انتقال به غیر و یا هر نوع خدمات دیگری تحت هیچ شرایطی به کاربر ارائه نخواهد شد و کاربر باید از نسخه پشتیبان خود که در خارج از سرویس های پیام آوا نگهداری می‌کند استفاده نماید . در این حالت تمامی داده‌های کاربر فوراً از سیستم های پیام آوا حذف و سرویس های مانند دامنه به صورت عمومی و بودن مالکیت کاربر آزاد می‌گردند و باقیمانده مبلغ پرداختی کاربر بر اساس باقیمانده زمان سرویس وی محاسبه و مبلغ آن به کاربر باز پس داده خواهد شد.

۱۰- تغییر در قیمت :

پیام آوا مجاز به تغییر در قیمت سرویس های خود به هر دلیلی می‌باشد و تغییر در قیمت در صورت حساب دوره بعد تمامی کاربران منظور خواهد شد.

۱۱- حداقل سن :

کلیه کاربران پیام آوا می‌بایست حداقل ۱۸ سال تمام داشته باشند. اشخاص صغیر می‌بایست توسط یکی از والدین یا قیم قانونی وی سرویس تهیه نمایند. شخصی که سرویس توسط وی برای شخص صغیر تهیه می‌گردد قانونا مسئول رعایت کلیه قوانین و شرایط خدمات پیام آوا می‌باشد.

۱۲- تاییدیه حساب کاربری مشتریان :

بدلیل امنیت سیستم کاربری سیستم با ای پی جدایی به پنل کاربری وصل میگردد. همچنین برای تایید شماره موبایل کاربران نیاز به تایید از طریق پیامک میباشد. در غیر این صورت حساب کاربری بطور کامل فعال نمیگردد.

۱۳- مسئولیت کاربران :

پیام آوا مسئولیتی در رابطه با داده‌ها و اطلاعات کاربر در سرویس های خود ندارد و مسئول حفظ ، نگهداری ، بروز بودن ، بازیابی و امنیت اطلاعات و داده‌ها شخص کاربر می‌باشد. در صورتی که به هر دلیل فنی و غیر فنی که توسط پیام آوا و یا شخص ثالث رخ داده باشد و به واسطه آن اطلاعات کاربر دچار اشکال، عدم بروز بودن، ناقص بودن، لو رفتن ، مورد نفوذ قرار گرفتن، تخریب شدن و یا هر نوع ایراد دیگری گردید پیام آوا هیچ‌گونه مسئولیتی نداشته و کاربر موظف می‌باشد از آخرین پشتیبان (بک آپ) خود که در خارج از سرویس های پیام آوا نگهداری می‌شود استفاده نموده و اطلاعات خود را بازیابی نماید.

۱۴- نشر اکاذب علیه پیام آوا :

در صورت نشر هرگونه اکاذیب علیه پیام آوا و تمامی زیرمجموعه‌های آن به هر نحو شامل (الکترونیکی و غیر الکترونیکی) و یا تهمت و افترا به پیام آوا به هر نحو شامل (الکترونیکی و غیر الکترونیکی) سرویس کاربر سریعاً ، بدون اخطار قبلی و برای همیشه قطع خواهد شد و پیام آوا فرد مذکور را به مراجع ذیصلاح معرفی خواهد نمود. پیام آوا تنها مرجع تشخیص این مورد خواهد بود.

۱۵- ایجاد مزاحمت :

در صورت ایجاد هرگونه مزاحمت برای پیام آوا و تمامی زیرمجموعه‌های آن مانند کارمندان ، وب سایت ، گروه پشتیبانی و غیره به هر نحو شامل (تلفنی،ایمیلی،ارتباط اینترنتی و غیره) و یا اهانت و یا توهین به پیام آوا مانند کارمندان ، وب سایت ، گروه پشتیبانی و غیره به هر نحو شامل (تلفنی،چت انلاین،ایمیلی،ارتباط اینترنتی و غیره) و تمامی زیرمجموعه‌های آن، سرویس کاربر سریعاً ، بدون اخطار قبلی و برای همیشه قطع خواهد شد و پیام آوا فرد مذکور را به مراجع ذیصلاح معرفی خواهد نمود. پیام آوا تنها مرجع تشخیص این مورد خواهد بود.

۱۶- استفاده غیر قانونی از سرویس ها :

شرکت پیام آوا بر روی کلیه سایت هایی که طراحی کرده است میتواند به نفع خود برای تبلیغ (‌درج کپی رایت طراح ) استفاده کند. موارد استثنا فقط میبایست در قرارداد های کتبی ذکر شده باشد در غیر این صورت حذف کپی رایت شرکت پیگیرد قانونی دارد و امکان لغو سرویس وجود دارد.

کاربران متعهد می‌شوند تمامی قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران را رعایت نمایند. همچنین با توجه به قرار داشتن سرورهای پیام آوا در کشورهای آلمان و ایران کاربران متعهد به رعایت تمامی قوانین سلبی مرتبط با اینترنت در کشورهای ایران  ، آلمان  می‌باشند و عدم آشنایی کاربران با این قوانین رافع مسئولیت آن‌ها نخواهد بود. به طور کل سرویسهای پیام آوا می‌بایست در جهت مقاصد قانونی استفاده گردد. انتقال، نگهداری یا انتشار هر گونه اطلاعات یا داده که مخالف هر قانون اجرایی باشد یا مستقیماً به تخلف از قانون خاصی کمک کند ممنوع است. این مورد می‌تواند شامل مواد زیر باشد (البته محدود به مواد زیر نیست)قرار دادن هرگونه داده تحت پوشش قانون کپی رایت بدون مجوز
استفاده غیر مجاز از علائم تجاری دیگران
استفاده غیر مجاز از لوگو های دیگران
اهانت به هر شخص، گروه، سازمان، قوم یا کشور
انتشار اکاذیب علیه دیگران
کلاه برداری های اینترنتی و هرگونه عاملی که موجب فریب بازدیدکنندگان شود
سایتهای فعال در زمینه HYIP ویا دارای سیستم هرمی

۱۷- بکاب ها :

تیم پیام آوا در تمامی سرویس های میزبانی خود اقدام به تهیه نسخه پشتیبان از کل سرور (نه یک کاربر خاص) به صورت هفتگی و ماهانه می‌نماید. این دوره‌ها ممکن است هفتگی، ماهانه، چند ماه یک‌بار و یا سالانه انجام پذیرد اما این نسخه بک اپ صرفاً جهت عملیات داخلی پیام آوا می باشد و ممکن است شامل داده های یک کاربر خاص نباشد. تمامی کاربران می‌پذیرند به طور کلی مسئولیت بکاپ(نسخه پشتیبان) اطلاعات با خود آنان بوده و همه کاربران می‌بایست پشتیبان کلیه اطلاعات خود را در جایی خارج از تجهیزات و سرورهای پیام آوا نگهداری نمایند تا در صورت نیاز از آن استفاده نمایند. در صورت بروز هر مشکل مسئولیت به عهده کاربر خواهد بود و کاربر موظف است اطلاعات را از پشتیبان‌های تهیه‌شده توسط خودش که در خارج از سرورهای پیام آوا نگهداری می‌نماید بازگرداند. این ماده شامل تمامی سرویس های پیام آوا بدون استثنا خواهد بود و حتی در صورتی که در ویژگی‌های یک سرویس بک آپ گیری هم قید گردیده باشد صرفاً جنبه بک آپ گیری داخلی پیام آوا را دارد مشتری نمی‌تواند از آن استفاده نماید و شامل این ماده خواهد بود و کاربر آن سرویس نیز موظف به تهیه بک آپ می‌باشد. هیچ دلیل فنی و غیر فنی برای عدم تهیه نسخه پشتیبان از کاربر پذیرفته نیست و عدم همکاری و یا مشکل فنی نمی‌تواند دلیل عدم تهیه بک آپ توسط کاربر باشد. در صورتی که کاربر به هر دلیل امکان تهیه نسخه پشتیبان خارج از سرویس های پیام آوا را ندارد باید فوراً استفاده از سرویس را متوقف نماید و در صورت ادامه استفاده از سرویس مسئولیت مشکلات احتمالی به عهده کاربر خواهد بود. کاربر موظف می‌باشد از سالم بودن و کامل بودن بک آپ تهیه‌شده توسط خودش در خارج از سرویس های پیام اوا اطمینان حاصل نماید و در صورت خراب بودن و یا ناقص بودن بک آپ تهیه‌شده توسط کاربر مسئولیت به عهده پیام آوا نخواهد بود. در صورتی که امکان بازگرداندن اطلاعات کاربر از بک آپ های پیام آوا موجود باشد این عمل با دریافت هزینه انجام خواهد شد و در صورتی که به هر دلیل امکان بازگرداندن اطلاعات کاربر از نسخه‌های پشتیبان پیام آوا وجود ندارد هیچ مسئولیتی متوجه پیام اوا نخواهد بود.

۱۸- منابع سرور ها :

پیام اوا برای هر کاربر مقدار بخصوصی (CPU، Ram ،HDD و پهنای باند یا شبکه) در نظر گرفته است. و استفاده بیش از حد متعارف از منابغ سرور باعث متوفق شدن ان خواهد شد و کاربران موظف هستند میزبان مصرف سرویس وب سایت خود را تا حد استاندارد کاهش دهند تا سرویس مجدد فعال شود.پیام اوا تعیین کننده متعارف استفاده از منابغ سرور خواهد بود و بهمین دلیل به هیچگاه سرویس کاربران نباید دچار اختلال افت سرعت و ایجاد کندکی یا کاهش کیفیت بر روی ان سرور گردد و در صورتی که سرویسی بدین شکل موجب اختلال در سرعت سرور و کارایی شود تا زمان رفع این مورد متوقف خواهد شد.پیام اوا موضف است تمامی این موارد را با اخطار قبلی انجام دهد تا دسترسی وب سایت کاربر متوقف نگردد.اما در مواردی که این رویس باعث اختلال در کل سرور و کاهش سرعت برای کاربران دیگر شود پیام اوا بدون اخار قبلی سرویس کاربر را برای ۲۴ تا ۴۸ ساعت مسدود خواهد کرد و با اخطارهای لازم به کاربر هشدار میدهد هچه سریعتر اقدام به رفع مشکل وب سایت خود نماید.و در صورت تکرار این موضوع سرویس و خدمات کاربر برای همیشه مسدود خواهد شد.

۱۹- خبرنامه ،‌ایمیل تبلیغاتی :

ارسال ایمیل انبوه از سرویس های هاستینگ پیام اوا ممنون میباشد. منظور از ایمیل انبوه ارسال ایمیل با تعداد بالا و بیشتر از کاربرد عادی یک کاربر معمولی اینترنت در روز می باشد.همچنین ارسال هرگونه ایمیل تبلیغاتی بدلیل فشارهای که بر روی میل سرور ایجاد میکند ممنوع می باشد.و ارسال ایمیل از طریق وب سایت کاربران نمی تواند بیش از پانصد ایمیل در روز باشد و این ایمیل ها به هیچ عنوان نباید ایمیل های (خبرنامه، تبلیغاتی، اطلاع‌رسانی جمعی یا گروهی یا عمومی و یا انفرادی ) باشد.در غیراین صورت سرویس بلافاصله و برای همیشه قطع خواهد شد.در صورتی که کارر نیاز به تعداد بیش از ۵۰۰ ایمیل در روز دارد میبایست از ریق پشتیبانی به تایید پیام اوا رسیده باشد.

۲۰- هزینه دادرسی :

با توجه به هزینه های پایین سرویس های پیام اوا و سود بسیار اندک انها، هزینه دادرسی براساس این توافق نامه تمامی کاربران محترام تعهد می نمایند در صورت هرگونه اقدام حقوقی علیه مجموعه پیام اوا در محاکم قضایی و دادرسی و صنفی چه در پرونده تشکیل شده محکوم یا صاحب حق شناخته شود تمامی هزینه های دادرسی شامل هزینه وکلا پیام اوا براساس هزینه عرق واکلتدر زمان پیگیری پرونده، هزینه اقامت و ایاب و ذهاب نمایندگی و وکلا و شاهدان پیام اوا در صورنی که نیاز به حضور انها در محل غیر از شهر تهران باشد را تقبل می نماید.در صورتی که کاربر پیام اوا با بندهای این توافقنامه موفق نمی باشد هرگز نباید از هیچ یک از محصولات یا خدمات پیام اوا استاده نماید.

۲۱- سناریو پروژه ها  :

کاربران محترم در جریان باشند که میبایست کلیه جزیئات پروژهای تخصصی و غیر تخصصی طراحی سایت در قرار داد و پروژال هایی که بین شرکت پیام آوا و کارفرما رد و بدل میشود قید شود . چنانچه این موارد قید نشود .کارفرما حق اضافه کردن به آن بعد از اخذ قرار داد را ندارد . و اضافه کردن به آن مستلزم استعلام مجدد هزینه میباشد.

۲۲- پروژهای پیچیده تخصصی:

چنانچه در پروژههای تخصصی طراحی وب سایت پروژه با شکست مواجه شود و سناریو درخواستی از سمت مشتری تحلیل و انالیز شده باشد مسئولیت شکست و هزینه های طول پروژه بر عهده مشتری میباشد و پیام اوا هچگونه مسئولیتی را نمپذیرد.



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus
پسوند جدید ثبت دامنه

آیا دامنه مورد نظر شما توسط افراد دیگر به ثبت رسیده است؟ در گذشته این مسئله از اهمیت بالایی برخوردار بود اما این روزها با تنوع پسوند های خاص به سادگی میتوانید پسوند های برجسب زمینه فعالیت کسب و کار یا ماهیت وب سایت خود انتخاب نمایید.

کنترل پنل دامنه

از ویژگی های ثبت دامنه در پیام آوا ارائه کنترل پنل اختصاصی دامین ، مالکیت حقوقی دامنه ، و مدیریت کامل بر DNS دامنه است. از تمایزات دیگر میتوان به دسترسی قفل کردن دامین برای امنیت بیشتر و ثبت نیم سرور های اختصاصی دامین با IP مورد نظر اشاره کرد.

 
انتقال دامنه

با خدمات انتقال دامنه پیام آوا کاربران به سادگی میتوانند دامنه هایی که در شرکت های دیگر به ثبت رسانده اند را به پنلی که با مالکیت خود ایجاد میگردد انتقال دهند. کاربران با در دست داشتن کد انتقال دامنه یا Authorization code میتوانند ازین خدمات بهرمند شوند.

 
ثبت دامنه سریع

پیام آوا مفتخر است با کسب نمایندگی های معتبر داخلی و بین المللی ثبت دامنه، در هر ساعت از شبانه روز، امکان ثبت دامنه کاربران خود را فراهم آورد. کاربران میتوانند با امکان پرداخت انلاین تنها با چند کلیک ساده بصورت اتوماتیک دامنه را با مالکیت خود ثبت کنند.

 



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

شکل گیری پیام آوا پردازش

پیام آوا پردازش در سال ۸۴ تاسیس شد. این شرکت ابتدا با برند میهن وب گستر در زمینه طراحی سایت و هاستینگ اغاز بکار کرد. با ادامه فعالیت این مجموعه از اساتید صاحب نام عرضه برنامه نویسی و IT به این تیم ملحق شدن. با وجود اعضای با تجربه شرکت در ابتدای اغاز فعالیت رشد چشم گیری در پروژهای فوق تخصصی و پیچیده داشت به همین منظور به منظور گسترش فعالیت خود  اقدام به اضافه نمودن پرسنل خود نمود. با گذشت دو سال از ادامه فعالیت این مجموعه به منظور ارتقای تجارت شرکت ها خدمات بهینه سازی سایت و سئو را به خدمات این شرکت اضافه گردید .در سال ۹۴ بعد از گذشت یک دهه فعالیت و با وجود رشد چشم گیر  اینترنت در ایران اعضای اصلی شرکت خواستار تغییرات اساسی در استراتژی شرکت شدن. هم اکنون این شرکت با نام تجاری پیام اوا پردازش به شمار ثبت ۱۱۸۸۶ پا بیش از ۱۲ سال تجربه و داشتن متخصصینی در سطوح دکترا و کارشناسی از برترین دانشگاههای دنیا و با تجریبات شرکت در سمینارهای متعدد کشوری میتوانند با حرفه ای گری و  اشنایی با علم روز دنیا بستری مناسب برای پروژهای فوق تخصصی شما عزیزان فراهم اورند.

 

استراتژی شرکت

از ابتدای شروع فعالیت پیام اوا  ارائه خدمات تخصصی و مستمر در محیط اینترنت و محیا کردن خواسته های سازمان ها و شرکت های ایرانی جزو اولیت شرکت بوده است. ازین رو در کنار پروژهای طراحی وب سرویس توسعه و بازاریابی اضافه گردید که باعث گسترش بازدهی وب سایت های کاربران ما میشود. اوای سبز از دیگر استراتژی هایی است که با محوریت ابراز مهر به هموطنان ما شکل گرفت که در رابطه با کارافرینی – محیط زیست کتابخوانی و کمک به نیازمندان به نیازهای جامعه قدم های انسان دوستانه برخواهد داشت.اوای دانش از دیگر طرح های پیش رو شرکت میباشد که به جهت ترویج و گسترش علم در سطح جامعه و برقراری ارتباط بین کاربران کمک میکند.استراتژی ساختاری شرکت پیام اوا قرار گرفتن جزو ده شرکت برتر ایرانی در ای تی است که این امر نیازمند تلاش شبانه روزی کلیه کارکنان این مجموعه میباشد.

خدمات پیام آوا

  • ارائه انواع طراحی وب سایت های فوق تخصصی و غیر تخصصی
  • مشاوره بازاریابی اینترنتی و راه اندازی کسب و کار با طرح توجیهی بیزنس پلن
  • بکارگیری جدیدترین راهکارها در زمینه بهینه سازی سایت و افزایش ترافیک وب سایت
  • ارائه انواع سرورهای مجازی لینوکس و ویندوز  و انواع هاستینگ های پربازدید و استاندارد
  • ثبت انواع دامنه های ملی و بین المللی با پسوند های خارجی
  • تولید و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل IOS – ANDROID
  • برنامه نویسی پلاگین نویسی انواع سیستم های مدیریت محتوا

اهداف شرکت

لبخند و رضایت مشتری از خدمات ارائه شده

پشتیبانی مداوم و ۲۴ ساعته خدمات پس از فروش

تایید مشتری از تمام مراحل پروژها

ارائه کلاس های اموزشی برای مشتریان و پرسنل شرکت

برگزاری کمپین ها و گردهمایی های تفریحی و اموزشی

ارائه طرحی بصرفه و کارامد برای مشتریان

و در اخر توسعه کسب کار مشتریان ما جزو اصلی ترین اهداف شرکت پیام آوا میباشد.

با پیام آوا همراه باشید

مجموعه پیام آوا در سال ۱۳۸۴ تاسیس گردید.این شرکت هم اکنون با نام تجاری پیام اوا پردازش در حال فعالیت میباشد.
اطلاعات شرکت پیام آوا پردازش (سهامی خاص) به شرح زیر می باشد:
تلفن: ۰۲۱۶۶۹۷۶۲۴۲ – ۰۲۱۶۶۹۷۹۷۶۳
دفتر مرکزی: تهران  خیابان انقلاب خیابان روانمهر خیابان دولتشاهی پلاک ۱ طبقه ۴ واحد ۲۶
ایمیل: it [@] payamava. net
نام حقوقی شرکت: پیام آوا پردازش
شماره ثبت شرکت: ۱۱۸۸۶
نوع شرکت: سهامی خاص
سال تاسیس: ۱۳۸۴
کد ملی شرکت: ۱۴۰۰۶۳۲۸۲۱۰
کد اقتصادی:۴۱۱۵۱۹۸۱۸۵۱۱



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

عصر حاضر دنیای خبر و اطلاعات بوده و آگاهی از اخبار و رویدادها برای آحاد جامعه از اولویت های مهم است. چه آنکه برای آپدیت بودن بایستی در اسرع وقت از خبرها مطلع شد. طراحی سایت خبری که در اطلاع رسانی و ارایه اخبار جدید و دست اول به مردم ابزار کلیدی و کارآمدی است در دو دسته طراحی سایت خبر عمومی و طراحی سایت اخبار تخصصی می تواند اجرا و پیاده سازی گردد.

بطور مثال در زمینه  هایی که محتوای خبری آنها عمومی و متنوع می باشد می توان به  سایت خبرگزاری فارس » و یا سایت خبری «ایسنا» و یا وب سایت خبرگزاری «مهر» و در زمینه دسته دوم که به درج خبرهای خاص و یا تخصصی می پردازند به سایت «معدن نیوز» با موضوعات اخبار صنایع معدنی ایران؛ سایت «ایلنا» به اخبار و وقایع مشاغل و کار؛ سایت «میراث آریا»  به رویدادهای گردشگری و صنعت توریسم؛ سایت «خبرگزاری بین‌المللی ایکنا» که به خبرهای مذهبی و قرآنی می پردازد اشاره نمود.

طراحی سایت خبر خوان نیز از جمله طراحی های وب سایت خبری می باشد. وب سایت « خبر خوان »  سایتی است که خبرها را از منابع سایت های خبری دیگر جمع آوری نموده و تیتر و خلاصه ای از خبرها را جهت نمایش به کاربران فراخوانی می کند و کاربر با کلیک بر روی عنوان خبر به سایت اصلی که خبر از آنجا ذکر شده است، رهنمون می شود.

طراحی سایت های خبری معتبر

از جمله سایت های خبر خوان می توان سایت های «تی نیوز» و «قطره» را مثال زد.

کاربرد طراحی وب سایت خبری

اصلی ترین کارکرد و کاربرد طراحی سایت خبر در اختیار گزاردن خبرهای تازه و دست اول به مخاطبان است. در طراحی سایت خبری بایستی این نکته پایه ای مد نظر قرار گیرد که سایت قابلیت بروز رسانی سریع  را دارا باشد تا بتوان متن اخبار جدید را در آن بارگزاری نمود.

طراحی وب سایت خبرگزاری های مشهور جهان

اغلب روزنامه ها و نشریات و همچنین شبکه های تلویزیونی و رادیویی معتبر و مشهور جهان علاوه بر ابزارهای رسانه ای خود دارای سایت خبری بین المللی نیز می باشند تا بتوانند هواداران خود را بیشتر تحت پوشش خبری قرار دهند و نیز مخاطبان جدیدی را به سوی خود جذب نمایند. این مساله اهمیت و جایگاه ویژه طراحی وب سایت  خبری را بیشتر آشکار می سازد. از اینگونه وب سایت ها می توان

بی بی سی، آشیوتدپرس، سی ان ان، خبرگزاری رویتر و … را بعنوان نمونه ذکر کرد.

امکانات طراحی وب سایت خبرگزاری

  • طراحی بخش منو

در وب سایت خبری طراحی منو و المان های آن برای اینکه کاربران به مورد نظر خود سریعا دسترسی داشته باشند مهم است. مثلا در سایت های خبری عمومی موضوعاتی مانند: سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، سلامت، آرشیو، ویدئو و … یا بطور مثال در سایت خبری تخصصی مربوط به حوزه پتروشیمی عناوینی مانند : نفت، گاز، مناقصه و مزایده، پالایشگاه ها، فرآورده های نفتی و … در منو بطور جداگانه طراحی  شده و محتوای مربوط به هر کدام در قسمت های تعیین شده قرار می گیرد.

  • اطلاعات تماس

شماره های تماس با دفتر خبرگزاری در این قسمت می تواند ذکر گردد.

  • ایجاد دسته بندی

موضوعات اخبار و مطالب را می توان بصورت گروهی و زیر گروهی (سرویس ها و زیر سرویس ها) طبقه بندی نمود.

  • عکس و فیلم

امکان بارگزاری تصاویر، ویدئو، فایل صوتی با امکان جستجو برای استفاده در مصاحبه ها و گزارشات تصویری وجود دارد.

  • تعیین سطوح دسترسی

در طراحی وب سایت خبری جهت تولید، ویرایش، اجازه مشاهده، حق انتشار و خروج از انتشار امکان تنظیم سطح دسترسی وجود دارد.

  • طراحی بخش ارسال خبر

امکان تولید و ارسال خبر توسط اعضای تحریریه و یا خبرنگاران افتخاری در سایت مهیا شده است.

  • قابلیت الصاق واتر مارک

واتر مارک به مفهوم قرار دادن لوگو، آرم تجاری یا نام سایت به شکل گرافیکی خاص بر روی تصاویر یا ویدئوها جهت اختصاصی نشان دادن آن عکس یا ویدئو بوده که مشمول حق کپی رایت می گردد. که این قابلیت در طراحی سایت خبری وجود دارد.

  • طراحی سیستم مدیریت متون

متن مطالب و اخبار توسط نرم افزارهای ویرایشگر قابل بازبینی، ویرایش و مدیریت است.

  • تعیین خروجی خبر

شاخص بندی و تعریف نمودن خروجی خبر ( به شکل های : خروجی عمومی، اسلایدر،  نمایش خبر بر روی قسمت های مختلف سایت با افکت های خاص، خبر فوری، تصویری و یا فایل صوتی و …) از قابلیت های دیگر طراحی سایت خبری می باشد.

  • تعریف و تعیین نوع خبر

خبر لیدر، عنوان، موضوع، تیتر، روتیتر، سو تیتیر، کلیدواژه ها، توضیحات متا و ساختار کلی خبر قابل تعیین و ایجاد است.

  • پخش آنلاین ویدئو

این ویژگی جهت بارگذاری و پخش آنلاین ویدئو در خبر به همراه پلییر اختصاصی فراهم شده دانلود ویدئو و یا اشتراک گذاری آن توسط کاربران در شبکه های اجتماعی نیز از امتیازات دیگر طراحی سایت خبر است.

  • فیلد جستجو

اخبار و مطالب بر اساس موضوع، عنوان، تاریخ انتشار و … قابل سرچ می باشند.

  • آمار

تعداد بازدیدکنندگان اخبار و مطالب بطور روزانه، ماهیانه و سالیانه قابل ثبت است.

  • ایجاد زمانبندی

تعیین اینکه هر خبر یا مطلبی در چه تاریخی برای مشاهده عموم در سایت منتشر گردد وجود دارد.

  • طراحی پنل مدیریت تبلیغات

تبلیغات به شکل های مختلف مانند : متنی، بنر های متحرک، شبکه ای  و … را می توان اجرا و مدیریت کرد.

  • طراحی صفحه دیدگاه ها

دیدگاه ها و نظرات ثبت شده کاربران برای اخبار توسط مدیر سایت قابل حذف یا انتشار بر روی سایت است.

  • طراحی صفحه بایگانی

کل اخبار بر اساس تاریخ انتشار بایگانی شده و کاربر در صورتی که به دنبال اخبار قدیمی می گردد می تواند با جستجوی عنوان یا موضوع خبر و یا از طریق جستجوهای پیشرفته مطلب مورد نظر خود را بیابد.

  • پیاده سازی RSS

قابلیت سرویس های خروجی اخبار RSS بصورت طبقه بندی شده در طراحی وب سایت خبرگزاری لحاظ شده و پیاده سازی می گردد.

  • طراحی سیستم مدیریت ماژول ها و امکانات دیگر

سایت های خبری نقش مهمی در اطلاع رسانی دارند

امکان ایجاد اخبار پُربیننده در قسمت پُر بازدیدها بر اساس میزان مشاهده، اخبار جدید در قسمت تازه ها و نیز اخبار ویژه و داغ و همچنین ماژول نظر سنجی از امکانات وب سایت های خبری محسوب می شود.

قابلیت های طراحی سایت خبری توسط پیام آوا

پیام آوا با استفاده از طراحی سایت خبری با PHP که یک تکنولوژی مبتنی بر سرویس دهنده می باشد و یکی از سریع ترین زبان های برنامه نویسی در عرصه وب برای اجرا و پیاده سازی سایت های خبری محسوب می گردد باعث افزایش سرعت لود صفحات شده و از همینرو مخاطبان می توانند اخبار و صفحات مختلف سایت را براحتی و با اتلاف کمتر وقت مشاهده و مطالعه نمایند.

اجرا و طراحی نسخه موبایلی سایت های خبری از مزایای دیگر پیام آوا است تا از طریق این نسخه کاربران بتوانند وب سایت اصلی خبر را به همان شکل و شمایلی که بر روی لپ تاپ یا کامپیوتر دیده می شود مشاهده و مورد استفاده قرار دهند.

داشتن سئوی قوی از خصوصیات دیگر طراحی وب سایت خبری توسط پیام آوا می باشد، تا از طریق سئوی قدرتمند سایت شما در میان انواع وب سایت های خبری از رتبه و امتیاز خوبی در موتورهای جستجو برخوردار بوده و همواره پیش روی مخاطبان باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از مشاوره رایگان می توانید با متخصصان ما تماس حاصل فرمایید.

 

پیام آوا با طراحی سایت کاربر پسند و با ظاهری چشمگیر و همچنین امکان بروز رسانی آن موجب می گردد تا سایت شما همیشه فعال و در معرض دید بوده و نسبت به رقبا از جایگاه بالاتری برخوردار باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

تبلیغات گوگل یکی از روش های نوین بازاریابی اینترنتی است که جزو بهترین روش های تبلیغ است. تبلیغات گوگل پرداخت هزینه تبلیغ بعد از هر یک بار کلیک ارزیابی میشود با توجه به بازدید صدها میلیونی از سایت گوگل و امکانات زیادی  که تبلیغات گوگل در اختیار تبلیغ دهنده گان میگذارد به راحتی میتوانید بصورت هدفمند با کمترین هزینه شما را در صفحه اول گوگل پیدا کنند.پرداخت به ازای کلیک کمپای گوگل در اویل سال ۲۰۰۰ راه اندازی شد و از آن تاریخ تا امروز، صد هزار نفر از مردم و مشاغل مختلف،از این سرویس بازاریابی گوگل در جهت رونق دادن و شناسایی کسب و کارشان استفاده کرده اند.همچنین با این فرایند بهینه سازی سایت موجب بهبود رتبه سایت شما در نتایج گوگل می شود.پیام اوا با تجربه ۶ سال در این امر طراحی سایت و تبلیغات گوگل و مچوز رسمی تبلیغ در گوگل سالهاست این خدمات را بگونه ای حرفه ای در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

 

پشتیبانی | Support

تیم تبلیغ گوگل پیام آوا با نظارت شبانه روزی همواره آماده بررسی و پاسخدهی تیکت های تبلیغات شما خواهند بود. این مجموعه همواره در تمامی ساعات و ایام هفته آماده خدمت رسانی و حل مشکلات کاربران میباشد. فعالسازی این نوع تبلیغات در کمترین زمان ممکن توسط توسط کارشناسان بخش اجرایی پیام اوا انجام میدهد و کاربران میتوانند از طریق راههای ارتباطی درخواست های خود را پیگیری نمایند.

 

تبلیغ هدفمند گوگل | Support

بهترین راهکار در امر تبلیغات اینترنتی تبلیغات هدفمند است. کمپانی گوگل سالیان سال با استفاده از تبلیغات خود یکی از هدفمند ترین تبلیغات را ارائه داده است. چرا که این نوع تبلیغات در کمترین زمان ممکن کاربران را به اهداف تجاری خود میرساند و با گزارش گیری کامل و تعیین و مدیریت نرخ هزینه تبلیغات در هر کلمه کلیدی میتوانید به نتیجه دلخواه خود برسید.

 

مجوز رسمی تبلیغ گوگل | official permit

تیم اجرایی پیام آوا با تجارب مذاکرات تجاری در سطح بین الملل توانسته مجوزات لازم جهت فعالیت این نوع از خدمات گوگل را در ایران را اخذ کند. خدمات تبلیغ در گوگل شرکت پیام اوا جهت جلوگیری از هر گونه مشکل احتمالی در ارتباط با تحریم ها مجوز گوهی از طریق دفتر پیام اوا در المان صادر شده است و نگرانی از لحاظ تحریم در رابطه با تبلیغات گوگل وجود ندارد.

 

مزایا | Advantages

تیم تبلیغات گوگل پیام آوا با استفاده از کارت اعتباری مجاز راهی مطمئن جهت بازاریابی اینترنتی کاربران خود در نظر گرفته است. تبلیغات همزمان در محیط فارسی و انگلیسی، تعیین دقیق هزینه کلمات کلیدی و مدیریت بر روی انها، تعیین سقف روزانه تبلیغ، امکان شارز با کارتهای بانکی، مشاوره سئو، فعالسازی چند سایت باهم و همچنین نظارت روزانه بر تک تک تبلیغات گوگل از دیگر مزایای این سرویس میباشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

طراحی سایت موزیک یا طراحی وب سایت موسیقی می تواند به دو صورت گروهی و انفرادی انجام گیرد. در طراحی سایت انفرادی هنرمندِ موزیسین ، آهنگساز و یا خواننده می تواند آثارش را در وب سایت خود ارایه دهد که برای معرفی هنرمند و ارتباط با مخاطبان خود در فضای مجازی بسیار کارساز و موثر است.

در طراحی سایت موزیک گروهی مجموعه ی آثار هنرمندان مختلف در زمینه موزیک و آهنگ بطور طبقه بندی شده قرار داده شده و بصورت دانلود رایگان یا دانلود پولی برای مخاطبان قابل استفاده است.

خدمات و امکانات  طراحی سایت موزیک گروهی

طراحی سایت موزیک گروهی می تواند بخش های مختلفی را شامل گردد و خدماتی را به مخاطبان ارایه دهد از جمله:

۱- طراحی صفحه بیوگرافی

زندگینامه و شرح احوال، سوابق هنری و کارها و فعالیت های انجام شده موسیقی دانان و هنرمندانی که آثارشان بر روی سایت قرار گرفته در این قسمت بیان می شود.

۲ – طراحی بخش اخبار داغ

برای انعکاس خبرها و رویدادهای عرصه موسیقی همچون اخبار کنسرت ها و …، خبرهای جدید و جذاب در مورد هنرمندان، اخبار جشنواره ها و گردهمایی های موسیقی این بخش در طراحی سایت موسیقی تعبیه شده است.

web design music۳ – طراحی سایت موزیک :  صفحه آلبوم ها

آلبوم های خوانندگان و آهنگسازان به ترتیب الفبایی یا بر اساس معیارهای دیگر مانند از قدیم به جدید در این صفحه طبقه بندی شده و نام هرکدام به همراه تصویری از آلبوم قرار گرفته و کاربر با وارد شدن به هر کدام از آلبوم ها به آهنگ ها و موزیک های مربوطه دسترسی پیدا می نماید. در زیر هر کدام از آهنگ ها توضیح مختصری در مورد سال تولید، گروه همنوارزان  یا ارکستر و مواردی از این قبیل ارایه می شود.

همچنین بخش رتبه بندی برای امتیاز دهی کاربران به هر یک از آهنگ ها و نیز امکان نظر دهی مخباطبان فراهم شده است.

تعداد دفعات دانلود یا تعداد دفعات مشاهده هر کدام از آهنگ ها برای کاربران قابل مشاهده است.

۴ – طراحی وبسایت موزیک : صفحه سبک ها

سبک های مختلف موسیقی از جمله : سنتی ، پاپ، محلی، راک، جاز، کلاسیک، ریتم، موسیقی فیلم، بین المللی و … در این صفحه پیاده سازی شده و داخل هر یک از دسته ها آلبوم ها و یا تک آهنگ هایی مربوطه طبقه بندی شده اند.

۵ – طراحی صفحه آهنگ های جدید

آلبوم ها و آهنگ های تازه منتشره همراه با نام آهنگساز یا خواننده و نام آلبوم و عکس آلبوم در این صفحه قرار گرفته و برای کاربر بصورت رایگان قابل پخش بوده و یا بصورت دانلود پولی قابل استفاده است.

۶ – طراحی صفحه متن آهنگ

کاربر با وارد شدن به این صفحه با انتخاب هر کدام از آهنگ ها فقط می تواند به شعر و متن هنگ و ترانه دسترسی پیدا کند.

۷ – طراحی صفحه خوانندگان / آهنگسازان

در این بخش تمامی آهنگسازان و خوانندگان بصورت الفبایی همراه با عکسشان قرار گرفته که نام هنرمند و تعداد آلبوم های موجود وی بر روی سایت، زیر عکس نوشته شده و کابر با انتخاب هر کدام به آلبوم های خواننده یا آهنگساز دسترسی پیدا می نماید.

۸ – طراحی وب سایت موزیک :  بخش برترین آهنگ ها

ترانه ها و آهنگ های پُر بازدید و منتخب از دیدگاه مخاطبان در این قسمت قرار گرفته و طی بازه زمانی معینی بروز رسانی می گرد.

۹ – اشتراک گذاری

برای به اشتراک گذاشتن آهنگ ها و یا مطالب سایت در شبکه های اجتماعی نظیر توئیتر، تلگرام ، فیسبوک و … این قسمت می تواند مورد استفاده کاربران قرار گیرد.

۱۰– طراحی صفحه ارتباط با ما

اطلاعات تماس با مدیر و یا گردانندگان سایت در این صفحه درج می گردد.

خدمات طراحی وب سایت موزیک انفرادی

در ساخت وب سایت موزیک انفرادی موارد ذیل اجرا و پیاده سازی شده و این موارد تنها بخشی از خدماتی است که می توان در سایت موسیقی تکی ارایه داد :

۱- طراحی صفحه بیوگرافی

شرح حال و زندگینامه، روند آغاز و ادامه فعالیت هنری ، کارهای انجام شده از جمله شرکت در جشنواره های موسیقی و برگزاری کنسرت ها، آثار منتشره و اجرا شده توسط هنرمندِ موزیسین در این بخش قرار می گیرد.

۲ – طراحی صفحه اخبار و مقالات

اخبار رویدادها و جشنواره های موسیقی، آثار تازه و یا در دست تولید و اجرای هنرمند و معرفی آثار جدید در ان صفحه ذکر می شود.

۳ – طراحی سیستم فروش آلبوم

از طریق این سیستم هنرمند می تواند آلبوم های خود را در معرض فروش اینترنتی بگذارد؛ بدین صورت که کاربر با عضویت در سایت و پرداخت هزینه از طریق درگاه بانکی موجود در سایت، آلبوم خریداری شده را بصورت فایل زیپ در ایمیل خود دریافت نماید.

۴- طراحی وب سایت موزیک باشگاه هواداران

این قسمت جهت عضویت مخاطبانِ طرفدار هنرمند ایجاد شده که با عضویت در آن به باشگاه هواداران می پیوندند. برای اعضای باشگاه امتیازات ویژه ای می توان قائل شد مثلا: ارسال یک آهنگ رایگان و جدید بصورت هفتگی به ایمیل آنها ، ارسال خبرنامه ، ارایه تخفیف و …

وب سایت موزیکساخت و طراحی سایت موسیقی و کسب درآمد

با توجه به اینکه سایت های موسیقی و موزیک جذابیت خاصی دارند و از جمله وب سایت هایی هستند که مخاطبان زیادی را به سوی خود جذب می کنند، لذا این فرصت را مهیا می سازند که مدیر سایت با قرار دادن آگهی شرکت ها و فروشگاه ها و یا تبلیغات آثار فرهنگی دیگر مانند کتاب، فیلم و … به کسب درآمد بپردازد.

و همینطور همچنان که قبلا نیز ذکر گردید از طریق فروش اینترنتی آلبوم های خود به سود قابل توجهی دست یابند.

امتیازات شرکت پیام آوا در طراحی سایت موزیک

طراحی ظاهر سایت به شکل گیرا، زیبا و هنری، گرافیک اختصاصی، قالب بندی اصولی و پیاده سازی و ایجاد امکانات مختلف و متناسب با فعالیت سایت های موسیقی، معماری کامل اطلاعات، بهینه سازی سایت بر طبق اصول موتورهای جستجو که وب سایت شما در جستجوی کلمات کلیدی توسط کاربران مانند : آهنگ جدید، موزیک شاد، بهترین آهنگ، موسیقی فیلم، آهنگ های سنتی و … در رتبه اول موتورهای جستجو قرار گیرد،

 

همچنین مشاوره و ارایه راهکارهای نوین برای پیاده سازی و اجرای وب سایت های هنری و موسیقی و وب سایت های دانلود آهنگ از جمله ویژگی ها و امتیازات پیام آوا در طراحی سایت موزیک می باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

هاست ایران پیام آوا با ارائه کنترل پنل دایرکت ادمین با سرعت ده برابر از هاست های خارجی فضایی امن برای میزبانی وب سایت های شما محیا کرده است.این سرورها که در دیتاسنتر ایران قرار دارد با با سرعت فوق العاده خود باعث بارگذاری سریع صفحات میگردد. هاست ایران لینوکس از دیتاسنتر پارس انلاین به همراه اخرین تکنولوژی روز ارائه میگردد. سرور های لینوکس از زبان های PHP و پایگاه داده MySQL پشتیبانی میکند.مجموعه پیام آوا با بیش از ۱۰ هزار کاربر با کادری حرفه ای در امور شبکه برای وب سایت های بزرگ ارگان های دولتی و شرکت های خصوصی در نظر گرفته است که در همه ساعات شبانه روزی اماده ارائه خدمات پشتیبانی هستند. ویزگی بارز خدمات هاست ایران قیمت مناسب و اپتایم ۹۹% میباشد که کاربران با خیالی اسوده در تمام فصول سال از سرویس خود بهرمند خواهند شد.

سالانه 365 هزارتومان
پلن تندیس
ماهانه و شش ماه
  • فضای میزبانی3 گیگابایت
  • پهنای باند100 گیگابایت
  • کنترل پنل Directadmin
  • بک آپ گیریهفتگی
  • سیستم عاملCloudlinux
سالانه 239 هزارتومان
پلن طلایی
ماهانه و شش ماهه
  • فضای میزبانی2 گیگابایت
  • پهنای باند80 گیگابایت
  • کنترل پنلDirectadmin
  • بک آپ گیریهفتگی
  • سیستم عاملCloudlinux
سالانه 157 هزارتومان
پلن ۳
ماهانه و شش ماهه
  • فضای میزبانی1 گیگابایت
  • پهنای باند50 گیگابایت
  • کنترل پنلDirectadmin
  • بک آپ گیریهفتگی
  • سیستم عاملCloudlinux
سالانه 80 هزارتومان
پلن برنزی
-
  • فضای میزبانی 500 مگابایت
  • پهنای باند40 گیگابایت
  • کنترل پنلDirectadmin
  • بک آپ گیریهفتگی
  • سیستم عاملCloudlinux
سالانه 58 هزارتومان
پلن شیشه ای
-
  • فضای میزبانی 200 مگابایت
  • پهنای باند20 گیگابایت
  • کنترل پنلDirectadmin
  • بک آپ گیریهفتگی
  • سیستم عاملCloudlinux
 
پشتیبانی | Support

کادر پشتیبانی پیام آوا با حضور شبانه روزی همواره آماده پاسخگویی به درخواست های پشتیبانی کاربران میباشند. این مجموعه در تمامی ایام هفته اماده حل مشکلات کاربران میباشند . ارتباط از طریق چت و تلفن از مزایای پشتیبانی سرویس های پیام آوا میباشد که نقش پر رنگی در خدمات پس از فروش خواهد داشت.

 
امکانات نامحدود | Unlimited

از ویژگی های مهم خرید هاست ایران از مجموعه پیام آوا، امکانات بدون قید شرط و نامحدودی است که برای هر وب سایت به منزله طول عمر آن محسوب میشود تا در تمام فصول وب سایت را در دسترس قرار دهد. امکاناتی چون پهنای باند نامحدود، ساب دامین و ساخت ایمیل از جمله این امکانات است.

 
سرعت و امنیت | Speed & Security

هاست ایران به با قرار گرفتن در دیتاسنتر تهران از سرعت قابل توجهی برخوردار است. قطعات اصلی سرور رم و سی پیو میتواند نرم افزار های قدرتمندی را پشتیبانی کند.امنیت سرورها توسط تیم با تجربه تحت نظارت میباشد. این تیم با راه حل های موثر توانسته تمامی راههای نفوذ را در مقابل هکرها و… مسدود کند.

 
تضمین کیفیت | Quality

پیام آوا با تضمین کیفیت برتر هاست لینوکس ایران با آپتایم ۹۹ درصد و اتصال به معتبر ترین دیتاسنتر زیر ساخت تهران با کیفیت ترین هاست را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. در سرویس هاست لینوکس کاربران میتواند در صورت عدم رضایت از سرویس قبل از ۴۸ ساعت درخواست عودت وجه دهند.

 



:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

طراحی سایت صرافی  برای ارائه خدمات ارزی به مشتریان بدون محدودیت مکانی و زمانی، ساخته و پیاده سازی می گردد. امروزه کسب و کارهای اینترنتی در حال رونق گرفتن بوده و بازار تجارت سنتی جای خود را به فضای اینترنتی و کسب و کار در فضای مجازی می دهد. در این عرصه جدید افرادی که این دنیای جدید را به خوبی بشناسند و بتوانند از امکانات آن بطور مطلوبی بهره گیرند به پیشرفت و موفقیت تجاری نائل خواهد شد.

مزیت طراحی سایت صرافی؟

از جمله مشاغلی که مراجعات اینترنتی و آنلاین به آن با رشد چشمگیری مواجه بوده است، خدمات صرافی می باشد.

طراحی وب سایت صرافان موجبات ارایه خدماتی همچون : نقل و انتقال ارز از خارج کشور، اطلاع رسانی نرخ های ارز، تبدیل نرخ ارز کشورها به یکدیگر، امور مربوط یه ارزهای بین المللی، خرید و فروش ارز و … را در سریع ترین زمان ممکن و بدون مراجعات حضوری فراهم می سازد. لذا مشتریان می توانند در هر لحظه و بصورت ۲۴ ساعته و بدون محدودیت مکانی فقط با دسترسی به اینترنت از طریق وب سایت صرافی اقدام به خرید ارز و یا به انجام دیگر امورات ارزی خود بپردازند.

صرافان علاوه بر اینکه به کار فروش ارز و تبدیل ارز می پردازند بایستی از طریق ابزار قدرتمند و دقیقی از آخرین نرخ های بازار ارز و تغییر و تحولات آن آگاهی یابند و آنها را در اختیار مشتریان و مراجعان قرار دهند. پیام آوا با طراحی  سایت صرافی قدرتمند و هوشمند و ایجاد سیستم مدیریت صرافی، ارایه خدمات آنلاین و بهینه و مطلع ساختن آنها از تحولات بازار سکه و ارز را مهیا و میسر ساخته است.

بخش های مختلف طراحی سایت صرافی

  • معرفی و اهم خدمات صرافی
  • جدول لحظه ای و آنلاین قیمت ارزهای مختلف
  • جدول لحظه ای و آنلاین قیمت سکه
  • طراحی صفحه نمایش نرخ حواله
  • طراحی صفحه اخبار و مقالات و آنالیز و تحلیل بازار ارز و سکه
  • طراحی نمودار آنلاین نوسانات و تغییر قیمت برای سکه، ارز و طلا
  • طراحی صفحه خرید و فروش اینترنتی ارز برای انجام معاملات ارزی بصورت مجازی
  • ایجاد حساب کاربری برای کاربران عضو سایت
  • طراحی و ایجاد حساب کاربری ویژه برای مشتریان فعال و دائمی
  • طراحی سیستم تبدیل نرخ ارز کشورها به یکدیگر
  • طراحی سیستم نقل و انتقال ارز بصورت اینترنتی
  • طراحی بخش خدمات ارزی برون مرزی
  • طراحی سیستم عملیات مربوط به حواله‌های ارزی
  • طراحی و پیاده سازی بخش تبدیل پول به ارز کشور مقصد
  • طراحی ماشین حساب هوشمند
  • طراحی قسمت ثبت قیمت ارز مرجع و ثبت اتوماتیک سایر قیمت ‌ها بر اساس نرخ تبدیل روز جهانی و سودهای تعیین شده

ویژگی های پیام آوا در طراحی وب سایت صرافان

شرکت پیام آوا با در نظر گیری اینکه “امنیت” مهمترین مقوله در ساخت و طراحی سایت هایی می باشد که خدمات پولی و ریالی و یا معاملات تجاری در آنها انجام می گیرد، با رعایت اصول و موازین فنی و استانداردهای طراحی سایت، ضریب نفوذ به اینگونه سایت ها به حداقل ممکن رسانده تا وب سایت صرافی از حملات هکرها و دزدان اینترنتی مدر امان بماند و سطح آسیب پذیری آن به صفر برسد و در نتیجه اعتبار و پایداری سایت بالا رفته و موجب جلب اعتماد مراجعان سایت گردد.

همچنین پیام آوا گواهی امنیتی SSL را بر روی سایت های صرافی بکار می گیرد که علاوه بر افزایش سطح امنیتی، نتایج مثبتی نیز در بهینه سازی سایت و جلب اعتماد کاربران دارد.بکارگیری آخرین فناوری های روز دنیا در ساخت وب سایت های صرافی، اجرای گرافیکی و منحصر به فرد، سرعت بالای لود شدن و بالا آمدن سریع صفحات وبسایت، بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو از مهمترین ویژگی های پیام آوا برای طراحی سایت صرافی می باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

طراحی سایت شرکتی برای معرفی، ارایه رزومه، نمایش و معرفی و فروش محصولات و خدمات، سفارش گیری ، برند ساز ی و … کاربرد دارد. شرکت های متعددی در زمینه های فنی مهندسی، بازرگانی، تجاری، تولیدی و خدماتی فعال می باشند، هرکدام از اینها با طراحی سایت شرکتی می توانند جایگاه خود را در فضای مجازی و وب بدست آورند و در حیطه فعالیت فیزیکی خود نیز از طریق داشتن یک وب سایت حرفه ای شرکتی موفقیت های چشمگیری کسب کنند.

در صورتی که طراحی وب سایت شرکت با توجه به موازین و اصول سئو و گوگل طراحی گردد، شرکت یا موسسه می تواند در مدت زمان کوتاهی به اهداف بازاریابی اینترنتی هدفمند خود دست یابد. طراحی سایت شرکتی یکی از مهمترین انواع طراحی سایت است که باید بسته به نوع پیشه و تجارت شرکت و با توجه به بازارهای هدف و در نظر گرفتن کلمات کلیدی و واژگان هدف آن شرکت و موسسه طراحی گردد.

تبلیغات هدفمند و موثر و کارآمد حرف نخست را برای بقای یک شرکت می زند. از این رو داشتن یک وب سایت حرفه ای و استاندارد در امر اطلاع رسانی و معرفی شرکت در پهنه وسیع شبکه ارتباط جمعی اینترنت، نیاز اساسی برای ادامه کار و حیات یک شرکت محسوب می گردد.

طراحی وب شرکتیاز آنجا که صرف داشتن یک وب سایت ساده در اینترنت تاثیر بسزایی بر شرایط کسب و کار نمی گذارد، برای مشاهده تاثیرات مطلوب، نیاز به طراحی اصولی و مشورت با طراحان و برنامه نویسان حرفه ای طراحی سایت وجود دارد.در گذشته اغلب مدیران کمپانی ها بر این اعتقاد بودند که صرف طراحی سایت شرکتی ساده برای آنها مکفی بوده و از طریق این سایت ساده خواهند توانست در بازار اینترنتی حضور داشته باشند، اما در حال حاضر مدیران آگاه می دانند که داشتن وب سایت به تنهایی کافی نیست و یک سایت معمولی و ساده هیچ کمکی به توسعه کسب و کار آنها و شهرت برند شرکت نمی کند.

کارآیی طراحی وب سایت شرکتی :

طراحی وب سایت های شرکتی با کارآیی های متنوع و مختلفی اجرا می شوند که به طور خلاصه می توان به موارد ذیل اشاره کرد: طراحی سایت شرکتی جهت برندینگ و برندسازی، طراحی وب سایت شرکتی با کاربرد نمایش کاتالوگ آنلاین، طراحی سایت شرکتی با کارایی فروش و عرضه محصولات، طراحی سایت با کاربرد خدمت رسانی به مشتریان و ارایه سرویس های شبانه روزی، طراحی سایت شرکتی با نگرش ایجاد وفاداری در مشتریان و ایجاد امکاناتی مانند سیستم های خدمات پس از فروش و پشتیبانی از کالاهای به فروش رسیده، باشگاه مشتریان و فروش آنلاین و …

در کل شرکت هایی در بازار مجازی خواهند درخشید که با استراتژی هوشمندانه و درست بتوانند ابزارهای مناسبی برای خود ایجاد کنند و بهترین استفاده را از ابزارهایی که دارند ببرند.

 

شرکت طراحی سایت پیام آوا به عنوان یکی از شرکت های حرفه ای و با تجربه در حیطه طراحی سایت های شرکتی و بازارسازی و بازاریابی اینترنتی با ارایه راهکارهای خلاقانه و مناسب در این زمینه به مشتریان خود کمک می کند تا بتوانند در بازار هدفی که دارند بهترین نتیجه را از اینترنت کسب کنند.

اهداف طراحی سایت شرکتی :

یافتن بازارهای هدف از طریق بازاریابی اینترنتی که لازمه ی آن داشتن یک سایت حرفه ای و استاندارد است، از اصلی ترین مواردی است که می توان از طریق وب سایت شرکتی به آن نائل شد.

در عصر حاضر با دسترسی راحت به اینترنت اغلب افراد جهت یافتن کالا و خدمات مورد نیاز خود از طریق اینترنت اقدام به جستجو و کسب اطلاعات لازم می نمایند. پُر واضح است که اگر شرکت شما وب سایت مناسبی داشته باشد و از طریق آن به معرفی خدمات و محصولات خود اقدام نماید بسیاری از مشتریان بالقوه از طریق آن وب سایت با شما آشنایی یافته شده و با شما تماس خواهند گرفت.

طراحی وب سایت شرکتیامکانات طراحی سایت شرکتی :

با توجه به نوع فعالیت شرکت و همچنین بازارهای هدف، سرویس ها و امکانات مختلفی را در طراحی وب سایت شرکت می توان پیاده سازی و اجرا کرد، به اجمال برخی از امکانات عبارتند از:

۱ – طراحی سیستم مدیریت مکالاها، محتوا و مطالب سایت

در این سیستم امکان ایجاد و انتشار مطالب بصورت نامحدود وجود داشته و از دیگر قابلیت ها می توان به ویرایشگر حرفه ای متن به زبان فارسی؛ دسته بندی محصولات و مطالب با قابلیت ایجاد شاخه ها و زیر شاخه ها؛ ؛ قابلیت افزودن فایل های چندرسانه ای شامل: تصویر، ویدئو و فایل صوتی؛ برچسب گذاری جهت ارتباط بهتر میان مطالب؛ قابلیت افزودن تصویر شاخص جهت نمایش در لیست مقالات و اخبار؛ قابلیت پسورد گذاری روی هر مطلب بصورت مجزا و محدود کردن نمایش آن؛ قابلیت زمان بندی مطالب برای انتشار در تاریخ های معیین در وب سایت؛ نمایش زمان انتشار، تعداد بازدیدکنندگان هر صفحه اشاره نمود.

۲ – طراحی سیستم مدیریت رسانه

این سیستم دارای قابلیت های نمایش تمامی تصاویر، فیلم ها و فایل های صوتی موجود و قابلیت ویرایش هرکدام، امکان ایجاد گالری تصاویر و نمایش آن در هر کجای سایت به دلخواه شما و امکان تغییر اندازه عکس ها از طریق پنل مدیریت جهت نمایش بهتر در فضاهای گوناگون می باشد. در این سیستم کلیه اصول و استانداردهای بهینه سازی تصاویر و سئو رعایت شده است.

۳ – پیاده سازی سیستم مدیریت فهرست ها

امکان ایجاد تعداد نامحدود فهرست جهت نمایش در بخش های مختلف سایت؛ امکان افزودن زیرمنوها، قابلیت افزودن صفحات و لینک های گوناگون به فهرست و تغییر آن بصورت سریع از قابلیت های سیستم مدیریت فهرست ها می باشد.

۴ – طراحی سیستم مدیریت نظرات

امکان دریافت نظرات کاربران بر روی محصولات و خدمات یا مطالب و صفحات سایت؛ مدیریت نظرات و پاسخ دهی از طریق پنل مدیریت سایت؛  قابلیت پذیرش بازتاب و لینک سایت های ارجاع دهنده به هر محصول یا مطلب؛ نمایش یا عدم نمایش نظرات در سایت با توجه به نظر مدیر سایت؛  امکان غیرفعال نمودن ارسال نظر در صفحات مشخصی از وب سایت؛ قابلیت غیرفعال نمودن ارسال نظر برای کاربرانی که عضو نیستند؛ ارسال ایمیل به مدیر سایت در صورت ارسال دیدگاه جدید؛ قابلیت جلوگیری از ارسال هرزنامه و نشانه گذاری نظرات به عنوان اسپم از بخش های مختلف سیستم مدیریت نظرات می باشد.

۵ – پیاده سازی مدیریت بخش تماس

ایجاد صفحه تماس با ما جهت نمایش اطلاعات تماس شامل تلفن ها، فکس، آدرس؛ امکان پیاده سازی نقشه گوگل و مشخص نمودن نقطه مکانی مورد نظر شما؛ قابلیت قراردادن فرم تماس جهت ارتباط مستقیم کاربران با مدیر سایت و دریافت از طریق ایمیل شخصی از ویژگی هی سیستم مدیریت اطلاعات تماس می باشد.

۶ – اجرای سیستم مدیریت کاربران

امکان عضو گیری سریع و آسان در سایت برای کاربران؛ امکان ایجاد نامحدود حساب کاربری؛ نظارت مدیر سایت برای محتوای ارسالی اعضا و عدم نمایش در سایت تا زمان تایید؛ مشاهده لیست کاربران و اطلاعات تماس هرکدام از طریق پنل مدیریت سایت؛ قابلیت ثبت نام، ورود و تغییر رمز عبور برای کاربران سایت.

طراحی سیستم سفارش محصول و خدمات، طراحی و پیاده سازی اتوماسیون اداری، امکان ارسال نامه های اداری و … از دیگر امکانات طراحی سایت شرکتی می تواند به اجرا در بیاید.

company websiteمزایای طراحی سایت شرکتی توسط پیام آوا :

طراحی سایت شرکتی توسط تیم مجرب و متخصص پیام آوا علاوه بر اینکه از ظاهر و گرافیک جذاب و شیکی برخوردار است تا در درجه اول مشتریان مدنظر شرکت را راضی نگه دارد چرا که داشتن یک گرافیک منحصربفرد و اختصاصی و در عین حال زیبا با توجه به جزئیات آن می تواند در اعتماد سازی مشتریان به آن شرکت تاثیر زیادی داشته باشد. سیستم های مختلف مدیریتی و مدیریت محتوا نیز بر روی سایت پیاده سازی گردیده است. سرعت سریع لود صفحات از دیگر مزایای طراحی سایت شرکتی توسط پیام آوا می باشد.

ارتقا رتبه سایت در گوگل مختص کلمات کلیدی خاص که معرف فعالیت شرکت شما می باشد نیز از دیگر برتری های طراحی وب سایت شرکتی پیام آوا محسوب می گردد. شما با ارتقا جایگاه و رتبه سایت خود می توانید کالاها و خدمات خود را به مشتریانی که در حال جستجوی تولیدکننده یا عرضه کننده مناسبی هستند معرفی نمایید. در واقع اگر شما بتوانید مشتریان بالقوه ای را که به دنبال خرید محصولات و خدمات شما هستند به سمت سایت خود هدایت کنید و در وب سایت خود پیشنهاد جذابی برای آنها داشته باشید، میزان فروش شرکت خود از طریق اینترنت را افزایش خواهید داد.

 

رویه ی پیام آوا اینست که امکانات در پیکره سایت طوری قرار گیرند که اهداف اصلی شرکت را در مسیر هدفمندی روبروی کاربر قرار دهند.

از آنجایی که تمرکز اصلی یک سایت شرکتی، توجه به حضور در صفحه اول گوگل و روی کلمات کلیدی و نام شرکت می باشد لذا پیام آوا طراحی وب سایت کمپانی ها و شرکت ها را جهت حضور در صفحه اول و لینک های بالای گوگل، با پیاده سازی سایت و بهینه سازی آن برای گوگل امکان پذیر می سازد. استفاده از طراحی های ساده و سایت های کپی برداری شده بطور حتم نمی تواند در این راه به شرکت فایده ای داشته باشد. لذا هزینه کردن منطقی و درست روی طراحی سایت بهصورت اختصاصی و حرفه ای گام نخست برای توسعه و تحول شرکت از مجرای بازاریابی اینترنتی است.

در عصر رقابتی امروز، شرکت هایی غول بازار هستند که به بازارهای جدید فکر کرده و در مقایسه با رقبیان خود از فناوری ها و امکانات جدید استفاده کنند. یکی از این بازارها که شرکت شما می تواند در آن با روش سیستماتیک و علمی خود را به دیگران معرفی کند و مکانیزم اصولی تبلیغات را در آن به کار گیرد دنیای وب است. پس فرصت را مغتنم شمرده و برای طراحی سایت شرکت خود اقدام نمایید تا در این بازار از رقبای خود پیشی بگیرید.

 



:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

تصور اینکه در کمترین زمان ممکن خانه یا مغازه مورد نظرتان را برای اجاره یا خرید بدست آورید، خوشحال می کند؟و یا تصور اینکه شما بعنوان صاحب ملک، بتوانید در اسرع وقت مشتری برای ملک خود پیدا نمایید، خرسند می نماید؟ ما این تصور را به واقعیت تبدیل ساخته ایم با :

طراحی سایت املاک

طراحی سایت مشاوره املاک و یا طراحی سایت املاک از جنبه های مختلف مزایا و سودمندی های بیشماری دارد که در ادامه به آنها پرداخته خواهد شد.

ضرورت طراحی سایت املاک

چه بسیارند افرادی که در پی یافتن مکان مناسبی برای رهن و اجاره و یا خرید ملک، وقت و انرژی زیادی را برای جستجوهای حضوری تلف می نمایند و بعد از هفته ها آمد و رفت شاید بتوانند گزینه مطلوب و مورد نظر خود را پیدا کنند. با پیشرفت تکنولوژی های مبتنی بر وب و افزایش استفاده از فضای مجازی و دسترسی راحت عموم مردم به اینترنت، شیوه های سنتی بنگاه داری و مشاوره ملکی دیگر امری پیش پا افتاده به نظر می رسد! چرا که شیوه های نوین و راهکارهای جدید تحت وب، امکانات زیاد و فواید متعددی را پیش پای مستاجران، صاحبان ملک و مشاوران املاک قرار داده است.

مزایای طراحی سایت آژانس مسکن

طراحی سایت املاک به نیازهای مختلف افراد در زمینه املاک و مستغلات پاسخگوست. سریع ترین راه برای پیدا کردن خانه یا مغازه مورد نظر برای خرید، رهن یا اجاره؛ جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه و انرژی؛ امکان مشاهده و بررسی و مقایسه تمامی موارد مربوط به رهن و اجاره یا فروش واحدهای تجاری، مسکونی و … از دستاوردهای طراحی وب سایت املاک است.

همینگونه مزایای ذیل نیز از فواید طراحی سایت بنگاه املاک است:

  • درج و انتشار آگهی های مربوط به املاک و مستغلات در جراید و نشریات چاپی کاغذی هزینه های زیادی داشته و از عمر خیلی کوتاهی برخوردارند. ولی انعکاس همین آگهی ها و تبلیغات در وب سایت املاک علاوه بر اینکه ماندگار بوده و بصورت شبانه روزی در دسترس همگان است، هزینه های خیلی پایین و گاه رایگان دارند.
  • فرصت و امکان و فضای کافی برای شرح اطلاعات مبسوط در مورد هرکدام از ملک ها و ویژگی ها و محاسن هر ملک جهت ارایه به کاربران وجود دارد.

سرویس ها و خدمات طراحی وب سایت املاک

از بارزترین سرویس ها و امکاناتی که طراحی سایت املاک توسط شرکت طراحی سایت پیام آوا در اختیار کاربران و مشاوران ملکی قرار می دهد می توان موارد ذیل را نام برد:

در این بخش سوابق فعالیت بنگاه املاک بطور مشروح بیان می گردد.

۲ – طراحی صفحه ارتباط با ما

اطلاعات تماس با بنگاه املاک یا تعاونی مسکن در این صفحه قرار داده می شود.

۳ – طراحی صفحه اخبار و مقالات

مطالبی در زمینه نحوه انتخاب ملک، قوانین مربوط به قراردادها و معاملات ملکی، مزایده و اطلاعیه ها در این صفحه ذکر شده و در بازه های زمانی معین بروز رسانی می گردد.

۴ – ایجاد دسته بندی

ملک های مورد عرضه در سایت بر مبنای : رهن – خرید – فروش – اجاره – مشارکت در ساخت و ساز و یا بر اساس نوع ملک مانند : تجاری – زمین – اداری – کلنگی – آپارتمان – ویلا – واحد مسکونی شخصی – انباری – سوئیت و … طبقه بندی شده اند.

۵ – طراحی صفحه توضیحات و عکس ملک

شرح مبسوط مربوط به هر ملک همراه با عکس آن از نمای بیرونی و داخلی و فضاهای قسمت های مختلف ساختمان در این صفحه پیاده سازی می گردد. مواردی از قبیل: نوع ملک – آدرس ملک – نوع معامله – زیر بنا و متراژ – تعداد اتاق ها – تعداد طبقات – امکانات رفاهی مثل: درب اتوماتیک، آسانسور، حصارکشی، دیوارپوش، پارکت، پرده، کابینت، کرکره و .. وضعیت برق، تلفن، آب و گاز، عمر ساختمان، وضعیت ثبتی ملک و … در توضیحات مندرج می گردد.

۶ – طراحی صفحه جستجو

این قسمت از جمله مهمترین و کارآمدترین بخش های طراحی وب سایت املاک است که کاربر با وارد نمودن عنوان مورد جستجو ( مثل آپارتمان، واحد مسکونی شخصی و … ) و انتخاب محدوده یا شهر مورد نظر ( مانند تهران، اهواز و … ) و سپس انتخاب از بین گزینه های رهن، اجاره، فروش و … به موارد مورد نظر خود دسترسی یافته و مشاهده می نماید.

همچنین امکان جستجوی پیشرفته که دارای فیلدهای بیشتری است و براساس فاکتورهای دیگر مانند متراژ، قیمت و …. طراحی شده است نیز وجود دارد.

۷ – طراحی بخش نقشه

پس از جستجو و یافتن هر ملکی که مورد نظرتان است می توانید محدوده جغرافیایی آن را بر روی نقشه مشاهده کنید.

۸ – طراحی صفحه پیشنهاد ویژه

در این صفحه املاکی که با شرایط خوب و استثتنائی و یا با قیمت پایین تر نسبت به قیمت اصلی جهت فروش یا رهن قرار گرفته اند به نمایش در می آید.

۹ – طراحی بخش های تبلیغات

صاحبان ملک با پرداخت مبالغی به مدیر سایت، آگهی ملک و ساختمان آنها بصورت برجسته و ویژه در قالب های خاص تبلیغاتی در صفحه اول سایت یا دیگر قسمت های مختلف وب سایت به نمایش گزاشته می شود.

۱۰- طراحی صفحه محاسبات

در این قسمت محاسبه و برآورد مواردی همچون وام ملک بصورت آنلاین فراهم شده است.

طراحی بخش رزرو

برای تعیین وقت جهت انعقاد قرارداد در محل بنگاه یا برای مشاوره این بخش طراحی و پیاده سازی می گردد.

طراحی وب سایت  املاک با پیام آوا

شرکت طراحی سایت پیام آوا با توجه به خواسته های بنگاه داران املاک، سایتی حرفه ای و در خور فعالیت آنها احرا و پیاده سازی می نماید. ایجاد محیط مدیریت ساده و آسان که مدیر سایت بتواند اطلاعات موجود بر روی سایت را ویرایش کند و یا موارد جدیدی را به وب سایت خود اضافه نماید، همچنین بهینه سازی سایت بر اساس پارامترهای موتورهای جستجو مانند گوگل، از نکات برجسته در طراحی وب سایت تعاونی مسکن یا طراحی وب سایت مشاوران املاک است تا آنها بتوانند با ارایه خدمات سریع تر به موجران و صاحبان ملک بر رونق معاملاتشان بیفزایند



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

طراحی سایت طلا و جواهر درخشش مصنوعات تولیدی جواهرکاران و طلاسازان را دو صد چندان می کند.طراحی سایت زیورآلات و طراحی سایت صنایع دستی ارمغان آور بازارهای جدید برای مصنوعات جواهر و طلا و بدلیجات است. فروشندگان و سازندگان برای نمایش نمونه کارها و عرضه کالاهای گرانقیمت و هنری دیگر نگرانی نخواهند داشت چرا که طراحی سایت طلا و جواهر بعنوان پایگاه اینترنتی آنها بصورت ۲۴ ساعته همیشه در معرض دید مشتریان است.

اهمیت طراحی سایت طلا و جواهر

جواهرات رنگارنگ و قیمتی به دلیل ظاهر اغواگر و جادویی و همچنین بخاطر خواص درمانی و انرژی بخشی سنگ های قیمتی و همینگونه طلاجات از گذشته تاکنون بخاطر کمیاب بودن و جلای چشم نواز، انعطاف پذیری زیاد و مقاومت در برابر خوردگی و اکسیداسیون مورد توجه بشر بوده است. حرفه طلا کاری و جواهرسازی و فروش اینگونه اقلام از قدیم الایام تا کنون بوده و همچنان به حیات خود ادامه خواهد داد.

آنچه در این میان بدیهی بنظر می رسد اینست که روش های سنتی و قدیمی برای عرضه، فروش و بازریابی جواهرات و طلاجات امروزه دیگر کارآمد نبوده و راهکارهای نوینی را می طلبد که همانا فعالیت این گروه از مشاغل در عرصه فضای اینترنت است و این فعالیت با شکل گیری و ساخت وب سایت طلا و جواهرات امکانپذیر می باشد.

سرویس های طراحی سایت طلا و جواهر

امکانات و سرویس های طراحی سایت طلا و جواهر

شرکت طراحی سایت پیام آوا با توجه به نیازهای مشتریان و نوع فعالیت همچون فروش یا تولید زیورآلات ، جواهرات و صنایع دستی بخش های متنوعی را در طراحی  سایت طلا و جوهر مد نظر قرار داده و پیاده سازی می نماید؛ بطور اعم این امکانات عبارتد از :

  • طراحی صفحه درباره ما :

سوابق فعالیت و تجارب کاری، مجوزها و مهارت های کسب شده و ویژگی های منحصر بفرد و خصوصیات محصولات شما در این قسمت برای کاربران شرح داده می شود.

  • طراحی صفحه ارتباط با ما :

آدرس و تلفن های تماس با فروشگاه یا واحد تولیدی در این صفحه مندرج می گردد.

  • طراحی صفحه محصولات :

قبل از هر چیز در این قسمت محصولات به قسمت های مختلف مانند گردنبند، دستنبد، مدال، النگو، سنگ های قیمتی، سفارشی و … تقسیم بندی گردیده و در هر دسته، عکس های جذاب مدل های مربوط به هرکدام همراه با اطلاعاتی همچون عیار، گرماژ، مواد بکار رفته، وزن و… جایگزاری شده و برای کاربران قابل مشاهده  است.

  • پیاده سازی جداول نرخ طلا و سکه :

جدول ها و یا نمودارهای لحظه ای و آنلاین قیمت سکه و طلا جهت اطلاع کاربران در وب سایت پیاده سازی می گردد.

  • طراحی صفحه خدمات :

خدمات قبل و از  پس از فروش در این قسمت بیان می گردد. خدماتی مثل: تعمیر طلاجات، جواهرات و نقره جات، انواع آبکاری و نقره کاری، سایز کردن انگشتر، کارشناسی سنگ های قیمتی و …

  • طراحی بخش گالری :

تصاویر نمونه هایی از مدل های مختلف دستنبد، گردنبد ، انگشتر و … همچنین عکس طرح های جدید جواهرات و مصنوعات طلا بصورت پُر زرق و برق در گالری به نمایش در می آید.

۷ – طراحی صفحه اخبار

درج جدیدترین اخبار مربوط به موضوعات طلا، سنگ های قیمتی و تزئینی و جواهرات، اخبار مربوط به بازار و قیمت سکه و طلا در این صفحه برای مخاطبان بسیار جذاب خواهد بود.

۸ – طراحی صفحه مقالات

مطالب آموزشی در مورد نحوه انتخاب مصنوعات طلا، نقره، جوهرات و روش های تمیز کردن و راه های نگهداری و مراقبت از آنها، مقالات تحلیلی بررسی قیمت جواهر و طلاجات در بازار، ارایه اطلاعات در مورد موزه های مهم جواهرات جهان، معرفی طراحان بزرگ و صاحب سبک، پیش بینی وضعیت خرید و فروش سکه، زیورآلات و سنگ های قیمتی در روزهای آینده موجب افزایش بازدید سایت و جذب مخاطبان بیشتر خواهد شد.

۹- طراحی صفحه ضمانتنامه

این صفحه به شرایط و تاریخ صدور و اتمام گارانتی و ضمانتنامه های صادره در مورد مصنوعات طلا و جواهرات فروخته شده و نیز صدور شناسنامه معتبر برای جواهرات و سنگ های قیمتی اختصاص دارد.

۱۰ – امکانات دیگر

طراحی بخش مُدلینگ، اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی، معرفی محصولات جدید، قسمت محصولات محبوب و پُرفروش، بخش نظرسنجی، پنل ارسال پیامک، بخش تبلیغات، امکان مقایسه محصولات مشابه می تواند از بخش های دیگر ساخت وب سایت طلاجات و جواهرات باشد.

طراحی سایت موفق طلا و جواهر

پیام آوا طراح و سازنده وب سایت های پُر زرق و برق طلا و جواهرات

چشم نوازی و پُرزرق بودن طراحی سایت طلا و جواهر همانند ویترین فیزیکی مغازه و فروشگاه های عرضه کننده زیورآلات اصل مهم و اول شرکت پیام آوا در طراحی اینگونه وب سایت ها می باشد.

 

اصل دوم شرکت پیام آوا در پیاده سازی وب سایت زیورآلات و طراحی سایت صنایع دستی سرعت مناسب لود و بالا آمدن صفحات می باشد تا مخاطبان بتوانند براحتی به مشاهده مدل ها و مقایسه آنها با یکدیگر بپردازند.

رعایت استانداردها در ساخت سایت و اجرای اصول و تکنیک های سئو جهت بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو از اصول مهم دیگر پیام آوا در پیاده سازی وب سایت های طلا و جواهر می باشد.
جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات طراحی وب سایت بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

طراحی سایت لوازم خانگی ، لوازم خانگی از جمله اقلامی است که اکثرا قیمت بالایی دارند و لذا مردم همیشه به دنبال لوازم خانگی هستند که از کیفیت بالا و عمر بیشتری برخوردار بوده و  به اصطلاح کالای بادوامی باشند. همواره دغدغه اصلی خریداران لوازم خانگی، انتخاب بهترین ها از بین گزینه های متعدد و مختلف است چرا که انتخاب از میان چندین برند یک محصول کار مشکل و زمان بَری است. بطور مثال شما اگر می خواهید یک اجاق گاز بخرید، در بازار با برندهای مختلف همچون : تکسان ، آلتون ، رز گاز ، دوو الکتریک ، بلومبرگ ، اسنوا و … مواجه خواهید شد و در انتخاب چه بسا دچار سردرگمی می گردید.

طراحی سایت لوازم خانگی اصولا در کارکرد اصلی خود به این دغدغه ی خریداران پرداخته و در راهنمایی آنها برای برگزیدن یک محصول ، کمک شایانی می کند.

ضرورت و اهمیت طراحی سایت لوازم خانگی

در انتخاب یک کالا، مؤلفه “مقایسه” همواره نقش کلیدی را دارد؛ چرا که خریدار با آشنایی و مطلع شدن از مشخصات ، ویژگی ها و قیمت هر کدام از کالاهای مشابه موجود در بازار به مقایسه آنها پرداخته و در نتیجه یکی را انتخاب می نماید ولی از آنجایی که تمامی برندهای یک محصول در یک فروشگاه عرضه نمی شود لذا خریدار باید زمان زیادی را صرف نماید تا به اغلب فروشگاه ها مراجعه کند و با هر کدام از محصولات آشنا شود.

طراحی سایت لوازم خانگی این مشکل را برطرف کرده است چرا که بدون هیچ محدویت مکانی و زمانی شما می توانید با مراجعه به سایت، براحتی به اطلاعات و مشخصات هر کدام از محصولات لوازم خانگی با برندهای متفاوت دست پیدا نمایید و با با آگاهی از ویژگی ها و قیمت هر کدام به مقایسه آنها بپردازید. و در این حالت فرصت کافی برای انتخاب را در آرامش خواهید داشت. و حتی در صورتی که وب سایت ، فروش اینترنتی نیز داشته باشد کالای مورد نظر خود را بصورت آنلاین سفارش داده و لذت خرید اینترنتی را تجربه کنید.

انتخاب بهترین کالا و یا کالایی که مورد پسند خریدار باشد، فروشندگان را نیز از صرف انرژی زیاد برای شرح دادن اطلاعات و مشخصات کالاها بصورت شفاهی رها می سازد.

وب سایت لوازم خانگینقش طراحی سایت لوازم خانگی در رونق بازار

از آنجایی که ادامه حیات صنعت لوازم خانگی بستگی به تقاضای موثر دارد ، لذا طراحی سایت لوازم خانگی با انتقال سریع و همه جانبه و معرفی کالاهای جدید موجب ترغیب افراد بیشتر به خرید و در نتیجه افزایش تقاضای موثر شده و رونق بازر را در پی دارد.

با نگاهی به صنعت لوارم خانگی در می یابیم که روز به روز تکنولوژی های جدیدی در تولید و ساخت لوازم خانگی بکار گرفته می شود لذا برای آشنایی مردم با این تکنولوژی ها، وب سایت لوازم خانگی بستری کارآمد محسوب می گردد.

سرویس ها و قابلیت های طراحی وب سایت لوازم خانگی

۱- کالاها

تمامی کالاهای مورد عرضه در فروشگاه یا محصولات تولیدی شرکت شما در این بخش بصورت طبقه بندی شده قرار می گیرند. دسته بندی کالا بر اساس برندها یا کاربردشان (مثلا سرمایشی / گرمایشی، لوازم آشپزخانه، صوتی / تصویری)  و یا مواردی از این قبیل صورت می گیرد.

همچنین بایستی در مورد هر کدام از کالاها به توضیح جامع و مبسوط و بدون اغراق پرداخت و مواردی مانند : نام محصول ، مشخصات تولیدکننده ، کد کالا، مدل ، توان الکتریکی ، ظرفیت و …  و نیز جدول مصرف انرژی برای لوازم خانگی برقی درج گردد. همچنین نحوه کار دستگاه بطور اجمال شرح داده می شود.

در کنار توضیحات کالا، عکس محصول نیز جایگزاری می گردد . تصاویر کالاها در جذب اولیه کاربر بسیار مهم است. از همین رو بایستی  عکس های با کیفیت از نمای کالا و قسمت های داخلی قابل رؤیت را جایگزاری نمود .

۲-  اخبار و مقالات

ارایه مقاله های مرتبط با بازار و صنعت لوازم خانگی برای کاربران آنها را مشتاق تر نموده و همچنین اخبار محصولات جدید وسایل خانگی و اداری و رویدادهای بازار لوازم خانگی وب سایت شما را پُربارتر می کند.

  • آرشیو ویدئو

در آرشیو ویدئو  فیلم های آموزشی با مضامین روش نصب و استفاده صحیح از هر کدام از وسایل خانگی آموزش داده شده و برای خریداران قابل مشاهده است

۳- خدمات پس از فروش و نمایندگی ها

شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش و دست اندرکاران آن درج شده و همینطور لیست نمایندگان مجاز فروش در طراحی وب سایت تولیدکنندگان لوازم خانگی و یا در طراحی سایت فروشندگان عمده لوازم خانگی قابل مشاهده است.

۴- گارانتی

در این قسمت شرایط گارانتی توضیح داده شده و خریدار می تواند از طریق وارد کردن سریال کالا از گارانتی و پشتیبانی محصول استفاده نماید.

۵-  نظر سنجی

قسمت بازخورد نظرات برای کسب دیدگاه های خریداران کالا و انتقال آنها به مدیر شرکت یا فروشگاه در راستای گردآوری اطلاعاتی به منظور تعیین میزان رضایت یا دلایل ناخرسندی خریداران صورت می گیرد.

۶-  راهنما

راهنمای استفاده و آموزش کاربرد صحیح هر کدام از لوازم خانگی و نیز روش های نگهداری از کالا، بصورت فایل پی دی اف یا کاتالوگ اینترنتی در این قسمت قرار گرفته و قابل دانلود و مشاهده است.

محبوب ترین کالاها، پیشنهادهای ویژه ، امکان امتیازدهی به محصول، مشاهده نتایج کالاهای مشابه  و مقایسه ، اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی همچون فیسبوک، توئیتر، تلگرام و … ، ارسال ایمیل به دوستان  و پرینت مشخصات کالاها از دیگر امکاناتی است که بر جذابیت سایت می افزایند.

home appliances وب سایت

پیام آوا چه شاخصه های مهمی برای طراحی سایت لوازم خانگی دارد؟

پیام آوا به پشتوانه خلاقیت ، تجربه و تخصص کارشناسان خود طراحی وب سایت لوازم خانگی شما را با ظاهری زیبا و کاربر پسند طراحی و اجرا می نماید. که کاربر با وارد شدن به سایت شما با آن انس پیدا کرده و براحتی ارتباط برقرار نماید.

طراحی سایت لوازم خانگی نور کالا –  فروشگاه اینترنتی آل دیجیتال – فروشگاه آنلاین ایران ظرف –  فروشگاه آنلاین ایران لوستر و … از جمله پروژه های وب سایت لوازم خانگی و طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی اجرا شده توسط پیام آوا می باشد.

 

ایجاد محیط مدیریت ساده برای مدیر سایت جهت بارگزاری مطالب و محصولات جدید در سایت، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو جهت افزایش رتبه سایت شما و قرارگیری آن در صفحات اول گوگل ، به گونه ای که افراد با جستجوی کلمات مرتبط با لوازم خانگی در گوگل به سایت شما وارد شده و در نتیجه بازدید کنندگان و در نهایت مشتریان شما افزایش یابد از شاخصه های مهم طراحی سایت لوازم خانگی توسط پیام آوا محسوب می گردد.



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

طراحی سایت آرایشی یا طراحی سایت لوازم آرایشی و بهداشتی از این نگاه که حرفه های مربوط به سالن های زیبایی، آرایشگاه ها، عرضه کنندگان لوازم بهداشتی و آرایشی از گذشته تاکنون وجود داشته اند و در آینده نیز وجود خواهند داشت قابل تامل است.

اهمیت مقوله زیبایی و طراحی سایت آرایشی و بهداشتی

توجه و گرایش به زیبایی در فطرت انسان وجود دارد. چرا که آفریننده آدمی خود زیباست و از اینرو در نهاد مخلوقش این گرایش به زیبایی را به ودیعه گذاشته است.از دیرباز تاکنون در جوامع و ملل مختلف، روش های گوناگون و لوازم آرایشی به شکل های متنوع ابداع شده و مورد استفاده قرار گرفته است. انسان ها همیشه دوست دارند که در نگاه دیگران و خود زیبا و دلنشین جلوه نمایند. هر چند که تعریف زیبایی در اعصار مختلف دگرگون شده است؛ ولی اصل زیبایی همیشه پا برجاست.

در دنیای کنونی با توجه به ازدیاد محصولات بهداشتی و آرایشی و تنوع در این عرصه و همچنین وجود برندهای مختلف که روز به روز نیز بر تعداد آنها افزوده می شود، موجب شده است که تولید کنندگان و فروشندگان لوازم آرایشی – بهداشتی با شیوه های نوینی نسبت به بازاریابی و معرفی محصولات خود اقدام نمایند که یکی از مهمترین و بهترین این روش ها طراحی سایت آرایشی است. تا از این طریق اطلاع رسانی و نیز معرفی محصولات بصورت جامع به مصرف کنندگان صورت گیرد.

طراحی سایت سالن زیبایی و یا طراحی سایت مُد و لباس علاوه بر نمایش و اطلاع رسانی در زمینه محصولات بهداشتی و آرایشی، مدل های مو، مدل های لباس و … می تواند در مورد مسایل مربوط به آرایش و زیبایی آقایان و خانم ها به ارایه مشاوره آنلاین بپردازد.

جایگاه برند در طراحی سایت آرایشی

مانور و زوم کردن بر روی برندهای محصولات آرایشی در طراحی سایت لوازم آرایشی بسیار مهم است چرا که مردم اغلب به دنبال مارک های معتبر و شناخته شده هستند زیرا لوازم آرایشی مستقیما با سلامتی پوست و مو ارتباط داشته و استفاده از محصولات آرایشی نامرغوب صدمات جبران ناپذیری را به سلامتی مصرف کننده وارد می سازند. در این میان محصولات جدید با کیفیت خیلی عالی به بازار عرضه می گردد ولی به دلیل ناشناخته بودن توسط مردم مورد استقبال قرار نمی گیرند، از اینرو طراحی وب سایت آرایشی در اعتلای اینگونه محصولات و به اصطلاح جا انداختن آنها در بین مردم نقشی راهگشا دارد.

سرویس ها و خدمات طراحی سایت لوازم آرایشی و بهداشتی

  • طراحی صفحه معرفی ما

در این قسمت اگر شما بعنوان تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی هستید ، سوابق فعالیت و همچنین در مورد اهم محصولات تولیدی و ویژگی های کلی و مزایای تولیدات شما نسبت به رقبا بیان می شود.

۲ – طراحی صفحه محصولات

محصولات در این بخش بصورت طبقه بندی شده از جمله : رنگ مو، کرم، لوسیون، رژ، صابون، شامپو، پنکیک و …  قرار می گیرند. که کاربر با انتخاب هرکدام از دسته ها به محصولات متنوع موجود در آن دسته دستیابی پیدا می کند.

در توضیحات محصول نیز بطور مبسوط نام کالا، کد، برند یا سازنده محصول، حجم، تاریخ مصرف، ویژگی ها و مشخصات بارز دیگر ذکر می گردد. همچنین عکس باکیفیت محصول در کنار توضیحات قرار می گیرد.

  • طراحی صفحه راهنما

در این صفحه نحوه صحیح استفاده هر کدام از محصولات و همچنین نکاتی در مورد نگهداری آنها ذکر می گردد.

  • طراحی سیستم فروش آنلاین

این سیستم برای فروش آنلاین محصولات بصورت عمده یا تکی پیاده سازی شده است که مشتری با انتخاب هر کدام از محصولات و افزوده شدن آن به سبد خرید ، با پرداخت هزینه از طریق درگاه بانکی موجود بر روی سایت کالای مورد نظر را از طریق پست در آدرس خود دریافت می کند.

۵ – طراحی صفحه نمایندگان فروش

در طراحی وب سایت تولیدکنندگان لوازم آرایشی بهداشتی و همچنین طراحی سایت فروشندگان عمده محصولات آرایشی و یا طراحی وب سایت شرکت های پخش، این قسمت تعبیه شده تا آنها بتوانند لیست نمایندگان مجاز فروش خود در نقاط مختلف را به کاربران ارایه دهند. همچنین شرایط و اعطای نمایندگی بصورت آنلاین به متقاضیان در این بخش در نظر گرفته شده است.

۶ – گالری تصاویر

نمایش محصولات متنوع آرایشی و بهداشتی همراه با نمونه های مختلف در گالری ارایه می شود.

۷- طراحی صفحه اخبار و دانستنی ها

بسیاری از افراد علاقمند هستند تا اخبار و مطالب عرصه زیبایی و دنیای مُد را دنبال نمایند، به همین جهت درج خبرهای جدید و مطالب علمی و دانستنی ها در مورد مُد، پوست و مو و سلامتی موجب می گردد تا مخاطبان از سایت شما لذت ببرند.

۸ – طراحی بخش مشاوره

بخش مشاوره، گفتگوی آنلاین بین کاربران و فروشندگان و یا تولیدکنندگان اقلام آرایشی و بهداشتی را فراهم می سازد تا کاربران بتوانند سوالاتشان را در مورد لوازم آرایشی مصرفی خود مطرح نمایند.

۹ – طراحی صفحه نظرسنجی

برای ارزیابی دیدگاه مشتریان در باب محصولات مورد عرضه و همچنین بازتاب انتقادات آنها این صفحه در طراحی سایت لوازم آرایشی جایگزاری می گردد.

پیام آوا ارمغان آور زیبایی در طراحی وب سایت آرایشی

شرکت پیام آوا طراحی سایت آرایشی و بهداشتی و وب سایت های مدلینگ و طراحی وب سایت سالن زیبایی را با گرافیک حرفه ای و کاربرپسند ساخته و اجرا می نماید و مطالب و عکس های جذاب و مناسب را به نمایش می گذارد تا موجب گیرایی سایت و جذب مخاطبان بیشتر را برای سایت شما به ارمغان بیاورد.

پیام آوا با پیاده سازی تمهیدات تکنیکی ، سرعت لود و بالا آمدن صفحات وب سایت شما را سرعت بخشیده تا کاربران زمان زیادی را برای بالا آمدن مطالب آن هدر ندهند. همچنین با در نظر گیری فضای اینترنتی کافی این امکان را در اختیار مدیر سایت قرار می دهد که بتواند حجم انبوه اطلاعات و تصاویر محصولات خود را در وب سایت بدون هیچ مشکلی در معرض دید عموم قرار دهد.

بهینه سازی اولیه مناسب و ایجاد سئوی قوی برای وب سایت شما از دیگر امتیازات پیام آوا می باشد.

 

طراحی سایت لوازم آرایشی مک ، سایت پوست و مو ماهرخ، شرکت بازرگانی داروپخش، سایت درمان کالا و … از جمله نمونه های متعدد طراحی و اجرای وب سایت در زمینه زیبایی، آرایشی و سلامتی توسط تیم مجرب پیام آوا می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

طراحی سایت شخصی به منظور نمایش اهداف و فعالیت های یک شخص، ابراز علاقمندی های فردی و اجتماعی، بیان دیدگاه ها و تحلیل ها و … صورت می گیرد. فردی که برای وی وب سایت شخصی طراحی و پیاده سازی می گردد می تواند یک فرد سیاسی مانند نماینده مجلس، یک هنرمند مثل موزیسین ها و بازیگران، یک شخص علمی مانند اساتید دانشگاه ها و یا یک فرد عادی باشد.

طراحی وب سایت اشخاص با توجه به مهارت، حرفه، توانمندی و تخصص فردی که برایش سایت ساخته می شود، متفاوت بوده و هر شخصی با در اختیار داشتن یک وب سایت فردی می تواند از این طریق در سطح جهانی با دیگران تعامل و ارتباط داشته و از این رهگذر به دستاوردهای جدیدی نائل آید.

personal website

اهمیت طراحی سایت شخصی

هرکسی دارای مهارتی بوده و یا بطور خدادادی استعدادی در زمینه ای خاص دارد و به یقین خیلی از شرکت ها و مجموعه های تجاری و صنعتی به دنبال فردی با استعداد و مهارت شما هستند، از اینرو شما با داشتن وب سایت شخصی و نمایش توانمندی ها و تخصص های خود به عموم، اهمیت ویژه ای از این منظر می یابد.

طراحی وب سایت شخصی گامی فراتر از شبکه های اجتماعی

شاید در ذهن شما چنین تصور شود که با وجود شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، توئیتر، فیسبوک و … دیگر نیازی به داشتن وب سایت شخصی نیست و از طُرق این شبکه های مجازی می توانید علاقمندی ها، همکاری و ارتباطات دوستانه و کاری خود را توسعه بخشید. هر چند که در نگاه اول چنین به نظر می رسد ولی در دراز مدت نفع آنچنانی و نتایج مثبتی برای شما نخواهد داشت، چرا که تجربه نشان داده است که شبکه های اجتماعی از پایداری و ثبات همیشگی برخوردار نبوده و مدیران اینگونه شبکه ها با اهداف و استراتژی های خود مسیرهای معینی و چهارچوب های تعریف شده را در اختیار کاربران قرار داده و گاه کاربران را با محدودیت هایی مواجه می سازند. همچنین در کشور ما بخاطر وجود فیلترینگ ممکن است هر کدام از این شبکه های اجتماعی روزی از فعالیت در کشورمان ساقط شوند و تمامی زحمت هایی که شما در آن شبکه متحمل شده اید به باد فنا برود.

نا گفته نماند که اهداف جاسوسی و سوء استفاده گرایانه ی اکثر شبکه های اجتماعی و مجازی نیز دور از انتظار نیست.

ولی طراحی سایت شخصی راهی مطمئن و بی دردسر است چون با طراحی اختصاصی وب سایت شخصی شما دیگر نگرانی نخواهید داشت و مدیریت آن در دست شما خواهد بود و شما با قرار دادن زمینه های تخصصی و نمایش توانمندی های خود در آن، یا بیان کردن دیدگاه ها و دنبال نمودن علایق خود در نظر کمپانی ها، هواداران و دیگران حرفه ای تر به نظر رسیده و مهمتر از همه آنکه همیشه در دسترس خواهید بود.

امکانات طراحی وب سایت اشخاص

هر کدام از وب سایت های شخصی با توجه به زمینه کاری فرد یا کارکردی که شخص از وب سایتش انتظار دارد دارای سرویس ها و امکانات مختلفی می تواند باشد که بطور عموم برخی از این قابلیت ها در ادامه ذکر می شود:

  • طراحی صفحه بیوگرافی

زندگینامه و شرح احوال و مدارج علمی یا فنی یا تجربیات کسب شده توسط شما در این صفحه بیان می شود.

  • طراحی صفحه رزومه

این قسمت در طراحی سایت افراد بسیار مهم است، سوابق کاری، شرح فعالیت ها، توصیف توانمندی ها و مهارت های شما در این قسمت بصورت دیجیتالی طراحی می گردد.

  • طراحی صفحه تماس

اطلاعات تماس در این بخش بصورت واضح درج می شود.

  • طراحی گالری

مجموعه ای از عکس های فعالیت ها و یا عکس های پرتره شما در گالری جایگزاری می گردد.

  • طراحی بخش گفتگو

چت و گفتگو بصورت آنلاین با کسانی که می خواهند با شما بطور مستقیم ارتباط کاری یا تعاملات دوستانه ایجاد نمایند در این قسمت مهیا شده است.

۶ – برقراری ارتباط بازدیدکنندگان با شما از طریق پست الکترونیک.

۷ – طراحی بخش یادداشت های روزانه برای درج و بیان دیدگاه و تحلیل های شما و یا موضوعات مورد علاقه.

۸- پیاده سازی صفحه نمونه کارها برای نمایش دستاوردها، کارهای انجام یافته یا محصولات ابداعی و یا تالیفات و آثار منتشره صاحب سایت.

۹ –  جایگزاری و پیاده سازی لینک دوستان، ارایه فایل در سایت جهت دانلود، بخش مقالات و اخبار، آمار سایت، نظرخواهی از بازدیدکنندگان، تبلیغات و … از قسمت های مختلف دیگر طراحی وب سایت شخصی می تواند باشد.

وب سایت شخصیپیام آوا طراح و سازنده وب سایت های شخصی متنوع

به دلیل اینکه ساختار طراحی و ظاهر سایت های شخصی با توجه به نوع کارکرد و کاربرد آنها بوضوح متغییر است، لذا پیام آوا با انتخاب آگاهانه سیستم های مدیریت محتوای مناسب و همچنین پیاده سازی و اجرای قالب گرافیکی و چشم نواز و متناسب با کاربرد مورد نظر مالک سایت، موجب جلب نظر شما شده و کارآیی اینگونه وب سایت ها را افزایش می دهد.

پیام آوا پیاده سازی پنل مدیریت آسان و آموزش آن، سهولت استفاده و بروز رسانی را توسط مدیر سایت مهیا کرده است.

پشتیبانی و هزینه مناسب از دیگر مزایای پیام آوا برای طراحی سایت شخصی می باشد.

سایت شخصی ایمان ملکی، سایت سید احد موسوی، سایت شخصی دکتر شاعری، سایت شخصی دکتر مهدی قمشی، سایت شخصی دکتر آریامنش از نمونه های متعدد وب سایت های اجرا و پیاده سازی شده در زمینه طراحی سایت های اشخاص و افراد توسط شرکت پیام آوا می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

هاست لینوکس پیام آوا به عنوان پر سرعت ترین و معتبر ترین خرید هاست لینوکس و هاست پربازدید با بیش از ۱۰٫۰۰۰ کاربر سرورهای مختلف در سراسر جهان و با کادری مجرب در امور شبکه و IT بستری مناسب برای وب سایت های مشتریان و ارگان های بزرگ دولتی و خصصی فراهم کرده تا وب سایت های کوچک و بزرگ شخصی فروشگاهی و شرکتی با خیال اسوده به فعالیت خود ادامه دهند. یکی از ویژگی های هاست مجموعه پیام آوا امتیت و پشتیبانی حرفه ای بهمراه امکانات نامحدود و بدون قطعی ۹۹٪ اپتایم است که کاربران را ترغیب به خرید هاست ازین مجموعه کرده است.

هاست لینوکس پیام آوا با کنترل پنل حرفه ای Cpanel از تمام اسکریپت های مبتنی بر PHP و نرم افزار های مدیریت محتوا وردپرس جوملا و … پشتیبانی میکند.از مزایای دیگر خرید هاست ثبت دامنه رایگان بهمراه هاست و پشتیبانی ۲۴ ساعته میباشد.

سالانه 399 هزارتومان
پلن تندیس
ماهانه و شش ماه
  • فضای میزبانی3 گیگابایت
  • پهنای باندنامحدود
  • کنترل پنل Cpanel
  • بک آپ گیریهفتگی
  • سیستم عاملCloudlinux
سالانه 299 هزارتومان
پلن طلایی
ماهانه و شش ماهه
  • فضای میزبانی2 گیگابایت
  • پهنای باندنامحدود
  • کنترل پنلCpanel
  • بک آپ گیریهفتگی
  • سیستم عاملCloudlinux
سالانه 160 هزارتومان
پلن نقره ای
ماهانه و شش ماهه
  • فضای میزبانی1 گیگابایت
  • پهنای باندنامحدود
  • کنترل پنلCpanel
  • بک آپ گیریهفتگی
  • سیستم عاملCloudlinux
سالانه 89 هزارتومان
پلن برنزی
شش ماهه
  • فضای میزبانی 500 مگابایت
  • پهنای باندنامحدود
  • کنترل پنلCpanel
  • بک آپ گیریهفتگی
  • سیستم عاملCloudlinux
سالانه 45 هزارتومان
پلن شیشه ای
-
  • فضای میزبانی 100 مگابایت
  • پهنای باندنامحدود
  • کنترل پنلCpanel
  • بک آپ گیریهفتگی
  • سیستم عاملCloudlinux
 
پشتیبانی | Support

تیم پشتیبانی پیام آوا با حضور ۲۴ ساعته همواره آماده بررسی و پاسخدهی تیکت ها میباشد.این مجموعه همواره در تمامی ساعات و ایام هفته آماده خدمت رسانی و حل مشکلات کاربران میباشد.پاسخ تلفنی و چت آنلاین یکی دیگر از ویژگی های مهم مجموعه پیام آوا در زمینه پشتیبانی خدمات پس از فروش میباشد.

 
امکانات نامحدود | Unlimited

یکی دیگر از ویژگی های خرید هاست از پیام آوا امکانات نامحدودیست که بدون شک برای تمامی کاربران امری حیاتی محسوب میشود تا در تمام فصول سال بدون هیچ دغدغه ای از هاست خود استفاده نمایند. امکاناتی چون پهنای باند نامحدود، ، ساخت ایمیل و ساب دامین از جمله این امکانات است.

 
سرعت و امنیت | Speed & Security

کاربران میتواند با خرید هاست از پیام آوا از پرسرعت ترین هارد SSD بهرمند شوند. نرم افزار های قدرتمند و اجزای اصلی سرور از جمله رم و سی پیو جزو برترین ها میباشد.امنیت سرورها توسط یک کادر با تجارب اکادمیک تحت نظارت میباشد. این تیم با کانفیگ های ریزبینانه تمام راههای نفوذ را در مقابل هکرها و… بسته اند.

 
تضمین کیفیت | Quality

هاست لینوکس پیام آوا با آپتایم ۹۹ درصد و اتصال به معتبر ترین دیتاسنتر های بین المللی هزینه را فدای کیفیت کرده و با کیفیت ترین هاست را در اختیار کاربران خود قرار داده است در سرویس هاست لینوکس کاربران میتواند در صورت عدم رضایت قبل از ۷۲ ساعت درخواست عودت وجه دهند.



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

طراحی سایت مذهبی در راستای ترویج احکام و شعائر دینی و اسلامی، جذب مخاطبان، بازتاب فعالیت های تشکل هایی همچون مساجد، هیات ها، موسسات دینی، پاسخگویی به سوالات شرعی و دینی مردم، اطلاع رسانی رویدادهای مذهبی و .. کاربرد دارد.

طراحی سایت مسجد، طراحی سایت مداحی، طراحی سایت هیات، طراحی سایت موسسات و بنیادهای دینی، طراحی سایت مراجع تقلید، طراحی وب سایت قرآنی در زُمره طراحی و ساخت وب سایت های مذهبی قرار می گیرد.

اهمیت طراحی سایت مذهبی

با گسترش فضای اینترنتی و دسترسی آسانتر مردم به اینترنت؛ گروه های مذهبی، مساجد، هیات ها، حسینیه ها نیز این نیاز را در خود احساس نموده اند که فعالیت های خود را در عرصه فضای وب بطور منسجم تری شروع نمایند. لهذا طراحی وب سایت مذهبی برای تشکل های دینی و مذهبی صورت می گیرد که اینگونه نهادها و تشکل ها با داشتن وب سایتی برای خود علاوه بر انعکاس فعالیت هایشان می توانند پاسخگوی سوالات و نیازهای مخاطبان خود باشند.

امکانات طراحی وب سایت مذهبی و دینی

۱ –  طراحی صفحه درباره ما

این صفحه اختصاص به تاریخچه تاسیس، سوابق فعالیت، اهداف و اهم موضوعاتی دارد که تشکل شما بدان ها می پردازد.

۲ – طراحی بخش آرشیو صوتی و فیلم

فیلم ها و یا فایل های صوتی بصورت طبقه بندی شده که شامل موضوعاتی مانند : برنامه های اعیاد مذهبی، عزاداری ها، سخنرانی ها، همایش های مذهبی و .. می باشد. کاربران می توانند ویدئوهای مربوط به مداحی، نوحه و … را از این قسمت دانلود نمایند.

۳- طراحی کتابخانه دیجیتال

کتب مذهبی و دینی در قسمت کتابخانه دیجیتال بصورت دسته بندی شده قرار گرفته و برای مراجعین سایت بصورت فایل پی دی اف قابل دانلود می باشد.

۴- طراحی بخش اوقات شرعی

اوقات شرعی تمامی شهرهای کشورمان و همچنین شهرهای مذهبی دیگر کشورها برای استفاده کاربران در این بخش طراحی شده است.

۵ – طراحی صفحه اخبار و مقالات

اخبار جدید در مورد تشکل مذهبی مربوطه، اطلاعیه ها، اخبار برنامه های آتی و اطلاع رسانی در باب کلیه فعایت ها و نیز مطالب آموزشی پیرامون احکام و مسایل شرعی در این صفحه درج می گردد.

۶- طراحی صفحه پاسخگویی به سوالات

کاربران پرسش ها و ابهامات خود را در مورد مسائل شرعی و دینی مطرح ساخته و علما یا خبرگان دینی به آنها پاسخ می دهند.

۳ – طراحی بخش زیارت آنلاین

امکان زیارت مجازی حرم ائمه معصومین (ع) و پخش زنده عتبات عالیات در این قسمت فراهم شده است.

۷ – طراحی صفحه گالری

تصاویر مربوط به مراسمات و برنامه های مذهبی همچون: اعیاد مذهبی و میلاد ائمه، عزاداری ها، برنامه های مداحی و .. جهت مشاهده مخاطبان در قسمت گالری پیاده سازی می گردد.

۸ –  طراحی تالار گفتگو

تالار گفتگو به بحث و تبادل نظر کاربران بصورت آنلاین اختصاص یافته که در مورد احکام و فرایض دینی به مشورت با یکدیگر می پردازند.

۹ – طراحی صفحه پخش قرآن

پخش زنده و آنلاین قرآن توسط قاریان مشهور در این قسمت می تواند برای استفاده مخاطبان و آشنایی آنها با مفاهیم قرآنی پُرکاربرد باشد.

ارسال خبرنامه به ایمیل اعضای سایت، بخش نظرسنجی، راه اندازی پنل اس ام اس اختصاصی سایت از دیگر امکانات و سرویس های طراحی سایت موسسات دینی و مذهبی می باشد.

پیام آوا مروّج و مجری وب سایت های مذهبی

شرکت طراحی سایت پیام آوا برای کمک به اهداف نهادهای مذهبی و همچنین برای اینکه سهمی در ترویج و آموزش فرایض دینی داشته باشد، طراحی وب سایت های مذهبی برای مسجد، هیات ها، موسسات دینی و .. را با شرایط مطلوب و قیمت منصفانه اجرا و پیاده سازی می نماید.

ایجاد محیط مدیریت آسان و کاربردی برای اینکه مدیر سایت با داشتن حداقل سواد اینترنتی بتواند به مدیریت و به روزرسانی وب سایت اقدام نماید، همچین قابلیت توسعه و انعطاف پذیری وب سایت و نیز سرعت زیاد وب سایت جهت بارگزاری سریع صفحات از جمله ویژگی های پیام آوا برای طراحی وب سایت مذهبی می باشد.

 

از سایت های اجرا و پیاده سازی شده در زمینه مذهبی و فرهنگی توسط تیم حرفه ای پیام آوا بطور نمونه می توان: طراحی سایت مذهبی دارالحدیث، طراحی سایت مذهبی کتیبه، طراحی سایت معاونت فرهنگی تربیتی موسسه امام خمینی را نام برد.



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

- مواردی که ما را به داشتن وب سایت ملزم میکند؟
با گذشت بیش از ۱۵ سال در میام تمام قشرها معرفی کالا و خدمات و سرویس ها و حتی افزادها امری طبیعی شده است که  نسبت به جنبه سنتی تلویزیوت روزنامه ها و مجلات متقاضیه زیادی دارد. امروز در دنیای آنلاین میتوانید با صرف کمترین هزینه نسبت به بازارهای سنتی گذشته کسب و کار خود را راه اندازی کنید و با پشتکار و مدیریت کامل به کسب و کار خود رونق بخشید.شرکت پیام آوا از آغاز این فرایند تا انتهای آن در کنار شما خواهد بود تا با مشاوره رایگان تصمیمی بزرگ و سرنوشت ساز را در اختیا شما قرار دهد.

۲- آیا میشود بهترین وب سایت را  داشته باشیم؟

متخصصین پیام آوا با برخورداری از آخرین متدهای طراحی سایت ، با مشاوره و رهنمودهای خود چالش های پیش رو را به فرصت تبدیل و راه و روش دنیای آنلاین را بصورت تلفنی و ملاقات های حضوری در محل شرکت خواهند گفت. کارشناسان ما با در اختیار گذاشتن تجارب و پکیج های مناسب با کسب و کار ،  آرزو های شما را برآورده خواهند کرد. به یاد داشته باشید تمام وب سایت های طراحی شده در آینده جزو نمونه کارهای ما خواهد بود بنابراین تمام تلاش خود را برای ایجاد طراحی وب سایت ایده آل و کاربر پسند خواهیم کرد. نمونه کارهای ما از همین صفحه نمونه کار طراحی سایت قابل مشاهده میباشد.

۳- چه عواملی تعیین کننده قیمت طراحی وب سایت هستند؟

این مورد بستگی به عواملی دارد که شما تعیین میکنید. گاهی سناریو کاربران به قدری پیچیده است که نمیتوان با توجه به تعرفه های تعیین شده قیمت را مشخص کرد. اما صد در صد پروژه ها بستگی به سناریو کاربران دارد. در زیر مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت را با توجه به سابقه فعالیت ما برای شما دسته بندی نموده ایم که عبارتند از :

۱- امکان سنجی پروژه با توجه به حد بودجه

۲- نوع و سبک پروژه (تخصصی – استاندارد ) که نیاز به بررسی دقیق توسط کارشناسان ما میباشد.

۳- تعداد زبان های وب سایت

۴- آینده نگری در پروژه که قابلیت ارتقا داشته باشد.

۵- شیوه کدنویسی و استفاده از framework های خاص

۶- تعیین مدت زمان انجام پروژه توسط شما

۴- آیا داشتن سایت میتواند به کسب و کار من رونق دهد؟

مطمئنا برای شما پیش آمده که در یک کارتی یا تبلیغ خاصی بدنبال آدرس وب سایت آن بگردید که چناچه اطلاعات بیشتری بخواید از وب سایت آن بدست آورید، چرا که در بسیاری ازین نوع تبلیغات ادرس سایت داده شده که متوجه اهمیت وب سایت خواهید شد. یا بسیاری از کسب و کار های بزرگ  فقط از طریق خدمات آنلاین انجام مپذیرد و با داشتن وب سایت از این به بعد به جای ایمیل های جیمیل – یاهو  ایمیل به سادگی ایمیل از طریق ساخت سایت ایمیل خود را داشته باشید بطور مثال : info@payamava.net

بنابراین تمام دلایلی که در بالا ذکر شد میتواند دلایل تاثیر گذاری بر راه اندازی یک وب سایت حرفه ای برای رونق کسب و کارتان باشد.شما میتوانید بعد از مطالعه کامل سوالات با تماس با کارشناسان ما از مشاوره طراحی سایت ما بهرمند شوید.

۵- پروژه های طراحی از چه تکنولوژی استفاده میشود؟

اکثر پروژهای طراحی سایت شرکت پیام آوا با توجه به سناریو کاربران مشخص میشود، چرا که ما اعتقاد داریم میتوان با آنالیز کامل پروژه هزینه پروژها را به حداقل برسانیم. اما تکنولوژی های که اکثرا در پروژها استفاده میشود framework های PHP است که میتوان به LARAVEL اشاره کرد.

تکنولوژی HTML 5- CSS

استفاده از زبان های  JQuery Java Script برای طراحی و افکت ها

استفده از بانک اطلاعاتی MYSQL برای ذخیره بانک اطلاعاتی سریع تر

و استفاده از نرم افزارهای گرافیکی Photoshop – Indesign – CorelDraw برای زیبایی و تاثیر گذاری بیشتر

۶- کارکنان فعال در شرکت پیام آوا چه تعداد هستند؟

شرکت پیام آوا با تعدادی از متخصصین که با مدارک اکادمیک در سطوح کارشناسی و کارشناسی ارشد از برترین داشنگاههای دنیا  اخذ کرده اند تاسیس گردید. با گسترس فعالیت ها تعداد پرسنل خود را به ۱۰ افزایش داد که هرکدام در بخش های برنامه نویسی – گرافیک – تیم پشتیبانی فعالیت دارد . با توجه به حیته اصلی شرکت که دانش بنیاد میباشد بخشی از کارکنان دیگر شرکت در خارج از کشور وجود دارد که پروژهای تخصصی شرکت را طبق آخرین متدهای روز دنیا انجام میدهند.

۷- امکان مشاوره رایگان وجود دارد؟

متخصصین شرکت همه روز بجز ایام تعطیل آماده پاسخگویی به سوالات شما از طریق تماس تلفنی – چت آنلاین و تیکت خواهند بود. ضمن اینکه امکان ملاقات های حضوری جهت مشاوره خدمات تحت وب وجود دارد.

۸- ساعت های کاری و نحوه ملاقات های حضوری به چه صورتی است؟

ساعت کاری شرکت شنبه تا پنج شنبه از ۸ صبح تا ۸ شب میباشد. جهت ملاقات های حضوری در تمام ایام هفته “با هماهنگی” در شرکت  پذیرای شما خواهیم بود..

۹- بعد از پروسه طراحی سایت چیکار کنم سایتم پربازدید بشه ؟

کارشناسان ما با توجه به تجربهای که در زمینه طراحی سایت بدست آورده اند به این نیاز کاربران  پی برده اند که داشت وب سایت بدون بازدید هیچ بازدهی عملی نخواهد داشت.به همین دلیل از بخش ” توسعه و بازاریابی ” پکیج هایی را برای مسائد تر شدن حال وب سایت  شما عزیزان در نظر گرفته ایم که صد در صد میتواند به رشد سریع وب سایت شما کمک کند.

۱۰- طول پروسه طراحی سایت و زمانبندی آن به چه صورت است؟

قطعا این سوال به سناریو پیش روی کاربران مرتبط است. اما با توجه به تجربه های ما :

۱- طراحی سایت استاندارد و بدون پیچیدگی : ۳۰ تا ۴۰ روز

۲- طراحی سایت تخصصی : ۵۰ تا ۶۰ روز میباشد.

۱۱- در صورتی که پشتیبانی طراحی سایت اولیه به پایان رسیده است. پشتیبانی بعد از آن به چه صورت است

در ۹۹ درصد از قرارداد های شرکت زمان قرارداد درج میشود که بعد از به پایان رسیدن زمان پشتیبانی همواره کاربران با مشکلاتی روبه رو هستند که ما تصمیم گرفته ایم پکیج هایی را برای سهولت حال کاربران به شما معرفی کیم که از بعد از مطالعه ادامه این سوالات از طری لینک ” پکیج های پشتیبانی ” میتوانید پکیج خود را انتخاب نمایید.

۱۲- مزیت پیام آوا نسبت به دیگر همکاران طراح سایت چه میباشد ؟

در تمامی شرکت های بزرگ بعد از بدو تاسیس باگ ها و مشکلاتی در دستورالعمل و استراتژی های شرکت وجود دارد که با مرور زمان اعضای اصلی شرکت ها اقدام به رفع این مشکلات خواهند کرد. و شرکت پیام آوا هم با گذشت بیش از ۷ سال از تاسیس خود در تمام بخش های شرکت استراتژی محکم خود را دارد و کلیه کارکنان خود را موظف به رعایت آن کرده است. همچنین با مراجعه به صفحه نمونه کار میتوانید نظرات مدیران سایت ها را در رابطه با پیام آوا مطالعه فرمایید.

۱۳- طریقه ملاقات های حضوری و اومدن به دفتر ؟

دفتر مرکزی شرکت در مرکز استان  تهران قرار دارد. کاربران محترم میتواند با تماس با شرکت هماهنگی های لازم را جهت ملاقات های حضوری بعمل آورند.آدرس دفتر در خیابان انفلاب میباشد که از نظر دسترسی به تمام سیستم های حمل نقل ( مترو – بی ار تی ) در مکان  مناسبی قرار دارد. چرا که کاربران از شمال تا جنوب و شرق و غرب به سادگی میتواند مهمان شرکت پیام آوا باشند. همچنین کاربرانی که قصد دارد از طریق خودرو شخصی خود به شرکت مراجعه نماییند. شرکت در خط مرزی طرح زوج و فرد قرار دارد که مهمانان میتوانند در ظلع جنوبی خیابان کارگر جنوبی خودرو خود را پارک نماییند. برای دستیبانی به نقشه شرکت به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.

۱۴- آیا امکان این وجود دارد شماتیک اولیه پروژه توسط خودم طراحی شود ؟

طرحی گرافیکی وب سایت ها نیاز به دانش طراحی گرافیکی تحت وب است که یک سری مسائل ریسپانسیو و کادر بندی های گرافیکی که به مسائل برنامه نویسی میبایست رعایت شود. در صورتی که در شماتیک شما این اصول و قواعد رعایت شده باشد این امکان وجود دارد. همچنین با توجه به تعداد بسیار زیاد نمونه کارهای انجام شده توسط شده احتما این وجود دارد از نمونه هایی از وب سایت شما در صفحه نمونه کار وجود داشته باشد که چنانچه از سایتی احساس زضایت کردید در زمان عقد قرارداد ذکیر کنید.البته ما موظف هستیم وب سایت شما را با طرح گرافیکی کاملا متفاوت و بهتر پیاده سازی کنیم.

۱۵- آیا طراحان شرکت شما از بهترین تکنیکها و روش های طراحی روز دنیا آگاهی دارند و چگونه این معلومات را کسب مینمایند؟

شعار ما انجام پروژهای تخصصی در بین رقبای ما است چرا که کلیه کارکنان شرکت ما در بالاترین دانشگاههای برتر دنیا و ایران تحصیل کرده اند و با دانش فنی و علمی خود از پس پیچیده ترین پروژهای علمی تخیلی برآمده اند.همچنین سه عضو اصلی شرکت  با سال ها فعالیت در زمینه خدمات آنلاین و موسسات آموزشی را در کارنامه خود دارند.

۱۶- آیا به سادگی میتوانم در کسب و کارهای مورد علاقم به کسب درآمد برسم؟

در هیچ کسب و کاری بدون زحمت و تلاش شبانه روزی امکان بازدهی وجود ندارد. اما با امید و پشتکار و استراتژی و برنامه بلند مدت میتوان به تک تک اهدف خود رسید.همچنین با کسب تجربه بیشتر  و دانش میتوان این راه را سریع تر پیمود.

۱۷- پشتیبان گیری و هاست شرکت به چه صورت است ؟

پشتیبانی گیری یا به عبارتی بک آپ گیری از شرکت های شرکت هر هفته یک شنبه انجام میشود.اما مسئولیت بک آپ گیری روزانه بر عهده کاربران میباشد.

۱۸- دسترسی ایمیل ما :

یکی از خدمات متمایز شرکت پیام آوا دسترسی مشتریان به کلیه اطلاعات هاست و ایمیل های خود است که به سادگی میتواند ایمیل های که با نام دامنه ایجاد ، حذف یا مدیریت کنید.. برای دسترسی به ایمیل های خود میتوانید وارد هاست خود شوید و اقدام به ساخت آن نمایید.

۱۹- هاست و دامنه  :

یکی دیگر از خدمات شرکت پیام آوا ارائه سرویس های هاستینگ و دامنه است که با سفارش طراحی سایت کاربران  بعنوان هدیه یک سال هاست و دامنه دریافت خواهند شد.

۲۰- انتقال هاست و دامنه

گاهی اوقات کاربران  از سرویس های هاست و دامنه دیگر شرکت ها احساس نارضایی میکنند بهمین دلیل شرکت پیام آوا با مشاوره رایگان میتواند راههایی را برای انتقال هاست و دامنه به شرکت به شما پیشنهاد دهد. انتقال بک آپ کاملا رایگان است اما هزینه سرویس بر عهده شما میباشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

هاست پربازدید پیام آوا سرویسی است که برای وب سایت های با بازدید بالا و سازمان ها در نظر گرفته شده است. با توجه به اینکه اکثر شرکت ها از پشتیبانی این نوع از سایت ها بر روی هاست های اشتراکی امتناع میکنند و از نظر اقتصادی و مدیریتی خرید سرور برای شما امکان پذیر نیست شرکت پیام آوا سرویس هاست پربازدید را که چند برابر قویتر از هاست های اشتراکی است را به شما پیشنهاد میکند. در هاست پربازدید هیچ گونه محدودیتی در میزان بازدید اعمال نمی شود اما نوع برنامه نویسی سایت و دیتابیس و میزان پردازش سرور مهم است. در سرور های هاست پربازدید به چند دلیل سرعت و کیفیت رشد چشم گیری کرده است که میتوان به قطعات سخت افزاری قدرتمند و نصب وب سرور های گران قیمت اشاره نمود. اما مشترکینی که وب سایت انها بازدید بالایی ندارند میتواند از هاست لینوکس معمولی استفاده نمایند که این نوع از هاست ها برای وب سایت های با بازدید کم در نظر گرفته شده است. کاربران محترم میتواند با خرید هاست پربازدید چند برابر از مقدار مجاز از منابغ اختصاصی خود استفاده نمایند.

