Kaffeestube-Website
نوشته شده توسط : cyrus

طراحی سایت کافی شاپ ,طراحی سایت رستوران و طراحی سایت فست فود بدان جهت که اکثر مخاطبان و مشتریان کافی شاپ ها را قشر جوان تشکیل می دهند مهم و ضروری است. جوانان اکثرا در فضای مجازی وقت بیشتری را سپری نموده و به وبگردی مشغول می باشند از اینرو صاحبان و مدیران کسب و کارهای کافی شاپ و اغذیه فروشی و فست فودها بایستی به این نکته توجه داشته باشند در صورتی که از یک وب سایت اختصاصی و قوی به صورت یک طراحی سایت حرفه ای برخوردار باشند در فضای مجازی دیده خواهند شود و بر مشتریان آنها از این طریق افزوده می گردد.

اهمیت طراحی سایت کافی شاپ

در طراحی وب سایت کافی شاپ می توان منوهای روزانه، نوشیدنی ها و غذاهای ویژه خود را بصورت لحظه ای در معرض دید تعداد کثیری از مخاطبان قرار داد و مخاطب را ترغیب کنید تا با دیدن عکس های جذاب منوها به کافه شاپ یا رستوران شما مراجعه کند.

طراحی سایت کافی شاپ

شناخته شدن و محبوب شدن وب سایت های مرتبط با مواد غذایی می تواند با یک روند طبیعی صورت گیرد چرا که این دست از کافی شاپ ها و رستوران ها معمولا مشتریان خاص خود را دارند و با تبلیغات دهان به دهان به سرعت رشد خواهند کرد بنابراین تنها موضوع مهم در این باره این است که جایگاه و رتبه وب سایت شما در موتور جستجوگر گوگل نسبت به سایر رقبا بالاتر باشد تا کاربر پس از جستجو، ابتدا وارد وب سایت شما شده و آنرا مشاهده نماید.

قابلیت های طراحی سایت کافی شاپ

از امکانات قابل توجه که می توان در طراحی سایت کافی شاپ پیاده سازی نمود فراهم آوردن امکان رزرو آنلاین میزها و غذاها و نوشیدنی های مختلف است تا افراد بتوانند براحتی میز خود را رزرو کرده و هنگام مراجعه به کافی شاپ شما بر روی میز منتخب خود بنشینند. برای ترغیب کردن مخاطبان جهت رزرو آنلاین می توان قرعه کشی هایی بصورت دوره ای برگزار نمود با این کار حتی مخاطبین ترغیب خواهند شد تا روزانه به وب سایت شما مراجعه نموده و نتایج قرعه کشی را مشاهده نمایند. همچنین معرفی امکانات و سرویس های مختلف کافی شاپ و یا رستوران و نیز معرفی شعبه های مختلف کافی شاپ به همراه درج آدرس آنها در طراحی سایت کافی شاپ به مشتریان آزادی عمل بیشتری در انتخاب می دهد.

سرویس ها و خدمات طراحی وب سایت کافی شاپ

با توجه به نیاز و درخواست مدیران کافی شاپ ها و رستوران ها می توان بخش ها و امکانات مختلف اختصاصی را در طراحی وب سایت کافی شاپ اجرا و در نظر گرفت که برخی از آنها عبارتند از:

  • طراحی صفحه معرفی کافی شاپ یا رستوران با ذکر تاریخچه و سوابق فعالیت
  • طراحی بخش منوی نوشیدنی ها، غذا و دسرها در دسته بندی دلخواه با امکان مدیریت و بروزرسانی راحت آنها
  • طراحی گالری تصاویر به منظور قرار دادن عکس از نوشیدنی ها، قهوه ها و نمایش غذاهای لذیذ
  • طراحی صفحه پیشنهاد ویژه برای نمایش و معرفی نوشیدنی های و غذاهای مخصوص و منحصر بفرد کافی شاپ یا رستوران شما
  • طراحی صفحه رزور آنلاین میز کافی شاپ یا رستوران برای مراسم ها
  • و طراحی سایت سیستم ثبت سفارش بصورت آنلاین و ارسال سفارش 

۷- طراحی صفحه معرفی سایر شعب کافی شاپ بهمراه ذکر اطلاعات تماس و نمایش بر روی گوگل مپ

  • طراحی وب کافی شاپامکان ایجاد و دریافت کدهای تخفیف از طریق وب سایت
  • قرعه کشی آنلاین و ارسال نتایج از طریق پیامک و یا ایمیل به مشتریان
  • طراحی صفحه دیدگاه و نظرات، برای سنجش میزان احساس رضایت در مشتریان می توان نظرات و دیدگاه های آنها را از طریق این بخش وب سایت اخذ نموده و در صورت تمایل مدیر سایت می تواند هرکدام را به دلخواه در وب سایت منعکس نماید.

برتری های پیام آوا در طراحی سایت کافی شاپ

شرکت پیام آوا با توجه به اینکه در محیط کافی شاپ ها اغلب جوانان حضور دارند طراحی گرافیکی اختضاصی وب سایت کافی شاپ را متناسب با فضای اینگونه مکان ها و بصورت دلنشین و جوان پسند اجرا و پیاده سازی می نماید.

همچنین قابلیت ریسپانسیو بودن وب سایت کافی شاپ به گونه ای که سایت در صفحات نمیش دستگاه های مختلف مانند موبایل و تبلت براحتی قابل مشاهده و استفاده باشد از برتری های پیام آوا محسوب می گردد.

ایجاد و راه اندازی بخش مدیریت آسان و کاملا فارسی برای اینکه مدیر سایت براحتی بتواند بخش های مختلف از جمله منوها و سفارشات آنلاین مشتریان و نظرات کاربران را مدیریت نموده و همچنین محتوای وب سایت را بروزرسانی نماید و نیز تمهیدات سئو سایت کافی شاپ (بهینه سازی برای موتورهای جستجو) برای اعتبار بخشی بیشتر به کسب و کار شما تا نسب به رقیان در رتبه های بالاتر گوگل دیده شوید و در نتیجه ارزش برند و تعداد مشتریان شما روز بروز افزایش یابد از دیگر ویژگی های پیام آوا در طراحی سایت کافی شاپ ,طراحی سایت رستوران و فست فودمی باشد.





:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: