نوشته شده توسط : cyrus
طراحی سایت صنعتی برای واحد های تولیدی

طراحی وب سایت صنعتی برای واحدهای تولیدی که در صدد بهره گیری از شیوه های نوین فروش و بازاریابی هستند و از طریق این روش ها به دنبال افزایش فروش و معرفی صحیح و کاربردی محصولات خود می باشند از اهمیت وافری برخوردار است. لذا مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی در صورتی که توجه خود را به طراحی سایت و بهینه سازی آن و بهره مندی از دستاوردهای جدید فناوری اطلاعات معطوف سازند می توانند بهتر از قبل نسبت به عرضه و معرفی کالاها و محصولات خود بپردازند.

طراحی وب سایت صنعتی  با نگاهی به ظرفیت های صنعتی در ایران

کارخانجات و کارگاه های صنعتی بزرگ و کوچک در کشورمان به وفور وجود داشته، و ایران از نظر صنعتی رتبه 35 جهان را در بین 238 کشور داراست و از پتانسیل ها و زمینه های توسعه صنعتی وافری برخوردار می باشد. بعنوان مثال می توان موارد ذیل را برشمرد:

وجود 950 شهرك صنعتی مصوب و تعداد700 شهرک صنعتی در حال بهربرداری در کل کشور، پتانسیل ها و مزیت های کشورمان در رشته های صنعتی از قبیل: وجود دانشگاه های صنعتی، پتروشیمی نفت و گاز، دانشگاه های جامع علمی و كاربردی و مؤسسات تحقیقات صنعتی، فرآورده های غذایی و آشامیدنی، تولید مبلمان و دیگر مصنوعات چوبی و فلزی و یا شیشه ای، صنایع دستی، استخراج کانه‌های معدنی، قطعه و مجموعه سازی، کشاورزی و دامپروری و شیلات، مواد شیمیایی، چرم سازی و زیرمجموعه های وابسته همچون کیف و کفش، مصالح ساختمانی، وجود مراكز آموزش فنی و حرفه ای مجهز و مراكز آموزش فنی شركتهای بزرگ صنعتی، وجود صنایع مادر پیشرفته، صنایع تبدیلی.

با توجه به موارد ذکر شده، انعکاس فعالیت ها ، خدمات و محصولات هر کدام از واحدهای صنعتی مذکور در عرصه جهانی اینترنت از طریق طراحی سایت صنعتی یا طراحی سایت کارخانه جات می تواند در رشد و توسعه صنعتی کشورمان گامی موثر باشد.

 اهمیت طراحی وب سایت صنعتی برای مراکز و واحدهای تولیدی و صنعتی

با توجه به مقدمه مذکور، از آنجایی که امروزه معرفی و فروش محصولات و خدمات از حالت سنتی خارج شده و شیوه های نوین بر پایه اطلاعات و فناوری جایگزین گشته است، نیاز شرکت ها و واحدهای تولیدی و کارخانه ها را به برخورداری از یک سایت کارآمد بیش از پیش نمایان می سازد و کارخانه ها و مراکز صنعتی جهت شناساندن محصولات و خدمات خود  و یا برای فروش آنلاین محصولات در اینترنت نیازمند طراحی وب سایت صنعتی می باشند. نظر به اینکه رقابت بالایی در معرفی و فروش محصولات در عرصه صنعت وجود دارد وهمچنین با توجه به گسترش ارتباطات و مراودات تجاری با خارج از کشور، طراحی سایت صنعتی می تواند کمک شایانی در جهت پیشبرد اهداف کارخانجات و مراکز صنعتی باشد.

همجواری ایران با كشورهای جمهوری آذربایجان، ترکمنستان، ترکیه، عراق،

ارمنستان، امارات و دسترسی به بازارهای اروپا و آسیای میانه، وجود پالایشگاه و مجتمع های پتروشیمی و كارخانه های بزرگی نظیر تراكتور سازی، ماشین سازی، فولاد و كارخانجات تولید كننده نیروی محركه، قطعه سازی و قالب سازی و واحدهای صنایع غذایی، صنایع فرش و چرم زمینه مساعدی را فراهم آورده و عمده ترین صادرات محصولات ایران به کشورهای چین، عراق، امارات عربی متحده، روسیه، افغانستان و هند صورت می گیرد. جهت ارتباط آسانتر و موثرتر با بازارهای کشورهای خارجی علی الخصوص مراکز فروش و بازار کشورهای همسایه و همچنین برای عقب نماندن از سهم تجارت خود در بستر اینترنت، نیازمند داشتن یک سایت حرفه ای  صنعتی (بویژه دو زبانه یا چند زبانه بین المللی) می باشند. سایتی که علاوه بر معرفی خدمات و محصولات واحد صنعتی مربوطه، پاسخگوی نیاز مشتریان نیز باشد.

طراحی وب سایت صنعتی و نظر سنجی مشتریان

طراحی سایت بر پایه ی اصول و المان های یک سایت صنعتی، علاوه بر ایجاد ارتباط دوسویه بین مشتریان و واحد صنعتی از طریق بخش ارتباط با مشتریان، با کسب آراء و نظرات آنها می تواند معایب محصولات را از نظر مخاطبان شناسایی نموده و نسبت به رفع آنها اقدام نماید که در نتیجه رضایت مشتریان را فراهم آورده و فروش بیشتر و مدوام محصولات را تضمین می کند.  

طراحی سایت صنع تی برای افزایش فروش و پیشرفت صنع ت کاربرد دارد

بخش های مختلف طراحی سایت صنعتی

مواردی که در طراحی وب سایت صنعتی بایستی مد نظر قرار بگیرد به اجمال عبارتند از :

1 -  تاریخچه معرفی کارخانه یا واحد صنعتی

2 -  معرفی خدمات

3 – گواهینامه ها و استانداردهای کسب شده

4 -  بخش محصولات به همراه مشخصات و ویژگی های آنها

5 -  لیست نمایندگی ها و خدمات پس از فروش محصولات

6 - معرفی پروژه های در دست اجرا ومعرفی پروژه های آتی

7 - اخبار و مقالات در زمینه کاری

8 - باشگاه مشتریان

9- بخش ارتباط با مشتریان و نظر سنجی از مشتریان

موارد فوق فقط تعدادی از قسمت های یک سایت صنعتی محسوب شده و با توجه به نیاز و نوع فعالیت واحدهای صنعتی، بخش های متنوع دیگری نیز می توان در نظر گرفت.

industrial what is

میهن وب گستر متخصص طراحی سایت های صنعتی

شرکت طراحی سایت "میهن وب گستر" با چندین سال سابقه در زمینه طراحی و بهینه سازی سایت در زمینه های مختلف از جمله سایت های صنعتی، با تکیه بر دانش و تجربه طراحان و برنامه نویسان خود، نیازهای مراکز صنعتی و کارخانجات موجود در شهرک های صنعتی و مناطق مختلف کشورمان را شناسایی نموده و با توجه به نوع فعالیت آنها و همراستا با استراتژی  و اهداف آنها، اقدام به طراحی و پیاده سازی سایت های صنعتی و بهینه سازی و ارتقای رتبه و جایگاه ها اینگونه سایت ها در موتورهای جستجو مانند گوگل نموده و آمادگی و اهتمام خود را جهت ارایه خدمات خود به مراکز و واحدهای صنعتی اعلام می دارد. لذا برای برخورداری از یک  سایت صنعتی حرفه ای و بهینه که بتواند کسب و کار شما را بهبود دهد و در نتیجه موجب افزایش مشتریانتان  گردد می توانید با  شرکت میهن وب گستر تماس بگیرید.

از جمله نمونه سایت های صنعتی طراحی و اجرا شده توسط میهن وب گستر می توان به وب سایت های: شرکت خودرو سازی کارمانیا، صنایع غذایی بهروز، گروه صنعتی تراکتورسازی تبریز، شرکت دنون سحر(دنت)، شرکت کرمان موتور، کوشا معدن، شرکت آلمینیوم المهدی هرمزال، شرکت ایر تویوتا، شرکت تهویه، شرکت نفت فلات قاره ایران، شرکت توسعه کارگزاری عظیم خودرو، شرکت بازرگاني بين المللي ايدرو، صنایع چوب و کاغذ ایران، صنایع غذایی دانشگاه آزاد ورامین، شرکت جیلران موتور و ... اشاره نمود.

طراحی وب سایت صنع تی باعث افزایش بهروری در شرکت های صنع تی میشود

 هزینه طراحی وب سایت صنعتی

هزینه طراحی و اجرای سایت صنعتی با توجه به میزان حجم کاری و زمان بَری اجرای پروژه و امکانات ایجاد شده در وب سایت سنجیده می شود.

برای مشاوره رایگان و همچنین اطلاع از سایر خدمات و مزایای شرکت فناوری اطلاعات میهن وب گستر با با شماره ۷۷۴۷۶۶۳۱-021 یا از طریق ایمیل info@mihandesigner.ir با کارشناسان ما ارتباط برقرارنمایید. 



:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

طراحی سایت پزشکان برای ایجاد ارتباط دو سویه بین بیمار و پزشک و انجام نوب دهی سریع و جلوگیری از اتلاف وقت بیماران، و نیز طراحی سایت کلینیک برای مجموعه های پزشکی، طراحی سایت بیمارستان برای مراکز درمانی و بیمارستانی انجام می گیرد.

همچنین طراحی سایت تجهیزات پزشکی جهت تولیدکنندگان و فروشندگانی که اقدام به عرضه کالاهای پزشکی می نمایند، برای دسترسی آسان و رهایی از جستجوهای حضوری مراکز درمانی و بیمارانی که به کالاها و وسایل پزشکی نیاز دارند ، راهکاری مناسب خواهد بود.  

اهمیت طراحی وب سایت پزشک

با توجه به اینکه دانش پزشکی و تکنولوژی ها در این زمینه روز به روز در حال گسترش بوده و یافته های جدیدی در دانش پزشکی به دست می آید، همچنین از طرف دیگر متاسفانه بر تعداد بیماران در اثر آلودگی های زیست محیطی ناشی از گسترش شهرنشینی و کثرت وسایط نقلیه و صنایع آلاینده، افزایش استرس، عدم توجه به تغذیه مناسب و ... افزوده می شود  لذا برای اطلاع رسانی سهل و معرفی و ارایه خدمات بهتر و سریع تر به بیماران طراحی سایت پزشکی یا مراکز درمانی از اهمیت بالقوه ای برخوردار می باشد.

طراحی سایت برای پزشکان از چه سرویس ها وامکاناتی برخوردار است؟

جامعه ی پزشکان برای معرفی تخصص خود و ارایه ی خدمات بهتر، نیازمند سایت پزشکی کاربر پسند و قوی هستند. خدمات آنلاین مانند رزرو آنلاین و اینترنتی، نشر مقالات و کتاب های منتشر شده خود، معرفی رزومه، ثبت اطلاعات بیماران، درج اخبار پزشکی و ... مهمترین مواردی هستند که پزشکان می توانند با طراحی سایت مختص حرفه خود از آن بهره مند گردند.

در این قسمت درجه و رتبه علمی پزشک، سرتیفکت های پزشک، مهارت ها و تخصص و دیگر سوابق علمی پزشک همچون تدریس در دانشگاه ها، مقالات منتشره در مجلات معتبر و یا کتب چاپ شده توسط پزشک، شرکت در همایش ها و کنگره های مرتبط معرفی می گردند.

  • تعیین وقت ملاقات (ویزیت)

در طراحی سایت پزشکی تعیین زمان ویزیت بسیار مهم است. بیمار با وارد شدن به این قسمت و پر کردن فرمی، بصورت آنلاین زمان ملاقات بیمار با پزشک تعیین می گردد و یک شماره پرونده به وی اختصاص می یابد. لذا در مراجعات بعدی بیمار برای تعیین وقت از طریق سایت دیگر نیاز به پر کردن فرم نیست و تنها از طریق واردن نمودن شماره پرونده و یا کد اختصاصی خود می تواند وارد مراحل دیگر شود. فرم پذیرش و نوبت دهی شامل فیلدهایی برای درج مشخصات فردی بیمار و اطلاعات تماس، سابقه و مدت بیماری، درمان های انجام یافته قبلی و ...  می باشد.

 

  • خدمات تخصصی پزشکی

در این صفحه خدمات تخصصی قابل ارایه در کلینیک و یا توسط پزشک، خدمات آزمایشگاهی و ... به تفصیل توضیح داده می شود.

  • پرونده های پزشکی

در این قسمت تمامی مشخصات فردی، سوابق بیماری و دیگر اطلاعلات مربوط به هرکدام از بیماران بصورت تک تک بایگانی شده و فقط برای پزشک یا مسئولان مربوطه کلینیک یا بیمارستان قابل مشاهده و دسترسی است.

  • تست بیماری

در صورتی که فردی به ابتلاء بیماری خود مشکوک است، با انجام پروسه و مراحلی که توسط گزینه های مختلف در این قسمت تعیین شده است بیمار با انتخاب مرحله به مرحله هر کدام از گزینه ها ، در نهایت به این نتیجه می رسد که به بیماری مورد نظر مبتلا می باشد یا نه، در تست های پیشرفته تر حدت و شدت بیماری نیز مشخص می گردد.

  • گالری تصاویر و فیلم

در گالری عکس و یا فیلم، بیماران و مراجعان با خدمات، تجهیزات و دستگاه های تشخیصی و آزمایشگاهی موجود در مطب یا مرکز درمانی از طریق تصویر آشنا می شوند. در طراحی سایت دندانپزشکان و یا طراحی سایت پوست و مو و زیبایی،  تصاویر نواحی ترمیم شده و یا جراحی شده قبل از عمل و بعد از عمل به نمایش در می آید.

  • اخبار و مقالات

جدیدترین دستاوردها و یافته های پزشکی ایران و جهان، همچنین مقالاتی در مورد بیماری ها، نشانه ها و علایم و راه های پیشگیری از آنها در این قسمت به بازدیدکنندگان سایت ارایه می شود.

  • پرسش و پاسخ

سوالات متداول کاربران درباره خدمات، بیمه های طرف قرارداد ، مشاوره و ... در این قسمت مطرح شده و پزشک یا مسئول مربوطه کلینیک یا بیمارستان به آنها پاسخ می دهد.

  • درگاه بانکی

بعد از اینکه بیمار نسبت به تکمیل فرم تعیین وقت ملاقات با پزشک اقدام نمود، جهت واریز هزینه ویزیت به درگاه بانکی موجود در سایت متصل می گردد. یک یا چندین درگاه بانکی را در طراحی سایت پزشک یا طراحی سایت کلینک ها و بیمارستان ها می توان تعبیه کرد، همچون درگاه های بانکی ملت، سامان، پاسارگاد و ...

  • اشتراک گذاری

امکان اشتراک گذاری مطالب سایت در شبکه های اجتماعی همچون فیسبوک، تلگرام، توئیتر و ... وجود دارد.

site design pezeshki

میهن وب گستر برای طراحی سایت پزشکان چه قابلیت هایی دارد؟

طراحی گرافیکی منحصر بفرد، لود سریع صفحات سایت و بهینه سازی وب سایت با توجه به معیارهای موتورهای جستجوگر سه قابلیت مهم و ویژه میهن وب گستر در پروژه طراحی سایت پزشکی و یا طراحی سایت بیمارستان ها و کلینیک ها می باشد. روزانه افراد زیادی در موتور جستجوی گوگل به دنبال اطلاعاتی برای بیماری خود یا اطرافیانشان می گردند و در نهایت به وب سایت مورد نظر رسیده و از اطلاعات و محتوای آن استفاده می نمایند. حتی اگر از وب سایت پزشکی مورد نظر خوششان بیاید هر روز به آن سر زده و حتی آن سایت را به دیگران معرفی می نمایند. از اینرو اهمیت سئو و افزایش رنکینگ در طراحی سایت پزشکی به جهت اینکه بیمار نیاز دارد تا به اطلاعلات مورد نظر خود فی الفور دست یابد مبرز و آشکار است.

مراجعین سایت های پزشکی یا کلینیکی و بیمارستانی بدلیل بیماری خود و اضطراب های ناشی از آن، از حوصله کمتری برخوردار بوده و نیز از انتظار کشیدن رنج می برند، به همین جهت میهن وب گستر با پیاده سازی تمهیدات و اجرای تکنیک های خاص در طراحی وب سایت پزشکان یا مراکز درمانی باعث گردیده که فرایند انجام نوبت دهی آنلاین سریع تر انجام گیرد.

سایت های پزشکی و کلینیکی متعددی توسط کارشناسان میهن وب گستر برای اطباء، کلینیک ها و یا مراکز درمانی دولتی و خصوصی طراحی و به اجرا در آمده است من جمله وب سایت های : دکتر نوری، دکتر مجید کاظمی، دکتر امین نریمانی، دکتر حامد باطنی، دکتر آتوسا ضیغمی، دکتر حسین دستغیب، دکتر سینا حافظی، دکتر رضا جباری، دکتر احمدی، دکتر حسین روازاده و همچنین : سایت بانک پزشکان، سایت تجهیزات پزشکی درمان کالا، سایت درمانکده (نوبت دهی مطب پزشکان و دندانپزشکان) و ...

 

physiciancs website design

قیمت پروژه طراحی سایت پزشکی

هزینه طراحی سایت پزشکی با توجه به امکانات مورد نظر و خواسته های پزشک برآورد می گردد. میزان زمان صرف شده برای طراحی و پیاده سازی پروژه سایت و همچنین ارزش کاری، معیارهایی برای تعیین تعرفه های طراحی سایت پزشکی، بیمارستانی و یا کلینیکی میهن وب گستر می باشد.

جهت مشاوره رایگان و نیز اطلاع از هزینه ها و قیمت طراحی سایت با ما تماس حاصل فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus
jewelry website

طلا و جواهر">طراحی وب سایت طلا و جواهر و طراحی سایت صنایع دستی برای معرفی مدل های مختلف زیورآلات ، مصنوعات ساخته شده توسط دست هنرمندان صنتعگر، برندسازی و فروش طلاجات و جواهرآلات، صورت می گیرد.

همچنین طراحی سایت بدلیجات، برای عرضه کنندگان زیورآلات مصنوعی کاربرد دارد.

لزوم طراحی سایت طلا و جواهر

طلا از زمان های دور تاکنون بدلیل جلای زیبا، مقاومت زیاد در مقابل اکسیداسیون، انعطاف پذیری و شکل ‌پذیری خوب و کمیاب بودن ، گرانبها می باشد؛ جواهرات نیز به جهت ظاهر فریبنده و اغواگر و قیمتی بودنشان، مورد توجه بشر بوده و اهمیت ویژه ای یافته اند، از اینرو طراحی وب سایت و جواهر برای پیشبرد کسب و کار طلا سازان، طراحان و تولیدکنندگان جواهرات، زیورآلات و فروشندگان آن ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

امکانات و ویژگی های طراحی وب سایت طلا و جواهرات

  • درباره ما

پیشینه فعالیت ها، گواهینامه و استانداردهای دریافت شده، مزایا و ویژگی های محصولات تولیدی شما در این قسمت بازگو می شود.

  • تماس با ما

اطلاعات تماس، آدرس فیزیکی کارگاه یا فروشگاه و تلفن های مربوطه در اینجا قرار می گیرند.

  • اخبار و مقالات

مطالب و جدیدترین اخبار مربوط به موضوعات طلا، سنگ های قیمتی و تزئینی و جواهرات، آنالیز و بررسی قیمت جواهر و طلاجات در بازار و عوامل و شرایط اثر گزار بر قیمت آنها، ارایه اطلاعات در مورد موزه های مهم جهان که جواهرات تاریخی را نگهداری می کنند، همچنین معرفی طراحان بزرگ و صاحب سبک در زمینه جواهرات، تحلیل و پیش بینی وضعیت خرید و فروش زیورآلات و جواهر در روزهای آتی برای مخاطبان جذاب و قابل استفاده بوده و بر آمار بازدید سایت خواهد افزود.

  •  محصولات

در طراحی سایت طلا و جواهر، محصولات دسته بندی می شود. زیر دسته هایی همچون دستبند، گردنبند، النگو، انگشتر و ... ایجاد می گردد.

در توضیح هر مصنوع؛ نام مدل، برند، عیار، وزن، نگین و سنگ های قیمتی بکار رفته، اثرات اعجازانگیز و حتی خواص درمانی سنگ ها و ... ذکر می گردد.

  • ضمانت نامه

در این بخش در صورتی که به مشتریان در قبال جواهرات و یا مصنوعات طلای فروخته شده ضمانتامه ارایه می دهید شرایط و مدت زمان آن و نیز در مورد اصالت سنگ های تضمین شده و قابلیت هایی از جمله صدور شناسنامه معتبر جواهرات از مراجع ذیربط شرح دهید.

  • مدلینگ

طلا و جواهراتی که شما عرضه می کنید هنگام ست کردن با لباس های مختلف بیشتر به چشم خواهند آمد. از اینرو ست کردن جواهرات و زیور آلات با توجه به رنگبندی و ترکیب بندی بر روی مانکن و نمایش آن بصورت عکس و حتا ویدئو می تواند ذهنیتی روشن به بیننده القا نماید. با وجود اینکه ممکن است طلای زرد، نقره جات و زیورآلات جواهرنشان خیلی زیبا و گرانقیمت باشند اما با این وجود نمی توان با هر رنگ ، یا هر بافت لباسی از آن استفاده کرد. به همین سبب ارایه نکات آموزشی به همراه تصاویر مدلینگ با استقبال بییندگان مواجه شده و در نتیجه آمار بازدید سایت نیز بالطبع آن افزون تر خواهد شد.

سایت طل ا

  • خدمات ویژه

چنانچه خدمات ویژه و پس از فروش برای محصولات در نظر گرفته شده است در این قسمت به اطلاع کاربران می رسد. برخی از این خدمات به عموم مشتریان و بطور ویژه تر به اعضای باشگاه مشتریان ارایه می گردد. بعضی خدمات ویژه بطور اجمال موارد ذیل را شامل می گردد:

  • تعمیر جواهرات، طلاجات و نقره جات توسط اساتید زبده
  • انواع آبکاری
  • سایز کردن انگشتر به صورت استاندارد
  • عیارسنجی محصولات
  • محاسبه هزینه خیلی پایین برای کلیه خدمات مشابه جهت اعضا باشگاه مشتریان
  • کارشناسی رایگان سنگ های قیمتی برای اعضا باشگاه مشتریان

گالری

گالری تصاویر از جمله ویژگی هایی است که وجود آن در وب سایت طلا و جواهر می تواند باعث جذب بازدید کننده شود، اما برای ایجاد گالری تصاویر در سایت، نیاز به Front end و  Backend است که تصاویر را چشم نواز و پر زرق و برق نشان دهد و نظر بیننده را بیشتر جلب نماید. ذکر این نکته ضرورری است که راه اندازی و اجرای گالری با اصول استاندارد در سایت طلا و جواهر در افزایش ترافیک سایت موثر می باشد.

عکس طرح های زیبا و جدید مصنوعات ساخته شده از طلا و جواهر و یا طرح هایی که در آینده اجرا خواهد شد، در قسمت گالری به نمایش در می آید.

  • باشگاه مشتریان

برای ترغیب افراد جدید به خرید و نیز تشویق مشتریان قبلی، باشگاه مذکور در سایت طراحی می گردد. تا با تخصیص تخفیفات، امتیازات ویژه، قرعه کشی و یا برنامه های تشویقی دیگر مأمنی برای ماندگاری مشتریان وفادار فراهم گردد.

jewelry site design best

نمودار آنلاین و لحظه ای قیمت سکه و طلا و حتا فلزات گرانبهای دیگر همانگونه که در طراحی سایت صرافی بیان شد، بصورت جدول برای استفاده کاربران قرار داده می شود.       

  • پیوندها

لینک سایت های مرتبط با موضوعات طلا، جواهرات، زیور آلات، سنگ های تزئینی و قیمتی، صنایع دستی را می توان در بخش پیوندها قرار داد.

  • سامانه ارسال پیامک

یکی از روش های بالا بردن میزان فروش از طریق حفظ مشتریان قبلی و فعلی است، ارسال پیام کوتاه تأثیرگذارترین و کم هزینه ترین ابزار برای نیل به هدف فوق است، که از طریق اطلاع رسانی مشتریان از محصولات جدید با استفاده از پیامک انجام می شود. همچنین جهت مطلع ساختن مشتریان از مسایل دیگر همچون تغییر آدرس فروشگاه، یا افتتاح شعبه جدید و ... می توان از این سامانه استفاده کرد.

میهن وب گستر طراحی سایت شما را همچون طلا، جلا می بخشد

میهن وب گستر با طراحی سایت طلاسازان و تولیدکنندگان جواهر، زمینه ای را فراهم می سازد تا آنها هنر و صنایع دستی و نمونه کارهای خود را با نمایش بر روی سایت خود، مشتریان و خرده فروشان طلا و جواهر را با تولیدات و محصولات خود آشنا کنند.

فروش ط ل ا

کارشناسان شرکت ما بر این موضوع اعتقاد راسخ دارند که ایجاد هر وب سایتی به جهت رونق کسب و کار صورت می گیرد و یا در جهت معرفی بهتر محصولات و خدمات ارایه می گردد. لذا اگر وب سایت طراحی شده در موتورهای جستجو دیده نشود و کاربران نتوانند آن را ببینند، طراحی سایت با شکست مواجه شده است. لذا برای پیروزی غایی در طراحی سایت طلا و جوهرات  بایستی سئو و اصول بهینه سازی قوی را پیاده نمود در این صورت با افزایش رنکینگ سایت در موتورهای جستجو کاربران در جستجوهای خود، وب سایت شما را به سهولت پیدا می کنند. میهن وب گستر با داشتن تجربه و دانش کافی در این زمینه می تواند در طراحی وب سایت شما از سئو و بهینه سازی حرفه ای استفاده نماید تا شما با خاطری آسوده بتوانید به فروش و معرفی محصولات خود در وب سایت خود بپردازید.

فروشندگان و تولیدکنندگان طلا، جواهر و صنایع دستی برای مشاوره رایگان می توانند با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایند.



:: برچسب‌ها: وب سایت طلا و جواهر ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus
طراحی سایت مجله اینترنتی یا طراحی سایت روزنامه و مجلات آنلاین

طراحی سایت مجله اینترنتی یا طراحی سایت روزنامه و مجلات آنلاین، طراحی سایت خبری در جهت کاهش هزینه های چاپ و نشر و به صفر رساندن هزینه کاغذ و هزینه های بعد از چاپ مانند صحافی، صرفه جویی در مصرف کاغذ، توزیع آسان و خبررسانی سریع و ارایه مطالب و موضوعات گوناگون یا تخصصی به مخاطبان صورت می گیرد.

با این حال برخی از مدیران مجلات و روزنامه ها  علاقمندند که علاوه بر چاپ نشریات خود و ارایه آنها بر روی کاغذ ، از یک وب سایت نیز برخوردار باشند، تا از طریق آن بعنوان یک رسانه جانبی و کمکی بهره مند شده و مخاطبان اینترنتی خود را نیز تحت پوشش قرار دهند.

طراحی وب سایت نشریات اینترنتی ، در مقایسه با نشریات چاپی، هزینه های شما را تا 90% کاهش می دهد.

مزایای طراحی وب سایت مجله اینترنتی

کاهش هزینه های چاپ و توزیع :

توزیع نشریات چاپی هزینه های متعددی همچون حمل و نقل، انبارداری و بسته بندی، پست، هزینه پیک و ... را داشته در حالیکه توزیع مجلات اینترنتی از طرق مختلف مانند ایمیل مارکتینگ با هزینه ناچیز قابل انجام است.

قابلیت آرشیو :

مجلات یا روزنامه های کاغذی با گذشت زمانی کوتاه پاره شده یا تغییر رنگ یافته و از بین می روند، مجلات و روزنامه های اینترنتی عمر طولانی و گاه مادام العمر داشته و می توان تمامی شماره های مجله یا روزنامه را در حجم های کوچک و فشرده بر اساس ماه و سال انتشار بایگانی نمود.

magazine online مج له اینترنتی جدید

تبلیغات و آگهی :

  • در نشریات الکترونیکی به علت حذف محدودیت های اندازه و هزینه بری کاغذ می توان تبلیغات بیشتر و در اندازه های دلخواه و مختلف را جذب نمود. همچنین آگهی های نشریات الکترونیکی قابلیت چندرسانه ای شدن را دارند.

امکانات چند رسانه ای :

  • در طراحی وب سایت مجلات و روزنامه های اینترنتی می توان گزینه های مختلفی را که در نشریات چاپی امکان آن نیست تعبیه نمود، این موارد می تواند ارایه فیلم، موزیک و یا قابلیت کلیک برای هدایت به وب سایت های دیگر باشد. همچنین دسترسی به شبکه های اجتماعی مانند توئیتر، فیس بوک و ... از امکانات دیگر در این زمینه محسوب می گردد.

اشتراک پذیری :

  •  وب سایت های مجله های آنلاین یا نشریات اینترنتی به جهت ارتباط دایم با مخاطبان و کسب نظرات آنها  و نیز جمع آوری مشخصات و ایمیل مشترکین، قبل از دانلود مجله لینکی برای اشتراک تعریف می کنند تا تنها مشترکین قابلیت مرور مجله اینترنتی را داشته باشند. با این روش مدیران هر وب سایت می توانند منابعی از راه های برقراری ارتباط با مخاطبان خود دست یابند.

دور کاری :

  • در نشریات کاغذی بایستی خبرنگاران ، هیات تحریره و پرسنل دیگر در مکانی گرد هم آمده و به تبادل نظر و ارایه مطالب خود بپردازند. در نشریات اینترنتی لزومی به چنین روشی نیست و خبرنگاران و اعضای تحریره می توانند حتا از راه دور مطالب و اخبار یا تصاویر تهیه شده را از طریق ایمیل یا شبکه های دیگر همچون تلگرام به مدیر سایت  ارسال نمایند تا وی بعد از بررسی آنها را بر روی سایت قرار دهد. در این راستا با بکارگیری نرم افزارهای کنترل از راه دور مانند " تیم ‌ویوئر" می توان به تغییر یا راهنمایی در مورد محتوای مطالب مبادرت ورزید.

در این حالت هزینه های اجاره دفتر و هزینه های جانبی دیگر مانند آب و برق و گاز نیز حذف می شود.

م جله اینترنتی و روزنامه

امکانات طراحی سایت مجله اینترنتی

نشریات اینترنتی امکانات و قابلیت های بیشماری دارند. که شما از طریق آنها به مخاطبان خود سرویس می دهید. بسته به نوع و محتوای نشریه می توان هرکدام از آنها و یا ترکیبی از آنها را بکار برد. در ادامه برخی از این امکانات شرح داده می شود:

اخبار

  • اگر طراحی سایت نشریه به منظور موضوعات عمومی انجام شده باشد؛ در این قسمت خبرهایی که جنبه همگانی و عمومی دارند به همراه عکس اخبار منتشر می شوند. و یا در نشریات اینترنتی علمی و تخصصی نیز اخبار روزانه مرتبط با موضوعات درج می گردد.
  • در مجلات اینرنتی سرگرمی یا خانوادگی عناوین موضوعات را می توان در منوی اصلی طراحی کرد.

مقالات

  • همچون قسمت اخبار مطالب و مقالات با توجه با ماهیت و استراتژی نشریه تهیه و در سایت قرار می گیرد.

شبکه های اجتماعی

  • دسترسی به صفحات شبکه های اجتماعی مجله از جمله یوتیوب، فیسبوک، کانال تلگرام، توئیتر و ... امکانپذیر است.

فیلم و ویدئو

  • فیلم و ویدوئهای مختلف بر اساس موضوع مجله قابل دانلود و مشاهده است.

نظرات

  • امکان نظردهی و امتیاز دهی در پایان هر خبر و یا مطلب فراهم شده تا کاربران دیدگاه خود را بیان کرده یا به نظرات یکدیگر تایید یا انتقاد کنند.

اشترک

  • فرمی جهت اشتراک اعضا برای دریافت هر شماره نشریه از طریق ایمیل یا ارسال نشریه چاپی کاغذی به آدرس کاربر در این قسمت قرار می گیرد.

آگهی

  • از طریق ثبت آنلاین آگهی می توان به درج تبلیغات در وب سلیت مجله پرداخت.
  • در این قسمت امکاناتی همچون ذخیره آگهی و پرداخت آن در زمانی دیگر،  ثبت چند آگهی همزمان و پرداخت یکجای آنها،  نگهداری سوابق پرداخت های کاربر، امکان مشاهده سوابق انتشار آگهی ها،  امکان تجدید انتشار یک آگهی فراهم شده است.

journal magazine site design

کاربر با کلیک بر روی  ثبت آگهی آنلاین، وارد بخش ثبت سفارش می شود. در اینجا اطاعات عمومی کاربر، آدرس و تلفن خواسته شده است. سپس در فیلدهای دیگر مشخصات آگهی از جمله متن آگهی، اندازه و تعداد کادر، رنگی یا سیاه و سفید بودن، گروه و موضوع آگهی توسط کاربر مشخص می گردد. در صورتی که طرح توسط کاربر آماده شده باشد، از طریق اتچ فایل، پیوست سفارش می گردد و در صورت عدم نداشتن طرح، ثبت کننده سفارش خواستار طراحی برای آگهی خود خواهد شد. بعد از ثبت سفارش بر اساس تعرفه آگهی که در سایت جایگزاری شده است کاربر با اتصال به درگاه بانکی تعبیه شده در سایت نسبت به پرداخت هزینه تبلیغ خود اقدام می نماید.

قسمت راهنما نیز می توان برای کاربران جهت نحوه پر کردن فیلدها و نیز همچنین قوانین درج آگهی در سایت قرار داد.

برای جذب مشتریان و مخاطبان بیشتر می توان آگهی های خطی و متنی رایگانی را در وب سایت در نظر گرفت.

آرشیو

  • شماره های قبلی مجله یا روزنامه بر اساس ترتیب انتشار، ماه و سال انتشار و شماره در این قسمت طبقه بندی شده و کاربران می توانند به شماره مورد نظر خود دسترسی رایگان داشته باشند. در صورتی که مدیران سایت قصد فروش هر شماره را داشته باشند بایستی کاربر ابتدا عضو شده و از طریق شماره حساب مشخص شده در سایت مبلغ تعیین شده را واریز نموده و پس از واریز، نشریه مربوطه از طریق لینک ارسالی به ایمیل کاربر قابل دانلود خواهد بود یا اینکه بصورت فایل پی دی اف به ایمیل کاربر فرستاده می شود.

میهن وب گستر پیشتاز در طراحی وب سایت مجله و روزنامه اینترنتی

رویکرد سئو محور در تبین استراتژی طراحی وب سایت مجلات اینترتی، سایت خبری و وب سایت نشریات همواره مد نظر کارشناسان میهن وب گستر می باشد. سئوکاران حرفه ای شرکت ما با استفاده از آخرین تکنیک های بهینه سازی سایت و با ملاک قرار دادن معیارهای ارزیابی و سنجش توسط ربات های گوگل برای امتیازدهی به سایت، سعی در افزایش رتبه شما در بین سایت های رقیب و همصنفانتان دارند.

برخورداری از سایتی ارزشمند با محتوای غنی که مورد توجه کاربران بوده و قرار گرفتن آن در رتبه های اول نتایج جستجوگران، نیاز به داشتن دانش تخصصی کافی و تجربه   متمادی دارد. طراحان و برنامه نویسان میهن وب گستر در راستای اهداف نشر اینترنتی و دیجیتال، باور خود را بر پایه طراحی اصولی و استاندارد وب سایت بنا نهاده و با فراهم آوری امکانات قابل استفاده برای کاربران و نیز پیاده سازی مراحل بهینه سازی سایت موجب ارتقای جایگاه شما در پهنه گسترده اینترنت و حرفه شما می شوند. مدیران مسئول مجلات و روزنامه ها و ناشران محترم برای کم کردن هزینه های جاری چاپ و کاغذ، هرینه اجاره و .. و نیز رسیدن به سوددهی و بازده بیشتر و ایجاد پل ارتباطی سریع و آسان با مخاطبان خود برای انتشار اینترنتی مجله یا روزنامه خود و برخورداری از یک وب سایت برای نایل شدن به اهداف فوق، با ما تماس حاصل فرمایند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت مجله , سایت مجله , مجله ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus
طراحی سایت پوشاک و لباس میتواند باعث گسترس فروش شود

طراحی سایت پوشاک همگام با تنوع و افزایش برندهای پوشاک، کیف و کفش و نیز با توجه به گسترش فروش کالاها در فضای مجازی و اینترنتی ، صورت می گیرد.

طراحی سایت پوشاک و طراحی فروشگاه اینترنتی پوشاک برای تولیدکنندگان ، بنکداران و عمده فروشان ، خرده فروشان، تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم و مواد اولیه همچون نخ و الیاف، صنایع مادر مثل صنعت نساجی و ... منافع بیشماری دارد .

اهمیت طراحی وب سایت پوشاک

نیاز انسان به لباس و کفش که یکی از نیازهای اولیه هر فردی می باشد، موجب شده است که تعداد تولیدکنندگان و به تبع آن تعداد فروشندگان پوشاک روز به رور افزایش یابد. وجود 75 برند پوشاک در ایران و همچنین وجود هزاران برند کیف و کفش و لباس در جهان موجب شده است رقابت شدید و تنگاتنگی بین تولیدکنندگان و فروشندگان ایجاد شود. این امر باعث شده تا فعالان این عرصه در جهت موفقیت و پیشی گرفتن از رقبای خود و رونق کسب و کار به روش های جدید فروش و بازاریابی تمسک جویند. از اینرو طراحی وب سایت پوشاک برای دست یافتن به بازار‌های گسترده تر مهم و ضروری است.

امکانات طراحی سایت لباس

  • معرفی

سابقه فعالیت ، خط مشی و استراتژی فروش یا تولید واحد تولیدی پوشاک و البسه و یا فروشگاه در این بخش بطور مفصل شرح داده می شود.

  • دسته بندی محصولات

طبقه بندی البسه بر اساس مردانه، زنانه، بچه گانه، پسرانه ، دخترانه، یا بر پایه برندها، و یا لباس مجلسی، اسپورت، زیر و راحتی و ... صورت می گیرد.

  • ویترین

همانگونه که دکوراسیون و ویترین فیزیکی فروشگاه پوشاک حائز اهمیت است بایستی ویترین و نحوه چینش آن در طراحی وب سایت لباس نیز به گونه ای باشد که مراجعان به بازدید محصولات ترغیب شده و نسبت به خرید تحریک شوند. استفاده از تصاویر جذاب و اسلاید شوها با حرکات موزون و توجه به رنگ و نوردهی از عوامل مهم در طراحی ویترین سایت پوشاک می باشد.

  • عکس

عکس با کیفیت پوشاک با امکان بزرگ نمایی در این قسمت قرار می گیرد. بهتر است عکس لباس ها بر روی مانکن گرفته شده باشد. همچنین رنگ های مختلف هر کدام از محصولات در قسمت گالری و زیر محصول اصلی نشان داده می شود.

پوشاک و لباس میتواند باعث فروش بیشتر شود

توضیحات

در قسمت توضیحات محصول، نام و برند لباس، شرح مختصر تولیدکننده، کد کالا، سایز، رنگبندی، جنس ( اعم از الیاف بکار رفته همچون درصد پنبه، پلاستیک ، ابریشم و ...) ذکر می گردد.

فروش اینترنتی

علاوه بر معرفی فروشگاه یا شرکت تولیدی و همچنین تبلیغ محصولات ، امکانی در نظر گرفته می شود که کاربر بتواند با انتخاب پوشاک مورد نظر خود به قسمت سبد خرید متصل شده و همچنین از طریق درگاه بانکی تعبیه شده در سایت مبلغ آن را بپردازد.

فروشگاه اینترنتی پوشاک می تواند بصورت جداگانه طراحی شده یا اینکه در خود سایت اصلی، قسمت فروش اینترنتی طراحی و راه اندازی گردد.

فروش ویژه

در فروش ویژه، لباس هایی که فصل آنها گذشته یا بنا به دلایل دیگر از تخفیف ویژه ای برخوردار شده اند، عرضه می گردد.

قابلیت های طراحی سایت پوشاک توسط شرکت میهن وب گستر

جذابیت ظاهری وب سایت پوشاک و بوتیک معیار مهمی برای جذب بازدیدکنندگان است. بایستی توجه داشت که گرافیک سایت فقط جنبه تزئینی ندارد. بلکه گرافیک صفحات وب در وهله اول بایستی نظم ‌دهی و سهولت دسترسی به محتوا را مهیا سازد و سپس به رویکرد تزئینی بپردازد. میهن وب گسر با نگرش زیباشناختی ، رعایت نکاتی همچون تنوع و سایز فونت‌ها، رنگ‌ها، قرارگیری عکس ها، افکت ها ، نحوه چینش محتوا و علایم را با در نظر گیری زمینه فعالیت در طراحی گرافیکی سایت پوشاک سرلوحه کاری خود قرار داده است.

یک سایت هر چقدر که از نظر ظاهری زیبا و شکیل باشد در صورتی کارآیی مطلوبی خواهد داشت که در رتبه های بالای نتایج جستجوی موتورهای جستجو قرار گرفته و توسط کاربران در وهله اول دیده شود.

میهن وب گستر با در نظر گیری این مورد با اجرای تکنیک های سئو موجب می شود که سایت شما در بین هزاران سایت پوشاک از امتیاز بالاتری برخوردار شده و رتبه آن در موتورهای جستجوگر همچون گوگل افزایش یابد. این بدان معنی است افرادی که به دنبال لباس یا کفشی می گردند و برای یافتن آن از جستجوی کلمات مورد نظر خود در گوگل استفاده می نمایند، سایت پوشاک شما در رقابت با سایت رقبا عملکرد مناسبی خواهد داشت و در رتبه بالای این نتایج به کاربر نمایش داده می شود.

همچنین مورد مهم دیگر در طراحی وب سایت پوشاک، طراحی سایت کفش، طراحی سایت بوتیک و یا طراحی سایت لوازم آرایشی و بهداشتی سرعت بالای سایت در لود صفحات می باشد. چرا که این موضوع باعث عدم خستگی بازدیدکنندگان شده و آنها را به به ماندن در سایت و بازدید از محصولات ترغیب می نماید. از اینرو رضایت آنها را فراهم می سازد.

 میهن وب گستر علاوه بر رعایت اصول طراحی وب سایت ، در زمینه سرعت لود صفحات تمهیداتی همچون استفاده از سرورهای قوی با پهنای باند بالا، استفاده از شبکه تحویل محتوا، حذف کدهای زاید از صفحه، استفاده از فناوری ajax و موارد بسیار دیگر موجب افزایش سرعت لود صفحات سایت شما می گردد.

طراحی سایت پوش اک میتواند باعث گسترس فروش شودبعنوان نمونه طراحی وب سایت کیف چی که در زمره اینگونه سایت ها می باشد، توسط میهن وب گستر طراحی و راه اندازی شده است.

میهن وب گستر با تکیه بر پشتوانه تجربیات و دانش کارشناسان خود آماده همکاری و راه اندازی وب سایت برای تولیدکنندگان، عمده فروشان، فروشگاه های پوشاک، کیف و کفش و بوتیک داران می باشد. لذا شما اگر قصد طراحی سایت پوشاک برای خود را دارید با ما تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: سایت پوشاک , پوشاک , وب سایت پوشاک , طراحی سایت پوشاک ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus
طراحی سایت مواد غذایی از منظر اینکه مدیران صنایع مواد غذایی

طراحی سایت مواد غذایی از منظر اینکه مدیران صنایع مواد غذایی و عرضه کنندگان همواره به دنبال روش های جدید بازاریابی و معرفی محصولات خود هستند، می تواند راهکاری عملی باشد.

اهمیت طراحی سایت برای فعالان مرتبط با مواد غذایی

طراحی سایت مواد غذایی برای صنایع غذایی شامل فرآورده های گوشتی و لبنی، بیسکویت و شکلات، نوشیدنی ها، خشکبار، حبوبات و ... و صنایع وابسته از جمله بسته بندی و صنایع تبدیلی انجام می گیرد. چرا که با گسترش تعدد و تنوع مواد و محصولات غذایی در دنیای امروز نیاز به اطلاع رسانی و معرفی محصولات جدید بیش از گذشته احساس می شود.

شرکت های توزیع مواد غذایی نیز با داشتن فروشگاه اینترنتی مواد غذایی می توانند کار مشتریان عمده خود را سهل نموده و از طریق سفارش گیری اینترنتی محصولات مورد نیاز آنها را در اسرع وقت تامین نمایند.

طراحی وب سایت مواد غذایی و صادرات

با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در صنایع غذایی ایران و نیز مزیت های ممکن از جمله تنوع کم‌ نظیر آب و هوایی و اقلیم در کشور، اهمیت توجه به بهداشت و ایمنی در تولید مواد غذایی و .. حضور در بازارهای بین المللی را به عنوان یکی از اهداف استفاده بهینه از این ظرفیت ها می توان برشمرد.

برای فعالیت در بازارهای جهانی و نیز جهت اینکه تولیدکنندگان و عرضه کنندگان، محصولات غذایی خود را به سایر کشورها شناسانده و آنها را از مزایا و ویژگی های تولیدات خود آگاه نمایند طراحی سایت مواد غذایی بدین منظور انجام می گیرد. لازم به ذکر است که طراحی سایت برای هدف مذکور بایستی طراحی سایت چند زبانه (به چند زبان مرسوم بین المللی) صورت گیرد.

روسیه، عراق، جمهوری آذربایجان راغب اکثر محصولات غذایی ایران می باشند. خشکبار ، عسل ، پسته، زعفران ، خرما ، مواد پروتئینی از جمله مهمترین محصولات غذایی صادراتی کشورمان می باشد و با توجه به ظرفیت های ذیقیمت دیگر در این زمینه، نیاز به بستر سازی و توسعه آن در بازارهای کشورهای دیگر وجود دارد، جهت مارکتینگ، بازار گرمی و نفوذ در این بازارها راحت ترین راه که در مدت زمان اندکی نیز نتیجه مطلوبی خواهد داد، راه اندازی وب سایت مواد غذایی است. 

نقش سایت مواد غذایی در برندینگ

بیشتر مدیران شرکت ها و کمپانی های بزرگ در زمینه مواد غذایی بر این باورند که برای ماندن و تثبیت جایگاه خود در عرصه وسیع و گسترده چرخه تولید توزیع و مصرف مواد غذایی ، بایستی  نام تجاری خود را هویت بخشی و تثبیت نمایند به گونه ای که در اذهان عموم جامعه مانده و با دیدن آن حس خوبی در فرد ایجاد شود که به این روند برندینگ اطلاق می شود. علاوه بر انتخاب و طراحی لوگو (آرم تجاری) مناسب، توجه به کیفیت و بسته بندی محصولات، رنگ سازمانی و فاکتورهای لازم دیگر برای تکمیل روند برندینگ، داشتن یک وب سایت موجب ارتقای جایگاه صنفی و نام تجاری شما می شود چرا که همیشه توسط آن در معرض دید همگان قرار داشته و با مشتریان خود می توانید ارتباط برقرار نمایید.

امکانات طراحی سایت مواد غذایی

سایت مواد غذایی بهروز

محصولات

اگر شما صاحب واحد تولیدی یا فروشگاهی هستید که مواد غذایی مختلفی را عرضه و تولید می نمایید محصولات دسته بندی می شوند.

علاوه بر قرار دادن عکس باکیفیت محصولات در این قسمت، توضیح محصول از قبیل ترکیبات، وزن، حجم ، جدول ارزش غذایی، همچنین فواید می تواند لحاظ گردد.

معرفی

در این قسمت پیشینه شرکت همچنین روند تولید محصولات، دستگاه های موجود و تکنولوژیهای که برای تولید مواد غذایی صورت می گیرند توضیحاتی داده می شود.

صدای مشتری

شرکت های که بر پایه مدیریت تحول بوده و همچنین همیشه به دنبال بهره وری و بازده صعودی هستند، به مقوله صدای مشتری توجه وافری دارند.

وب سایت مواد غذایی، تعامل دیدگاه‌های مشتری با بینش‌های کسب ‌وکار را امکان‌پذیر می سازد. در این بخش توسط فرمی مشتریان دیدگاه ها و انتقادات و همچنین میزان رضایتمندی خود را نسبت به محصولات بازگو می نمایند.

استانداردها و گواهینامه ها

مواد غذایی از آنجایی که ارتباط مستقیمی با سلامت مصرف کنندگان دارد لذا سيستم مديريت ايمني مواد غذايي به موازات ایمنی و تامین سلامت مصرف كننده، از طریق کسب نشان ها و استانداردهای داخلی و بین المللی احراز گردیده و موجب اطمینان خاطر افراد می شود.

باز نشانی و ذکر استانداردهای کسب شده برای محصول در وب سایت می تواند تاکیدی مستدل برای مصرف کنندگان باشد.

استاندارد ایران، مجوز معاونت غذا و دارو، استاندارد HACCP، سری گواهینامه های ایزو از آن جمله اند.

گالری

در بخش گالری، نمایی از خطوط تولید و دستگاه های موجود در کارخانه و همچنین تصاویر حضور شرکت در فعالیت های اجتماعی از قبیل همایش ها و نمایشگاه های مرتبط قرار می گیرد.

وب سایت سوپر مارکت مواد غذایی

باشگاه مشتریان

توجه به حفظ مشتریان فعلی در استراتژی شرکت ها و بازرگانی ها بیشتر مد نظر قرار می گیرد. از همین رو سیستم باشگاه مشتریان در طراحی سایت پیاده سازی می گردد. باشگاه مشتریان جهت ارتباط مستقیم اعضا و برای ارتقای وفاداری آنها ایجاد می شود. در آن امتیازات ویژه ، تخفیف و پاداش برای مشتریان وفادار و فعال در نظر گرفته می شود.

توانمدی های میهن وب گستر در طراحی سایت مواد غذایی

میهن وب گستر با توانمندی خود در زمینه بازاریابی اینترنتی و توجه به ظرایف بازاریابی و بازار سازی شما را از منافع داشتن وب سایت مواد غذایی و همچنین طراحی سایت کشاورزی منتفع خواهد ساخت به گونه ای که با بسترسازی رشد و توسعه کسب و کار شما در بازارهای داخلی و خارجی را فراهم می نماید.

میهن وب گستر در راستای ارج نهادن به تولیدات داخلی، برای صنایعی که رویکردشان تولید داخلی است و نیز عرضه کنندگانی که کالای داخلی عرضه می کنند، تخفیف ویژه ای را برای طراحی سایت آنها مد نظر قرار می دهد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت مواد غذایی , مواد غذایی , سایت مواد غذایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus
طراحی سایت فلش میتواند طراحی زیبای باشد

 طراحی سایت فلش (flash)، وب سایت شما را از دیگران متمایز می کند و شما متفاوت تر از رقبای خود دیده خواهید شد.

جادوی انیمیشن ، رقص رنگ ها، افکت های متحرک ، موسیقی و جلوه های خاص بصری و تصویری و ... از المان های جذاب کننده وب سایت فلش می باشند.

زمینه های کاربرد سایت فلش

وب سایت های فلش بیشتر برای شرکت ها و واحدهای تولیدی صنعتی که نیاز به نمایش محصولات خود که تمایل دارند محصولات و یا خدماتشان بصورت برجسته و دارای رنگ و لعاب بیشتر و بصورت جذاب و رویایی در نظر بینندگان درآمده و آنها را محسور خود نماید، یا نمایش کالای لوکس و خاص کاربرد دارد.

همچنین برای طراحی سایت هنری (از جمله بازیگران، هنرمندان و ...) و یا طراحی سایت معماری که جنبه های زیباشناختی و المان های گرافیکی در آنها حائز اهمیت است، از فلش استفاده می شود.

رقابت شرکت ها در طراحی وب سایت فلش

با گسترش و بکارگیری تکنولوژی های مختلف و شیوه های مختلف در طراحی وب سایت، رقابت تنگاتنگی بین شرکت های طراحی و یا سازندگان وب سایت وجود داشته و هر کدام با استفاده و بهرگیری از روش های نوین سعی در حرفه ای بودن و برتر نشان دادن خود داشته و یکی از مکانیزم های طراحی سایت برای قدرت نمایی و ارایه سایت جذاب، سایت های فلش می باشد.

طراحی وب سایت flash با خلاقیت بالا

طراحی وب فلش و خلاقیت

پهنه گسترده و وسیع اینترنت برای خارج شدن از یکدستی و نیز ارایه سایت های متفاوت و جدید با بهرگیری از فناوری های نوین، با خلاقیت و ابتکار طراحان سایت مبتکر و خلاق، گونه های مختلفی از وب سایت ها را به منصحه ظهور نشانده که یکی از آنها سایت فلش می باشد.

ارجحیت وب سایت فلش

آنچه پُر واضح است، گرافیک و ظاهر زیبا و شکیل سایت های فلش بوده که درجه و ارجحیت آنها را نسبت به سایر سایت ها نشان می دهد. کابران در بازدید از اینگونه سایت ها احساس خستگی ننموده و نیز بدلیل عدم یکنواختی در کلیّت سایت، از ماندن در سایت و بازدید از آن لذت می برند.

مزایای طراحی وب سایت فلش

همانگونه که در ابتدا ذکر گردید استفاده از جلوه های تصویری و بصری زیبا، و  پویا نمایی در طراحی وب سایت فلش، باعث گرافیک جذاب سایت شده در نتیجه بیننده را به خود جذب می کند.

معایب سایت فلش

اغلب این سایت ها بدلیل گرافیک بالا ، سنگین بوده و سرعت لود شدن سایت پایین می باشد، همچنین محتوای اینگونه سایت ها برای موتورهای جستجوگر قابل خواندن نیست. که این مورد بیشتر در مورد سایت های فول فلش محسوس بوده و در آنها قابلیت ایندکس شدن از بین رفته است.

نسخه وب فلش

بدلیل معایبی که ذکر گردید در اغلب موارد از سایت فلش در کنار وب سایت اصلی تحت نام " نسخه فلش سایت " استفاده می شود تا بر میزان بازدیدکنندگان و قدرت سایت اصلی بیفزاید چرا که ظاهر زیبای سایت های فلش باعث ماندن بیشتر کاربران در سایت شده و آنها را به بازدید از محصولات، بیشتر ترغیب می کنند.

انواع سایت فلش

فول فلش ((Full Flashّ

  • تمای اجزاء و قسمت های مخلتف اینگونه سایت ها بصورت متحرک بوده و توسط المان های پویا نمایی از حالت سکون خارج شده اند. و برای ساخت آنها فقط از تصاویر متحرک استفاده می شود.

فلش سه بعدی

  • طراحی اینگونه سایت ها که نسبت به طراحی انواع دیگر سایت ها پیچیده تر بوده و تخصص بیشتری را می طلبد و در ساخت آنها از تصاویر و انیمیشن های سه بعدی استفاده می گردد.

فلش استاتیک

  • محتوا و اطلاعات سایت های فلش استاتیک توسط مدیر سایت قابل تغییر نبوده و معمولا ثابت هستند، و برای ایجاد تغیرات در آنها بایستی شرکت سازنده سایت اقدام نماید.

فلش داینامیک

  • قابلیت تغییر محتوا و اطلاعات موجود در اینگونه وب سایت ها توسط مدیر یا مدیران سایت امکانپذیر می باشد.

طراحی سایت فلش با گرافیک زیبیبا و شکیل

ویژگی های طراحی وب سایت فلش توسط میهن وب گستر

کارشناسان میهن وب گستر همیشه بر این باور هستند که با ابتکار و خلاقیت بایستی ایده و حرف جدیدی در زمینه طراحی سایت مطرح و در عمل پیاده سازی نمود. لذا با بکارگیری هنر و خلاقیت خود همچنین با دانش کد نویسی و استفاده از زبان های برنامه نویسی و بکارگیری تکنولوژی های نوین با تلفیق دانش و هنر سعی در طراحی وب سایت های فلش و سایت های هنری دارند به گونه ای که علاوه بر داشتن جذابیت های بصری، پاسخگوی نیاز مشتریان نیز باشد. طراحی وب سایت فلش فارسی به جهت اینکه مشتریان بیشتر خواهان آن هستند و نیز اهتمام به طراحی اینگونه سایت ها با در نظر گیری محیط کاربر پسند از تخصص های میهن وب گستر است. مدیران صنایع که کالای خاصی تولید می نمایند و یا صاحبان آتلیه های هنری، هنرمندان و آرچتکت ها برای برخورداری از سایت فلش و متفاوت و زیبا می توانند با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایند.



:: برچسب‌ها: flash , طراحی سایت فلش , سایت فلش ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus
مشاوره املاک و طراحی وب املاک

طراحی سایت املاک ، طراحی سایت آژانس مسکن، طراحی سایت تعاونی مسکن برای دسترسی سریع جویندگان واحد مسکونی یا واحد تجاری انجام می گیرد. تا کنون به جواب پرسش های زیر اندیشیده اید:  

سریع ترین و بهترین راه برای پیدا کردن خانه یا مغازه مورد نظرتان جهت خرید یا اجاره چیست؟

آیا روش های قدیمی مراجعه حضوری به بنگاه های املاک، هزینه و وقت شما را هدر نمی دهد؟

آیا از اینکه در یک لحظه بتوانید تمام موارد مربوط به رهن، اجاره و فروش واحدهای مسکونی یا تجاری را مشاهده ، بررسی و مقایسه نمایید خشنود و راضی نخواهید شد؟

طراحی سایت املاک همه موارد فوق را برای شما فراهم می نماید. وب سایت بنگاه املاک و تعاونی مسکن راهکاری مناسب برای مرتفع نمودن تمامی نیازهای شما در زمینه املاک و مستغلات بوده واز جستجوهای بی نتیجه و رفت و آمدهای حضوری مکرر که گاها ً نیز درصد موفقیت کمتری دارند خلاص خواهید شد.

فواید طراحی سایت املاک

ارایه اطلاعات مبسوط و کامل  مربوط به خرید و فروش، رهن و اجاره املاک، مشارکت در ساخت و ساز و ... در سریع ترین زمان ممکن

صرفه جویی هزینه ، کاهش مراجعات حضوری و جلوگیری  در وقت موجر و مستاجران یا خریداران و صاحبان ملک و بنگاه داران املاک

وب سایت املاک بصورت 24 ساعته همیشه در اختیار و دسترس جویندگان واحدهای مسکونی و یا تجاری و اداری بوده و همچنین از ماندگاری بسیار زیادی برخوردار است، چرا که اکثر آگهی های خرید و فروش یا رهن و اجاره املاک و مستغلات درج شده در روزنامه ها ، تراکت ها و ... از عمر یکی دو روزه برخوردارند. همچنین تبلیغ واحدهای مسکونی یا تجاری در سایر رسانه ها از جمله تلویزیون هزینه های هنگفتی داشته در حالیکه شما با پرداخت یکبار هزینه معقول از وب سایتی برای همیشه برخوردار می شوید.

امکانات و خدمات طراحی وب سایت بنگاه املاک

خدمات و امکاناتی که در یک سایت آژانس املاک می تواند ارایه گردد بطور خلاصه موارد ذیل را شامل می شود :

1-   جستجو

این گزینه در طراحی سایت بنگاه املاک از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. کاربرمی تواند با وارد کردن عنوان کلی مورد نیاز خود ، مثلا با وارد نمودن آپارتمان در تهران تمامی موارد مربوط به فروش و اجاره آپارتمان در این شهر را مشاهده نماید. همچنین امکان جستجوی پیشرفته نیز در سایت لحاظ گردیده است که کاربر بر اساس نوع ملک ، قیمت ، محدوه مکانی و ... می تواند ملک مورد نظر خود را بیابد.

طراحی وب املاک و جستجو ساختمان

2-   نقشه

محدوده جغرافیایی هر ملکی که مد نظر شماست بر روی نقشه به نمایش در می آید و از امکان بزرگنمایی نیز برخوردار است.

3 - طبقه بندی و تفکیک

املاک براساس نوع همچون آپارتمان ، واحد مسکونی شخصی ، ویلا ، تجاری، اداری ، کلنگی ، زمین و ... یا بر اساس رهن و اجاره ، خرید و فروش ،  مشارکت تقسیم بندی و تفکیک می گردند.

4 - فروش ویژه

در این بخش ، املاکی که به دلیل عجله یا نیاز صاحب ملک برای فروش هر چه زودتر و یا هر دلیل دیگر با شرایط خوب و قیمت پایین در معرض فروش قرار گرفته است، معرفی می گردد.

5 - اخبار

مطالب و اخبار مربوط به مسکن و واحدهای تجاری، اخبار مزایده یا قوانین و اطلاعیه ها در مورد مستغلات در این بخش ذکر می گردد.

6- توضیحات

در این قسمت مشخصاتی از جمله: آدرس ملک، متراژ و زیر بنا ، تعداد طبقات، تعداد اتاق ها، تعداد واحدهای موجود در هر طبقه ، وضعیت آب، برق، گاز، وجود یا عدم وجود امکانات رفاهی همچون: آسانسور، حصار کشی، پارکت، دیوار پوش، سقف کاذب، کابینت، پرده ، کرکره و ...، نوع ملک ، شماره مرجع ، نام مشاور ملک ، نوع معامله ، حمام و سرویس بهداشتی ، وضعیت  ثبتی و سند ملک، عمر ملک و مواردی از این قبیل درج می شود.

7 - عکس و فیلم

عکس نمای بیرونی ساختمان و همچنین نماهایی از قسمت های مختلف خانه یا مغازه را می توان در این قسمت قرار داد. علی الخصوص جایگزاری فیلم و عکس نما و امکانات در مورد ویلا بسیار مهم است، چرا که ویلاها اکثرا در خارج شهر بوده و جهت رفاه مشتریان و آشنایی اولیه آنها بدون مراجعه حضوری این گزینه می تواند مفید واقع شود.

طراحی سایت املاک برای هر مشاوره املاکی لازم است

8 - املاک اکازیون

در طراحی سایت بنگاه مسکن این امکان را می توان فراهم نمود که در صورتی که مالک هزینه ای را به مدیر سایت بپردازد، آگهی ملک وی بصورت برجسته تر و ویژه در صفحه اصلی و قسمت اسلایدشو با تصایر بزرگ به نمایش در بیاید. 

9- امکانات ویژه

برآورد و محاسبه وام ملک بصورت آنلاین در سایت، رزرو وقت برای مشاوره و یا بستن قرارداد در املاک، بخش نمایندگان جهت فروش ملک از جمله امکانات ویژه در طراحی سایت بنگاه املاک می باشد.

میهن وب گستر، طراح و سازنده وب سایت های املاک و مستغلات

طراحی سایت املاک توسط میهن وب گستر با توجه به نیازهای مشاورین املاک انجام می گیرد  و امکان سفارشی سازی طراحی سایت املاک با توجه به خواسته و سلیقه بنگاهداران املاک وجود دارد. طراحی وب سایت آژانس املاک توسط تیم حرفه ای میهن وب گستر از سیستم داینامیک ( پویا ) تبعیت می کند لذا مدیر سایت یا نماینده وی می تواند قسمت های مختلف سایت را تغییر داده، مطالب و اطلاعات جدید افزوده یا آگهی های قدیمی تر را که منقضی شده اند از سایت حذف نماید.  

شما نیز می توانید صاحب سایت املاک زیبا و کارآمد شوید؛ هدف ما ارایه خدمات مطلوب به مشاورین املاک و رونق کسب و کار آنها بوده و از طرفی نیز منافع خریداران، موجران و صاحبان ملک نیز مرتفع می گردد. پس جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با تماس بگیرد.



:: برچسب‌ها: سایت املاک , طراحی سایت املاک , وب سایت املاک ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus
طراحی سایت لوازم خانگی برای شرکت های تولیدکننده و عرضه کننده لوازم خانگی

طراحی سایت لوازم خانگی برای شرکت های تولیدکننده و عرضه کننده لوازم خانگی که یکی از صنایع و صنوف فعال در عرصه اقتصاد جهانی به شمار می رود، در معرفی کالاها، توزیع و ارایه اطلاعات در مورد محصولات و افزایش فروش، پشتیبانی و گارانتی محصولات لوازم خانگی موثر بوده و نقش راهبردی دارد.

طراحی وب سایت لوازم خانگی و بازارسازی

حیات و گسترش صنعت لوازم خانگی بدون شک بستگی تام به وجود بازار و به بیان فنی تر وجود تقاضای موثر دارد. طراحی سایت لوازم خانگی جهت بازارسازی و ایجاد بستری برای تقاضای موثر نقش مهمی را ایفا می نماید.

ارتقای تکنولوژی و نیز بکارگیری فناوری های نوین در تولید لوازم خانگی بطور چشمگیری روز به روز در حال گسترش است و لذا سریع ترین و راحت ترین روش ممکن برای معرفی و شناساندن کالاهای جدید در این زمینه از طریق وب سایت لوازم خانگی میسر است.

لوازم خانگی به دلیل تنوع و فراگیری و ارتباط آن با خانواده ها حائز اهمیت بوده و این صنعت را جزو صنایع بزرگ و حیاتی قرار داده، از اینرو وب سایت ها و یا فروشگاه های اینترنتی لوازم خانگی محل مناسبی برای فروش کالاهای خانگی و اداری محسوب می شود.

مزایای طراحی سایت لوازم خانگی

  • صرفه جویی در وقت و هزینه فروشندگان
  • معرفی لوازم خانگی جدید بطور سریع و بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی
  • کاهش هزینه های حمل و نقل و مراجعات حضوری
  • کاهش یا حذف هزینه اجاره مغازه
  • صرفه جویی در وقت مشتریان

طراحی سایت <a  style=لوازم خانگی میتواند باعث رونق فروش تجار باشد" title="طراحی سایت لوازم خانگی" width="651" height="285" />

وب سایت لوازم خانگی مسیری برای موفقیت در رقابت

شرکت ها و عرضه کنندگان بزرگ لوازم خانگی در اثر تغییر و تحوّل شرایط و عوامل اثرگذار بر روی عرضه و تقاضا که روز به روز نیز با شتاب بیشتری مختصات ویژه ای به خود می گیرد، در رقابت تنگاتنگ با یکدیگر می باشند و هر کدام برای پیروزی در این رقابت از ابزارها و شیوه های مختلف فروش استفاده می کنند.

یکی از ابزارهای مفید در این زمینه، طراحی سایت لوازم خانگی است چرا که شما با داشتن یک وب سایت می توانید به معرفی کالاهای خود بدون هیچ محدودیتی بپردازید. ارایه توضیحات و برشمردن ویژگی ها و نحوه کار یک وسیله خانگی از اهمیت وافری نسبت به سایر وسایل برخوردار است چرا که اکثر لوازم خانگی همچون اجاق گاز ، یخچال ، ماشین لباسشویی دارای قیمت زیادی بوده و اغلب خانواده ها یک وسیله خانگی را فقط یکبار خریداری نموده و سالیان سال از آن استفاده می کنند ، فلذا همیشه به دنبال بهترین ها هستند، یعنی خواهان کالاهایی می باشند که از کیفیت و دوام و ماندگاری بیشتری برخوردار باشند.  

وب سایت های لوازم خانگی در رهنمون سازی و آشنا نمودن افرادی که قصد خرید لوازم خانگی را دارند، می تواند کمک شایانی نماید.

امکانات وب سایت های لوازم خانگی

۱-  محصولات :

تمامی کالاها در این قسمت قرار می گیرند و در این بخش توجه به نکات زیر ضروری است:

طبقه بندی: کالاها بر پایه کاربردشان و یا بر اساس برندهای مختلف (بطور مثال برندهای مختلف یخچال از جمله : بوش ، ال جی ، بکو ، اسنوا ، جنرال الکتریک و ...) و یا بر اساس معیارهای دیگر دسته بندی می شوند. همچنین در صورت لزوم برای دسته های اصلی می توان زیر شاخه هایی نیز در نظر گرفت.

توضیحات کالا : در بیان توضیحات کالا نام محصول ، مشخصات تولیدکننده ، مدل ، کد کالا، توان الکتریکی ، ظرفیت ، میزان مصرف انرژی و اطلاعاتی از این قبیل ذکر می گردد. همچنین نحوه کار دستگاه بطور اجمال شرح داده می شود. قرار دادن جدولی که بطور خلاصه اطلاعات فنی کالا را بازگو نماید برای خریداران می تواند قابل استفاده باشد.

همیشه توجه داشته باشید اغراق گویی و بزرگ نمایی غیر واقعی در مورد کالا و انتشار آن در فضای وب بدترین ضربه را به محصول زده و در دراز مدت میزان فروش کالای شما را پایین می آورد.

عکس کالا :

عکس محصول در سایت های لوازم خانگی از جایگاه ویژه و بالایی برخوردار است. عکس هایی با کیفیت و رزولوشن بالا از کالا از زوایای مختلف در سایت قرار می گیرد، که امکان بزرگ نمایی عکس ها نیز وجود داشته و همچنین اسلاید شوهای بزرگ از محصولات، جذابیت بصری سایت را دو چندان می کند. همچنین اگر در قسمتی از محصول از فناوری جدید استفاده شده یا قطعه ای خاص بکار رفته است، از طریق زوم، بر روی آن قسمت تاکید می گردد.

امتیازدهی به محصول، مشاهده نتایج مشابه جستجو، امکان نظر دهی کاربران، ، اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی ، ایمیل به دوستان  و پرینت اطلاعات از دیگر مواردی است که بر جذابیت سایت می افزایند.

۲-  اخبار

محصولات جدید عرضه شده، و یا فعالیت ها و یا کالاهای در دست ساخت که توسط شرکت هایی که با آنها مراوده دارید و در آینده به بازر عرضه خواهند شد در قالب خبر در این بخش درج می گردد.

۳-   فیلم و صوت آموزشی

در طراحی سایت لوازم خانگی قسمتی برای فیلم های آموزشی در نظر گرفته می شود در اینگونه  فیلم ها، طریقه نصب و استفاده صحیح ازهر کدام از وسایل خانگی آموزش داده شده و برای عموم کاربران و یا فقط نمایندگان فروش قابل دسترس است.

۴-   نمایندگان فروش

اگر شما به عنوان یک تولید کننده یا عرضه کننده عمده لوازم خانگی هستید در این بخش می توانید لیست نمایندگان مجاز فروش و نیز دست اندرکاران خدمات پس از فروش را به همراه اطلاعات تماس آنها قرار دهید.

۵ - گارانتی و پشتیبانی

در این قسمت کاربران می توانند از طریق وارد کردن سریال کالا از گارانتی و خدمات پس از فروش محصول خریداری شده مطلع شوند.

۶-نظر سنجی

جهت پیشرفت در تجارت خود و نیز ارتقای ارایه خدمات مطلوب تر، مدیر سایت در این قسمت می تواند نسبت به نظرسنجی و کسب دیدگاه های مصرف کنندگان در مورد کالاها بپردازد.
۷- راهنما

در این قسمت روش های نگهداری و مراقبت از لوازم خانگی جهت افزایش طول عمر آنها مدّ نظر است.

سایت <a  style=لوازم خانگی و طراحی سایت لوازم خانگی" title="طراحی وب سایت لوازم خانگی" width="643" height="345" />

ویژگی ها و خصوصیات بارز طراحی سایت لوازم خانگی توسط شرکت میهن وب گستر

سیستم کاربرپسند بمنظور ایجاد پنل مدیریت محتوا بصورت ساده و راحت برای بروز رسانی سایت و درج محتوای تازه برای کسانی که با سایت کار می کنند بدون احتیاج به داشتن مهارتی ویژه در طراحی سایت لحاظ گردیده است.

توجه ویژه به بالا بودن رتبه و سئو سایت در طراحی سایتهای لوازم خانگی مدّ نظر تیم حرفه ای ما بوده  که افزایش بازدیدکنندگان از طریق جستجو در جستجوگرهایی نظیر گوگل را فراهم می سازد.  همچنین امکان پیدا شدن با رتبه بالا در جستجوی نام محصولات و نام برندهای مورد نظر و نیز ظاهر شدن در رتبه های اول نتایج جستجوهای مرتبط با صنف و تخصص شما در موتورهای جستجو جهت پیدا شدن بهتر و موثرتر توسط مخاطبین  و مشتریان از مواردی است که در طراحی سایت لوازم خانگی لحاظ می گردد.

میهن وب گستر با بهره گیری از دانش و تجربه خود  بر اساس ذوق طراحان خبره اش، سایتی مطابق با سلیقه و میل شما با ظاهری  بسیار زیبا و منسجم ایجاد می کند تا کسب و کار شما را به طور چشمگیری با پیشرفت مواجه سازد.

همین امروز می توانید نسبت به طراحی سایت خود اقدام نمایید، لذا برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.



:: برچسب‌ها: لوازم خانگی , طراحی سایت لوازم خانگی , سایت لوازم خانگی ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

 طراحی سایت تبلیغاتی در دنیای بسیار گسترده و وسیع تبلیغات، یکی از ابزارهای کارآمد تبلیغی محسوب می گردد. از آنجایی که تبلیغات با مفهوم بازاریابی در آمیخته؛ تبلیغات را می توان یکی از راهکارهای موثر و مهم پروسه بازاریابی و فروش یک کالا یا خدمات برشمرد.

تبلیغات به زبان ساده و طراحی سایت تبلیغاتی 

 در زبان عامه ،  تبلیغات یعنی ارایه اطلاعات به شیوه ای خاص و جذاب در مورد محصول و یا یک خدمت از طریق رسانه های مختلف برای ترغیب مشتریان جهت خرید آن محصول و یا خدمت.

با توجه به افزایش تولید انواع کالا (بطور مثال در زمینه لوازم خانگی، وجود چندین نوع لباسشویی با برندهای مختلف در بازار) ، رقابت شدید و تنگاتنگی بین تولیدکنندگان و همچنین بین عرضه کنندگان وجود دارد، لذا روشهای پیشین بازاریابی دیگر جوابگوی این طیف وسیع رقابت نیست و بازاریابی اینترنتی به منصحه ظهور رسیده و یکی از ابزارهای بازاریابی اینترنتی ، " سایت تبلیغاتی " است.

طراحی وب سایت تبلیغاتی در راستای اهداف تبلیغات

اهدافی که با روش های تبلیغاتی دنبال می شوند متعدد بوده و بطور اجمال می توان موارد ذیل را نام برد :

  • ترغیب مشتریان به خرید محصول
  • آگاهی دادن به مشتریان در ارتباط با ویژگیهای شاخص محصولات و یا خدمات
  • اطلاع رسانی به مشتریان در مورد قیمت و شیوه کار یا استفاده از محصول
  • فراهم نمودن ذهنیتی روشن و قدرتمند از کسب و کار
  • تشویق مشتری برای اتخاذ تصمیم خرید فوری محصول و یا خدمت

ابزارهای متنوع تبلیغاتی همگی در راستای رسیدن به اهداف فوق مثمر ثمر می باشند، ولی یکی از قدرتمندترین ابزارها که هزینه های هنگفتی نیز ندارد و بصورت 24 ساعته و در هر مکانی در دسترس است، داشتن یک سایت تبلیغاتی است. شما با ساخت یک سایت تبلیغاتی، می توانید همیشه و در هر زمانی توسط مشتریان دیده شوید.

سایت تبلیغاتی از ابزارهای مهم تبلیغات

روشهای تبلیغاتی با بکارگیری رسانه های مختلف و متنوع انجام می گیرد، از جمله تیزرهای تلویزیونی ، بیلبرد ، آگهی مطبوعاتی، تراکت و بروشور و ... در این میان ، امروزه یکی از موثرترین و با نفوذترین ابزارهای تبلیغاتی ،  طراحی سایت تبلیغاتی می باشد. طراحی سایت تبلیغاتی هدفمند،  مهمترین استراتژی های تبلیغات یک محصول و یا خدمات را دنبال می کند.

وب سایت های تبلیغاتی از جمله رایج ترین وب سایت ها بوده و طراحی سایت با به کارگیری روش های نوین و ابزارهای جدید که ظاهری شکیل نیز دارند ، هم برای آگهی دهنده و هم برای بیننده وب سایت جذابیت بیشتری خواهند داشت.

کسب درآمد مطلوب در گرو داشتن یک سایت تبلیغاتی متفاوت و ایده ای نو در بازار اینترنت است.

مهمترین نکته در طراحی سایت تبلیغاتی

" بازدیدکننده " مهمترین عنصر در طراحی وب سایت های تبلیغاتی است که بایستی همیشه در نظر داشت؛ چرا که اگر وب سایت شما مخاطب زیادی داشته باشد به حتم آگهی های بیشتری نیز جذب آن خواهد شد.

وب سایت های تبلیغاتـی طراحـی و پیاده سازی شده توسط شــرکت

" میهن وب گستر"  بازدیدکنندگان زیادی را به سوی سایت شما هدایت خواهد کرد و بخش مهمی از این امر ، در نتیجه رعایت اصول سئو ( بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو ) فراهم شده است. 

امکانات طراحی وب سایت تبلیغاتی

برخی از امکانات طراحی وب سایت آگهی ( طراحی سایت تبلیغاتی ) به شرح زیر است :

1- جایگزاری لیست اعضای سایت با قابلیت ارسال خبرنامه به اعضا و نیز  ثبت نام اعضای جدید و امکان درج تبلیغات بطریق آسان

2-  دسته بندی آگهی ها و تبلیغات در گروه های مربوطه

3- ایجاد زیر دسته برای دسته بندیهای اصلی آگهی ها

4 - رتبه بندی و نمایش نتایج مشابه آگهی ها

5- قابلیت ایجاد مدیران زیاد با سطح دسترسی های مختلف

6- مشاهده آگهی های رسیده و بررسی محتوایی و تایید و رد و حذف آگهی با قابلیت ارسال ایمیل اتوماتیک به آگهی دهنده مبنی بر تایید یا رد آگهی وی ( متن ایمیل توسط شما قابل تغییر است )

7- حسابهای بانکی را می توان تعریف و اضافه نمود.

8- طراحی بر اساس  اصول بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو ( سئو )

9- امکان افزودن کلمات کلیدی و ایجاد ارتباط بین دسته های نیازمندی و آگهی ها

10- تعریف روشهای پرداخت

11- قابلیت تایید و رد فیشهای بانکی و افزایش موجودی حساب مشتری پس از تایید فیش

12- مشاهده تراکنش های پرداخت آنلاین و امکان تایید و رد پرداخت و افزایش موجودی بصورت آنلاین

13-  مدیریت منوهای سایت و مدیریت محتوا و اطلاعات صفحات

14- امکان وارد نمودن اخبار سایت و اطلاع رسانی به مشتریان

15- امکان ایجاد لیست  تعرفه برای هر دسته از تبلیغات بدون محدویت

16- بروز رسانی خودکار سایت شما بدون نیاز به دخالت نیروی انسانی و بصورت خودکار و اتوماتیک

17- دارای سیستم مدیریت تبلیغات بنر

موارد فوق تنها بخشی از امکانات سایت های تبلیغاتی طراحی شده توسط شرکت میهن وب گستر می باشد و علاوه بر آنها ،  موارد بسیار زیاد دیگری نیز بنا به درخواست و اولویت بندی صاحب سایت می توان در طراحی سایت های تبلیغاتی مد نظر قرار داد.

تبلیغات بازاریابی و اطلاع رسانی

مزایای طراحی سایت تبلیغاتی توسط میهن وب گستر

طراحی سایت تبلیغاتی توسط تیم حرفه ای میهن وب گستر از ویژگی های متعددی برخوردار است ، از جمله :

1)پنل مدیریتی بسیار ساده و روان

2) سرعت لود سریع صفحات

3) برخورداری از امنیت بالا

4) ظاهری شکیل و طراحی گرافیکی حرفه ای

5) پشتیبانی آنلاین و همه جانبه

6) سئو سایت بسیار قوی و قرار گرفتن آگهی ها در نتایج بالای موتورهای جستجو همچون گوگل. ذکر این نکته ضروری است که در سایت های تبلیغاتی ، سئو از جایگاه و اهمیت وافری بر خوردار بوده و تضمین کننده موفقیت اینگونه سایت ها می باشد ، چرا که صاحبان اینگونه سایت ها در صورتی که مشتریان هدفمند از طریق موتورهای جستجو به سوی سایت هدایت شوند ، نتیجه مطلوب را کسب خواهند نمود.

در پایان گفتنی است که درآمدزایی کافی و بازدهی لازم به حتم در گرو این است که  سایت تبلیغاتی شما توسط یک تیم حرفه ای ساخته شده و حرف تازه ای برای گفتن داشته باشد.ظراحی سایت کلیکی از جمله این موارد سایت ها هستند که به تازگی در ایران مورد استقبال قرار گرفته است. لذا جهت مشاوره و طراحی سایت تبلیغاتی مناسب با کارشناسان شرکت میهن وب گستر تماس حاصل فرمایید.



:: برچسب‌ها: سایت تبلیغاتی , طراحی سایت تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

طراحی سایت مذهبی به منظور ارایه آموزه های دینی، ترویج و آموزش احکام اسلامی و پاسخگویی به مسائل شرعی، آشنایی با سیره امامان و معصومین (ع) ، آموزش و پخش قرآن، زیارت آنلاین و مجازی حرم امامان، اطلاع رسانی رویدادهای مذهبی، ارایه فیلم و صوت و کتب الکترونیکی در موضوعات دینی صورت می گیرد.

با طراحی وب سایت مذهبی و حضور افراد در صحنه اینترنت و فضای مجازی موجب شده است تا تشکل ها و گروه های مذهبی نیز این نیاز را احساس نمایند که از یک وب سایت غنی و مختص خود برخوردار باشند و تعامل و ارتباط دو سویه ای با مخاطبان خود برقرار نمایند.

طراحی سایت مذهبی ارزان

از آنجایی که شاید پرداخت هزینه های ساخت یک سایت مذهبی برای تشکل ها و نهادهای مذهبی در توانشان نباشد، شرکت میهن وب گستر طراحی سایت مذهبی ارزان قیمت را با نظر گیری  تخفیف ویژه به اینگونه تشکل ها ارایه می دهد.

طراحی وب سایت مذهبی و <a  style=طراحی سایت مذهبی میتواند باعث ارتقای سطح فرهنگی جامعه شود" title="طراحی سایت مذهبی،" />

اهمیت طراحی سایت مذهبی

بدلیل اینکه اکثریت مردم کشور ما ، اعتقادات مذهبی و باورهای دینی دارند، لذا رغبت آنها به مراجعه و استفاده از وب سایت های مذهبی نیز زیاد است.

طراحی وب سایت مذهبی برای گروه ها و مجموعه هایی که فعالیت های مذهبی دارند، انجام می گیرد. با توجه به گسترش جامعه ی  مجازی و کاربران اینترنتی ، تشکل هایی هچون مساجد ، حسینیه ها و هیئت ها می توانند با داشتن یک سایت مذهبی اکثر نیازهای مخاطبان خود را در این محیط  برآورده  نمایند.

امکانات و بخش های مختلف سایت مذهبی

در طراحی و ساخت وب سایت مذهبی می توان با توجه به نیاز جامعه امکانات متنوعی در نظر گرفت که در ادامه به برخی از آنها اشاره می گردد :

۱- بخش اخبار

در این قسمت اخبار و رویدادهای مرتبط و نیز اطلاع رسانی برنامه های مسجد یا هیات ارایه می گردد.

۲- پاسخگویی به سوالات

در این قسمت افراد سوالات خود پیرامون مسائل شرعی و دینی را مطرح نموده و کارشناسان و علما یا مراجع تقلید به آنها پاسخ می گویند. حتا در این بخش می توان قسمتی را در نظر گرفت که اگر کسی نخواهد سوالش و پاسخ آن در معرض دید عموم قرار نگیرد، پاسخ وی بصورت خصوصی به ایملیش ارسال گردد.

۳- زیارت آنلاین و پخش زنده عتبات

در این بخش شما می توانید به زیارت مجازی حرم ائمه معصومین از جمله امام رضا (ع)، حضرت معصومه (ع)، ، امام حسین (ع) و ...  پرداخته و از پخش زنده عتبات عالیات نیز بهره مند شوید.

۴ - تالار گفتگو

کاربران در این قسمت می توانند به بحث و تبادل نظر پرداخته و از نظرات یکدیگر پیرامون موضوعات مطروحه مطلع شده و بر دانسته های دینی خود بیفزایند.

۵- آموزش و پخش قرآن

آموزش قرآن کریم ، قرائت، نحوه تلفظ کلمات چه بصورت نوشتاری و صوتی در این بخش قرار گرفته و شما علاوه بر روخوانی این کتاب آسمانی از صوت دلنشین قاریان مشهور نیز بهره مند می شوید.

طراحی وب سایت حسینیه

۶- آرشیو فیلم و صوت

فیلم و یا فایل صوتی مراسم های مذهبی، عزاداری ، مراسمات میلاد امامان ، سخنرانی ها ، مراسم آیین های مذهبی در شهرهای مختلف ، برنامه های مداحی را در این بخش می توان قرار داد که بصورت آنلاین قابل پخش بوده یا از طریق دانلود می توان آنها را مشاهده نمود. فیلم ها و یا فایل های صوتی را در این قسمت بایستی طبقه بندی کرد تا براحتی قابل دسترس و استفاده باشد.

۷ - اوقات شرعی

در نظر گرفتن قسمتی برای نمایش اوقات شرعی تمامی شهرها در طراحی سایت مذهبی می تواند برای بازدید کنندگان مفید و قابل استفاده باشد.

۸- گالری تصاویر

عکس های مرتبط با مراسم های مذهبی از جمله عزاداری ها ، برنامه های مداحی و .. را می توان در این بخش جایگزاری نمود.

۹-  کتابخانه دیجیتال

انواع کتاب مذهبی و دینی و مقالات دیجیتالی در قسمت کتابخانه بصورت دسته بندی شده در موضوعات مختلف مذهبی قرار گرفته و مراجعین سایت می توانند آنها را مطالعه یا دانلود نمایند. 

۱۰- خبرنامه

اخبار تازه و رویداهای مذهبی، اطلاعات جدید منتشره در سایت و فعالیت های تشکل مذهبی مربوطه، توسط خبرنامه به ایمیل کاربران ارسال می گردد. لذا جهت استفاده کاربران از این گزینه، افراد بایستی در سایت ثبت نام نموده و ایمیل خود را ارایه دهند.

۱۱- نظر سنجی

در این بخش، مدیر یا مدیران سایت با قرار دادن فرمی، نسبت به نظر سنجی از اعضا پرداخته و به ارزیابی فعالیت و خدمات سایت از نظر کاربران می پردازند.

همچنین در این قسمت می توان به کسب نظر و آراء اعضاء پیرامون موضوعی خاص پرداخت.

۱۲- سامانه پیامک کوتاه

با در نظر گیری پنل اس ام اس در سایت، مدیران سایت می توانند نسبت به ارسال پیامک به اعضای خود اقدام ورزند و آنها را از فعالیت های جدید و آتی خود باخبر نمایند.

ویژگی های طراحی سایت مذهبی توسط " شرکت میهن وب گستر "

  • سرعت بارگذاری صفحات

طراحی وب سایت های مذهبی توسط میهن وب گستر به گونه ای انجام می گیرد که بالا آمدن و بارگزاری صفحات از سرعت مطلوبی برخوردار باشد.

  • مدیریت آسان

مدیریت آسان و کاربردی در طراحی سایت مذهبی مهمترین اصل است. لذا طراحی پنل مدیریت سایت های مذهبی توسط شرکت ما به گونه ای انجام گرفته که مدیر یا مدیران سایت با داشتن حداقل سواد اینترنتی نیز می توانند نسبت به مدیریت سایت خود پرداخته ، اطلاعات و محتوای جدید به آن افزوده و سایت را به روز رسانی نمایند.

  • هزینه پایین و معقول طراحی سایت

میهن وب گستر با در نظر گیری میزان بودجه تشکل ها و گروهای مذهبی،  سایت های ارزان قیمت را برای آنها ارایه می دهد.

  • قابلیت انعطاف پذیری و توسعه دادن سایت

از آنجایی که مخاطب سایت های مذهبی اقشار کثیری از مردم است، لذا شرکت ما تمهیداتی فراهم نموده که در صورت نیاز بدون ایجاد تغییر در ساختار کلی سایت، می توان بخش های دیگری نیز به آن افزود.

 



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

طراحی سایت هتل ها، طراحی سایت هتل دارای،  طراحی وب سایت هتل،  طراحی سایت برای هتل، طراحی سایت رزرواسیون هتل، از نطر اینکه کشور ما دارای اماکن و آثار تاریخی و باستانی و نیز دارای مناطق طبیعی و جاذبه های گردشگری بیشماری است، لذا مقصد گردشگری توریست های مختلف می باشد. از اینرو هتل ها که بعنوان اقامتگاه آنها محسوب می گردد ، با گسترش شبکه های ارتباط جمعی و فناوری اطلاعات و ارتباطات، طراحی وب سایت برای هتل ها با اهمیت جلوه می نماید.

آمار و اطلاعات مربوط به هتل ها و مراکز خدمات اقامتی کشورمان ، غیر دقیق و ناقص ارایه شده اند، به همین سبب مدیران هتل ها بایستی نسبت به معرفی سابقه و امکانات موجود در مجموعه خود اهتمام و اقدام کنند؛ که موثرترین راه در این زمینه طراحی وب سایت هتل می باشد.

طراحی سایت هتلداری و صنعت گردشگری

صنعت گردشگری در ایران از پتانسیل های بالقوه و ظرفیت های بالفعلی برخوردار است، چرا که کشور ما از لحاظ مناطق و جاذبه های طبیعی و گردشگری در رتبه پنجم و از نظر داشتن آثار و ابنیه های تاریخی و اماکن باستانی در رتبه دهم جهان قرار دارد. از اینرو مسافران زیادی همه ساله جهت بازدید از این مناطق و اماکن به کشور ما مسافرت می نمایند. ارایه خدمات مناسب و ارزنده به گردشگران و مسافران می تواند در جذب آنها جهت ترغیب و تشویق مسافرت دوباره به کشورمان و همچنین جلب رضایت آنها موثر باشد، یکی از پارامترهایی که در این راستا نقش کلیدی را دارند ، هتل ها هستند که با ارایه خدمات مطلوب و بهتر می توانند نظر مسافران و توریست ها را جلب نمایند و در نتیجه موجب رشد و شکوفایی صنعت گردشگری و در نهایت رونق کسب و کار خود شوند؛ چرا که  بدون وجود توریست و مسافر فعالیت هتل ها راکد خواهد ماند. از اینرو سیستم هتلداری مبتنی بر فضای مجازی و آنلاین نیز بایستی فعال گردیده و بسیار قدرتمند عمل نماید.

مردم ایران علاقه وافری به مسافرت و گردش و یا زیارت اماکن مذهبی دارند از اینرو به نقاط دیدنی و شهرهایی که از لحاظ جاذبه های طبیعی غنی هستند و یا شهرهای مذهبی کشور روی می آورند و اغلب آنها ، هتل ها را جهت اقامت خود بر می گزینند، بدین جهت هتل ها با داشتن یک وب سایت می توانند از آن بعنوان ابزاری برای اطلاع رسانی و تبلیغ امکانات رفاهی و خدمات خود پرداخته و رغبت مسافران را جهت اسکان در هتل مربوطه دوچندان نمایند.

گزینه های مهم در طراحی سایت هتل ها

۱-  معرفی

معرفی هتل در این بخش با ذکر تاریخچه تاسیس هتل ضروری است. همچنین درجه و ستاره هتل، استانداردها و ایزوهای کسب شده، سرتیفکشن (مدارج علمی) ، معرفی مدیران و پرنسل از موارد مطرح دیگر در بخش معرفی می باشد.

۲-  اطلاعلات تماس

موقعیت فیزیکی و جغرافیایی هتل بهمراه تلفن های تماس در این گزینه ذکر می گردد.

۳-  امکانات و خدمات هتل ها

در این قسمت امکانات رفاهی و خدمات هتل برای بازدیدکنندگان و مسافران بطور مفصل برشمرده شده و برتری ها و ویژگی ها نسبت به سایر هتل ها توضیح داده می شود. بر اساس نوع و ستاره هتل، در مورد هر کدام از موارد ذیل می توان شرح مبسوطی ارایه داد :

سالن ها و تالار، تعداد اتاق ها و تخت ها، دکوراسیون و مبلمان، رستوران، سیستم سرمایشی و گرمایشی ، ملزومات رفاهی و استراحت ، نورپردازی، سیستم های صوتی و تصویری ، سرویس بهداشتی و حمام، خدمات مربوط به معلولان، آرایشگاه، بوفه، استخر، سونا و جکوزی، راهنمای آشنا به زبان های بین المللی، خدمات خشکشویی ، سلف سرویس ، خدمات ویژه و تشریفات

۴ - رزرواسیون

نکته قابل توجه در طراحی وب سایت هتل ، گزینه " رزرواسیون " می باشد. چرا که مراجعه کنندگان به سایت باید بتوانند بصورت سهل و راحت بصورت آنلاین با پرداخت مبلغ تعیین شده، از طریق درگاه های بانکی نسبت به رزرو اتاق در هتل مورد نظر اقدام کنند.

۵ - گالری تصاویر هتل ها

در قسمت گالری، تصاویر جذاب و گویا از نمای بیرونی و بخش های هتل قرار می گیرد.

۶ - تور مجازی

جهت بازدید مجازی از سالن ها ، تالار، یا امکانات دیگر هتل

۷ - هواشناسی

 برای تعیین وضعیت جوی و آب و هوایی منطقه

۸ - جاذبه های گردشگری و دیدنی

 معرفی نقاط دیدنی و تفریحی شهر یا منطقه، مراکز خرید؛ سوغاتی ها و ... در این بخش قرار می گیرد. و می توان آنها را روی نقشه منطقه یا شهر بصورت برجسته تر نمایش داد. همچنین قرار دادن ویدئویی کوتاه از مناطق طبیعی، تاریخی و گردشگری می تواند برای مخاطبان جذاب باشد.

۹ - نقشه شهر یا منطقه

۱۰- نظرسنجی

به منظور کسب نظرات و میزان رضایتمندی مسافرانی که در هتل اقامت نموده اند.

قدرت و برتری های وب سایت هتل های طراحی شده توسط میهن وب گستر

به رعایت اصول و موازین سئو در طراحی سایت هتل ها توسط میهن وب گستر توجه ویژه ای شده است تا افراد هنگامی که در موتورهای جستجوگر در شهر یا کشور مورد نظر خود دنبال هتلی می گردند، در اثر سئوی قوی به سوی سایت شما ( و در نهایت هتل شما جهت اقامت ) رهنمون گردند.

توجه به شکیل بودن ظاهر سایت و برخورداری از گرافیک حرفه ای، سیستم رزواسیون پیشرفته و نیز جایگزاری عکس های با کیفیت و جذاب که ذهن بیننده را به خود معطوف نماید از جمله ویژگی های طراحی وب سایت هتل توسط میهن وب گستر می باشد.

مدیران هتل ها جهت راه اندازی وب سایت خود و همچنین کسب مشاوره در این زمینه می توانند با کارشناسان ما تماس بگیرند



:: برچسب‌ها: هتل , وب سایت هتل , طراحی سایت هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus
طراحی سایت فلش میتواند طراحی زیبای باشد

 طراحی سایت فلش (flash)، وب سایت شما را از دیگران متمایز می کند و شما متفاوت تر از رقبای خود دیده خواهید شد.

جادوی انیمیشن ، رقص رنگ ها، افکت های متحرک ، موسیقی و جلوه های خاص بصری و تصویری و ... از المان های جذاب کننده وب سایت فلش می باشند.

زمینه های کاربرد سایت فلش

وب سایت های فلش بیشتر برای شرکت ها و واحدهای تولیدی صنعتی که نیاز به نمایش محصولات خود که تمایل دارند محصولات و یا خدماتشان بصورت برجسته و دارای رنگ و لعاب بیشتر و بصورت جذاب و رویایی در نظر بینندگان درآمده و آنها را محسور خود نماید، یا نمایش کالای لوکس و خاص کاربرد دارد.

همچنین برای طراحی سایت هنری (از جمله بازیگران، هنرمندان و ...) و یا طراحی سایت معماری که جنبه های زیباشناختی و المان های گرافیکی در آنها حائز اهمیت است، از فلش استفاده می شود.

رقابت شرکت ها در طراحی وب سایت فلش

با گسترش و بکارگیری تکنولوژی های مختلف و شیوه های مختلف در طراحی وب سایت، رقابت تنگاتنگی بین شرکت های طراحی و یا سازندگان وب سایت وجود داشته و هر کدام با استفاده و بهرگیری از روش های نوین سعی در حرفه ای بودن و برتر نشان دادن خود داشته و یکی از مکانیزم های طراحی سایت برای قدرت نمایی و ارایه سایت جذاب، سایت های فلش می باشد.

طراحی وب سایت flash با خلاقیت بالا

طراحی وب فلش و خلاقیت

پهنه گسترده و وسیع اینترنت برای خارج شدن از یکدستی و نیز ارایه سایت های متفاوت و جدید با بهرگیری از فناوری های نوین، با خلاقیت و ابتکار طراحان سایت مبتکر و خلاق، گونه های مختلفی از وب سایت ها را به منصحه ظهور نشانده که یکی از آنها سایت فلش می باشد.

ارجحیت وب سایت فلش

آنچه پُر واضح است، گرافیک و ظاهر زیبا و شکیل سایت های فلش بوده که درجه و ارجحیت آنها را نسبت به سایر سایت ها نشان می دهد. کابران در بازدید از اینگونه سایت ها احساس خستگی ننموده و نیز بدلیل عدم یکنواختی در کلیّت سایت، از ماندن در سایت و بازدید از آن لذت می برند.

مزایای طراحی وب سایت فلش

همانگونه که در ابتدا ذکر گردید استفاده از جلوه های تصویری و بصری زیبا، و  پویا نمایی در طراحی وب سایت فلش، باعث گرافیک جذاب سایت شده در نتیجه بیننده را به خود جذب می کند.

معایب سایت فلش

اغلب این سایت ها بدلیل گرافیک بالا ، سنگین بوده و سرعت لود شدن سایت پایین می باشد، همچنین محتوای اینگونه سایت ها برای موتورهای جستجوگر قابل خواندن نیست. که این مورد بیشتر در مورد سایت های فول فلش محسوس بوده و در آنها قابلیت ایندکس شدن از بین رفته است.

نسخه وب فلش

بدلیل معایبی که ذکر گردید در اغلب موارد از سایت فلش در کنار وب سایت اصلی تحت نام " نسخه فلش سایت " استفاده می شود تا بر میزان بازدیدکنندگان و قدرت سایت اصلی بیفزاید چرا که ظاهر زیبای سایت های فلش باعث ماندن بیشتر کاربران در سایت شده و آنها را به بازدید از محصولات، بیشتر ترغیب می کنند.

انواع سایت فلش

فول فلش ((Full Flashّ

  • تمای اجزاء و قسمت های مخلتف اینگونه سایت ها بصورت متحرک بوده و توسط المان های پویا نمایی از حالت سکون خارج شده اند. و برای ساخت آنها فقط از تصاویر متحرک استفاده می شود.

فلش سه بعدی

  • طراحی اینگونه سایت ها که نسبت به طراحی انواع دیگر سایت ها پیچیده تر بوده و تخصص بیشتری را می طلبد و در ساخت آنها از تصاویر و انیمیشن های سه بعدی استفاده می گردد.

فلش استاتیک

  • محتوا و اطلاعات سایت های فلش استاتیک توسط مدیر سایت قابل تغییر نبوده و معمولا ثابت هستند، و برای ایجاد تغیرات در آنها بایستی شرکت سازنده سایت اقدام نماید.

فلش داینامیک

  • قابلیت تغییر محتوا و اطلاعات موجود در اینگونه وب سایت ها توسط مدیر یا مدیران سایت امکانپذیر می باشد.

طراحی سایت فلش با گرافیک زیبیبا و شکیل

ویژگی های طراحی وب سایت فلش توسط میهن وب گستر

کارشناسان میهن وب گستر همیشه بر این باور هستند که با ابتکار و خلاقیت بایستی ایده و حرف جدیدی در زمینه طراحی سایت مطرح و در عمل پیاده سازی نمود. لذا با بکارگیری هنر و خلاقیت خود همچنین با دانش کد نویسی و استفاده از زبان های برنامه نویسی و بکارگیری تکنولوژی های نوین با تلفیق دانش و هنر سعی در طراحی وب سایت های فلش و سایت های هنری دارند به گونه ای که علاوه بر داشتن جذابیت های بصری، پاسخگوی نیاز مشتریان نیز باشد. طراحی وب سایت فلش فارسی به جهت اینکه مشتریان بیشتر خواهان آن هستند و نیز اهتمام به طراحی اینگونه سایت ها با در نظر گیری محیط کاربر پسند از تخصص های میهن وب گستر است. مدیران صنایع که کالای خاصی تولید می نمایند و یا صاحبان آتلیه های هنری، هنرمندان و آرچتکت ها برای برخورداری از سایت فلش و متفاوت و زیبا می توانند با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایند.



:: برچسب‌ها: سایت فلش , فلش , طراحی سایت فلش , طراحی وب سایت فلش ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus
طراحی سایت ساختما نی معمار

طراحی سایت معماری که در راستای اهداف کاری شرکت های عمرانی و ساختمانی و یا مهندسان معمار و یا تکنسین های دکوراتیو پیاده سازی و اجرا می گردد، از کم هزینه ترین روش های تبلیغی برای ارایه نمونه کارها و نیز عرضه ایده های جدید معماری و دکوراسیون داخلی می باشد.

طراحی سایت معماری و مجموعه مشاغل مرتبط با ساختمان

طراحی سایت معماری و ساختمانی به صورتی انجام می گیرد تا شرکت های ساختمانی بتوانند پروژه های انجام شده یا در دست انجام و همچنین پروژه های در حال بهره برداری و... را با شرح مفصل برای آنها در وب سایت به نمایش بگذارند. شرکت های معماری و عمرانی با طراحی سایت معماری و ساختمانی دیگر محدودیت مکانی و زمانی برای نمایش و ارایه رزومه و نمونه کارهای خود نخواهند داشت.

در اجرای امور ساختمانی و بنا نهادن یک بنا ، خیل عظیمی از گروه های فنی و حرفه ها و مشاغل نقش دارند از جمله: شرکت های ساختمانی، مهندسان عمران و نقشه برداران، تجهیزات و تاسیسات ساختمانی، فروشندگان مصالح ساختمانی، معماران داخلی، گروه هایی که به اجرای نما و زیبایی ظاهری ساختمان می پردازند و ... هر کدام از این شرکت ها و مشاغل نیز می توانند برای خود از وب سایت حرفه ای جهت اطلاع رسانی خدماتشان برخوردار باشند.

مثلا طراحی سایت مصالح ساختمانی، یا طراحی سایت تاسیسات و تجهیزات ساختمان برای شرکت ها یا فروشگاه هایی  که  لوازم ساختمانی و مصالحی برای فروش عرضه می نمایند یا به اموری همچون لوله کشی، برق کاری، تجهیزات ایمنی ساختمان و ... می پردازند می توانند خدماتشان را معرفی نموده یا محصولات خود را از طریق ثبت سفارش آنلاین به فروش برسانند.

طراحی سایت مع ماری میتواند باعث فروش بیشتر شودملزومات و قسمت های مختلف طراحی وب سایت معماری

با توجه به نیاز و همچنین حیطه و گستره فعالیت شرکت ، بخش های مختلفی را در طراحی وب سایت معماری و یا سایت شرکت ساختمانی می توان در نظر گرفت، از بخش های پر کاربرد موارد ذیل قابل ذکر است:

  • رزومه

در طراحی سایت شرکت های فنی و مهندسی ساختمان و یا گروه مهندسین معمار سوابق کاری و همچنین برشمردن نام پروژه های تکمیل شده به همراه بازه زمانی هر کدام در قسمت رزومه بازگو می شود. گواهینامه های صلاحیت، مجوزها، گواهینامه های بین المللی و داخلی و استانداردهای کسب شده نیز در این قسمت و یا بصورت بخش جداگانه ای درج می گردد.

  • پرسنل

معرفی کادر فنی (تکنسین ها و آرشیتکت ها) و برشمردن تخصص و درجه علمی هر کدام در این قسمت ذکر می گردد.

  • خدمات

با توجه به توانایی و حیطه کاری شرکت، خدمات طبقه بندی شده و می توان به شرح و تفصیل در مورد هر یک پرداخت. خدماتی از جمله : معماری داخلی و دکوراسیون منازل و واحدهای تجاری و اداری و یا ویلا، طراحی و اجرای فضاهای نمایشگاهی، پارتیشن بندی، بازسازی و تغییر کاربری فضا، تهیه نقشه های معماری، اجرا و استفاده از مصالح ساختمانی نوین و خاص همچون اجرای ورق های پلی کربنات، اجرای صفحات کرین ، بلوک های یونولیتی پلی استایرن و ...

  • نمونه کارها

این بخش از ملزومات مهم سایت های معماری و ساختمانی است و به دو قسمت پروژه های در حال انجام و پروژه هایی که قبلا انجام شده و به بهره برداری رسیده اند تقسیم می گردد. تصاویر هر پروژه به همراه توضیحاتی همچون نام ، متراژ و زیر بنا، ویژگی ها، متد و شیوه و مراحل اجرای عملیات ساختمانی در هر کدام از موارد ذکر می گردد.

  • گالری

در طراحی سایت معماری ایجاد گالری جهت آشنایی بصری بازدیدکنندگان با کارهای انجام یافته توسط شرکت یکی از اولویت هاست. در این قسمت عکس های با کیفیت و جذاب از هر پروژه که از نماهای مختلف گرفته شده همراه با زیرنویس عکس ارایه می گردد.

  • تجهیزات

ماشین آلات و ادواتی که شرکت از آنها برخوردار بوده و در فعالیت های خود بکار می برد در اینجا برای نشان دادن توانایی های شرکت ذکر می گردد.

  • ویدئو

زبان فیلم برای نمایاندن مراحل اجرای پرژه ها و زوایای مختلف آن برای کاربران می تواند جذاب باشد.

 سا ختمان و طرا حی  وب سایت

  • ایده ها

خلاقیت در اجرای دکوراسیون داخلی و معماری حرف اول را می زند. لذا در این قسمت می توانید ایده های جدید و بکر خود را که ناشی از تجربه و خلاقیت شماست به بازدیدکنندگان سایت با شکل شماتیک و یا طرح های انتزاعی همراه با توضیح، انتقال دهید ، از اینرو به حتم افرادی که دنبال تنوع هستند جهت اینکه شما ایده خود را در منزل یا دفتر کاری آنها به اجرا در آورید با شما تماس خواهند گرفت.      

میهن وب گستر متخصص طراحی سایت معماری و طراحی سایت ساختمانی

همانگونه که دستاورد امور و تکنیک های معماری، زیبایی بخشیدن و دلنوازی به فضای خانه یا محیط کاری می باشد لذا در طراحی سایت معماری مقوله ظاهری و گرافیک سایت از اهمیت شایانی برخوردار است چرا که کاربر با وارد شدن به یک وب سایت معماری بایستی محو زیبایی سایت شده و با آن ارتباط ذهنی برقرار نماید. لذا میهن وب گستر پیاده سازی گرافیک اختصاصی و چشم نواز را در طراحی اینگونه سایت ها سرلوحه خود قرار داده است.

میهن وب گستر بهینه سازی وب سایت معماری را با توجه به الگوریتم های موتورهای جستجو از جمله گوگل به گونه ای انجام می دهد که کاربر در جستجوی کلمات کلیدی همچون بهترین معماری، معماری زیبا، تجهیزات ساختمان، تاسیسات ساختمان و یا در جستجوی نام مصالح ساختمانی به سایت شما هدایت گردد، از اینرو شما با قرار گرفتن در صفحات اول موتورهای جستجوگر کاملا در معرض دید قرار گرفته و رونق کسب و کار شما تضمین خواهد شد. 

از نمونه کارهای طراحی سایت معماری و عمرانی / ساختمانی طراحی و اجرا شده توسط شرکت فناوری اطلاعات میهن وب گستر می توان سایت های ذیل را نام برد:

شرکت ساختمانی مه میل سازه، شرکت عمرانی پارسازه، شرکت فنی مهندسی فرین اندیشه ماندگار ، شرکت ساختمانی عطاردیان ، شرکت بسپارپی ايرانيان ، شرکت تاسیساتی و ساختمانی پادیاو سازند ، کاغذ دیواری پلاستر ، شرکت مهندسین ساختمانی فریاب جنوب

هزینه طراحی سایت معماری

با توجه به حجم کاری و زمان صرف شده برای طراحی و برنامه نویسی سایت معماری یا سایت ساختمانی و عمرانی هزینه ها برآورد و اعلام می گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با متخصصان ما تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت معماری , سایت معماری , طراحی وب سایت معماری , معماری ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus
سایت مدرسه میتواند باعث گسترس فضا شود

طراحی سایت مدرسه ، طراحی وب سایت مدرسه با گسترش شبکه اینترنت و حضور افراد در فضای مجازی و استفاده آنها از امکانات و خدمات سایت های مختلف، مراکز آموزشی، مدارس، دانشگاه ها ، مراکز علمی این نیاز را احساس نموده اند که جهت ارتباط با دانش آموزان و یا دانشجویان و کارآموزان در ساعات غیر درسی، و نیز برای اطلاع رسانی و تعامل بین والدین و معلمان و کارکنان مدرسه یا مرکز آموزشی برای خود از یک وب سایت برخوردار باشند.

طراحی سایت آموزشگاه ، دانشگاه، طراحی سایت مدرسه، طراحی سایت آموزشگاه زبان انگلیسی، آموزشگاه های هنری، آموزشگاه کنکور و مراکز علمی و فنی و حرفه ای در راستای پاسخگویی به نیازهای فوق توسط شرکت میهن وب گستر انجام می گیرد.

وب سایت هر کدام از مراکز فوق بسته به نیاز و کارکرد خود از قابلیت های خاص برخوردار خواهند بود. بطور مثال در طراحی وب سایت دانشگاه قابلیت هایی از جمله اتوماسیون اداری، امور دانشجویی، امور فارغ التحصیلان، ثبت نام، انتخاب واحد های درسی هر ترم، اساتید و ... در نظر گرفته می شود.

اهداف اصلی طراحی سایت مدرسه یا آموزشگاه

school site design

ارایه اخبار:

در راستای اطلاع رسانی اخبار مرتبط با مدرسه همچون برنامه های درسی  و غیر درسی، اردوها و گردش های علمی و تفریحی، برگزاری کلاس های کمک آموزشی و ... به والدین، بخش اخبار راه اندازی می شود.

آگاهی بیشتر والدین از عملکرد دانش آموز :

از طریق وب سایت مدرسه والدین می توانند بطور مستمر از فعالیت های مدرسه آگاهی یافته و بر عملکرد درسی فرزندان خود نظارت بیشتری داشته باشند.

مقام های کسب شده و امکانات مدرسه یا آموزشگاه:

با افزایش تعداد مدرسه ها علی الخصوص مدارس غیر دولتی و غیر انتفاعی، والدین برای اینکه فرزند خود را در کدام مدرسه ثبت نام نمایند بنوعی در سردرگمی می مانند لذا با معرفی و اطلاع رسانی ویژگی ها و همچنین مقام ها و رتبه های علمی مدرسه، تعداد پذیرفته شدگان در دانشگاه ها و مراکز علمی و آموزشی دیگر، درجه و سطح علمی معلمان ، امکاناتی همچون: آزمایشگاه، کتابخانه، لابراتور زبان، سالن یا زمین ورزشی، امکانات کامپیوتر و انفورماتیک می توانند جهت انتحاب مدرسه برای دانش آمزان توسط والدین نقش بسیار مثمر ثمری داشته باشد. در این بخش تاريخچه و معرفي : مدرسه، مديريت و هيات مؤسس مدرسه ، معاونان ، معلمان و كاركنان مدرسه جایگزاری می گردد.

افزایش مهارت بکارگیری اینترنت :

با طراحی سایت مدرسه و استفاده والدین و دانش آموزان از سامانه ها و امکانات سایت با تکنولوژی وب آشنا شده و مهارت بکارگیری اینترنتی آنها افزایش می یابد.

امکانات طراحی وب سایت مدارس

ثبت نام

در این بخش شرایط و ضوابط ثبت نام و پیش ثبت نام بصورت آنلاین فراهم شده که در افراد با وارد کردن مشخصات خود و بارگزاری مدارک مورد نیاز و همچنین در صورتی که مبلغی جهت ثبت نام مشخص شده باشد از طریق درگاه بانکی تعبیه شده قابل واریز خواهد بود.

مدیریت

در این قسمت مدیر اصلی سایت که در واقع مدیر مدرسه یا آموزشگاه نیز می باشد به بخش های ذیل دسترسی داشته و به مدیریت و ساماندهی آنها می تواند بپردازد: رشته ها ، مدیریت کلاسها ، مدیریت دانش آموزان ، مدیریت معلمان ، دروس ، پروفایل معلمان ، برنامه های هفتگی و امتحانات ، ریز نمرات ، حضور و غیاب معلمان و دانش آموزان ، مدیریت گالری تصاویر ، مدیریت  سامانه آزمون آنلاین ، بخش ارتباط با دانش آموزان، معلمان و والدین ، سامانه پیام کوتاه  ، تغییر شکل ظاهری سایت و ...

اطلاعات لیست ثبت نام شدگان آنلاین ، حسابداری پرداخت های آنلاین ، از جمله موارد دیگری است که برای مدیر سایت قابل مشاهده است.

پروفایل معلمان

حضور و غیاب ، نمرات ، برنامه کلاسها ، بخش ارتباط با اولیا و دانش آموزان و مدیریت ، سامانه آزمون آنلاین ، بخش تکالیف و سایر برنامه های کلاس از جمله مواردی است که در پروفایل معلمان گنجانده شده و هر معلم با داشتن نام کاربری و رمز عبور خود می تواند به با ورود به پروفایل به بخش های فوق الذکر دسترسی داشته باشد.

پروفایل دانش آموزان

بخش های زیر در پروفایل دانش آموزان تعبیه شده است : برنامه درسی، جزوات و کتب آموزشی، فایلهای تمرینی هر درس و کلاس به صورت طبقه بندی شده، امتحانات و تکالیف ، حضور و غیاب و موارد انضباطی ، کلاس های فوق برنامه ، سامانه آزمون آنلاین ، مشاهده ی نمرات ، بخش پرسش و پاسخ  با  معلمان و مدیریت مدرسه

پروفایل اولیا

جهت اطلاع والدین از وضغیت درسی و انظباطی دانش آموز، اطلاع از برنامه هفتگی و امتحانات و حضور و غیاب دانش آموز در مدرسه، همچنین برای ایجاد ارتباط با مدیر یا معلمان برای ارایه انتقادات و پیشنهادات یا تشکر و تشویق کارکنان مدرسه این بخش در نظر گرفته شده است.

سامانه آزمون آنلاین

در این قسمت آزمون های مختلف امتحانی برای دانش آموزان در نظر گرفته می شود. از قابلیت های این سامانه می توان به : ایجاد بانک سوالات ، تعیین سوالات هر آزمون ، تعریف تعداد دلخواه آزمون ،  مشخصات شرکت کنندگان هر آزمون ، ایجاد کلید آزمون ، نمایش گزارش و نتایج آزمون بصورت نموداریا بصورت تفصیلی اشاره کرد.

 ویدئو

برای دروس عملی ، فیلم ها یا ویدئوهای آموزشی بصورت طبقه بندی شده در این بخش طراحی شده و قابل دانلود می باشد.

سامانه ارسال پیامک

سامانه ارسال پیامک کوتاه به منظور ارسال پیام به دانش آموزان، معلمان و والدین توسط مدیر چه بصورت انتخابی و چه عمومی صورت می گیرد. این امکان در جهت ارایه پیام سریع مثلا اطلاع رسانی کلاس های فوق برنامه، تاخیر و یا غیبت دانش آموز، مسایل اخلاقی و انظباطی دانش آموز به والدین صورت می گیرد.

وب سایت آموزش آنلاین و از راه دور

از آنجا که با ظهور اینترنت، فرایند آموزش و یادگیری نیز دستخوش تغییرات زیادی شده است، لذا وب سایت های آموزشی آنلاین برای فراهم آوردن فرصت های یکسان ادامه تحصیل برای عموم طراحی و به اجرا در آمده اند. اینگونه وب سایت ها که بیشتر برای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بیشتر کاربرد دارد و اساتید و دانشجویان بدون مراجعه حضوری بصورت آنلاین در فضای مجازی کلاس تشکیل داده و از طریق کتب الکترونیکی و ویدئوهای آموزشی و گفتگوی صوتی و تصویری به روند تحصیل ادامه می دهند.

قابلیت ها و ویژگی های طراحی سایت مدرسه توسط میهن وب گستر

طراحی اختصاصی و منحصربفرد، گرافیک زیبا ، ثبت در موتورهای جستجوگر از قابلیت های اولیه طراحی سایت مدرسه و سایت های آموزشی دیگر توسط میهن وب گستر است. طراحی وب سایت آموزشی ، مدارس و موسسات و مراکز آموزشی، آموزش های خاص همچون فنی ، هنری و ورزشی ، وب سایت دانشگاه در زمره طراحی سایت آموزشی قرار می گیرد که میهن وب گستر با تیم حرفه ای خود و با تجربیاتی که در زمینه طراحی سایت های آموزشی دارد وب سایت اینگونه موسسات و مراکز را بخوبی به انجام می رساند. برای مدیران موسساست و آموزشگاه ها بسیار مهم است که در نتایج جستجوی کاربران در صفحات اول موتورهای جستجو دیده شوند لذا  توجه به مقوله سئو در امر طراحی وب سایت ها بر مبنای تکنیک های بهینه سازی سایت و بر اساس آخرین الگوریتم های گوگل از مهمترین تخصص های شرکت میهن وب گستر می باشد.

از نمونه کارهای طراحی وب سایت مراکز علمی و آموزشی ومدارس که شرکت میهن وب گستر آنها را طراحی و به اجرا در آورده است می توان به طراحی سایت دانشگاه گیلان، موسسه علوم و فنون کیش، سایت آموزشگاه موسیقی کوک، سایت آموزش زبان en45  اشاره نمود.

مدیران و دست اندرکاران مراکز آموزشی، آموزشگاه ها و دانشگاه ها می توانند برای برخورداری از وب سایت متناسب با نیازهای خود با ما تماس بگیرند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت مدرسه , سایت مدرسه , وب سایت مدرسه , طراحی وب ساتی مدرسه , مدرسه ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

طراحی وب سایت خبری در کل از نظر محتوایی به دو دسته:  سایت های خبری عمومی (یعنی تمامی اخبار را در موضوعات و زمینه های مختلف ارایه می دهند) که از نمونه سایت های خبری برای این دسته: سایت " خبرگزاری ایسنا "، سایت خبری " برترین ها " و یا سایت " تابناک " را می توان نام برد.  و سایت های خبری تخصصی (یعنی صرفا در زمینه ای خاص یا موضوعی تخصصی) خبرها را درج و منتشر می نمایند. برای این نوع سایت ها به چند مثال زیر اکتفا می شود:

سایت " ایران اکونومیست " به اخبار اقتصادی؛ سایت " ستاد ویژه توسعه فناوری نانو " به خبرهای نانوتکنولوژی؛ سایت " خبر ورزشی " به رویدادهای عرصه ورزش ؛ سایت " صنعت نیوز " که به خبرهای حوزه صنایع می پردازند.

سایت های دیگری نیز اصطلاحا با عنوان " خبر خوان " وجود دارند که خبرها را از سایت های خبری دیگر فراخوانی  نموده و تیتر خبر و گاها خلاصه ای از آن را می آورند که کاربر با کلیک بر روی تیتیر خبر یا روی گزینه " ادامه " به سایت منبعی که خبر از آنجا آورده شده است، وارد می گردد.  اینگونه سایت ها در زمره طراحی سایت خبرخوان قرار می گیرد.

اهداف طراحی وب سایت خبر

اولین و اصلی ترین هدف و کاربرد طراحی سایت خبر ارایه خبرهای دست اول و جدید به مخاطبان است. این نکته مهم که اخبار قرار گرفته در سایت خبری باید به روز باشند اولویت مهمی است چرا که اخبار قدیمی و به اصطلاح اخبار سوخته هیچ ارزشی برای مخاطبان ندارد.

در اخبار سه اصل : 1 - تازگی  2 – جذابیت 4 – جنبه اطلاع رسانی باید رعایت شده باشد. اصل اول بایستی در همه خبرها لحاظ گردد و اصل دوم و سوم در درجه بعدی قرار دارند، هر خبر می تواند هر کدام از این دو مورد را به تنهایی یا با هم داشته باشد. مثلا خبری با تیتر " کوتوله های سبز در زمین فرود آمدند " از جنبه جذابیت برخوردار است و خبری تحت عنوان " شرایط پرداخت وام مسکن در سال 95 اعلام شد " از جنبه اطلاع رسانی نظر مخاطبان را به خود جلب می نماید.

طراحی سایت های خبری معروف جهان

اغلب خبرگزاری های معروف و معتبر جهان علاوه بر داشتن رسانه های مکتوب و یا شبکه های تلویزیونی و رادیویی دارای سایت خبری (اکثرا سایت خبری چند زبانه) نیز می باشند تا از طریق آن مخاطبان خود را بیشتر تحت پوشش قرار داده و نیز افراد جدیدی را به سمت خود جذب نمایند. از اینگونه می توان به وب سایت های خبری: آشیوتدپرس،  BBC , CNN , Fox news اشاره نمود .

طراحی سایت خبری با asp.net

asp.net تکنولوژی مبتنی بر سرويس دهنده بوده که سریعترین زبان برنامه نویسی در وب برای طراحی و پیاده سازی سایت های خبری جهت افزایش سرعت لود صفحات سایت توسط طراحان سایت بکار گرفته می شود.

امکانات طراحی وب سایت خبری

  • منو

در وب سایت خبری طراحی منو و نحوه چیدمان آن برای سهولت دسترسی کاربران و جلوگیری از سردرگمی آنها حائز اهمیت است. مثلا در سایت های خبری عمومی موضوعاتی همچون : اجتماعی ، فرهنگی، سلامت و ... در منو بطور جداگانه طراحی  شده و اخبار مربوط به هر کدام در قسمت های تعیین شده قرار می گیرد. یا بطور مثال در سایت خبری تخصصی مربوط به اقتصاد عناوینی مانند : بورس، بانک، سکه و طلا و ... بطور جداگانه پیکر بندی می شوند.

  • سطوح دسترسی 

در سرویس های خبری برای مواردی مانند: تولید، ویرایش، اجازه مشاهده، حق انتشار و خروج از انتشار امکان تنظیم سطح دسترسی وجود دارد.

  • دسته بندی

موضوعات اخبار و مطالب را بصورت گروهی و زیر گروهی (سرویس ها و زیر سرویس ها) می توان طبقه بندی نمود.

  • ارسال خبر

قابلیت تولید و ارسال خبر توسط اعضای تحریریه و یا خبرنگاران افتخاری در سایت مهیا شده است.

  • مدیریت متون

متن اخبار توسط نرم افزارهای ویرایشگر قابل مدیریت است.

  • عکس و فیلم

قابلیت بارگزاری عکس، فیلم ، صدا و با امکانات جستجو برای استفاده در گزارش‌های تصویری و داخل اخبار وجود دارد.

  • تعیین خروجی خبر

تعریف و مشخص نمودن خروجی خبر (خروجی عمومی، News Ticker، Breaking News، اسلایدر، صوتی و تصویری) از قابلیت های دیگر طراحی سایت خبری می باشد.

  • تعریف و تعیین نوع خبر

عنوان، روتیتر، لید، کلیدواژه ها، توضیحات متا و پیکره خبر قابل تعیین و ایجاد است.

طراحی وب سایت خ بری میتواند باعث بازدیدکنند یبشتر خب ر شود

  • قابلیت الصاق واتر مارک ( Watermark )

قابلیت الصاق واتر مارک به تصاویر یا ویدئوها وجود دارد. واتر مارک یعنی قرار دادن نام سایت و یا لوگو بر روی عکس و تصاویر جهت اختصاصی نشان دادن آن عکس یا ویدئو که مشمول حق کپی رایت می گردد.

  • پخش آنلاین ویدئو

این قابلیت جهت بارگذاری و پخش آنلاین ویدئو در خبر به همراه پلییر اختصاصی فراهم شده است. دانلود ویدئو و یا اشتراک گذاری آن توسط کاربران در شبکه های اجتماعی نیز از ویژگی های دیگر طراحی سایت خبری است.

  • جستجو

اخبار و مطالب بر اساس موضوع، عنوان، تاریخ انتشار و ... قابل سرچ می باشند.

  • آمار

تعداد بازدیدکنندگان اخبار و مطالب بطور روزانه، ماهیانه و سالیانه قابل ثبت است.

  • مدیریت ماژول ها

امکان ایجاد اخبار جدید در قسمت تازه ها، اخبار پربیننده در قسمت پر بازدیدها بر اساس میزان مشاهده و همچنین اخبار داغ و ویژه و نیز قابلیت نظر سنجی از امکانات وب سایت های خبر محسوب می گردد.

  • زمانبندی

تعیین اینکه پست یا خبری در چه تاریخی برای مشاهده عموم در سایت منتشر گردد وجود دارد.

  • مدیریت تبلیغات

تبلیغات به شکل های مختلف مانند : بنر گرافیکی و متحرک، متنی، شبکه ای  و ... را می توان مدیریت نمود.

  • اطلاعات تماس

شماره های تماس و آدرس فیزیکی دفتر خبرگزاری در این قسمت می تواند ذکر گردد.

  • مدیریت دیدگاه ها

دیدگاه ها و نظرات ثبت شده کاربران برای اخبار توسط مدیر سایت قابل حذف یا انتشار بر روی سایت است.

  • آرشیو

تمامی اخبار بر اساس زمان انتشار بایگانی شده و کاربر در صورتی که به دنبال خبر تاریخ گذشته ای می گردد می تواند با جستجوی نام خبر یا موضوع آن و در صورت نیاز با کمک جستجوی پیشرفته به نتیجه برسد.

  • RSS

امکان سرویس های خروجی اخبار RSS بصورت دسته بندی شده در طراحی وب سایت خبری مد نظر قرار گرفته شده است.

طراحی  وب سایت خب ری

مزایای طراحی سایت خبری توسط میهن وب گستر

با توجه به اینکه سایت های خبری بازدیدکنندگان زیادی دارند سرعت لود شدن صفحات در طراحی سایت خبری بسیار حائز اهمیت است. میهن وب گستر با استفاده از روش های حرفه ای و استفاده از زبان برنامه نویسی asp.net که یکی از سریع ترین زبان های برنامه نویسی وب می باشد سایت های خبری را با سرعت لود بالا طراحی می نماید.

از آنجایی که امروزه استفاده از گوشی های اندروید عمومیت یافته است و لذا کاربران از طریق آن بیشتر با دنیای اینترنت مأنوس شده اند ، لذا مراجعه آنان به سایت های خبری نیز بالطبع افزونتر شده است از همین رو میهن وب گستر نسخه موبایلی سایت های خبری طراحی شده را پیاده سازی کرده و آنها را برای نمایش مناسب در صفحات موبایل و تبلت ها بهینه سازی نموده است.

در میان انبوه وب سایت های خبری ، برای اینکه سایت خبری شما حرف اول را بزند و همچون نگینی بدرخشد بایستی از سئوی قوی برخوردار باشد لذا متخصصان شرکت ما با تحقیق بر روی کلمات کلیدی که کاربران آنها را بیشتر سرچ می نمایند، با رعایت موازین و اصول سئو، طراحی وب سایت را با توجه به استانداردهای موتورهای جستجوگر طراحی و اجرا می نمایند.

هزیه طراحی سایت خبر

میزان زمان صرف شده برای طراحی و اجرای سایت و نیز ارزش کاری، دو معیار برای تعیین هزینه ها می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از مشاوره رایگان با شماره ۷۷۴۷۶۶۳۱-۰۲۱ یا از طریق ایمیل info@mihandesigner.ir با کارشناسان میهن وب گستر ارتباط برقرار نمایید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت خبری , سایت خبری , خبری , وب سایت خبری , طراحی وب سایت خبری , خبر ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus
سایت صرافی میتواند باعث سود بیشتر شما شود.

 طراحی سایت صرافی در جهت تسهیل و تسریع مبادلات ارزی صورت می گیرد.اغلب حرفه ها سمت و سوی اینترنتی یافته اند به ضرس قاطع می توان گفت یکی از مشاغلی که امروزه می تواند کسب و کار خود را در فضای اینترنتی بیشتر رونق بخشد صرافی است.

طراحی وب سایت صرافی نیاز امروز صرافان

تجارت الکترونیک مرزها را در نوردیده و فرارتر از زمان و مکان افراد به داد و ستد و انجام معامله با یکدیگر می پردازند. بدین لحاظ که مبادلات امروزی از طریق اینترنت صورت می گیرد و مشتریان در هر لحظه و ساعتی و در هر جایی که باشند می توانند اقدام به خرید نمایند لذا بهترین راه برای خرید و فروش بوده و محبوبیت عمومی یافته است. از اینرو برای صرافان این مقوله قابل تامل است که با راه اندازی وب سایت برای خود از منافع صرافی الکترنیک منتفع گردیده، از رقبای خود پیشی گرفته و بر تعداد مشتریاننشان بیفزایند. ایجاد روندی آسان و سریع در انتقالات ارز از خارج کشور برای مشتریان مهمترین اولویت در طراحی سایت صرافی بشمار می رود.

کاربردهای طراحی سایت صرافی

  • خرید و فروش ارز
  • نقل و انتقال و ارز
  • تبدیل پول به ارز کشور مقصد
  • انجام عملیات مربوط به حواله‌های ارزی
  • ارائه خدمات ارزی برون مرزی
  • انتقال ارز به صورت اینترنتی
  • ارایه قیمت لحظه ای و آنلاین ارز در قالب جدول یا نمودار
  • ارایه قیمت لحظه ای سکه و طلا در قالب جدول یا نمودار
  • ایجاد حساب کاربری برای مشتریان ویژه
  • پیش بینی و تحلیل قیمت ارز، سکه و طلا در هفته های آتی
  • انتقال وجوه حاصل از فروش ارز به حساب بانکی
  • اخبار مبادلات ارزی ، مسکوکات و طلا
  • فروش سکه اینترنتی
  • تبدیل نرخ ارز کشورها به یکدیگر

site design currency-exchange-site-design

ویژگی های طراحی وب سایت صرافی :

بخش خرید و فروش اینترنتی

امکان انجام معاملات روزانه ارزی به صورت مجازی و عدم مراجعه حضوری فراهم می گردد.

در دنیای پرمشغله امروز، افراد همیشه به دنبال راه هایی هستتند که در وقت و هزینه خود صرفه جویی نموده، همچنین از ترافیک شهری خلاصی یابند. یک وب سایت صرافی خوب با در نظر گرفتن این نکته، با دسترسی 24 ساعته می تواند خدمات ارزی را به کاربران ارایه نموده، از این بابت موجب رضایتمندی آنها را فراهم آورده و بر تعداد مشتریانش بیفزاید.

اخبار و مقالات مرتبط

تحیل و اخبار و گزارش های مرتبط با وضعیت بازار ارز، سکه و طلا به کاربران ارایه شده، همچنین پیش بینی و تحلیل بازار ارز و مسکوکات برای مخاطبان جذاب و قابل استفاده خواهد بود.

حساب کاربری

مشتری می تواند با ورود به حساب کاربری خود بدون مراجعه حصوری تبدیل ارز را انجام دهد.

حساب کاربری ویژه

در طراحی سایت صرافی برای مشتریان  ثابت ، حساب ویژه ای در نظر گرفته می شود تا به آنها امکانات بیشتری برای انتقال دادن ارز و مبادله ارز ارایه گردد.

نکته ی مهم در طراحی سایت صرافی :

 نکته ای که در طراحی سایت صرافی حائز اهمیت فـراوانی است ،

 

صرافی و خدمات ارزی

" امنیت سایت " می باشد . علاوه بر رعایت اصول و استانداردهای طراحی سایت، مهمترین مقوله در طراحی سایت هایی که در آنها تجارت الکترونیک، مبادلات ریالی و ارزی صورت می گیرد ، امنیت است.  امنیت سایت در واقع شرایطی را فراهم می نماید که در کنار ارایه خدمات معمول به کاربران، ضریب نفوذ به سایت به حداقل ممکن رسیده و از حملات هکرها و دزدان اینترنتی مصون بماند و سطهح آسیب پذیری آن به حداقل ممکن برسد.

امنیت سایت به موارد بسیاری وابسته است که باید رعایت شوند. می توان چنین بیان کرد که عامل مهم برای افزایش اعتبار و جلب اعتماد کاربران و برقرای ثبات و پایداری یک سایت، مقوله امنیت است. چرا که در صورت ضعیف بودن امنیت سایت، احتمال زیاد اینکه  سایت شما هک شود و اطلاعات مشتریان و همچنین سرمایه های آنان به سرقت رود و مشکلات عدیده دیگر بوقوع پیوندد، وجود دارد. لذا طراحی وب سایت مخصوصا سایت هایی که در آنها معامله و مبادلات تجاری صورت می گیرد، بایستی توسط شرکت طراحی سایت حرفه ای و معتبر انجام گیرد.

میهن وب گستر چه برتری ها و قابلیت هایی برای طراحی سایت صرافی دارد؟

میهن وب گستر با در نظر گیری مواردی همچون : امنیت بالای سایت از هر نظر، استفاده از آخرین فناوری های های روز دنیا، طراحی گرافیکی و منحصر به فرد سایت، سرعت لود شدن سریع صفحات سایت و امکانات مورد نیاز مشتریان؛ این بستر را فراهم می نماید که صرافان بتوانند به مشتریان خود، خدمات مطلوبی ارایه دهند. برای دیده شدن سایت در موتورهای جستجو میهن وب گستر اقدامات اجرایی سئو را انجام داده تا شما بالاتر از همصنفان خود قرار گرفته از اینرو مشتریان جدیدی به سوی سایت شما روانه گردند.