 

پشتیبانی | Support

مجموعه پیام آوا با کادر حرفه ای پشتیبانی همواره اماده بررسی مشکلات کاربران میباشد.از تمایزات این تیم نوع پشتیبانی ان میباشد که از طریق تماس تلفنی و چت انلاین در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات اماده ارائه خدمات پس از فروش به کاربران خود میباشد.پشتیبانی بطور عادی از طریق تیکت انجام میپذیرد.

 
امکانات نامحدود | Unlimited

از ویژگی های هاست پربازدید امکانات نامحدودی است که کاربران بدون دغدغه میتوانند از استفاده کنند. این سرویس به منزله قرار گرفتن در سرورهای قدرتمند از کیفیت بالای نرم افزاری برخوردار است که باعث میشود کاربران بتواند از کلیه امکانات وب سایت خود بهرمند شود. امکاناتی چون پهنای باند نامحدود، ساب دامین نامحدود و فضای دیتابیس است.

 
سرعت و امنیت | Speed & Security

با سرور های قدرتمند هاست پربازدید پیام آوا، کاربران میتواند با قطعات سخت افزاری قدرتمند هارد SSD بدون افت سرعت و امنیت بالا، از سرویس خود استفاده نمایند. کانفیگ و امنیت سرور ها توسط یک کادر حرفه ای بطور شبانه روزی تحت نظارت قرار دارد که این امر در طول سالیان، رضایت هزاران کاربر را بهمراه داشته باشد.

 
تضمین کیفیت | Quality

تضمین کیفیت هاست پربازدید خیال خاطری است تا به کاربران اطمینان دهد در تمامی طول شبانه روز با وجود مصرف بالا منابع، وب سایت ها در دسترس خواهد بود. پیام آوا با بیش از ۱۰ سال تجربه در زمینه راه اندازی شبکه، سرورهای خود را در قدرتمند ترین دیتاسنترهای دنیا قرار داده است. کاربران محترم میتواند در صورت عدم رضایت این سرویس، قبل از ۲۴ ساعت درخواست وجه دهند.

 



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

طراحی سایت رستوران یا طراحی سایت تالار پذیرایی و طراحی وب سایت کافی شاپ و فست فود از منظر اینکه آنرا در اندک زمانی به شهرت برساند و یا به اصطلاح سر زبان ها بیندازد مهم است . در حالت پیشرفته طراحی سایت رستوران به منظور سفارش آنلاین غذا صورت می گیرد.

 وب سایت رستوران و کافی شاپ

امکانات طراحی سایت رستوران :

سرویس ها و خدمات مختلفی را در طراحی سایت رستوران و یا طراحی سایت تالار پذیرایی می توان در نظر گرفت از جمله :

  • درباره ما

معرفی تاریخچه رستوران یا تالار پذیرایی به همراه درجه و گواهینامه ها و استانداردهای کسب شده ، امکانات سالن از نظر سیستم های صوتی و تصویری، لوازم گرمایشی و سرمایشی، ظرفیت سالن، همچنین معرفی سرآشپز و کارکنان تالار یا رستوران و نیز ویژگی ها و امتیازات رستوران و یا تالار پذیرایی نسبت به سایر همصنفان در این بخش قرار می گیرد.

  • منو

لیست انواع غذاها ، پیش غذا و دسر و نوشیدنی های موجود و قابل سرو در رستوران همراه با عکس آنها و نیز در صورت لزوم قیمت آنها نیز در این قسمت قرار می گیرد . منو می تواند بصورت کاتالوگ دیجیتالی در این بخش به نمایش در بیاید . همچنین “منوی ویژه” برای نمایش غذاهای خاص و اختصاصی رستوران شما تعبیه می گردد.

  • سیستم رزروآسیون

طراحی صفحه رزرو تالار پذیرایی یا رستوران برای رزرو آنلاین مراسم  و برنامه های مختلف صورت گرفته است . به گونه ای که کاربر با عضو شدن در سایت و با در اختیار گیری نام کاربری و رمز ورود، در صفحه رزرو روز و ساعت مراسم و تعداد میهمانان و صورت غذاها و خوراکی ها را تعیین و انتخاب می نماید و بصورت آنلاین روز و ساعت رزرو شده به تایید مدیر تالار یا رستوران می رسد.در این صفحه، قوانین رزرو از جمله حداقل و حداکثر ظرفیت سالن، زمان های رزرو، ساعات پذیرایی و نیز مبالغ مربوطه توضیح داده می شود.

  • گالری تصاویر

عکس های جذاب و با کیفیت از امکانات و همچنین از نما و جلوه های ویژه تالار و یا رستوران در این بخش قرار می گیرد که این تصاویر برای جلب نظر مراجعان سایت کارایی فوق العاده ای دارند. همچنین در صورت وجود، می توان تصاویر میهمانی های ویژه و برنامه های شرکت ها و ادارات و سازمان ها که در سالن تالار یا رستوران برگزار شده است را در گالری قرار داد که این امر در اعتبار بخشی به وجهه ی سالن پذیرایی یا رستوران شما کارساز خواهد بود.

  • بهترین ها

این بخش را می توان با توجه به سلیقه مدیر تالار یا رستوران به موارد مختلفی اختصاص داد. بطور مثال به بهترین غذاها از دیدگاه مشتریان که تصاویر آن غذاها به همراه توضیحی مختصر گنجانده می شود.

  • شعبات

در صورتی که رستوران یا کافی شاپ شما دارای نمایندگی و یا شعبه های دیگری می باشد در این قسمت به معرفی آنها پرداخته شده و همچنین آدرس و اطلاعات تماس آنها ذکر می گردد.

  • انتقادات و پیشنهادات

مشتریان می توانند با وارد شدن به این قسمت نظرات ، انتقادات و پیشنهادات خود را در مورد کیفیت خدمات ارایه شده در تالار یا رستوران به گوش مدیریت برسانند.

resturan web designپیام آوا ، سایت رستوران شما را چگونه می درخشاند؟

همانگونه که چیدمان میز و صندلی ها و ظروف غذا، دکوراسیون، نورپردازی و ارایه سرویس و خدمات مطلوب در یک رستوران و یا تالار پذیرایی برای جذب مشتری بیشتر و نیز جلب رضایتمندی آنها از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است به همین منوال در طراحی وب سایت رستوران یا تالار پذیرایی نیز گرافیک و ظاهر سایت از شاخصه های اصلی محسوب می گردد. پیام آوا با طراحی اختصاصی گرافیکی وب سایت شما به گونه ای عمل می نماید که کاربر با وارد شدن به محیط سایت ، در وجودش همان حس هایی که هنگام وارد شدن به محیط فیزیکی رستوران در وی ایجاد می شود را برانگیخته نماید؛ حس هایی همچون احساس آرامش، گرمی و اشتها آوری. استفاده از ترکیب رنگ های قرمز و مشکی و نارنجی برای ترغیب و بوجود آوردن حس هایی گرمی و صمیمیت و راحتی و نیز اشتها آوری در طراحی سایت رستوران لحاظ می گردد . همچنین در کنار این موارد ، جایگزاری عکس های باکیفیت از غذاهای موجود در رستوران بصورت تکی و یا دسته جمعی و قرار گیری آنها بصورت اسلایدشوهای مختلف در طراحی سایت جلوه ویژه ای به ظاهر و نمای کلی سایت می بخشد.

 

همچنین پیام آوا با در نظر گیری سرویس های مختلف در طراحی سایت تالار پذیرایی و یا طراحی وب سایت رستوران امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می دهد تا آنها بتوانند اقلام غذایی خود را بدون مراجعه حضوری بصورت آنلاین سفارش دهند و یا به رزرو آنلاین سالن برای مراسم های خود بپردازند.

ما با بکارگیری معجزه سئو که بر پایه اصول و تکنیک های به روز بهینه سازی سایت استوار است وب سایت شما را از میان هزار سایت رستوران و یا سایت های تالار پذیرایی بصورت جهشی به صفحات اولیه گوگل رهنمون می سازد به گونه ای که کاربر با سرچ کردن کلماتی همچون بهترین رستوران، سرآشپز حرفه ای، رستوران خوب، بهترین تالار پذیرایی و کلماتی از این قبیل به سایت شما هدایت گردند. این مورد بویژه برای رستوران ها و تالارهایی که کار خود را به تازگی شروع نموده اند بسیار مهم است چرا که با اجرای بهینه سازی سایت در کمترین زمان ممکن، کاربران و بازدیدکنندگان آن افزایش یافته و در نتیجه به شهرت سریع آن رستوران یا تالار پذیرایی می انجامد. هرچقدر تعداد کاربران سایت شما و افرادی که به وب سایت شما هدایت می گردند بیشتر باشد به همان نسبت میزان موفقیت شما نیز افزایش می یابد چرا که هر کدام از مراجعان بالقوه وب سایت شما، در نهایت می توانند به مشتربان بالفعلتان تبدیل گردند.از نمونه های بارز طراحی سایت تالار پذیرایی و یا طراحی سایت رستوان که توسط پیام آوا پی ریزی و اجرا شده است را میتوانید از قسمت بالای پست بررسی بفرمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

نمایندگی هاست پیام آوا از ان دسته از سرویس هایی است که میتواند به کار افرینی کمک شایانی کند چرا که با استفاده از نمایندگی هاست میتوانید یک کسب و کار خدمات میزبانی وب راه اندازی کنید که نیاز به  داشتن دانش مدیریت سرور و نصب نرم افزار هم در ان الزامی نیست.  با استفاده ازین سرویس ها میتوانید سرویس های خود را با نام و برند خود به کاربران ارائه نمایید که هیچ گونه اسمی از پیام آوا در سرویس ها درج نمیشود. الخصوص در سرویس هایی که دی ان اس اختصاصی یا ای پی ارائه میشود این مزیت بیشتر نمایان میشود  و مشتری شما را به عنوان سرویس دهنده اصلی خواهد شناخت. در نمایندگی هاست پیام آوا دیگر شما نگران تهیه نسخه پشتیبان از تک تک وب سایت نخواهید بود چرا که بطور شبانه روز از همه وب سایت ها نسخه پشتیبان جداگانه تهیه میشود و در سروری جداگانه از کشور دیگر نگهداری می شود.

یکی از مزیت های سرویس های نمایندگی پیام آوا نصب رایگان سیستم مدیریت هاستینگ برای مشتریان است که به این ترتیب میتوانید تجارت خود را از طریق این سیستم مدیریت و به راحتی به فعالیت بپردازید.

ماهانه 298 هزارتومان
پلن تندیس
شش ماهه و سالانه
  • فضای میزبانی50 گیگابایت
  • پهنای باندنامحدود
  • کنترل پنل Cpanel / WHM
  • تعداد اکانتنامحدود
  • عودت وجه72 ساعت
ماهانه 169 هزارتومان
پلن طلایی
شش ماهه و سالانه
  • فضای میزبانی30 گیگابایت
  • پهنای باندنامحدود
  • کنترل پنلCpanel / WHM
  • تعداد اکانتنامحدود
  • عودت وجه72 ساعت
ماهانه 99 هزارتومان
پلن نقره ای
شش ماهه و سالانه
  • فضای میزبانی20 گیگابایت
  • پهنای باندنامحدود
  • کنترل پنلCpanel / WHM
  • تعداد اکانتنامحدود
  • عودت وجه72 ساعت
ماهانه 76 هزارتومان
پلن برنزی
شش ماهه و سالانه
  • فضای میزبانی 10 گیگابایت
  • پهنای باندنامحدود
  • کنترل پنلCpanel / WHM
  • تعداد اکانتنامحدود
  • عودت وجه72 ساعت
ماهانه 49 هزارتومان
پلن شیشه ای
شش ماهه و سالانه
  • فضای میزبانی 5 گیگابایت
  • پهنای باندنامحدود
  • کنترل پنلCpanel / WHM
  • تعداد اکانتنامحدود
  • عودت وجه 72 ساعت
 
پشتیبانی | Support

از نکات حائز اهمیت در سرویس نمایندگی هاست که قبل از خرید باید به آن توجه داشت، پشتیبانی است که مجموعه پیام آوا با کادر مجرب، بصورت ۲۴ ساعته اماده پاسخگویی به درخواست های کاربران میباشد.این تیم همواره در تمامی ساعات و ایام هفته حتی تعطیل از طریق تیکت، تماس تلفنی و چت آنلاین اماده ارائه خدمات پس از فروش میباشد.

 
امکانات نامحدود | Unlimited

امکانات نامحدود نمایندگی هاست پیام آوا از مزایای این سرویس است که با استفاده از پهنای باند نامحدود، میتوانید کاربران را ترغیب به خرید هاست نمایید. با نرم افزار های سرویس نمایندگی هاست لینوکس، WHM/CPANEL میتوانید از دریای امکانات نامحدود، از جمله ساخت ایمیل فضای دیتابیس و ساب دامین و … بطور مدیریت شده استفاده نمایید.

 
سرعت و امنیت | Speed & Security

از ویژگی های بارز نمایندگی هاست پیام آوا وجود قطعات سخت افزاری های قدرمتند هارد CPU – RAM – SSD با امکانات نرم افزاری حرفه ای است که با استفاده از سرعت بالایی را تجربه خواهید کرد.همچنین امنیت سرورها توسط کارشناسان شبکه و IT بطور شبانه روز تحت کنترل قرار داد .این تیم تمام راههای نفوذ را در مقابل هکرها و … مسدود ساخته اند.

 
تضمین کیفیت | Quality

یکی از الزامات سرویس نمایندگی هاست اپتایم بالا و در دسترس بودن وب سایت ها میباشد که پیام آوا با قرار گرفتن در معتبر ترین سرورهای دیتاسنتر های سراسر جهان با کیفیت ترین هاست نمایندگی را در اختیار صاحبان کسب و کار در قرار داده است. در این نوع از سرویس ها کاربران میتواند در صورت عدم رضایت قبل از ۴۸ ساعت درخواست عودت وجه دهند.

 



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

با توجه به رشد روزافزون تجارت الکترونیک و فعالیت های مربوطه در دنیای مجازی و بالطبع افزایش میزان رقابت، داشتن یک ایده ی خلاقانه ضمانتی جهت موفقیت تجارت شما نخواهد بود. در حقیقت تبدیل نمودن یک ایده به یک تجارت موفق به هیچ عنوان کار ساده ای نمی باشد و چالش های بسیاری را تجربه خواهید نمود.

در طول سالیان گذشته وبا توجه به سوابق، رزومه و تجربه ی کاری موفق، شرکت پیام آوا به درک کاملی از پتاسنیل، فرصت ها،تهدیدها، نیازها و ساختار بازار موجود در حوزه ی IT، شبکه های اجتماعی، تجارت الکنرونیک و طراحی سایت  دست یافته است.

در حقیقت خدمات این مجموعه بر خلاف بسیاری از شرکت های فعال در حوزه IT، فراتر از طراحی سایت جهت معرفی فعالیت های تجاری شما می باشد، بلکه امتیاز رقابتی این مجموعه درک کامل نیاز و اهداف مجموعه شما و تبدیل نمودن ایده هابه صورت کاملا علمی، بهینه و مطابق با آخرین تحولات و پیشرفت های روز دنیا در دنیای مجازی و IT می باشد.

از فاکتورهای کلیدی موفقیت هر کسب و کاری،جمع آوری و همکاری با افراد مجرب و ایجاد یک تیم قوی متشکل از افراد کاردان در تخصص های مدیریتی، بازاریابی و IT می باشد که طبیعتا  رسیدن به این هدف نیازمند سرمایه گذاری کلان در امر منابع انسانی می باشد.

شرکت پیام آوا این افتخار را دارد که با برخورداری از پرسنل مجرب (علاوه بر علم IT) در تمامی حوزه های مدیریتی و مارکتینگ نیز شما را در تهیه و تدوین بیزنس پلن و مارکتینگ پلن از A تا Z همیاری نماید تا ایده ی شما را به بهترین نحو ممکن به ثمر برساند.

پروسه بیزنس پلن:

پس از تشکیل جلسات مقدماتی، کارشناسان این مجموعه فازها ی اجرایی را درقالب یک پروپوزال به شما ارائه خواهند نمود و پس از تایید نهایی و طبق زمانبندی دقیق ذکر شده در پیشنهاد همکاری،  ایده ی شمابه صورت یک بیزنس و یا مارکتینگ پلن علمی و عملی ارائه خواهد گردید و با انتخاب یک مدیر پروژه از طرف مدیریت شرکت پیام آوا، در تمامی مراحل و فازهای اجرایی (تا تحویل کامل پروژه) با مجموعه شما در تماس خواهد بود تا پروژه ی موردنظر مطابق با برنامه و زمانبندی به انجام برسد.

کنترل و اجرا بیزنس پلن:

در صورت تمایل پیمانکار، این مجموعه امکان این مهم را نیز دارد که پس از اتمام و تحویل پروژه، پروسه ی اجرایی بیزنس پلن کسب وکار شما در یک بازده ی زمانی شش ماهه و یا یک ساله به صورت مشاوره ای و همکاری دو جانبه توسط کارشناسان این مجموعه انجام بپذیرد.

شروع همکاری :‌

برای آغاز همکاری هم اکنون میتوانید با کارشناسان ما در واحد کسب و کار شرکت پیام آوا تماس حاصل فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

در طراحی سایت ارزان قیمت، بایستی به این نکته توجه داشت که قیمت پایین، دلیل بر عدم کیفیت وب سایت و یا کمبود خدمات آن نیست. شرکت طراحی سایت پیام اوا با این نگرش، یکی از محورهای رویکردی خود را برای طراحی سایت ارزان قیمت بنا نهاده است. تا از این طریق بتواند طراحی سایت برای واحدهای صنفی و بنگاه های کوچک و کم درآمد را نیز با هزینه پایین و در عین حال با کیفیت قابل قبولی به انجام برساند.

طراحی سایت ارزان قیمت ، چرا و چگونه؟

از آنجایی که شرکت ها و فروشگاه ها جهت معرفی محصولات و یا خدمات خود در عرصه  اینترنت نیاز به داشتن یک وب سایت دارند حتی اشخاصی که می خواهند از یک سایت شخصی برخوردار باشند ولی توانایی هزینه کردن برای ساخت و طراحی سایت های حرفه ای و پیشرفته اختصاصی را ندارند لذا طراحی سایت ارزان قیمت بصورت پکیج ها یا بسته های آماده ارایه می گردد. از اینرو نصب وب سایت های آماده فارسی همچون: جوملا، وردپرس و وب سایت های مختلف اپن سورس برای این دسته از شرکت ها و افراد فراهم شده شده و مشتریان می توانند با پرداخت هزینه ناچیزی، صاحب یک وب سایت خوب شوند و خدمات یا محصولات خود را در دنیای مجازی ارایه دهند.

وب سایت وردپرس جوملاامکانات و ویژگی های طراحی وب سایت ارزان       

  • قیمت مناسب

هزینه راه اندازی وب سایت ارزان با توجه به هزینه های رایج سایت های حرفه ای و گرانقیمت، بسیار مقرون به صرفه بوده و به شما این امکان را می دهد تا در زمان اندکی وب سایت خود را راه اندازی کنید. بر روی همه بسته ها هاست با حجم محدود و دامنه با پسوند .ir بصورت یکساله رایگان ارایه می گردد. دامنه به نام صاحب وب سایت ثبت شده و اطلاعلات ورود به کنترل پانل دامنه و هاست در اختیار وی قرار می گیرد.

– ورود اطلاعات صفحات سایت

ورود محتوای اولیه تا چندین مورد بر روی سایت به صورت رایگان انجام می شود. پس از تحویل سایت و پنل مدیریت، امکان ایجاد و مدیریت صفحات سایت توسط مدیر سایت با استفاده از پانل کاربری سایت به راحتی قابل انجام خواهد بود.

  • قالب های متنوع و زیبا

صاحب سایت این امکان را دارد که با توجه به سلیقه خود قالب ظاهری وب سایت را از بین قالب های متنوع موجود انتخاب کند. همه قالب ها بر روی اکثر مرورگرها بهینه شده و در حالت مناسب و سریع ترین زمان ممکن لود می شوند.

  • آموزش های ویدئویی به زبان فارسی

آموزش های کامل و جامع به زبان فارسی به مدیر سایت این امکان را می دهد تا  بدون نیاز به داشتن اطلاعات تخصصی در مورد طراحی سایت، با ورود به بخش مدیریت سایت از طریق هر کامپیوتر متصل به اینترنت نسبت به افزودن محتوای جدید و یا ایجاد تغییرات و ویرایش در اطلاعات قبلی در سایت خود اقدام نماید.

  • پشتیبانی آنلاین

این امکان فراهم شده تا در صورت مواجه با هرگونه مشکلی در حین کار با بخش مدیریت سایت و یا کنترل پانل هاست، از طریق بخش پشتیبانی سایت مشکلات خود را مطرح نموده تا نسبت به رفع آنها اقدام گردد.

  • آماده سازی سریع وب سایت

دامنه و هاست وب سایت یکروز پس از سفارش بسته فعال شده و ایمیل های وب سایت نیز قابل استفاده خواهند بود. برای نصب قالب و ایجاد صفحات و ورود محتوا بر اساس اطلاعات ارسالی کارفرما در اسرع وقت انجام می گیرد.

  • آرشیو عکس طبقه بندی شده

با دسترسی به گالری تصاویر با کیفیت، شما می توانید عکس های مد نظر و لازم خود را انتخاب نموده و حتی در صورت نیاز آنها را در نرم افزارهایی مانند فتوشاپ تغییر داده و در وب سایت خود قرار داده و استفاده نمایید.

webdesign wordpress joomlaشرکت پیام آوا ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ارزان

همانگونه که در ابتدا ذکر گردید شرکت پیام آوا در رده های مختلف قیمتی طراحی وب سایت را تنظیم نموده تا هر شرکت و قشری بتواند با توجه به بودجه خود از خدمات طراحی سایت توسط پیام آوا بهره مند شده و برای خود صاحب وب سایتی گردد. از اینرو بسته ها و قالب های آماده ای جهت طراحی سایت ارزان قیمت مهیا شده است تا شرکت ها یا افرادی که تمایل به استفاده از آنها را دارند نیز بتوانند با دارا بودن وب سایتی برای خود در دنیای اینترنت حضور بیابند و برخی از این بسته های آماده نیز بنا به نیاز و درخواست مشتری قابلیت توسعه و ایجاد تغییرات را دارند.

 

ارائه و اجرای طراحی سایت های شکیل و زیبا و کاربرپسند و با کمترین هزینه که دارای امکانات کارآمد مناسبی بوده یکی از تخصص های شرکت طراحی سایت پیام آوا می باشد و از این طریق حضور کسب و کارهای کوچک را در دنیای اینترنت همانند بنگاه های تجاری و صنعتی بزرگ فراهم می آورد.

 



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

حرفه ما طراحی وب سایت های فوق تخصصی است!

شرکت پیام آوا مفتخر است با داشتن متخصصین مجرب آکادمیک طراحی سایت که در سطوح ارشد در موفق ترین پروژه ها و سمینار های متعدد داخلی و بین المللی حضور داشته اند بستری مناسب را برای تخصصی ترین پروژهای توان فرسا و ابتکاری برای حضور در تجارت آنلاین کسب و کار شما فراهم آورده است. همچنین میتوان به خدمات پس از فروش طراحی سایت پیام آوا اشاره کرد که از پیاده سازی وب سایت تا پشیبانی ، بازاریابی و توسعه در کنار شما خواهد بود و با مشاوره های خالصانه حس تجربه کاربری را به شما عزیزان مطوب میسازد.

درباره شرکت پیام آوا پردازش

شرکت پیام آوا پردازش با محوریت گسترش توسعه وب و تکنولوژی تاسیس شد. این شرکت با ارائه خدمات طراحی سایت ، توسعه و بازاریابی ، هاست و دامنه و راهکاری نوآورانه و نیز پایبندی به اخلاق حرفه ای در این حوزه رسالت خود را خلق لبخند رضایت کاربران خود می داند.پیام آوا با بیش از 10 سال تجربه و متشکل از تیم 14 نفره با بکارگیری از تکنولوژی های برتر وب ، در نظر دارد دلگرمی و حس رضایتمندی را برای صنایع و افراد مختلف به ارمغان بیاورد. در حال حاضر مجموعه پیام آوا `پردازش در تهران فعالیت دارد و اما در نظر دارد خدمات خود را به تمامی استان های کشور گسترش دهد. چشم انداز ما توسعه خدمات شرکت در حوزه طراحی سایت و فناوری های اطلاعات IT و تبدیل شدن به چند شرکت مطرح در سطح کشور است. حاصل تلاش و تعهد پیام آوا ، موفقیت در پروژه های طراحی سایت و میزبانی ارگان های دولتی و خصوصی گردیده و حس اعتماد را برای کاربران مان به ارمغان آورده است.



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

طراحی سایت تلویزیون برای یک شبکه خاص تی وی یا برای مجموعه ای از شبکه های مختلف تلویزیونی اجرا و پیاده سازی می گردد.

جایگاه  طراحی سایت تلویزیون

هر چند که بالغ بر ۲۰۰ سال از اختراع و پیدایش تلویزیون می گذرد ولی همچنان این جعبه جادویی بعنوان ابزاری قدرتمند و رسانه ای فراگیر و عمومی در صدر رسانه های دیگر است.

از زمان پیدایش تلویزیون تا کنون شاهد تغییرات شگرفی در این دستگاه جادویی بوده ایم. از تلویزیون های اولیه که به شکل ابتدایی فقط یک صفحه بنام “نیپکو” بودند و سپس تلویزیون های سیاه سفید، رنگی و بعدها تلویزیون های مسطح، ال سی دی و … و امروزه نوبت تلویزیون های اینترنتی فرا رسیده است.

انواع طراحی سایت تلویزیونی و امکانات آنها

در طراحی وب سایت یک شبکه تلویزیونی قسمت های گوناگونی برای پخش زنده فیلم، سریال ها و برنامه های مختلف، و نیز امکان دانلود وجود داشته و تقسیم بندی بر اساس موضوعاتی هچون فیلم، سریال، مستند، برنامه کودک، ورزشی، خبر و … انجام می گیرد.

در طراحی سایت تلویزیون برای مجموعه ی شبکه ها در قسمت منو، شبکه ها به قسمت های مختلف مانند شبکه یک، دو، سه، شبکه نسیم، شبکه ورزش، شبکه آموزش، طبقه بندی می شود. و نیز در منو قسمتی را نیز می توان برای شبکه های مختلف رادیویی مثل: رادیو ایران، رادیو آوا، رادیو معارف و … در نظر گرفت.

همچنین سیمای برون مرزی، سیمای استان ها، صدای برون مرزی از دیگر قسمت های وب سایت تلویزیون اینترنتی می باشد.

معرفی شبکه ها برای درج تاریخچه تاسیس، اهم فعالیت های صورت گرفته، معرفی مدیران و دست اندرکاران در نظر گرفته شده است.

در قسمت آرشیو که امکان جستجو نیز وجود دارد فیلم ها و برنامه ها بر اساس سال تولید و نمایش طبقه بندی شده و کاربر می تواند بر اساس نام اثر، موضوع و … برنامه مورد نظر خود را پیدا کرده و دانلود نماید.

صفحه اخبار وب سایت به انعکاس برنامه های جدید و یا فیلم ها و سریال های در دست تولید و معرفی عوامل تولید آنها به همراه تصویر نماهایی از صحنه فیلمبرداری آنها اختصاص دارد.

امکان اشتراک گذاری فیلم ها و مطالب وب سایت در شبکه های اجتماعی نظیر گوگل پلاس، فیسبوک، توئیتر، لینکدین و .. توسط کاربران وجود دارد.

پخش زنده و دانلود فیلم و سریال ها و برنامه های متنوع شبکه های مختلف از جمله فواید و امکانات مهم طراحی وب سایت تلویزیونی می باشد که کاربران در هر جای دنیا که باشند می توانند از طریق وب سایت، فیلم و سریال های در حال پخش را مشاهده نمایند و یا فیلم های محبوب خود را که در گذشته پخش شده و زمان آنها به اتمام رسیده را از آرشیو دانلود و مشاهده کنند.

طراحی تلویزیون لذت وصف ناپذیری را برای دوستداران شبکه های مختلف به ارمغان می آورد که این لذت را شرکت طراحی سایت پیام آوا با اجرا و طراحی وب سایت های تلویزونی به شما هدیه می دهد.

 

ایجاد وب سایتی حرفه ای بر پایه اصول طراحی سایت و در نظر گیری تمامی جوانب مربوط به طراحی وب سایت تی وی، اختصاص فضای مناسب و کافی برای بارگزاری حجم انبوه برنامه و فیلم ها بر روی سایت، بهینه سازی سایت و استفاده از فناوری ای جکس و رعایت موازین فنی دیگر برای افزایش سرعت لود صفحات و پخش سریع فیلم ها از جمله تمهیدات و مزایای پیام آوا در طراحی و پیاده سازی اینگونه وب سایت ها محسوب می گردد.



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

طراحی سایت در تهران این شهر را با همه بزرگی و پُر جمعیت بودن خود، وجود مراکز صنعتی متعدد، وزارتخانه ها، سازمان ها و مشاغل متنوع، مراکز تجاری و فنی و علمی لازمه ای دوصد چندان است.

ضرورت و انگیزه های طراحی وب سایت در تهران

طراحی سایت در تهران برای اشخاص، سازمان ها، مراکز تجاری و صنعتی، شرکت ها و …. شاید اهمیت وافری نسبت به سایر شهرهای دیگر داشته باشد چرا که تهران پایتخت ایران بعنوان کلانشهری که ساختارهای اداری و وزارتخانه ها را در بر گرفته و با وجود پالایشگاه نفت تهران  و همچنین کارخانجاتی در زمینه تولید و پخش : قطعات یدکی و تجهیزات خودرو، برق و الکترونیک، منسوجات، صنایع غذایی، مصالح ساختمانی و مواد شیمیایی و … ، تهران همچنین بازار بزرگ فرش، محصولات مبلمان، وسایل الکترونیکی  در سراسر ایران بشمار می رود.

لذا هر کدام از این شرکت ها، مراکز، سازمان ها و وزارتخانه ها، فروشگاه ها و حتی اشخاص برای گسترش و توسعه مروادات و مبادلات تجاری خود، یا معرفی کالاها و خدماتشان، یا اطلاع رسانی در مورد عملکردهای مجموعه خودشان نیاز به داشتن وب سایتی جامع و حرفه ای دارند تا بتوانند بدون محدودیت مکانی و زمانی در سطح داخلی و خارجی به تعامل و ارتباط با دیگر مجموعه ها و مراکز بنشینند.

فواید طراحی سایت در تهران برای کاهش معضلات شهری

رسانه ها هر روز از افزایش آلودگی در کلانشهرها می گویند و امروزه شاهد آنیم که تهران در دود خفته است!

بخش اعظمی از این آلودگی ناشی از وسایط نقلیه است. بسیاری از ترددهایی که با خودرو جهت انجام اموری انجام می گیرد می تواند از طریق راهکارهایی به شدت کاهش یابد که از جمله اینها، طراحی وب سایت در تهران می باشد. بطور مثال اغلب مردم برای مرتفع نمودن نیازهای خود یا تهیه مایحتاج و کالای مورد نظر مانند گوشی موبایل، لپ تاپ، کتاب و … به فروشگاه ها مراجعه می نمایند و یا برای ثبت نام در یک کلاس ، دانشگاه یا دوره آموزشی فنی بصورت حضوری به محل آموزشگاه می روند و یا برای پُر نمودن فرم استخدام در اداره یا شرکتی و ارایه مدارک خود بطور حضوری رجوع می کنند و یا برای تهیه بلیط هواپیما یا قطار به آژانس مسافرتی مراجعه می نمایند یا برای یافتن خانه یا ملک مورد نظر خود جهت اجاره یا خرید بصورت پی در پی مراجعات حضوری دارند در حالی که این موارد و صدها نمونه دیگر که می توان مثال زد از طریق طراحی وب سایت می تواند از بین برود و در نتیجه تردد در خیابان و معابر کاهش یافته و در نهایت میزان آلودگی نیز به شدت افت نماید.

ویژگی های طراحی سایت در تهران

از همین گونه است طراحی وب سایت فروشگاهی در تهران، طراحی سایت شرکتی در تهران، طراحی پورتال سازمانی در تهران، طراحی سایت آموزشگاهی در تهران، طراحی وب سایت املاک در تهران، طراحی فروشگاه اینترنتی در تهران و هزاران موضوع و فعالیت دیگر که می توان با اجرا و پیاده سازی وب سایت برای هر کدام علاوه بر منتفع شدن از مزایا و فواید بیشمار آنها به مهمترین فواید مفید دست یافت از جمله :

۱ – کاهش ترافیک

۲-  افت شدید آلودگی

۳- افزایش عمر و سلامتی

۴ – کم شدن حجم ترافیک

۵- صرفه جویی در وقت و زمان و هزینه ها

۶- صرفه جویی در انرژی و جلوگیری از هدر رفتن سرمایه های ملی

۷- در دسترس بودن محصولات و خدمات شما برای مشتریان و مخاطبان بدون هیچ محدودیت مکانی و زمانی و بصورت ۲۴ ساعته

شرکت های طراحی وب سایت در تهران

شرکت های مختلفی در تهران به امر طراحی و اجرای سایت می پردازند. ولی شما باید هوشیار باشید و ساخت سایت خود را به هر شرکتی نسپارید. چرا که اگر شرکت طراحی سایت غیر حرفه ای ، سایت شما را راه اندازی نماید احتمال زیاد اینکه وب سایت شما در طی فعالیت خود دچار مشکلات عدیده ای شده و اعتماد مشتریانتان به مرور زمان از بین رفته و در نتیجه به حیثیت کاری شما لطمه وارد سازد بسیار است.

تخصص، دانش و تجربه کافی در عرصه طراحی سایت و داشتن مجوزهای مربوطه از مراجع ذیصلاح شرط های مهم و اولیه برای یک شرکت طراحی سایت معتبر می باشد. متاسفانه در تهران و دیگر شهرهای کشورمان برخی افراد از سر سودجویی و یا دلایل دیگر اقدام به طراحی سایت می نمایند.

بطور کلی عملکرد و کیفیت خدمات و یا محصولات هر شرکتی بهترین معرّف آنهاست. در مورد شرکت های طراحی سایت در تهران نیز روند به همین منوال است و شما از طریق پرس و جو از مشتریان قبلی به عملکرد و کیفیت خدمات شرکت طراحی سایت می توانید پی ببرید. لذا جهت اطمینان خاطر، شرکت طراحی سایت پیام آوا را از مشتریانش بپرسید.

طراحی سایت تهران

امکانات و سرویس های طراحی سایت در تهران

هر سایتی با توجه به نوع کاربرد آن و همچنین اهدافی که مدیر یا مدیران آن دنبال می نمایند می تواند امکانات و بخش های مختلفی داشته باشد. بطور کلی امکانات عمومی در طراحی سایت های تهران می توان به قسمت های زیر اشاره کرد:

صفحه درباره ما – تماس با ما – رزومه- نمونه کارها- محصولات و توضیح و عکس محصولات- گالری- نظرسجی- ثبت نام – باشگاه مشتریان – جستجو – اخبار و مقالات – فروش آنلاین و …

ارجحیت ها و ویژگی های پیام آوا برای طراحی سایت در تهران

پیام آوا با توجه به نوع حرفه و فعالیت شما و با نیازسنجی و خواسته های شما سایت های کارآمد و حرفه ای را در تهران با گرافیک بالا و ظاهری شکیل اجرا و پیاده سازی می کند . سایت های ساخته شده توسط پیام آوا دارای امنیت بالا، سرعت مناسب بارگزاری سایت و لود سریع صفحات، مدیریت پویا و داینامیک و آسان جهت بروز رسانی وب سایت بوده و همچنین قابلیت طراحی ریسپانسیو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو از اولویت های مهم طراحی سایت حرفه ای در تهران توسط پیام آوا می باشد.

 

شرکت پیام آوا در تهران واقع شده است که همه روز از ۸ صبح تا ۸ شب آماده پاسخگویی به کاربران خود میباشد.

شماره تماس : ۰۲۱۶۶۹۷۶۲۴۲



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

هاست پربازدید ایران نوعی از هاست میزبانی میباشد که بر روی سرورهای پرقدرت قراردارد که حدود ۵ برابر بالاتر از هاست های معمولی میباشد. در این سرور به چند دلیل سرعت میزبانی به طور چشمگیری افزایش یافته است که میتوان به قطعات سخت افزاری قدرتمند  و نصب وب سرور های گرانتر اشاره کرد. مجموعه پیام آوا  خدمات هاست پربازدید ایران را برای وب سایت هایی که بازدید بالایی دارند یا از منابع سرور زیاد استفاده میکنند پیشنهاد میکند. تمام وب سایت ها بدلیل مصرف زیاد منابع سرور با مشکلات کمبود فضا عدم لود … مسدود میشود که میتوانند ازین سرویس استفاده نمایند. اما مشترکین عادی میتواند از هاست ایران  استفاده نمایند که این نوع هاست میزبانی برای وب سایت هایی میباشد که بازدید کمی دارند. پیام آوا با ارائه این هاست پربازدید ایران برای یک سایت چند برابر مقدار مجاز استفاده منابع تخصصی در نظر گرفته است.

سالانه 1.790 میلیون تومان
پلن طلایی
ماهانه و شش ماهه
  • فضای میزبانی20 گیگابایت
  • پهنای باند200 گیگابایت
  • کنترل پنلDirectadmin
  • بک آپ گیریهفتگی
  • سیستم عاملCloudlinux
 
سالانه 1.570 میلیون تومان
پلن نقره ای
ماهانه و شش ماهه
  • فضای میزبانی15 گیگابایت
  • پهنای باند250 گیگابایت
  • کنترل پنلDirectadmin
  • بک آپ گیریهفتگی
  • سیستم عاملCloudlinux
 
سالانه 940 هزارتومان
پلن برنزی
ماهانه و شش ماهانه
  • فضای میزبانی 10 گیگابایت
  • پهنای باند200 گیگابایت
  • کنترل پنلDirectadmin
  • بک آپ گیریهفتگی
  • سیستم عاملCloudlinux
 
سالانه 533 هزارتومان
پلن شیشه ای
ماهانه و سالانه
  • فضای میزبانی 5 گیگابایت
  • پهنای باند150 گیگابایت
  • کنترل پنلDirectadmin
  • بک آپ گیریهفتگی
  • سیستم عاملCloudlinux
 
 
پشتیبانی | Support

کادر پشتیبانی پیام آوا با حضور بی وقفه همواره اماده بررسی به درخواست های پشتیبانی کاربران محترم در تمامی ایام هفته حتی تعطیل محترم میباشد. نوع پشتیبانی این مجموعه از تمایزات میباشد که از طریق چت انلاین و تماس تلفنی اماده ارائه خدمات پس از فروش هاست پربازدید را برای کاربران خود فراهم کرده است.

 
امکانات نامحدود | Unlimited

هاست پربازدید ایران با دارا بودن امکانات نامحدود برای کاربرانی مناسب است که بدون دغدغه قصد استفاده از وب سایت خود را دارند.این سرویس به منزل سرور های قدرتمند از کیفیت بالای نرم افزاری نامحدود برخوردار است. امکاناتی چون پهنای باند نامحدود، ، ساخت ایمیل و ساب دامین از جمله این امکانات است.

 
سرعت و امنیت | Speed & Security

از ویژگی های هاست پربازدید ایران سرعت بالا و امنیت میباشد که این امر با استفاده از سرور های قدرتمند پیام آوا در زیر ساخت فراهم گردیده است.همچنین امنیت این سرور ها توسط یک کادر مجرب و با تجربه تحت نظارت شبانه روزی قرار داد که توانسته اند رضایت ۱۰ هزار کاربر را کسب کنند.

 
تضمین کیفیت | Quality

پیام آوا با ۱۰ سال تجربه در زمینه شبکه هاست پربازدید ایران پیام آوا با قرار گرفتن در معتبر ترین دیتاسنتر ایران و سرور فوق حرفه ای توانسته آپتایم ۹۹ درصد را برای وب سایت های کاربران خود به ارمفان بیاورد.در سرویس هاست پربازدید ایران به منظور تضمین کیفیت خدمات کاربران میتواند در صورت عدم رضایت قبل از ۴۸ ساعت درخواست عودت وجه دهند.



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

طراحی سایت دانشگاهی و همچنین طراحی سایت موسسات آموزش عالی، طراحی پورتال دانشگاه، طراحی سایت آموزشگاهی و طراحی سایت دانشگاه های غیرانتفاعی و … از حیطه های مهم کاری شرکت طراحی سایت پیام آوا می باشد.

انگیزه های طراحی سایت دانشگاهی

مقوله آموزش که در مدارس، دانشگاه ها و موسسات آموزشی جریان دارد، فرایندی در خور توجه و تعمق است که تمامی موارد مربوط به این مقوله و اطلاع رسانی و معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های موجود دانشگاه یا آموزشگاه بایستی مد نظر مدیران و دست اندرکاران موسسات آموزشی و دانشگاه ها قرار گیرد. که امروزه این امر به راحتی با طراحی سایت دانشگاهی یا طراحی وب سایت آموزشگاهی مهیا شده است.

برای ارتباط منسجم بین فعالان دانشگاهی در سطح وسیع ، اطلاع رسانی در مورد فعالیت ها، دروس، اساتید و هیات علمی، ارایه آموزش های آنلاین، ثبت نام و … طراحی سایت داشگاه ابزاری کارآمد است.

در نگاه کلی، قابلیت ارایه دروس بصورت آنلاین، قابلیت برگزاری امتحانات آنلاین، ارتباط موثر بین دانشجویان و اساتید، در دسترس بودن اساتید در هر جای دنیا و در نتیجه بالاتر رفتن سطح علمی دانشجویان و فراگیران،  انجام فعالیت های اداری و آموزشی در هر زمان از شبانه روز، تحلیل روند آموزشی با بهره گیری از انواع گزارشات و نمودارها، قابلیت پذیرش دانشجو بدون محدودیت از هر جای دنیا از مزایا و فواید طراحی سایت دانشگاهی یا طراحی پورتال دانشگاه می باشد.

طراحی سایت دانشگاهی سرویس های و خدمات بارز طراحی سایت دانشگاه

۱ – طراحی صفحه معرفی

این صفحه به منظور بیان سابقه تاسیس و پیشینه فرهنگی، علمی و آموزشی دانشگاه، معرفی مدیریت و هیات موسس دانشگاه، دانشکده ها معرفی بخش های مختلف دانشگاه یا موسسه و دپارتمان های آن، گروه های آموزشی و … ایجاد می شود.

۲ – طراحی سایت دانشگاهی :  چارت سازمانی

این صفحه که از طریق منو قابل دسترس است به بخش های مختلف همچون مدیریت دانشگاه، معاونت دانشجویی، مدیرآموزش، اداره امتحانات، امور فارغ اتحتصیلان، خوابگاه … تقسیم بندی شده و شرح وظایف و اطلاعات مربوط به هرکدام اعلام شده است.

۳- طراحی بخش ارتباط با دانشگاه

در این صفحه اطلاعات تماس با هر کدام از بخش های دانشگاه همچون مدیریت، روابط عمومی و معاونان قرار می گیرد.

۴- طراحی صفحه اعلانات

تابلوی اعلانات که بصورت آنلاین پیاده سازی شده است برای انعکاس اطلاعیه ها، و جلسات و موارد مهم از قبیل زمان و ساعت کلاسی های فو ق برنامه، تغییر زمان امتحانات، اعلام کنفرانس ها و سخنرانی و همایش ها به دانشجویان و اساتید راه اندازی می گردد.

۵ – طراحی سایت دانشگاهی : صفحه تقویم آموزشی

ساعات و روزهای برگزاری کلاس دروس رشته های مختلف و حتی نام ساختمان، شماره کلاس و نام اساتید در هر نیمسال تحصیلی می تواند در بخش تقویم آموزشی جایگزاری گردد.

۶ – طراحی سایت دانشگاه : صفحه انتخاب رشته

در این قسمت دانشجویان می توانند به انتخاب واحد های هر ترم اقدام نمایند.

۷- طراحی سایت دانشگاهی :  بخش ثبت نام

کلیه دانشجویان برای استفاده از خدمات سایت دانشگاه از این طریق می توانند در وب سایت ثبت نام نمایند و جزو اعضا باشند و همچنین دانشجویان جدیدالورود با وارد شده به این قسمت می توانند نسبت به ثبت نام و همچنین ارسال مدارک خود به پیوست اقدام کنند.

۸ – طراحی سایت دانشگاهی :  پنل کاربری

پنل کاربری یا قسمت ورود اعضا برای دانشجویانی است که در سایت دانشگاه ثبت نام نموده اند. اعضا با داشتن نام کاربری و پسورد می توانند به پنل خود وارد شده و به نمرات و انتخاب واحد ها و صورتحساب های خود دسترسی پیدا کنند.

۹ – طراحی سایت دانشگاه : سیستم پرداخت آنلاین

پس از انتخاب واحدهای درسی توسط دانشجو، بصورت آنلاین از طریق درگاه های بانکی موجود بر روی سایت جمع کل شهریه قابل پرداخت است.

۱۰ – پیاده سازی سیستم اتوماسیون اداری

جهت سهولت ثبت و گردش مکاتبات اداری درون واحدهای مختلف دانشگاه همچون رئیس دانشگاه، معاونت دانشجویی، رؤسای گروه های آموزشی، دبیرخانه و … و همچنین مکاتبات اداری برون سازمانی این سیستم در وب سایت قابل پیاده سازی می باشد.

۱۱- طراحی صفحه قوانین

برای اطلاع رسانی و آگاهی دانشجویان از قوانین و مقررات حاکم بر دانشگاه و همچنین آئین نامه ها این صفحه در نظر گرفته شده است.

۱۲- طراحی سایت دانشگاهی : صفحه اخبار

به منظور انعکاس رویداهای و اخبار دانشگاه از جمله رویدادهای فرهنگی و ورزشی، سمینارها و کنفرانس های علمی و همایش های برگزار شده در دانشگاه این صفحه در طراحی پورتال دانشگاهی پیاده سازی می گردد.

۱۳ – طراحی صفحه مقالات

این بخش برای ایجاد یک بانک غنی از مقالات علمی اساتید و دانشجویان در نظر گرفته شده است.

۱۴ – طراحی سایت دانشگاهی : گالری

به منظور نمایش امکانات و توانمندی های دانشگاه و نمایش بخش های مختلف دانشگاه مانند آزمایشگاه، سالن های ورزشی، خوابگاه، تجهیزات کمک آموزشی و زیرمجموعه های وابسته به دانشگاه با زبان تصویر این بخش در طراحی وب سایت دانشگاه راه اندازی می گردد.

۱۵- طراحی آرشیو پایان نامه

پایان نامه های برتر در این آرشیو بصورت طبقه بندی شده قرار گرفته و برای استفاده داشجویان قابل دسترسی است.

وب سایت شیکاکو پیام آوا، طراح و مجری پورتال های دانشگاهی

پیام آوا با چندین سال سابقه در زمینه طراحی و راه اندازی وب سایت دانشگاه و پورتال دانشگاه و طراحی سایت موسسات آموزشی از آنجایی که به نیازهای مراکز آموزشی آگاهی کامل دارد با طراحی وب سایت حرفه ای دانشگاه اغلب خواسته ها و نیازهای اینگونه مراکز را مرتفع نموده و با پیاده سازی یک ساختار منسجم در راستای اهداف علمی و آموزشی آموزشگاه ها و دانشگاه ها گام بر می دارد.



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

طراحی سایت فروش فایل و یا طراحی سایت فروشگاه فایل برای فروش مستقیم فایل هایی  ویدیوئی، کتاب، مقالات، طرح های گرافیکی لایه باز و … پیاده سازی و اجرا می گردد.

بطور کلی در فروشگاه اینترنتی فایل، بعد از اینکه کاربر محصولات خود را انتخاب کرد و مبلغ مربوط به آن را پرداخت نمود، امکان دانلود فایل خریداری شده به کاربر فعال می شود تا کاربر بتواند فایل را دانلود نماید.

قابلیت ها و امکانات طراحی سایت فروش فایل

وب سایت فروش فایل مانند سایت های فروشگاهی اینترنتی معمولی دارای امکاناتی می باشد که برخی از آنها ذکر می گردد:

  • دسته بندی فایل ها

در این قسمت محصولات (فایل ها) طبقه بندی می گردند و همینطور هر دسته می تواند زیر شاخه هایی نیز داشته باشد. مثلا در یک فروشگاه اینترنتی  که برای فروش فایل های گرافیکی لایه باز ساخته می شود در دسته طرح تقویم، زیردسته هایی همچون: تقویم دیواری، تقویم رومیزی، تقویم فانتزی، تقویم رومیزی مدیریتی و … قرار می گیرد.

  • سبد خرید

قابلیت اضافه نمودن محصول به سبد خرید در طراحی سایت فروش فایل در نظر گرفته شده است تا کاربر بتواند یک یا چند فایل را بطور همزمان به سبد خرید خود بیفزاید.

  • بخش کاربران

در این بخش کاربران با عضویت در سایت جزو اعضای سایت محسوب شده و هر عضو با داشتن نام کاربری و رمز عبور به قسمت کنترل پانل خود وارد می گردند. در این بخش قسمت ” خرید های من” وجود دارد که شخص می تواند لیست خریدهای قبلی خود را رویت نماید. همچنین گزینه ” پرداخت های من ” نیز لیست خریدهای انجام شده توسط کاربر را نشان می دهد.

  • نماد اعتماد الکترونیکی

تمامی فروشگاه های اینترنتی و وب سایت هایی که مراودات مالی در آنها صورت می گیرد جهت اینکه نزد کاربران دارای اعتبار باشند و در آنها اعتماد ایجاد گردد بایستی نشان اعتماد الکترونیکی را کسب نمایند. مرکز توسعه الکترونیکی وزارت بازرگانی وظیفه اعطای نماد الکترونیک را به فروشگاه های اینترنتی و وب سایت های مورد تاییدی که مدراک و مشخصات خود را ارایه نموده و شرایط لازم را احراز کرده باشند برعهده دارد. تایید صلاحیت یک فروشگاه اینترنتی توسط یک ارگان دولتی در کسب اعتماد خریدارن و نیز ایجاد حس امنیت در آنها برای محفوظ ماندن اطلاعات و همچنین امنیت مبالغی که آنها از طریق سایت برای خرید محصولی پرداخت می نمایند بسیار مهم است و در صورت بروز مشکلی آنها می توانند به مراجع ذیصلاح شکایت نمایند.همچنین بانک ها فقط برای فروشگاهای اینترنتی که دارای نماد اعتماد الکترونیکی باشند درگاه بانکی اعطا می نماید.

  • نسخه موبایلی

اخیرا حدود ۸۰ درصد درصد از کاربران از موبایل اندرویود خود برای استفاده و مشاده سایت ها استفاده می نمایند از اینرو فروشگاه فروش فایل نیز باید قابلیت نمایش مناسب بر روی موبایل و تبلت ها را داشته باشد تا از این طریق مشتریان شما افزوده گردند.

  • سیستم تخفیف

خریداران در رده های مختلفی تقسیم بندی شده و برای تشویق خریدارانی که بطور مداوم از فروشگاه اینترنتی خرید می نمایند تخفیف ها واشانتیون هایی در نظر گرفته می شود.

  • گزارش مالی

در قسمت مدیریت فروشگاه اینترنتی بخشی برای ارایه گزارش مالی در نظر گرفته شده است تا مدیر سایت بتواند لیست خریدهای انجام شده و همچنین وضعیت آنها را مشاهده و بررسی نماید.

  • قابلیت پرداخت آنلاین

در سیستم فروشگاه های اینترنتی یک یا چندین درگاه بانکی تعبیه شده است تا کاربر براحتی بتواند با اتصال به آنها مبلغ محصول یا فایل را بصورت آنلاین پرداخت نماید.

  • قابلیت پرداخت آفلاین

در برخی موارد، کاربر امکان پرداخت آنلاین را ندارد به همین جهت سیستم فروشگاه اینترنتی بایستی به گونه ای پی ریزی شده باشد که کاربر بعد از اینکه سفارش خود را ثبت کرد و روش پرداخت آفلاین و یا واریز به حساب یا انتقال به کارت را انتخاب نمود، خریدار بتواند پس از واریز به حساب، مبلغ پرداختی خود را به مدیر یا مسئولان سایت اطلاع داده و پس از تایید پرداخت، فایل خود را دانلود نماید.

فروشگاه فایلمزایای طرحی سایت فروش فایل

۱ – همیشه در دسترس بوده و بصورت ۲۴ ساعته در دسترس مشتری می باشد و مشتری در هر لحظه از شبانه روز می تواند خرید نماید.

۲- با داشتن یک فروشگاه اینترنتی دیگر نیازی به اجاره مکان خاصی ندارید و هزینه هایی همچون : کرایه، هزینه آب و برق و … را پرداخت نخواهید کرد و تنها هزینه شما ابتدا هزینه طراحی فروشگاه و سپس هزینه هاستینگ سالیانه وب سایت شما می باشد.

۳- در یک فروشگاه اینترنتی دیگر نیازی به فروشندگان متعدد نیست و مدیر سایت به تنهایی توانایی اداره سایت را خواهد داشت.

۴- همچنین فرشگاه فروش فایل موجب می گردد که در زمان و انرژی خریداران نیز صرفه جویی بعمل آمده و آنها را از جستجوهای بی نتیجه برهاند.

پیام آوا، سازنده فروشگاه فایل کارآمد و معتبر

شرکت پیام آوا با پشتوانه تجربه و دانش کارشناسان خود در زمینه طراحی و برنامه نویسی فروشگاه های اینترنتی و ساخت فروشگاه فایل، مهمترین نکته در طراحی اینگونه فروشگاه ها را که همانا داشتن نماد اعتماد الکترونیکی است مد نظر قرار داده، چرا که برای کسب این نماد ، فروشگاه اینترنتی یا هر فروشگاه آنلاین دیگری بایستی یکسری قواعد و اصولی را داشته باشد تا شامل احراز این نماد گردد. بدین جهت پیام آوا از ابتدای طراحی سایت فروش فایل ، قواعد و اصولی که مد نظر ارگان های ارایه دهنده اینماد را می باشد در طراحی و پیاده سازی به اجرا در می آورد. همچنین با فراهم سازی سیستم پرداخت مناسب، بستر و زمینه برای اینکه کاربران به راحتی بتوانند از فروشگاه محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایند را فراهم می آورد. یک فروشگاه اینترنتی یا فروشگاه فروش فایل برای اینکه به موفقیت و به فروش بیشتر دست پیدا کند بایستی جایگاه و رتبه آن در موتورهای جستجو افزایش یابد. از اینرو پیام آوا سعی خود را بر این نهاده که با رعایت اصول و تکنیک های سئو در طراحی وب سایت و فروشگاه های اینترنتی، بهینه سازی و افزایش رتبه های آنها تامین ومهیا کند.

هزینه طراحی سایت فروش فایل 

با در نظر گیری زمان صرف گشته و نیز سیستم های پیاده سازی و اجرا شده در طراحی سایت و برنامه نویسی فروش فایل هزینه ها برآورد و به مشتریان محترم اعلام می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با متخصصان ما تماس بگیرید.

 



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

طراحی سایت معماری با رویکرد ارایه نمونه کارها و پروژه های انجام شده در زمینه دکوراسیون منزل ، دکوراسیون اداری ، دکوراسیون مراکز تجاری و فروشگاهی و فضاهای دیگر صورت می گیرد و یکی از کم هزینه ترین راه ها برای تبلیغ و شناساندن تخصص و توانایی ها و خدمات آرشیتکت ها محسوب می گردد.

معماری و پرداختن به کار دکوراسیون همیشه جذابیت های خاص خودش را دارد و طراحی سایت معماری نیز بالطبع از این تلطیف ها و ریزه کاری های آن به دور نیست و ابزاری برای رشد و توسعه حرفه معماران و تکنسین های دکوراتیو می باشد.

طراحی وب سایت معماری و ساختمانی و معماری برای چه مشاغلی مناسب است؟

صنعت ساختمان و امور عمرانی طیف وسیعی از مشاغل و حرفه ها را در بر می گیرد که ارتباط و وابستگی تنگاتنگی با یکدیگر دارند. از جمله: مهندسان عمران، نقشه برداران، تولیدکنندگان و فروشندگان تاسیسات و تجهیزات و مصالح ساختمانی، معماران و آرشیتکت ها، متخصصان برق و گاز کشی و …

طراحی وب سایت برای هرکدام از این حرفه ها می تواند انجام گیرد و آنها از طریق وب سایت می توانند در مورد خدمات و محصولات خود اطلاع رسانی نموده یا از طریق ثبت سفارش آنلاین، کالاهایشان را بفروشند.

مزایا و سودمندی های طراحی سایت معماری و ساختمانی

طراحی سایت معماری یا ساختمانی در جهت ایجاد ارتباط بین مشاغل مرتبط با امور عمرانی و آشنایی آنها با همدیگر و در نهایت مشارکت و انعقاد قرارداد و همکاری بین آنها بسیار سودمند است.

در طراحی وب سایت معماری و ساختمانی، تکنسین های معمار و یا مهندسین عمران، وقت و فضای کافی برای نمایش نمونه کارهای اجرا شده را به عموم مردم دارند و در مورد هرکدام از پروژه هایشان بطور مبسوط می توانند شرح دهند و در وب سایتشان با زبان تصویر و فیلم نیز به معرفی کارهایی که انجام داده اند بپردازند و توانایی ها و خدماتشان را به اطلاع همگان برسانند.

همچنین چنانچه ذکر گردید طراحی سایت معماری و ساختمانی در راستای آشنایی فعالان عرصه امور ساختمانی و معماری با یکدیگر و ایجاد همکاری با همدگیر مثمر ثمر است.وب سایت معماری

امکانات و سرویس های طراحی سایت معماری

قسمت های متنوع و مختلفی را در طراحی سایت معماری و یا طراحی سایت ساختمان می توان لحاظ و اجرا کرد که برخی از آنها در ادامه ذکر می شود :

۱ – طراحی صفحه رزومه

در طراحی سایت گروه مهندسان معمار و همینطور در طراحی سایت عمرانی و ساختمانی پرداختن به رزومه بسیار مهم است چرا که این سوابق کاری شماست که مشتری را به سمتتان می کشاند و هر چقدر رزومه شما پُربارتر و معتبرتر باشد اعتماد مشتری را بیشتر جلب می نماید.

در این قسمت عناوین پروژه های انجام شده بصورت مستقل یا مشارکتی با شرح مختصر و تاریخ شروع و خاتمه ذکر می گردد. همچنین مجوزها و گواهینامه های کسب شده شرکت شما نیز در این بخش قرار می گیرد.

۲ – طراحی صفحه ارتباط یا تماس با ما

۳- طراحی صفحه کادر فنی

در این بخش پرسنل و کادر فنی شرکت اعم از تکنسین ها، آرشیتکت ها، مهندسان با ذکر تخصص و توانایی های هر کدام معرفی می شوند.

۴-  طراحی صفحه خدمات

با توجه به زمینه کاری شرکت ، خدمات دسته بندی شده و پیرامون هر کدام به تفصیل شرح داده می شود و در مورد هر یک می توان نمونه کاری ارایه داد. بطور مثال در طراحی سایت معماری ، خدمات می تواند مشتمل بر: دکوراسیون منزل، دکورایسیون مراکز تجاری، دکوراسیون آشپزخانه، دکوارسیون فروشگاه، دکوراسیون اداری، دکوراسیون نمایشگاهی، بازسازی فضا، پارتیشن بندی، تهیه نقشه های معماری، اجرای مصالح خاص و ترکیبی و …. باشد.