همانگونه که ذکر گردید مقوله امنیت در طراحی سایت صرافی بسیار مهم است، از آنجا که حملات هکرها به سایت های اینترنتی روزبه روز پیچیده تر می شود و شکل جدیدی به خود می گیرد، لذا میهن وب گستر با  راه های خلاقانه و جدید خود همواره سعی در بستن راه به روی هکرها دارد. محافظت سایت در برابر اسپمرها، تعیین سطح دسترسی مناسب اطلاعات، محافظت از مسیر ورود به مدیریت سایت، رعایت اصل دریافت سیستم مدیریت محتوا به گونه ای که ساختار فایل ها به راحتی قابل تغییر نبوده و امکان ترکیب آنها با اسپمر، بدافزارها ، شل  و … وجود ندارد، از جمله تدابیر اصلی میهن وب گستر در جهت افزایش ایمنی سایت است.

صراف ی

همچنین میهن وب گستر از گواهی امنیتی SSL بر روی سایت استفاده می نماید که علاوه بر موارد امنیتی، تاثیرات مثبتی نیز در نتایج سئو و جلب اعتماد کاربران دارد. گواهی SSL با رمزنگاری اطلاعات ورودی و خروجی توسط الگوریتم های پیچیده ، از سرقت آنها جلوگیری می کند.

با توجه به مطالب گفته شده صرافان محترم و یا مشاغلی که در ارتباط با تجارت الکترونیک و امور بازرگانی هستند می توانند با اطمینان خاطر طراحی وب سایت خود را به ما بسپارند، از اینرو جهت مشاوره و کسب اطلاعلت بیشتر با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت صرافی , صرافی , سایت صرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus
آموزشگ اهی آموزششی طراحی سایت

طراحی سایت آموزشگاه دامنه گسترده ای از ساخت و پیاده سازی وب سایت ها برای : آموزشگاه ها و مؤسسات فنی ، آموزشگاه هنری ، آموزشگاه کنکور ، آموزشگاه زبان را شامل می شود.

طیف وسیع طراحی سایت آموزشگاه

طراحی سایت آموزشگاه فنی برای مراکز تعلیم مهارت های فنی و حرفه ای همچون مکانیک، تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ، آشپزی، رانندگی و ....؛ طراحی سایت آموزشگاه هنری جهت مجموعه هایی که رشته های هنری مانند موسیقی، سینما، صنایع دستی و .. را آموزش می دهند؛ طراحی سایت کنکور برای کلاس های تقویتی و فنون و نکات تست زنی کنکور؛ طراحی سایت آموزشگاه زبان برای مراکز و لابراتورهای یادگیری زبان انگلیسی و یا زبان های خارجی دیگر انجام می گیرد.

مزایای طراحی وب سایت آموزشگاهی

با توجه به اینکه امروزه تعداد آموزشگاه ها در سطح جامعه رو به فزونی گزاشته است لذا افراد همیشه به دنبال مراکزی هستند که سطح آموزشی آنها از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و نیز دارای مدرک معتبر باشند. لذا آنها از دوستان و آشنایان به پرس و جو پرداخته و اغلب آنها نیز از طریق جستجو در اینترنت و تحقیق پیرامون مؤسسات آموزشی، آموزشگاهی را انتخاب می کنند. لذا از اینرو اهمیت داشتن یک وب سایت برای آموزشگاه ها در اینجا هویدا می شود، چرا که آموزشگاه با برخورداری از یک سایت حرفه ای و بنا نهاده شده بر پایه استانداردهای طراحی سایت و نیز برخورداری از سئوی قوی، موجب هدایت کاربران به سوی آموزشگاه مربوطه و در نهایت منجر به ثبت نام در آن می گردد.

amozeshgah website

امکانات و ویژ گی های  طراحی وب سایت آموزشگاه

وب سایت آموزشگاه برای معرفی خدمات و ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در آموزشگاه و همچنین ثبت نام آنلاین و رزرو کلاس ها، صورت می گیرد. در برخی از وب سایت های آموزشگاهی نیز خدمات آموزشی به صورت آنلاین ارایه می گردد که به آن سایت آموزش آنلاین، یا سایت آموزش از راه دور اطلاق می گردد. گفتنی است تمامی سایت آموزشگاه ها با توجه به نیاز و ضرورت می توانند از امکانات یک سایت آموزش آنلاین نیز برخوردار باشند. برخی از امکانات طراحی وب سایت آموزشگاه به شرح ذیل است:

  • درباه ما

تاریخچه تاسیس آموزشگاه، انواع آموزش ها و مهارت هایی که در آموزشگاه تعیلم داده می شود و نیز گواهینامه ها و استانداردهای کسب شده در این قسمت بیان می شود.

  • رزومه

در این بخش رزومه و مدارج علمی اساتید و معلمان ذکر می گردد.

  • اخبار

خبرهای مربوط به آموزشگاه و سایر اخبار مرتبط در حوزه آموزش به نظر کاربران و فراگیران می رسد.

  • دوره های آموزشی

 دوره های آموزشی در حال برگزاری و یا دوره های آموزشی آتی بصورت جدول بندی شده ارایه می شود.

  • ثبت نام

شرایط و نحوه ثبت نام متقاضیان در این قسمت توضیح داده شده و کاربر می تواند از طریق فرمی مشخصات خود را تکمیل نموده و نسبت به انتخاب دوره آموزشی مورد نظر خود اقدام کند و مبلغ معین شده را از طریق درگاه بانکی موجود روی سایت واریز نماید.

  • برنامه کلاس ها

روز و ساعت برگزاری هر کدام از کلاس ها در قسمت برنامه ارایه می گردد.

  • کتب و جزوات

کتاب ها و جزوات آموزشی مورد تدریس و سرفصل هر کدام در این بخش معرفی می شود.

  • مشاوره

فراگیران یا کاربران در صورت داشتن سوال یا نیاز به مشاوره، موضوع مطروحه خود را در این قسمت ذکر نموده و مشاور مربوطه به آنها پاسخ می دهد.

  • بانك سوالات

مجموعه سوالات دوره های گذشته در اینجا بصورت طبقه بندی شده آرشیو شده و قابل دسترسی است.

  • فروش

 کتب، جزوات، سی دی ها و سایر وسایل کمک آموزشی در این قسمت بصورت آنلاین به فروش می رسد.

  • صدور

 صدور کارت آزمون، کارنامه و اعلام نتایج و ... از این بخش انجام می گیرد.

  • ویدئو

ویدئوهای آموزشی مربوطه جهت فراگیران بصورت مستقیم یا از طریق دانلود قابل مشاهده و استفاده است.

  • گالری

 تصاویر آموزشگاه و فعالیت های آن از جمله شرکت در کنفرانس ها و همایش های و جلسات سایر آموزشگاه ها در گالری قرار می گیرد.

  • نظرات

 در صورتی که فراگیران نسبت به کادر آموزشگاه ، کمیت و کیفیت دوره های آموزشی برگزارشده قبلی و یا در حال برگزاری، نظرات و انتقاداتی داشته باشند در بخش نظرات مطرح می سازند.

  • انجمن گفتگو

انجمن گفتگو برای تبادل دانسته های درسی بین فراگیران آموزشگاه با یکدیگر و یا تعامل فراگیران و اساتید در طراحی سایت آموزشگاه ایجاد شده است.

educational website

طراحی سایت آموزش آنلاین

اینترنت فاصله های مکانی و محدودیت های زمانی را از میان برداشته است. این موضوع در تبیین آموزش های آنلاین و از راه دور بسیار نمایان می گردد. چرا که با طراحی سایت آنلاین  دیگر ثبت نام به شهر یا منطقه ای محدود نمی شود، و افراد در هر جایی که زندگی می کنند می توانند از طریق ثبت نام در وبسایت آموزش آنلاین ، به کسب  تعلیم و تعلم در رشته های مختلف درسی و یا در زمینه مهارت های فنی و حرفه ای بپردازند. برگزاری کلاس های مجارزی، آموزشگاه های مجازی و دانشگاه مجازی از زمینه های مستعد برای طراحی سایت آموزش آنلاین می باشند. معرفی اساتید، دروس، برنامه آزمون های آنلاین، شرایط و نحوه ثبت نام و شرایط و نحوه پرداخت هزینه، معرفی هر کدام از دوره های آموزشی، تدریس آنلاین توسط اساتید و امکان گفتگو و چت بین استاد و متعلم و فراگیران، ویدئوهای آموزشی و ... از قابلیت های طراحی وب سایت آموزش آنلاین می باشد.

مزایا و قابلیت های طراحی وب سایت آموزشگاه توسط میهن وب گستر

از آنجایی که کاربران یا فرگیران مدت زمان نسبتا زیادی را در سایت آموزشگاه جهت استفاده از محتوا و مطالب آموزشی آن سپری می نمایند لذا میهن وب گستر با طراحی زیبا و اجرای گرافیک مناسب ( از جمله رنگبندی چشم نواز، منو بندی سهل الدسترس و ...)، موجب شده است تا کاربران از بازدید سایت خسته نشوند.

ساختار سایت آموزشگاهی منطبق با جدیدترین دستورالعمل ها و الگوریتم های موتورهای جستجو علی الخصوص گوگل طراحی می شوند، تا وب سایت شما در نتایج جستجوی کلمات کلیدی توسط کاربران در حیطه آموزش و فراگیری، در رتبه های بالای نتایج جستجو قرار گیرد.

طراحی سایت برای: آموزشگاه موسیقی کوک -  آموزشگاه مجازی تحلیلگران - آموزش آنلاین زبان En45 - موسسه علوم و فنون کیش - دانشگاه علمی کاربردی شیروان - موسسه آموزشي پژوهشی امام خمینی - سایت آموزشی دکتر قاسمی شاد  و ... از نمونه سایت های آموزشی و آموزشگاهی اجرا و پیاده سازی شده توسط شرکت میهن وب گستر می باشد.

هزینه طراحی سایت آموزشگاهی

هزینه طراحی و پیاده سازی سایت با توجه به میزان حجم کاری و زمان بَری اجرای پروژه و امکانات ایجاد شده در وب سایت سنجیده می شود.

برای مشاوره رایگان و همچنین اطلاع از سایر خدمات و مزایای شرکت فناوری اطلاعات میهن وب گستر با با شماره ۷۷۴۷۶۶۳۱-021 یا از طریق ایمیل info@mihandesigner.ir با کارشناسان ما ارتباط برقرارنمایید.  

 



:: برچسب‌ها: طراحی وب آموزشگاه , آموزشگاه , طراحی سایت آموزشگاه ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus
ف روش شارژ ایرانسل و همراه با قیمت ارزان

طراحی سایت کارت شارژ از جمله سایت هایی است که خدمات فروش آنلاین را ارایه می دهد. با نظر به اینکه امروزه اغلب افراد خرید اینترنتی و آنلاین را جایگزین روش های خرید سنتی نموده اند طراحی سایت فروش شارژ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، طراحی سایت بانک نرم افزار، طراحی سایت فروشگاه قطعات الکترونیکی و در کل طراحی وب سایت هایی که بر پایه مکانیزم داد و ستد آنلاین بنا نهاده شده اند روز به روز در حال رواج یافتن است.

ساخت سایت کارن شارژ و سودآوری زیاد

سایت فروش شارژ یکی از پُر درآمدترین کسب و کارها برای مخابرات و اشخاصی که مایل به فعالیت در زمینه فروش شارژ می باشند، محسوب می گردد چرا که امروزه عموم جامعه در رده های سنی مختلف دارای یک تلفن همراه هستند. بنابراین به نظر می آید که فروش شارژهای اپراتورهایی مانند همراه اول، ایرانسل، تالیا و رایتل می تواند سود بسیار زیادی را نصیب شما نماید.

شاید در ابتدای کار بدلیل حاشیه سود کمتر فروش شارژ، در آمد زایی سایت کمتر باشد ولی به مرور زمان و در دراز مدت و همچنین با مشهور شدن و به اصطلاح اسم در کردن سایت شما و افزایش تعداد خریدها، سودآوری سایت فروش شارژ قابل توجه خواهد بود.

نمای کلی طراحی وب سایت کارن شارژ

وب سایت فروش شارژ دارای سیستم کارآمدی جهت فروش کارت شارژ انواع اپراتورهای تلفن می باشد. اصول سادگی و اعتمادسازی در مشتریان، نکات مهمی هستند که بایستی در طراحی وب سایت فروش شارژ رعایت گردند.

سیستم طراحی سایت فروش شارژ از اتصال آنلاین به چند درگاه بانکی پشتیبانی می کند و بدین جهت تمامی کارت های بانکی عضو شتاب قادر به خرید از سایت شما می باشند.

رکن مهم در ساخت سایت فروش شارژ

سهل و آسان بودن و سرعت انجام عملیات خرید اصول اولیه طراحی یک سایت فروش شارژ بوده و نیز تامین محیط امن فروش برای خریدار و فروشنده، مهمترین رکن در ساخت سایت فروش شارژ می باشد.

cart sharj irancell

بخش های مختلف و امکانات طراحی سایت فروشگاه شارژ

امکانات اولیه طراحی سایت فروشگاه شارژ اغلبا در تمامی اینگونه سایت ها از یک چارچوب معینی پیروی می کنند که در ادامه مهمترین موارد توضیح داده می شود:

  • دسته بندی

 امکان ایجاد دسته بندی نامحدود برای کارت های شارژ یا  کالاهایی که به فروش می رسد وجود دارد. (مانند: شارژ ایرانسل، شارژ همراه اول، شارژ تالیا، شارژ رایتل و ...)

  • قیمت انواع محصول

تعریف قیمت انواع محصول در هر دسته بندی وجود دارد: (مثال: انواع کارت شارژ های ۲۰۰۰ تومانی ، ۵۰۰۰ تومانی ، ۱۰۰۰۰ تومانی برای دسته بندی همراه اول)

  • موجودی

 برای هر محصول قابلیت تعریف نامحدود موجودی فراهم شده است (مانند: برای کارت شارژ 5۰۰۰ تومانی همراه اول به "هرتعداد" کد شارژ می توان در نظر گرفت.)

  • روش شارژ

روش هایی که اپراتور از طریق آنها موجب جلب نظر بیشتر کاربران می شود و مزایایی را در اختیار آنها قرار می دهد، در طراحی سایت شارژ آنلاین، لحاظ می گردد. بطور مثال روش های شارژ ایرانسل: شگفت انگیز – عادی - بسته های شگفت انگیز و ...

  • نحوه دریافت محصول

-      کاربر می تواند انتخاب نماید که کد شارژ خریداری شده را از چه طریقی دریافت نماید، مثلا از طریق: ایمیل، شارژ مستقیم بر روی خط یا بصورت نوشتاری که بر روی مانتیور ظاهر می گردد.

  • امنیت

 اطلاعات موجود (مانند کد شارژ تالیا، کد شارژ ایرانسل، همراه اول، یا پسورد ها و ...) در بانک اطلاعات رمزگذاری شده و بصورت ایمن ذخیره می گردد و توسط هیچکس قابل مشاهده نمی باشد.

  • راهنما

راهنمای استفاده برای هر محصول (شارژ) پس از خرید به مشتری نمایش داده می شود. مثلا برای استفاده شارژ همراه اول خریداری شده دستورالعمل زیر اجرا شود:

 # کد شارژ # *140*

  • گزارش مالی

 سفارش های انجام شده و میزان فروش در محدوده زمانی دلخواه طی گزارشی برای مدیر سایت قابل ارایه است.

  • ثبت سفارشات

 قابلیت ثبت دقیق سفارشات به همراه وضعیت پرداخت و تحویل کالا در ساخت سایت فروش شارژ مهیا شده است.

  • اطلاع رسانی از طریق ایمیل و پیام کوتاه

 ارسال ایمیل یا پیام کوتاه به مدیر سایت برای هر خرید موفق و همچنین ارسال ایمیل به مشتری جهت تحویل شارژ و اطلاعات شارژ تحویل داده شده انجام می گیرد.

  • کد تخفیف

کد تخفیف به منظور ترغیب مشتریان جهت خرید شارژهای بیشتر در طراحی وب سایت فروش شارژ در نظر گرفته می شود.

  • درگاه های بانکی

برای پرداخت مبلغ شارژ درگاه های بانکی عضو کارت شتاب همچون ملت، پاسارگارد، سامان و ... در طراحی سیستم فروش شارژ جایگزاری شده که با اتصال به آنها مبلغ شارژ توسط کاربر واریز می گردد.

  • تبلیغات

بدان جهت که اغلب سایت های فروش شارژ بازدیدکنندگان و مراجعان زیادی دارند و شرکت ها و کارخانجات نیز تمایل دارند که در سایت های پُر بازدید خود را تبلیغ نمایند، از همین رو یکی از راه های جانبی برای درآمدزایی سایت جذب آگهی می باشد. در اینگونه سایت ها تبلیغات در کادرها و محل های تعیین شده و یا بصورت تبلیغات بنری قابل درج است.

  • اطلاعیه ها و اخبار
  • در قسمتی از سایت نیز بخشی را برای درج اخبار و اطلاعیه های مهم اپراتورها می توان در نظر گرفت.

فرو ش کارت  شار ژ تاثیر زیادی در ثروتمند شدن دارد

قابلیت ها و مزایای میهن وب گستر برای ساخت سایت کارت شارژ

گرافیک و ظاهر زیبا، محیط کاربر پسند، سئوی قوی سه فاکتور مهم در طراحی سایت فروش شارژ می باشد که شرکت میهن وب گستر آنها را در طراحی اینگونه وب سایت ها مورد توجه قرار می دهد. گرافیک زیبا و ظاهر کاربر پسند سایت موجب ارتباط و انس هر چه سریعتر کاربر با وب سایت می گردد، و همچنین میهن وب گستر در طراحی سیستم سایت فروش شارژ با ایجاد بستری جهت ثبت سریع سفارش و خرید شارژ امکاناتی را فراهم می آورد که  کاربران بتوانند شارژ مورد نظر خود را بصورت آسان و سریع سفارش داده و خرید نمایند.

داشتن بازدیدکنندگان زیاد لازمه موفقیت یک سایت فروش شارژ می باشد و این مورد در سایه طراحی سایت حرفه ای بر پایه اصول و قواعد طراحی سایت و رعایت استانداردهای طراحی سایت و نیز بهینه سازی وب سایت تامین می گردد. از اینرو میهن وب گستر با بهینه سازی سایت فروش شارژ بر پایه معیارهای موتورهای جستجو موجب می گردد که سایت شما در نتایج جستجوی کلمات مورد نظر مثلا : خرید شارژ، خرید آنلاین شارژ، شارژ ایرانسل، خرید شارژ ایرانسل و ... در صفحه اول موتور جستجوگر ظاهر شود و در نتیجه تعداد مراجعه کنندگان به سایت شما و میزان فروش افزایش یابد.

هزینه ساخت سایت فروشگاه شارژ

بر اساس ارزش پروژه انجام شده و میزان زمان صرف شده برای اجرا و طراحی سایت، هزینه ساخت سایت تعیین و برآورد می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر و نیز اطلاع از قیمت های طراحی سایت با کارشناسان ما از طریق شماره ۷۷۴۷۶۶۳۱-021 یا ایمیل info@mihandesigner.ir ارتباط برقرارنمایید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت کارت شارژ ، شارژ ، ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آبان 1395 | نظرات ()