۵- طراحی صفحه نمونه کار

بارزترین قسمت طراحی وب سایت معماری، صفحه نمونه کار می باشد. در این بخش پروژه های انجام شده و به اتمام رسیده معرفی می گردند. تصویر کلی هر پروژه با ذکر مشخصانی همچون : نام، متراژ، مصالح و متد بکار رفته، زمان اجرا  و …. در این صفحه درج می گردد.

۶ – طراحی صفحه اخبار و مقالات

درج اخبار و دستاودهای تازه در زمینه معماری همچنین مقالات مرتبط در این بخش،  می تواند به مخاطبان سایت بیفزاید.

۷- طراحی صفحه گالری

عکس های با کیفیت از نماهای مختلف پروژه ها ( چه پروژه های تکمیل و اتمام یافته و چه پروژه های در حال انجام) همراه با زیر نویس عکس در گالری قرار می گیرد.

۸ – طراحی بخش ویدئو

فیلم های چند دقیقه ای از کارهای انجام شده قبلی و همینطور فیلم هایی از روند اجرا و پیشرفت پروژه های در حال اجرا در این بخش قرار می گیرد.

طراحی وب معماریخلاقیت پیام آوا در طراحی سایت معماری

ایده پردازی و خلاقیت در معماری حرف اول را می زند. از اینرو متخصصان و طراحان پیام آوا همواره در طراحی سایت معماری به دنبال متدهای خلاقانه و پیاده سازی ایده های جدید هستند.

از طرفی نیز پرداختن به گرافیک زیبا و ایجاد جذابیت های بصری در طراحی سایت معماری سرلوحه پیام آوا می باشد تا همانگونه که فرد از دیدن یک فضای معماری زیبا لذت می برد با وارد شدن به محیط وب سایت معماری نیز از بودن در آن لذت ببرد.

نکته مهم دیگر که تیم حرفه ای پیام آوا در طراحی سایت معماری یا طراحی وب سایت های ساختمانی بدان توجه وافری دارد سئو سایت است. در این ارتباط بهینه سازی سایت معماری با توجه به استانداردها و الگوریتم های موتورهای جستجو صورت می گیرد. تا کاربری که کلماتی مانند بهترین معماری، بهترین معمار، معماری جدید و … را جستجو می کند در ابتدا به سایت شما هدایت شود.

 

طراحی و اجرای وب سایت های : شرکت بسپارپی ایرانیان ، شرکت فنی مهندسی فرین اندیشه ماندگار ، شرکت ساختمانی مه میل سازه ، شرکت عمرانی پارسازه ، سایت کاغذ دیواری آیدا ، شرکت مهندسین ساختمانی فریاب جنوب ، شرکت ساختمانی عطاردیان ، شرکت تاسیساتی و ساختمانی پادیاو سازند ، کاغذ دیواری پلاستر و … از نمونه های بارز طراحی وبسایت توسط پیام آوا در زمینه طراحی سایت معماری و طراحی سایت ساختمانی و عمرانی است.



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

همگام با حضور و فعالیت صاحبان صنف ها و صنایع مختلف در پهنه ی اینترنت؛ هنرمندان نیز از این قافله عقب نمانده و از طریق طراحی سایت عکاسی ، به معرفی آثار و خدمات خود در فضای اینترنت روی آورده اند. فعالیت چشمگیر آهنگسازان، عکاسان، مجسمه سازان و نقاشان در این عرصه دلیلی بر این مدعاست.

لزوم طراحی سایت عکاسی

در طراحی سایت عکاسی، عکاسان با قرار دادن نمونه کارها و عکس هایی که گرفته اند به نمایش آنها به عموم مردم پرداخته و از این منظر توانایی ها و خدمات خویش را به آحاد جامعه می شناسانند. همچنین طراحی وب سایت هنری این امکان را در اختیار هنرمندان قرار می دهد که در سطوح  بین المللی نیز حضور چشمگیری داشته باشند.

اهمیت طراحی سایت عکاسی

حرفه عکاسی از گذشته بوده و در آینده نیز باقی خواهد ماند! هر چند که طی دهه های اخیر، عکاسی نسبت به گذشته دستخوش تغییرات بسیار گردیده و تجهیزات و دوربین های فوق پیشرفته ساخته شده و تکنولوژی ها و تکنیک های جدیدی در این حرفه بوجود آمده است ولی همچنان آحاد مردم با عکس و عکاس سر و کار دارند چه آنها که برای ارایه عکس پرسنلی به اداره، مدرسه، دانشگاه و … به عکاس نیاز دارند و چه آنها که خواهان عکاسی از مجالس و جشن های خود هستتند و یا مدیران و دست اندرکاران کارخانجات و مراکز صنعتی و تجاری که برای انداختن عکس صنعتی از محصولاتشان به عکاس مراجعه می کنند. به همین جهت افراد در بُرهه های مختلف زندگی به عکس نیاز دارند و به دنبال عکاس حرفه ای و با تجربه هستند؛ بدین منوال طراحی وب سایت عکاسی ، در شناساندن عکاسان حرفه ای به مردم کمک شایانی می نماید. هنرمندان عکاس با قرار دادن گزیده ای از عکس های برتر خود بر روی سایت به انعکاس هنر خویش می پردازند چرا که آثار هنری نمایه ی قدرت و توانایی و تجربه هنرمند است.

 

طراحی سایت عکاسی می تواند در زمینه های مختلف همچون: عکاسی پرسنلی، خانوادگی، عکاسی مراسمات و جشن ها و مجالس، عکاسی مناظر و طبیعت و … پیاده سازی گردد.

مزایای طراحی سایت استودیو عکاسی

مدیران آتلیه های عکاسی از طریق سایت می توانند مشتریانشان را از خدمات و روند فعالیت هایی همچون: گرفتن عکس، ظهور و چاپ عکس، روتوش عکس، زمان تحویل، فرایندهای فیلمبرداری و میکس و مونتاژ و … باخبر سازند و نیز امکانات و تجهیزات آتلیه یا استودیو خود را به نمایش بگذارند و به معرفی امکانات استدیو و آتلیه عکاسی و خدماتی نظیر: فیلمبرداری از مجالس و برنامه های مختلف، تولید کلیپ ها برای همایش ها، کلیپ جشن های عروسی، کلیپ های موسیقی، کلیپ جشن تولد، کلیپ های موسیقی، کلیپ برنامه های ادارات و سازمان ها، کلیپ مهدکودک ها و …. بپردازند.

قابلیت ها و امکانات طراحی سایت آتلیه عکاسی

بخش های مختلف و قابلیت های ویژه ای را در طراحی وب سایت آتلیه عکاسی می توان در نظر گرفت و پیاده سازی نمود که به اجمال تعدادی از آنها عباتند از :

۱- طراحی صفحه درباره ما

سوابق کاری و رزومه فعالیت هنری و همچنین تکنیک ها و شیوه های عکاسی شما در این بخش قرار می گیرد. همینطور اگر در نمایشگاه های هنری شرکت داشته یا به برگزاری نمایشگاهی مبادرت نموده اید و همینگونه مقام ها و لوح های دریافت شده در این بخش بیان می شود.

۲- طراحی صفحه تماس با ما

۳- طراحی صفحه اخبار و مقالات

قرار دادن اخبار و مقالات مرتبط با عکاسی مانند اخبار مربوط به عرضه ی دوربین های عکاسی و فیلمبرداری جدید در بازار و ویژگی ها و تکنولوژی های بکار رفته در آنها، اخبار گجت ها و فناوری های نوین تصویربرداری و عکاسی و مطالب مربوط با دنیای عکس برای مراجعان سایت بسیار جذاب می باشد.

۴- طراحی صفحه خدمات

کلیه خدماتی که ارایه می دهید از عکاسی پرسنلی گرفته تا عکاسی صنعتی و عکاسی از مراسم ها و مجالس و همچنین خدمات فیلمبرداری و تصویربرداری و تولید کلیپ و … بصورت دسته بندی شده در این صفحه درج می شود.

۵- طراحی صفحه آلبوم نمونه کارها

در این قسمت نمونه کارها بصورت دسته بندی شده موضوعی همچون: آلبوم عقد و عروسی، آلبوم جشن تولد، آلبوم مراسم های اداری، آلبوم مهدکودک ها، آلبوم صنعتی، آلبوم مراسم های ختم و تعزیه، عکس های تکی و … همچنین نمونه هایی از کارهای فیلمبرداری و کلیپ های ساخته شده قرار می گیرد.

۶- طراحی صفحه نظر سنجی

به منظور کسب آراء مشتریان و اطلاع از میزان رضایت آنها از کیفیت کارها این صفحه ایجاد شده است.

۷- طراحی پنل پیامک

طراحی پنل اس ام اس در وب سایت عکاسی برای ایجاد ارتباط فی الفور با مشتریان انجام شده و از این طریق، ارسال پیامک به مشتری به منظور اعلام زمان آماده شدن و تحویل عکس یا فیلم و یا اطلاع رسانی تخفیف ها در مناسبت ها و ایام خاص صورت می گیرد.

جلوه ی هنرِ  پیام آوا در طراحی سایت عکاسی

همچنانکه عکاسی کاری هنری است، پیام آوا طراحی سایت آتلیه عکاسی را امری هنری می داند و لذا ظرایف و ریزه کاری های هنری را در طراحی اینگونه سایت ها به کار می گیرد. توجه به گرافیک شکیل و زیبا، نمایش عکس ها بصورت پانوراما و چرخش ۳۶۰ درجه، استفاده از طیف رنگ های متنوع و ترکیب بندی آنها، اسلایدشوها با حرکت های مختلف چرخشی از جمله این ریزه کاری هاست.

همچنین وب سایت عکاسی علاوه بر اینکه محلی برای معرفی حرفه و تخصص و تبلیغات خدمات شماست، بایستی محلی برای رونق کسب و کار شما و بیشتر شدن مشتریانتان باشد، و این میسّر نمی شود مگر با افرایش تعداد بازدیدکنندگان و کاربران سایت. بدین سبب پیام آوا، کسب رتبه بالای وب سایت شما را در موتورهای جستجو مانند گوگل تضمین می نماید تا در کلمات کلیدی مرتبط مثل : عکاس حرفه ای، عکاس مجالس، عکاس صنعتی و … در رتبه های بالا قرار بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

طراحی سایت در تهران این شهر را با همه بزرگی و پُر جمعیت بودن خود، وجود مراکز صنعتی متعدد، وزارتخانه ها، سازمان ها و مشاغل متنوع، مراکز تجاری و فنی و علمی لازمه ای دوصد چندان است.

ضرورت و انگیزه های طراحی وب سایت در تهران

طراحی سایت در تهران برای اشخاص، سازمان ها، مراکز تجاری و صنعتی، شرکت ها و …. شاید اهمیت وافری نسبت به سایر شهرهای دیگر داشته باشد چرا که تهران پایتخت ایران بعنوان کلانشهری که ساختارهای اداری و وزارتخانه ها را در بر گرفته و با وجود پالایشگاه نفت تهران  و همچنین کارخانجاتی در زمینه تولید و پخش : قطعات یدکی و تجهیزات خودرو، برق و الکترونیک، منسوجات، صنایع غذایی، مصالح ساختمانی و مواد شیمیایی و … ، تهران همچنین بازار بزرگ فرش، محصولات مبلمان، وسایل الکترونیکی  در سراسر ایران بشمار می رود.

لذا هر کدام از این شرکت ها، مراکز، سازمان ها و وزارتخانه ها، فروشگاه ها و حتی اشخاص برای گسترش و توسعه مروادات و مبادلات تجاری خود، یا معرفی کالاها و خدماتشان، یا اطلاع رسانی در مورد عملکردهای مجموعه خودشان نیاز به داشتن وب سایتی جامع و حرفه ای دارند تا بتوانند بدون محدودیت مکانی و زمانی در سطح داخلی و خارجی به تعامل و ارتباط با دیگر مجموعه ها و مراکز بنشینند.

فواید طراحی سایت در تهران برای کاهش معضلات شهری

رسانه ها هر روز از افزایش آلودگی در کلانشهرها می گویند و امروزه شاهد آنیم که تهران در دود خفته است!

بخش اعظمی از این آلودگی ناشی از وسایط نقلیه است. بسیاری از ترددهایی که با خودرو جهت انجام اموری انجام می گیرد می تواند از طریق راهکارهایی به شدت کاهش یابد که از جمله اینها، طراحی وب سایت در تهران می باشد. بطور مثال اغلب مردم برای مرتفع نمودن نیازهای خود یا تهیه مایحتاج و کالای مورد نظر مانند گوشی موبایل، لپ تاپ، کتاب و … به فروشگاه ها مراجعه می نمایند و یا برای ثبت نام در یک کلاس ، دانشگاه یا دوره آموزشی فنی بصورت حضوری به محل آموزشگاه می روند و یا برای پُر نمودن فرم استخدام در اداره یا شرکتی و ارایه مدارک خود بطور حضوری رجوع می کنند و یا برای تهیه بلیط هواپیما یا قطار به آژانس مسافرتی مراجعه می نمایند یا برای یافتن خانه یا ملک مورد نظر خود جهت اجاره یا خرید بصورت پی در پی مراجعات حضوری دارند در حالی که این موارد و صدها نمونه دیگر که می توان مثال زد از طریق طراحی وب سایت می تواند از بین برود و در نتیجه تردد در خیابان و معابر کاهش یافته و در نهایت میزان آلودگی نیز به شدت افت نماید.

ویژگی های طراحی سایت در تهران

از همین گونه است طراحی وب سایت فروشگاهی در تهران، طراحی سایت شرکتی در تهران، طراحی پورتال سازمانی در تهران، طراحی سایت آموزشگاهی در تهران، طراحی وب سایت املاک در تهران، طراحی فروشگاه اینترنتی در تهران و هزاران موضوع و فعالیت دیگر که می توان با اجرا و پیاده سازی وب سایت برای هر کدام علاوه بر منتفع شدن از مزایا و فواید بیشمار آنها به مهمترین فواید مفید دست یافت از جمله :

۱ – کاهش ترافیک

۲-  افت شدید آلودگی

۳- افزایش عمر و سلامتی

۴ – کم شدن حجم ترافیک

۵- صرفه جویی در وقت و زمان و هزینه ها

۶- صرفه جویی در انرژی و جلوگیری از هدر رفتن سرمایه های ملی

۷- در دسترس بودن محصولات و خدمات شما برای مشتریان و مخاطبان بدون هیچ محدودیت مکانی و زمانی و بصورت ۲۴ ساعته

شرکت های طراحی وب سایت در تهران

شرکت های مختلفی در تهران به امر طراحی و اجرای سایت می پردازند. ولی شما باید هوشیار باشید و ساخت سایت خود را به هر شرکتی نسپارید. چرا که اگر شرکت طراحی سایت غیر حرفه ای ، سایت شما را راه اندازی نماید احتمال زیاد اینکه وب سایت شما در طی فعالیت خود دچار مشکلات عدیده ای شده و اعتماد مشتریانتان به مرور زمان از بین رفته و در نتیجه به حیثیت کاری شما لطمه وارد سازد بسیار است.

تخصص، دانش و تجربه کافی در عرصه طراحی سایت و داشتن مجوزهای مربوطه از مراجع ذیصلاح شرط های مهم و اولیه برای یک شرکت طراحی سایت معتبر می باشد. متاسفانه در تهران و دیگر شهرهای کشورمان برخی افراد از سر سودجویی و یا دلایل دیگر اقدام به طراحی سایت می نمایند.

بطور کلی عملکرد و کیفیت خدمات و یا محصولات هر شرکتی بهترین معرّف آنهاست. در مورد شرکت های طراحی سایت در تهران نیز روند به همین منوال است و شما از طریق پرس و جو از مشتریان قبلی به عملکرد و کیفیت خدمات شرکت طراحی سایت می توانید پی ببرید. لذا جهت اطمینان خاطر، شرکت طراحی سایت پیام آوا را از مشتریانش بپرسید.

طراحی سایت تهران

امکانات و سرویس های طراحی سایت در تهران

هر سایتی با توجه به نوع کاربرد آن و همچنین اهدافی که مدیر یا مدیران آن دنبال می نمایند می تواند امکانات و بخش های مختلفی داشته باشد. بطور کلی امکانات عمومی در طراحی سایت های تهران می توان به قسمت های زیر اشاره کرد:

صفحه درباره ما – تماس با ما – رزومه- نمونه کارها- محصولات و توضیح و عکس محصولات- گالری- نظرسجی- ثبت نام – باشگاه مشتریان – جستجو – اخبار و مقالات – فروش آنلاین و …

ارجحیت ها و ویژگی های پیام آوا برای طراحی سایت در تهران

پیام آوا با توجه به نوع حرفه و فعالیت شما و با نیازسنجی و خواسته های شما سایت های کارآمد و حرفه ای را در تهران با گرافیک بالا و ظاهری شکیل اجرا و پیاده سازی می کند . سایت های ساخته شده توسط پیام آوا دارای امنیت بالا، سرعت مناسب بارگزاری سایت و لود سریع صفحات، مدیریت پویا و داینامیک و آسان جهت بروز رسانی وب سایت بوده و همچنین قابلیت طراحی ریسپانسیو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو از اولویت های مهم طراحی سایت حرفه ای در تهران توسط پیام آوا می باشد.

 

شرکت پیام آوا در تهران واقع شده است که همه روز از ۸ صبح تا ۸ شب آماده پاسخگویی به کاربران خود میباشد.

شماره تماس : ۰۲۱۶۶۹۷۶۲۴۲ ۰۲۱۶۶۹۷۹۷۶۳



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

طراحی سایت تلویزیون برای یک شبکه خاص تی وی یا برای مجموعه ای از شبکه های مختلف تلویزیونی اجرا و پیاده سازی می گردد.

جایگاه  طراحی سایت تلویزیون

هر چند که بالغ بر ۲۰۰ سال از اختراع و پیدایش تلویزیون می گذرد ولی همچنان این جعبه جادویی بعنوان ابزاری قدرتمند و رسانه ای فراگیر و عمومی در صدر رسانه های دیگر است.

از زمان پیدایش تلویزیون تا کنون شاهد تغییرات شگرفی در این دستگاه جادویی بوده ایم. از تلویزیون های اولیه که به شکل ابتدایی فقط یک صفحه بنام “نیپکو” بودند و سپس تلویزیون های سیاه سفید، رنگی و بعدها تلویزیون های مسطح، ال سی دی و … و امروزه نوبت تلویزیون های اینترنتی فرا رسیده است.

انواع طراحی سایت تلویزیونی و امکانات آنها

در طراحی وب سایت یک شبکه تلویزیونی قسمت های گوناگونی برای پخش زنده فیلم، سریال ها و برنامه های مختلف، و نیز امکان دانلود وجود داشته و تقسیم بندی بر اساس موضوعاتی هچون فیلم، سریال، مستند، برنامه کودک، ورزشی، خبر و … انجام می گیرد.

در طراحی سایت تلویزیون برای مجموعه ی شبکه ها در قسمت منو، شبکه ها به قسمت های مختلف مانند شبکه یک، دو، سه، شبکه نسیم، شبکه ورزش، شبکه آموزش، طبقه بندی می شود. و نیز در منو قسمتی را نیز می توان برای شبکه های مختلف رادیویی مثل: رادیو ایران، رادیو آوا، رادیو معارف و … در نظر گرفت.

همچنین سیمای برون مرزی، سیمای استان ها، صدای برون مرزی از دیگر قسمت های وب سایت تلویزیون اینترنتی می باشد.

معرفی شبکه ها برای درج تاریخچه تاسیس، اهم فعالیت های صورت گرفته، معرفی مدیران و دست اندرکاران در نظر گرفته شده است.

در قسمت آرشیو که امکان جستجو نیز وجود دارد فیلم ها و برنامه ها بر اساس سال تولید و نمایش طبقه بندی شده و کاربر می تواند بر اساس نام اثر، موضوع و … برنامه مورد نظر خود را پیدا کرده و دانلود نماید.

صفحه اخبار وب سایت به انعکاس برنامه های جدید و یا فیلم ها و سریال های در دست تولید و معرفی عوامل تولید آنها به همراه تصویر نماهایی از صحنه فیلمبرداری آنها اختصاص دارد.

امکان اشتراک گذاری فیلم ها و مطالب وب سایت در شبکه های اجتماعی نظیر گوگل پلاس، فیسبوک، توئیتر، لینکدین و .. توسط کاربران وجود دارد.

پخش زنده و دانلود فیلم و سریال ها و برنامه های متنوع شبکه های مختلف از جمله فواید و امکانات مهم طراحی وب سایت تلویزیونی می باشد که کاربران در هر جای دنیا که باشند می توانند از طریق وب سایت، فیلم و سریال های در حال پخش را مشاهده نمایند و یا فیلم های محبوب خود را که در گذشته پخش شده و زمان آنها به اتمام رسیده را از آرشیو دانلود و مشاهده کنند.

طراحی تلویزیون لذت وصف ناپذیری را برای دوستداران شبکه های مختلف به ارمغان می آورد که این لذت را شرکت طراحی سایت پیام آوا با اجرا و طراحی وب سایت های تلویزونی به شما هدیه می دهد.

 

ایجاد وب سایتی حرفه ای بر پایه اصول طراحی سایت و در نظر گیری تمامی جوانب مربوط به طراحی وب سایت تی وی، اختصاص فضای مناسب و کافی برای بارگزاری حجم انبوه برنامه و فیلم ها بر روی سایت، بهینه سازی سایت و استفاده از فناوری ای جکس و رعایت موازین فنی دیگر برای افزایش سرعت لود صفحات و پخش سریع فیلم ها از جمله تمهیدات و مزایای پیام آوا در طراحی و پیاده سازی اینگونه وب سایت ها محسوب می گردد.



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

هاست لینوکس پیام آوا به عنوان پر سرعت ترین و معتبر ترین خرید هاست لینوکس و هاست پربازدید با بیش از ۱۰٫۰۰۰ کاربر سرورهای مختلف در سراسر جهان و با کادری مجرب در امور شبکه و IT بستری مناسب برای وب سایت های مشتریان و ارگان های بزرگ دولتی و خصصی فراهم کرده تا وب سایت های کوچک و بزرگ شخصی فروشگاهی و شرکتی با خیال اسوده به فعالیت خود ادامه دهند. یکی از ویژگی های هاست مجموعه پیام آوا امتیت و پشتیبانی حرفه ای بهمراه امکانات نامحدود و بدون قطعی ۹۹٪ اپتایم است که کاربران را ترغیب به خرید هاست ازین مجموعه کرده است.

هاست لینوکس پیام آوا با کنترل پنل حرفه ای Cpanel از تمام اسکریپت های مبتنی بر PHP و نرم افزار های مدیریت محتوا وردپرس جوملا و … پشتیبانی میکند.از مزایای دیگر خرید هاست ثبت دامنه رایگان بهمراه هاست و پشتیبانی ۲۴ ساعته میباشد.

سالانه 399 هزارتومان
پلن تندیس
ماهانه و شش ماه
  • فضای میزبانی3 گیگابایت
  • پهنای باندنامحدود
  • کنترل پنل Cpanel
  • بک آپ گیریهفتگی
  • سیستم عاملCloudlinux
سالانه 299 هزارتومان
پلن طلایی
ماهانه و شش ماهه
  • فضای میزبانی2 گیگابایت
  • پهنای باندنامحدود
  • کنترل پنلCpanel
  • بک آپ گیریهفتگی
  • سیستم عاملCloudlinux
سالانه 160 هزارتومان
پلن نقره ای
ماهانه و شش ماهه
  • فضای میزبانی1 گیگابایت
  • پهنای باندنامحدود
  • کنترل پنلCpanel
  • بک آپ گیریهفتگی
  • سیستم عاملCloudlinux
سالانه 89 هزارتومان
پلن برنزی
شش ماهه
  • فضای میزبانی 500 مگابایت
  • پهنای باندنامحدود
  • کنترل پنلCpanel
  • بک آپ گیریهفتگی
  • سیستم عاملCloudlinux
سالانه 45 هزارتومان
پلن شیشه ای
-
  • فضای میزبانی 100 مگابایت
  • پهنای باندنامحدود
  • کنترل پنلCpanel
  • بک آپ گیریهفتگی
  • سیستم عاملCloudlinux
 
پشتیبانی | Support

تیم پشتیبانی پیام آوا با حضور ۲۴ ساعته همواره آماده بررسی و پاسخدهی تیکت ها میباشد.این مجموعه همواره در تمامی ساعات و ایام هفته آماده خدمت رسانی و حل مشکلات کاربران میباشد.پاسخ تلفنی و چت آنلاین یکی دیگر از ویژگی های مهم مجموعه پیام آوا در زمینه پشتیبانی خدمات پس از فروش میباشد.

 
امکانات نامحدود | Unlimited

یکی دیگر از ویژگی های خرید هاست از پیام آوا امکانات نامحدودیست که بدون شک برای تمامی کاربران امری حیاتی محسوب میشود تا در تمام فصول سال بدون هیچ دغدغه ای از هاست خود استفاده نمایند. امکاناتی چون پهنای باند نامحدود، ، ساخت ایمیل و ساب دامین از جمله این امکانات است.

 
سرعت و امنیت | Speed & Security

کاربران میتواند با خرید هاست از پیام آوا از پرسرعت ترین هارد SSD بهرمند شوند. نرم افزار های قدرتمند و اجزای اصلی سرور از جمله رم و سی پیو جزو برترین ها میباشد.امنیت سرورها توسط یک کادر با تجارب اکادمیک تحت نظارت میباشد. این تیم با کانفیگ های ریزبینانه تمام راههای نفوذ را در مقابل هکرها و… بسته اند.

 
تضمین کیفیت | Quality

هاست لینوکس پیام آوا با آپتایم ۹۹ درصد و اتصال به معتبر ترین دیتاسنتر های بین المللی هزینه را فدای کیفیت کرده و با کیفیت ترین هاست را در اختیار کاربران خود قرار داده است در سرویس هاست لینوکس کاربران میتواند در صورت عدم رضایت قبل از ۷۲ ساعت درخواست عودت وجه دهند.



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

طراحی سایت مذهبی در راستای ترویج احکام و شعائر دینی و اسلامی، جذب مخاطبان، بازتاب فعالیت های تشکل هایی همچون مساجد، هیات ها، موسسات دینی، پاسخگویی به سوالات شرعی و دینی مردم، اطلاع رسانی رویدادهای مذهبی و .. کاربرد دارد.

طراحی سایت مسجد، طراحی سایت مداحی، طراحی سایت هیات، طراحی سایت موسسات و بنیادهای دینی، طراحی سایت مراجع تقلید، طراحی وب سایت قرآنی در زُمره طراحی و ساخت وب سایت های مذهبی قرار می گیرد.

اهمیت طراحی سایت مذهبی

با گسترش فضای اینترنتی و دسترسی آسانتر مردم به اینترنت؛ گروه های مذهبی، مساجد، هیات ها، حسینیه ها نیز این نیاز را در خود احساس نموده اند که فعالیت های خود را در عرصه فضای وب بطور منسجم تری شروع نمایند. لهذا طراحی وب سایت مذهبی برای تشکل های دینی و مذهبی صورت می گیرد که اینگونه نهادها و تشکل ها با داشتن وب سایتی برای خود علاوه بر انعکاس فعالیت هایشان می توانند پاسخگوی سوالات و نیازهای مخاطبان خود باشند.

امکانات طراحی وب سایت مذهبی و دینی

۱ –  طراحی صفحه درباره ما

این صفحه اختصاص به تاریخچه تاسیس، سوابق فعالیت، اهداف و اهم موضوعاتی دارد که تشکل شما بدان ها می پردازد.

۲ – طراحی بخش آرشیو صوتی و فیلم

فیلم ها و یا فایل های صوتی بصورت طبقه بندی شده که شامل موضوعاتی مانند : برنامه های اعیاد مذهبی، عزاداری ها، سخنرانی ها، همایش های مذهبی و .. می باشد. کاربران می توانند ویدئوهای مربوط به مداحی، نوحه و … را از این قسمت دانلود نمایند.

۳- طراحی کتابخانه دیجیتال

کتب مذهبی و دینی در قسمت کتابخانه دیجیتال بصورت دسته بندی شده قرار گرفته و برای مراجعین سایت بصورت فایل پی دی اف قابل دانلود می باشد.

۴- طراحی بخش اوقات شرعی

اوقات شرعی تمامی شهرهای کشورمان و همچنین شهرهای مذهبی دیگر کشورها برای استفاده کاربران در این بخش طراحی شده است.

۵ – طراحی صفحه اخبار و مقالات

اخبار جدید در مورد تشکل مذهبی مربوطه، اطلاعیه ها، اخبار برنامه های آتی و اطلاع رسانی در باب کلیه فعایت ها و نیز مطالب آموزشی پیرامون احکام و مسایل شرعی در این صفحه درج می گردد.

۶- طراحی صفحه پاسخگویی به سوالات

کاربران پرسش ها و ابهامات خود را در مورد مسائل شرعی و دینی مطرح ساخته و علما یا خبرگان دینی به آنها پاسخ می دهند.

۳ – طراحی بخش زیارت آنلاین

امکان زیارت مجازی حرم ائمه معصومین (ع) و پخش زنده عتبات عالیات در این قسمت فراهم شده است.

۷ – طراحی صفحه گالری

تصاویر مربوط به مراسمات و برنامه های مذهبی همچون: اعیاد مذهبی و میلاد ائمه، عزاداری ها، برنامه های مداحی و .. جهت مشاهده مخاطبان در قسمت گالری پیاده سازی می گردد.

۸ –  طراحی تالار گفتگو

تالار گفتگو به بحث و تبادل نظر کاربران بصورت آنلاین اختصاص یافته که در مورد احکام و فرایض دینی به مشورت با یکدیگر می پردازند.

۹ – طراحی صفحه پخش قرآن

پخش زنده و آنلاین قرآن توسط قاریان مشهور در این قسمت می تواند برای استفاده مخاطبان و آشنایی آنها با مفاهیم قرآنی پُرکاربرد باشد.

ارسال خبرنامه به ایمیل اعضای سایت، بخش نظرسنجی، راه اندازی پنل اس ام اس اختصاصی سایت از دیگر امکانات و سرویس های طراحی سایت موسسات دینی و مذهبی می باشد.

پیام آوا مروّج و مجری وب سایت های مذهبی

شرکت طراحی سایت پیام آوا برای کمک به اهداف نهادهای مذهبی و همچنین برای اینکه سهمی در ترویج و آموزش فرایض دینی داشته باشد، طراحی وب سایت های مذهبی برای مسجد، هیات ها، موسسات دینی و .. را با شرایط مطلوب و قیمت منصفانه اجرا و پیاده سازی می نماید.

ایجاد محیط مدیریت آسان و کاربردی برای اینکه مدیر سایت با داشتن حداقل سواد اینترنتی بتواند به مدیریت و به روزرسانی وب سایت اقدام نماید، همچین قابلیت توسعه و انعطاف پذیری وب سایت و نیز سرعت زیاد وب سایت جهت بارگزاری سریع صفحات از جمله ویژگی های پیام آوا برای طراحی وب سایت مذهبی می باشد.

 

از سایت های اجرا و پیاده سازی شده در زمینه مذهبی و فرهنگی توسط تیم حرفه ای پیام آوا بطور نمونه می توان: طراحی سایت مذهبی دارالحدیث، طراحی سایت مذهبی کتیبه، طراحی سایت معاونت فرهنگی تربیتی موسسه امام خمینی را نام برد.



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

طراحی سایت صنعتی بر مبنای استراتژی و اهداف پیش روی واحد صنعتی و کارخانه شما بنا نهاده شده است. به گونه ای که همراستا با فعالیت شما، در عرصه پهناور اینترنت نیز وب سایتتان در جهت ارایه خدمات افزون تر و بهتر به مشتریان و نیز معرفی همه جانبه محصولات تولیدی به کسانی که هنوز شما را نمی شناسند و در نهایت فروش بیشتر رخ می گشاید.

همیشه به این نکته توجه داشته باشید که طراحی سایت صنعتی، معیارهای موفقیت در بازار از جمله سرعت افزایش مشتریان، بالا رفتن درصد انتخاب کالای تولیدی شما از میان کالای تولیدی مشابه دیگر شرکت ها، افزایش میزان شهرت و وسعت جغرافیایی توزیع کالا را بصورت یکجا نصیبتان خواهد نمود.

طراحی سایت صنعتی و شیوه های نوین فروش

در گذشته به دلیل کم بودن تعداد تولیدکنندگان و فروشندگان یک محصول، مقوله فروش به راحتی انجام می گرفت چرا که مشتریان در میان انبوه محصولات مشابه و برندهای مختلف سر در گم نبودند و گاه به زعم خود و گاه در مواردی از طریق تبلیغات شفاهی، کالایی را برگزیده و می خریدند.

رفته رفته با پیشرفت تجهیزات صنعتی و افزوده شدن تعداد تولیدکنندگان ، رقابت بین آنها بوجود آمده و کار خریداران نیز مشکل شد چرا که بایستی از بین انبوه برندهای یک کالای مشابه، یکی را برگزینند از اینرو امر تبلیغات و بازاریابی نیز شکل های متنوعی به خود گرفت.

بازاریابی از طریق رسانه های مکتوب و صوتی و تصویری، بازاریابی حضوری، بازاریابی مویرگی همه و همه تاکتیک هایی بودند که در امر تجارت بکار گرفته شدند تا میزان فروش را بالا ببرند.

هم اینک در قرن حاضر تار و پودهای تجارت و بازاریابی به شکل سنتی از هم گسیخته و تجارت و کسب و کار از حصار زمان و مکان در آمده و این با فناوری اطلاعات و صنعت آی تی میسر شده است.

طراحی وب سایت صنعتی ، حضور همیشگی واحد تولیدی را در بین مشتریان فراهم می سازد و ارایه آگاهی در مورد محصولات پیشین و معرفی محصولات جدید را به سرعت تسرّی می بخشد و بازاریابی اینترنتی را به منصه ظهور می نشاند.

طراحی سایت صنعتی عامل موثر در فروشاجزای ساختار طراحی سایت صنعتی

از قسمت های مختلف که در طراحی سایت صنعتی لحاظ و در سایت پیاده سازی می گردد می توان موارد ذیل را برشمرد، البته ناگفته نماند که این موارد بصورت کلی بوده و با توجه به زمینه فعالیت هر شرکت یا کارخانه صنعتی، اجزای دیگری نیز قابل افزوده شدن می باشد :

۱ )  تاریخچه و معرفی کارخانه یا واحد صنعتی

۲ )  معرفی خدمات

۳ ) استانداردها و گواهینانمه و سرتیفکت های کسب شده

۴ )  بخش محصولات به همراه تصاویر و مشخصات  فنی و ویژگی های آنها

۵ ) طبقه بندی کالاها و زیرشاخه بندی آنها

۶ ) نمایش محصولات مشابه و مقایسه آنها

۷ ) اطلاعات تماس و آدرس شرکت

۸ ) مقالات و اخبار مرتبط با فعالیت شرکت

۹ )  لیست نمایندگی ها و خدمات پس از فروش محصولات

۱۰) گالری تصاویر و ویدئو برای نمایش بخش های مختلف کارخانه و خطوط تولید

۱۱) معرفی پروژه های در دست اجرا و معرفی پروژه ها و محصولات آینده

۱۲) سیستم باشگاه مشتریان و هواداران

۱۳) بخش ارتباط با مشتریان و نظر سنجی از مشتریان

۱۴) ارایه سرویس  پشتیبانی آنلاین به خریداران

طراحی سایت صنعتی و صادرات

وجود مزیت ها و پتانسیل های صنعتی و تولیدی کشورمان اعم از وجود گروه های صنعتی بزرگ و کوچک، صنایع نفت و گاز، معادن، صنایع غذایی و آشامیدنی، قطعه و مجموعه سازی خودرو، صنعت کشاورزی و شیلات، چرم ، صنایع دستی و … همه موجب شده اند تا ایران از نظر صنعتی رتبه سی و پنجم جهان را به خود اختصاص دهد.

برای بهره گیری از از این ظرفیت های موجود و همچنین راهیابی بیشتر به بازرهای جهانی و رونق صادرات، بایستی همگام با شیوه های جدید فروش و صادرات دیگر کشورها گام برداشت. از اینرو طراحی وب سایت صنعتی چند زبانه برای معرفی کالاها و محصولات به بازار کشورهای همسایه و اروپایی و ایجاد بستر فروش آنلاین برای آنها امری لازم و اجتناب ناپذیر است چرا که با داشتن پایگاهی منسجم در جهان اینترنت، علاوه بر بالا رفتن وجهه صنعتی کشورمان گام های رشد و شکوفایی و توسعه کارخانجات و واحدهای تولیدی کشور نیز شتاب بیشتری خواهد گرفت.

پیام آوا، پیشتاز در طراحی و اجرای وب سایت های صنعتی و کارخانجات

پیام آوا با به پشتوانه دانش و تجربه ی کارشناسان و برنامه نویسان خود، خواسته ها و نیازهای کارخانجات و شرکت های تولیدی و گروه های صنعتی  را شناسایی نموده و با توجه به نوع فعالیت آنها و همگام با اهداف آنها، اقدام به اجرا و پیاده سازی وب سایت های کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی نموده و با بهینه سازی و افزایش رتبه و جایگاه ها اینگونه سایت ها در موتورهای جستجوگر همچون گوگل ، افتخار همکاری با شرکت های صنعتی و تولیدی بزرگ را دارد. لذا جهت مشاوره و  برخورداری از یک سایت صنعتی حرفه ای با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

طراحی وب سایت صنعتی  شرکت پیام صادرات – شرکت نفت فلات قاره ایران – بازرگاني بين المللي ايدرو – شرکت کرمان موتور – شرکت آلمینیوم المهدی هرمزال – گروه صنعتی تراکتورسازی تبریز – شرکت خودرو سازی کارمانیا – صنایع غذایی بهروز – شرکت دنون سحر(دنت) – کوشا معدن – شرکت ایر تویوتا – صنایع چوب و کاغذ ایران – صنایع غذایی دانشگاه آزاد ورامین – شرکت جیلران موتور – شرکت توسعه کارگزاری عظیم خودرو و … از جمله پروژه های طراحی سایت صنعتی است که شرکت پیام آوا آنها را اجرا و پیاده سازی نموده است.



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

طراحی سایت ریسپانسیو (Responsive) به معنای سایت واکنش گرایی است که فرم و ساختار و چیدمان اجزای آن شناور بوده و با ابعاد و رزولوشن دستگاه های مختلف تغییر یافته و با سایز صفحه نمایشگر آن دستگاه سازگاری می یابد تا کاربران صرف نظر از اینکه صفحه نمایش دستگاه شان کوچک باشد مثل اکثر گوشی های اندروید موبایل یا نمایشگری متوسط و بزرگ داشته باشند مثل تبلت، لپ تاپ و کامپیوترهای خانگی، بتوانند به راحتی همانگونه که سایت را در مانیتورهای بزرگ کامپیوتر مشاهده نموده و استفاده می نمایند از همان وب سایت بر روی صفحه نمایشگر تلفن همراه یا تبلت خود نیز از سایت مزبور استفاده کنند.

طراحی وب سایت واکنش گرا

طراحی سایت واکنشگرا و غیر واکنشگرا

برای تشخیص ریسپانسیو بودن یک سایت و تفاوت سایت های ریسپانسیو و غیر ریسپانسیو، سایت مورد نظرتان را در گوشی هوشمند یا تبلت باز کنید و عرض مرورگر را به آهستگی کم و زیاد نمایید. در صورتی که  سایت واکنش گرا باشد مشاهده خواهید نمود که اندازه و چیدمان اجزای آن مطابق با تغییر عرض صفحه تغییر می یابد به گونه ای که هیچ اسکرول افقی پدید نمی آید. اما در سایت های غیر ریسپانسیو چنین تطابقی رخ نمی هد و اسکرول افقی لازم است تا بتوان قسمت های پنهان شده چپ و راست صفحه را مرور کرد.

همانگونه که ذکر شد طراحی وب سایت واکنش گرا به وب سایت هایی اطلاق می شوند که با تغییر دستگاه مانند تبلت ها ، گوشی های هوشمند و… از خود انعطاف نشان داده و با تغییر رزولوشن، تغییر خواهند یافت. در اینگونه سایت ها بر خلاف وب سایت های قدیمی و فاقد ویژگی ریسپانسیو، نمایش تصاویر و اطلاعات در ابعاد مختلف با مشکل مواجه نخواهد شد و دیگر نیازی به زوم کردن نیست.

این تکنیک به کمک ویژگی های جدید Media Queries که در CSS3 تعریف شده است و همچنین طراحی های شناور(Fluid Proportion-Based Grids) این قابلیت را در وب سایت ایجاد خواهد کرد  تا بدون احتیاج به ساختن نسخه های متفاوت برای دستگاه های مختلف، با تغییر ابعاد صفحه نمایشگر و رزولوشن، محتویات و ساختار صفحه نیز واکنش نشان داده و انعطاف پذیر گردند. به بیان روشن تر در سایت های ریسپانسیو، اسکلت و ساختار لایه‌های سایت بصورت شناور طراحی می‌ گردد و با کمک خاصیت مدیا در تگ لینک با توجه به ابعاد صفحه، CSS مربوط به آن بارگذاری خواهد گردید.

اهداف طراحی سایت ریسپانسیو

سایت های واکنش گرا به دلیل اینکه بازدید کننده را در محدودیت استفاده از دستگاه قرار نمی دهند و وی می تواند با ابزار های مختلف، سایت را بصورت مطلوب مشاهده نماید، محبوب تر و کاربر پسندتر از بقیه وب سایت ها محسوب می گردند. امروزه بیش از پنجاه درصد کاربران، وب سایت های مورد نیازشان را با گوشی های هوشمند خود مشاهده و مورد استفاده قرار می دهند. بنابراین در صورتی که سایت شما ریسپانسیو نباشد، کاربران شما یکی پس از دیگری از مراجعه دوباره به وب سایتتان امتناع ورزیده و در نتیجه به دنبال سایت هایی خواهند بود که انعطاف و واکنشگرایی نسبت به صفحه گوشی های همراه داشته باشند از اینرو با طراحی وب سایت ریسپانسیو تعداد بازدیدکنندگان شما بالا خواهد رفت و این مورد در بالا رفتن رتبه و جایگاه سایت شما در موتورهای جستجو نیز نقش موثری خواهد داشت.

ذات طراحی سایت ریسپانسیو به گونه ای است که ” seo friendly ” محسوب می گردند چرا که تمام محتویات داخلی و بیرونی سایت را در وسط صفحه قرار می دهند و ترکیب بندی محتوای صفحات به نحوی که برای موتورهای جستجو به راحتی در اختیار قرار بگیرد، را امکانپذیر می سازد.

وب سایت های ریسپانسیو

اشل های استاندارد در طراحی سایت Responsive

نکته حائز اهمیت در طراحی سایت ریسپانسیو ساختاری است که از آن پیروی می کند. بسیار مهم است که یک وب سایت بر پایه ساختارهای از پیش تعریف شده به قالب واکنشگرایی تبدیل گردد.

یکی از مهمترین این ساختارها ” بوت استراپ ” می باشد که توسط شرکت معتبر توئیتر ارایه شده است و شرکت طراحی سایت پیام آوا نیز از آن و همچنین ساختارهای معتبر دیگر بهره می گیرد. استفاده از این ساختار سبب می شود که با توجه به یکسان بودن آن در وب سایت های بسیار زیادی که در بستر وب پیاده سازی شده است سرعت بارگذاری سایت بسیار بالا رفته و همچنین مرورگرها نیز دقیقا می توانند آن را شناسایی کرده و سریع تر وب سایت را در قالب درخواست شده به نمایش بگذارند.

طراحی وب سایت های ریسپانسیو توسط پیام آوا

شرکت پیام آوا با توجه به این موضوع که بیش از میلیون ها کاربر ایرانی بطور روزمره با استفاده از گوشی هوشمند یا تبلت خود به وب سایت های فارسی زبان سر می زنند، لذا پیاده سازی و اجرای اغلب وب سایت ها را بر مبنای تکنیک های ریسپانسیو بنا نهاده تا مالکان سایت ها بتوانند مخاطبان خود را حفظ نموده و از این طریق بر آمار بازدیدکنندگان آنها نیز افزوده شده و همگام با این امر سئوی سایت نیز افزایش یابد.



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

طراحی سایت آموزشی و یا طراحی سایت آموزشگاهی برای ارایه خدمات آموزشی مختلف اجرا و انجام می گیرد. امروزه آموزش بعنوان مقوله مهمی در توسعه و رشد و شکوفایی جوامع بشری و دستیابی آنها به مدارج بالا و نائل شدن به سطح زندگی مطلوب و ایده آل شناخته شده است. لذا طراحی سایت آموزشی برای عرضه آموزش های مختلف به مخاطبان خارج از شکل های سنتی آن مورد توجه قرار گرفته است.

طراحی وب سایت آموزشی

آموزشگاه ها در هر زمینه فعالیتی که باشند، از مهدکودک ها گرفته تا مدارس و دبیرستان ها و آموزش های دانشگاهی و همچنین آموزش های عالی و  تکمیلی، آموزشگاه های فنی و حرفه ای مانند آموزشگاه های آشپزی، مراکز ارایه دهنده آموزش های تعمیرات لوازم صوتی و تصویری یا تعمیرات خودرو و …. آموزشگاه های هنری و صدها طیف گسترده آموزشگاهی به حتم جهت معرفی کلاس ها، اساتید و امکانات و خدمات آموزشی خود نیاز به وبسایت دارند. طراحی وب سایت آموزشگاه بهترین راهکار است که می تواند معرف سوابق و فعالیت ها و مزایای آموزشگاه در بین رقبا باشد. مخصوصا اینکه امروزه اکثر مردم بویژه افرادی که اهل علم اندوزی و آموزش هستند، برای تحقیق و کسب اطلاعات و در نهایت تصمیم گیری بیشتر از اینترنت و جستجوهای اینترنتی استفاده می نمایند. بنابراین وبسایت آموزشگاهی که بصورت حرفه ای و مطلوب طراحی و مدیریت شده باشد و علی الخصوص در نتایج جستجوی کاربران در گوگل جایگاه مناسبی یافته باشد، می تواند نقش بسزایی در جذب مشتریان آموزشگاه ایفا کند.

علاوه بر جذب مشتریان جدید، طراحی سایت آموزشگاه باید آنگونه سیستماتیک باشد که متعلمان و فراگیران کنونی آموزشگاه و حتی فارغ التحصیلان آن نیز همچنان بتوانند از طریق وب سایت با آموزشگاه در ارتباط و تعامل باشند و از محتوا و امکانات آن استفاده نمایند.

با در نظر گیری مطالب فوق مجموعه ای از ساخت و طراحی سایت همچون: طراحی سایت آموزش آنلاین، طراحی سایت مدارس، طراحی سایت دانشگاه، طراحی سایت آموزشگاه های فنی و حرفه ای، طراحی سایت مراکز علمی جزو مقوله ساخت و اجرای طراحی سایت آموزشی محسوب می گردند.

سایت آموزشگاه های زبان

قابلیت ها و امکانات طراحی سایت آموزشگاهی

یک وب سایت آموزشگاهی که برای معرفی خدمات و پتانسیل های موجود خود و همچنین ثبت نام آنلاین، برگزاری دوره های آموزشی و … صورت می گیرد بایستی مجهز به ابزارها و امکاناتی باشد تا اهداف خود را دنبال نماید، از جمله اینها عبارتند از:

۱ – تاریخچه آموزشگاه

پیشینه تاسیس آموزشگاه، رزومه و سطح آموزش ها و مهارت هایی که در آموزشگاه تعیلم داده می شود و نیز گواهینامه ها و مدارج کسب شده در این قسمت ذکر می شود.

۲ – طراحی صفحه اخبار

اخبار آموزشگاه و یا سایر اخبار مرتبط در حوزه آموزش به اطلاع مخاطبان می رسد.

۳- طراحی بخش دوره های آموزشی

دوره ها و کلاس های در حال برگزاری و دوره های آموزشی آتی و همچنین تفصیل دوره های آموزشی نظیر سرفصل مطالب دروس، اهمیت و ضرورت دوره، نتایج و دستاوردهای دوره های آموزشی از اهم موضوعاتی است که در این صفحه به آنها پرداخته می شود.

۴ – طراحی صفحه معرفی اساتید و مربیان

۵ – بخش شرایط ثبت نام

قوانین و شرایط و نحوه ثبت نام متقاضیان در اینجا بطور تفصیل توضیح داده می شود.

۶- برنامه زمان بندی کلاس ها

برنامه و جدول زمانی ایام و ساعات شروع و پایان کلاس ها و همچنین محل برگزاری در این قسمت درج می گردد.

۷ – طراحی سیستم ثبت نام

ثبت نام آنلاین در دوره های آموزشی فراهم شده که متقاضی پس از مطالعه شرایط ثبت نام و راهنمای ثبت نام با انتخاب واحدهای درسی یا آموزشی مورد نظر نسبت به پرداخت صورتحاسب از طریق درگاه بانکی موجود بر روی سایت اقدام می کند.

۸ – معرفی کتاب ها و جزوات آموزشی

اطلاع رسانی و شناساندن کتب و منابع کمک آموزشی و جزوات مورد استفاده در آموزشگاه و همچنین قسمت فروش کتاب ها و جزوات و سایر وسایل کمک آموزشی از امکانات کاربردی وب سایت آموزشگاه می باشد.

۹ – طراحی قسمت صدور مدارک

این بخش برای کارت آزمون، صدور کارنامه و اعلام نتایج و … در نظر گرفته شده است.

۱۰ – طراحی صفحه ویدیوهای آموزشی

ارایه فیلم های آموزشی، ویدئوها از بخش های مهم و نکات کلیدی دوره های آموزشی گنجینه وب سایت آموزشگاهی می باشد.

۱۱ – ساخت گالری

تصاویری از امکانات  فعالیت های مختلف آموزشگاه مانند برگزاری همایش، سخنرانی، کلاس های متداول و ….

۱۲ – طراحی انجمن گفتگو

این انجمن برای تبادل نظر و گفتگوی آنلاین یا آفلاین و تعامل فراگیران آموزشگاه با همدیگر و پرسش و پاسخ فراگیران و اساتید در ساختار طراحی سایت آموزشی گنجانده شده است.

۱۳ – طراحی صفحه نظرات

امکان درج نظرات فراگیران و کاربران در مورد آموزشگاه و دوره های آموزشی، اساتید و انتقادات و پیشنهادات آنها جهت تسری بهبود کیفیت آموزش ها از کاربردهای این صفحه است.

۱۴ – امکانات دیگر

بخش بانک سوالات، دانلود پاورپوینت، منوآل و راهنماها از دیگر امکاناتی است که می توان در سایت آموزشگاه آنها را پیاده سازی کرد.

طراحی سایت آموزشی عامل موفقیت کاربرانمعیارهای پیام آوا برای طراحی سایت آموزشی

اولین معیار پیام آوا اینست که  قالب وب سایت و گرافیک آن با توجه به موضوع آن باید به شکلی صحیح و حرفه ای کار شود. مخاطبین و بازدیدکنندگان سایت آموزشی بایستی مطالب را بطور واضح در سایت مشاهده نمایند. یک وب سایت ضعیف و معمولی می تواند به آسانی کاربران را فراری دهد. پس طراحی سایت آموزشی باید به درستی و رعایت اصول سایت های آموزشی انجام گیرد تا کاربرانی که وارد سایت شده اند شیفته و جذب آن شوند.

معیار بعدی پیام آوا توجه به این نکته است که در صورت عدم وجود مخاطب برای یک وب سایت آموزشی، برای گردآوری مخاطبان به شکل هدفمند و جامع ، لازمه اش این است که سایت آموزشگاهی، قدرتمند در موتور جستجوگر گوگل ظاهر شود. در صورتی که وب سایت بتواند در کلمات کلیدی و هدف خود در نتایج گوگل رتبه ی بالایی کسب کند، می تواند به نتیجه ی خود به سهولت و بدون کمترین هزینه ای برسد. این کار با داشتن وب سایت حرفه ای و طراحی بر اساس سئو و موتورهای جستجوگر و تکنیک های اجرایی سئو توسط طراحان حرفه ای پیام آوا امکان پذیر است. بارزترین تخصص شرکت طراحی سایت پیام آوا، طراحی سایت بر مبنای جدیدترین الگوریتم های گوگل می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

طراحی سایت خودرو برای مشاغل و حرفه هایی مانند نمایشگاه ها و بنگاه های خودرو، نمایندگی ها، مکانیک ها، قطعه سازان، لوازم یدکی و اسپورت خودرو مناسب است.بیش از صد نوع صنعت و صنف با خودرو مرتبط می باشند: خودرو سازان، تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم یدکی، روغن موتور، تایر، نمایندگی های فروش و … از همین رو طراحی سایت خودرو دامنه گسترده و متنوعی از انواع طراحی سایت ها برای هر کدام از مشاغل مرتبط با خودرو را شامل می گردد.

طراحی سایت خودرو با نگاهی به صنعت خودرو

صنعت خودرو در جهان بعد از صنعت پتروشیمی و گاه همپای آن یکی از صنایع مهم و کلیدی در جهان محسوب می گردد. روز به روز خطوط خودرو سازی و همچنین لوازم جانبی و یدکی آن پیشرفت های قابل چشمگیری داشته است. به گونه ای که همواره شاهد نوآوری ها و فناوری های جدید در این عرصه هستیم.

صنعت خودرو یکی از صنایع پُر رونق در دنیا می باشد. امروزه سازندگان و فروشندگان خودرو، لوازم یدکی و قطعات جهت فروش و عرضه خدمات خود به عرصه ي اينترنت روی آورده اند و براي تبليغات محصولات خود دست به طراحي سايت زده اند.

وب سايت خودرو مي تواند داراي قسمت هایی من جمله : اطلاعات خودرو، خريد و فروش خودرو (نیازمندی ها)، معرفی و عرضه آخرين قطعات و لوازم یدکی توليدي براي خودروها و نحوه كاركرد آنها باشد.

طراحی وب سایت ماشین

طراحی سایت خرید خودرو ،  طراحی سایت معاوضه خودرو ، طراحی سایت لوازم اسپورت خودرو ، طراحی وب سایت نمایشگاه خودرو ، طراحی سایت فروش خودرو ، طراحی سایت قطعات و لوازم یدکی خودرو ، طراحی سایت اطلاعات فنی ، طراحی سایت قیمت خودرو همگی می توانند در حیطه طراحی سایت ماشین اجرا و پیاده سازی گردند.

طراحی وب سایت های خرید و فروش ماشین

وب سایت های خرید و فروش اینترنتی خودرو به منزله  نمایشگاه های آنلاین می باشند که خریداران را به فروشندگان معرفی می نمایند. خریداران می توانند با یک جستجوی کوتاه در این وب سایت ها خودروهای فروشی مورد نظر خود را بیابند و جهت خرید خودرو با فروشندگان تماس بگیرند. اطلاع از آخرین قیمت ها، مشاوره آنلاین و آشنایی با مشخصات فنی خودروهای موجود و بسیاری امکانات مفید دیگراز جمله سرویس های اینگونه سایت ها می باشد. بایستی این را مد نظر قرار داد که افراد با مراجعه به اینگونه سایت ها حتی اگر خودرویی را بصورت آنلاین نخرند برای مطلع شدن از قیمت و نیز آگاهی از اطلاعات فنی خودرو، کاربر سایت های نمایشگاه آنلاین خواهند شد.

امکانات ارایه شده در طراحی  وب سایت خودرو

۱- بخش درباره ما

شرح لازم در مورد سوابق کار و همچنین کلیات خدماتی که ارایه می دهید و همچنین قطعات و یا برندهای خودروهایی که شما نمایندگی آن می باشید در این بخش ارایه می شود.

 ۲ – طراحی صفحه تماس با ما

اطلاعات تماس و شماره و آدرس نمایشگاه، فروشگاه یا شرکت شما در این صفحه قرار می گیرد.

۳ – طراحی صفحه تصاویر و توضیحات خودرو

در این بخش محصولات شرکت خودروسازی با عکس های متنوع از زوایای مختلف همراه با توضیحات کامل از امکانات و ویژگی های ظاهری و رفاهی و همچنین مشخصات فنی خودرو به کاربران معرفی می شود. در صورتی که از طریق توضیحات و معرفی محصول، تمام سوالات یک مشتری پاسخ داده شود و همچنین معایب و مزایای یک خودرو بطور کامل به مشتری منتقل گردد و امکان مقایسه ی خودروها با یکدیگر در وب سایت ایجاد گردد، می توان در ترغیب مشتری نسبت به خرید یک خودرو گام برداشت و یا حتی اکثریت مشتریان را نسبت به خرید یک خودرو خاص ترغیب نمود. همچنین می توان قابلیت هایی از جمله خرید اینترنتی برای محصولات خود را در طراحی سایت در نظر گرفت و باعث سهولت حال مشتریان گردید.

همچنین در طراحی سایت لوازم اسپورت خودرو و یا طراحی قطعات و لوازم یدکی خودرو، تصاویر مربوطه به همراه بیان ویژگی ها و مزایا در صفحه محصولات نمایانده می شود.

طراحی سایت خرید و فروش خودرو۴ – طراحی صفحه اخبار

درج خبرهای تازه ترین اتومبیل های شرکت های مختلف، فناوری های جدید در صنعت خودرو و همچنین رویدادهای صنعت خودرو، همایش ها و نمایشگاه های بین المللی و داخلی خودرو با استقبال بازدیدکنندگان مواجه خواهد شد.

۴- طراحی صفحه مقالات

مطالبی با موضوعات جذاب مانند آموزش نحوه انتخاب خودروی مناسب، روش های نگهداری از اتومبیل، معرفی آپشن های جدید، تاریخچه برندهای خودرو و مقالاتی از این قبیل در ترغیب و جذب کاربران مهم است.

۵- طراحی صفحه گالری

بخش گالری به منظور نمایش تصاویر و جزئیات خودروهای موجود طراحی و پیاده سازی می شود.

 ۶- طراحی سایت خودرو فروش آنلاین

در این قسمت سیستمی طراحی و پیاده سازی شده تا مشتریان با انتخاب خودرو به همراه ویژگی های مورد نظر مانند رنگ و یا انتخاب قطعه یا لوازم یدکی مورد نیاز خود و با پرداخت مبلغ از طریق درگاه بانکی موجود بر روی سایت نسبت به خرید اقدام نمایند.

۷- سیستم ارسال پیامک

طراحی و پیاده سازی سیستم اس ام اس هم برای آگهی دهندگان و نیز اطلاع رسانی در مورد محصولات جدید و هم برای اعضای وب سایت برای دادن اخبار جدید به آنها انجام می گیرد.

۸- طراحی صفحه محبوب ترین ها

در این صفحه پُر فروش ترین و محبوب ترین خودروها برای کاربران بصورت برجسته تری به نمایش در می آید.

وب سایت اتومبیلچرا طراحی سایت خودرو را به پیام آوا بسپاریم؟

پیام آوا با طراحی سایت خودرو، طراحی سایت خرید و فروش خودرو بصورت آنلاین و بهینه سازی آن در موتورهای جستجو مانند گوگل بازدیدکنندگان بسیاری را برای سایت شما جمع خواهد نمود و این امر علاوه بر آنکه موجب رونق کسب و کار شما خواهد گردید از طریق افزایش بازدیدگنندگان و افزایش رتبه وب سایت، بسیاری از شرکت ها خواهان انجام تبلیغات گسترده در وب سایت شما خواهند بود و این مورد تنها می تواند سود قابل توجهی را نصیب شما گرداند.



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1396 | نظرات ()