Konferenz-Website
نوشته شده توسط : cyrus

طراحی سایت همایش به منظور اطلاع رسانی زمان و محل برگزاری، جذب شرکت کنندگان، شرایط آثار ارسالی، محورهای همایش، داوری، و .. صورت می گیرد. در حال حاضر همایش ها، کنفرانس ها و سیمنارهای متنوع در زمینه های مختلف مانند: علمی، ورزشی، فرهنگی ، فنی و مهندسی غذا و دارو غیره در کشورمان و همچنین در سرتاسر جهان برگزار می گردد.

طراحی سایت همایش به دو صورت کلی طراحی سایت اختصاصی همایش و طراحی سایت اطلاع رسانی عمومی همایش ها قابل انجام است.

طراحی سایت اختصاصی همایش که وابسته به یک شرکت یا سازمان دولتی یا غیر دولتی است و برنامه های سمینار یا کنفرانس را منعکس می نماید.طراحی و پیاده سازی همایش

وب سایت اطلاع رسانی همایش ها بصورت عمومی که در موضوعات مختلف طبقه بندی شده بعنوان یک سامانه اطلاع رسانی همه همایش ها، کنفرانس ها و سیمنارهای داخلی و خارجی را منتشر می نماید؛ مانند همایش های علمی، کنفرانس های خبری، همایش های تاریخی و گردشگری، ‌همایش های بازاریابی و تبلیغات، همایش های محیط زیست و …

ضرورت طراحی سایت همایش

آگهی و تبلیغ در مورد زمان برگزاری همایش و یا کنفرانس و محل برگزاری همایش و معرفی موضوعات همایش و محل کنفرانس و کارگاه های  آموزشی و سمینارها از طریق صدا و سیما و یا رسانه های چاپی هزینه بسیار زیادی دارد. بهترین راه برای اطلاع رسانی موارد فوق، بهره گیری از طراحی سایت همایش است که هم هزینه کمتری داشته و بطور شبانه روزی در دسترس بوده و اخبار و رویدادها را می تواند به مخاطبان منعکس نماید، علی الخصوص اینکه طراحی سایت همایش برای کنفرانس ها و همایش های گسترده ملی و  بین المللی کارآیی فوق العاده ای دارد.

امکانات و سرویس های طراحی وب سایت همایش

بمنظور برگزاری هر چه بهتر سمینار یا کنفرانس، ثبت نام علاقمندان، ارایه اخبار و گزارش های همایش ، اعلام نتایج و … به تناسب امکانات مختلفی در طراحی وب سایت همایش یا طراحی سایت کنفرانس می توان در نظر گرفت که برخی از آنها به شرح زیر است:

  • طراحی صفحه درباره کنفرانس

موارد مورد بحث در سمینار یا کنفرانس ، اهداف همایش، رویرکردهای همایش ، معرفی موضوع همایش و محورهای قابل بحث،‌ اطلاعاتی در مورد ارگان یا سازمان برگزارکننده همایش در این صفحه بیان می گردد.

این سیستم پارامترهایی همچون رسیدگی به مقالات دریافتی، نمایش تعداد  آثار واصله، سلسله مراتب محورهای سمینار یا همایش ، امکان ارجاع مقاله به چند داور،‌ تنظیم فرم های داوری آنلاین، امکان ارسال پیامک و ایمیل به شرکت کنندگان و پذیرفته شدگان، امکان مشاهده جداول و نمودارهای مختلف آماری، تعریف سطوح داوری و سر داور هر موضوع ، اعلام پذیرش آثار یا مقالات بصورت گروهی و فردی، تعریف خدمات مختلف برای دریافت هزینه را شامل می گردد.

  • طراحی بخش راهنما

نحوه نگارش مقالات، حداقل  و حداکثر تعداد صفحات ، فرمت آثار ارسالی، فرمت فایل، حجم و کیفیت تصاویر یا ویدئوهای ارسالی و بطور کلی قوانین آثار ارسالی و ضوابط شرکت کنندگان در سمینار یا همایش در این بخش ظراحی و درج می گردد.

  • طراحی بخش عضویت

برای ثبت نام افرادی که علاقمند به شرکت و حضور در همایش یا کنفرانس هستند این بخش در نظر گرفته شده است.

  • طراحی بخش روزشمار

اطلاع رسانی در مورد تاریخ های مهم مانند: افتتاحیه و اختتامیه، زمان و ساعت سخنرانی هر کدام از اساتید ، کارگاه های آموزشی و …

  • طراحی صفحه تماس

اطلاعات تماس، شماره های تلفن و فکس، آدرس دبیرخانه همایش، و پست الکترونیک در این صفحه قرار می گیرد.

  • طراحی بخش اخبار

انتشار آخرین اخبار و رویدادها در مورد همایش، بازتاب همایش در میان مردم و مواردی از این قبیل در این بخش قابل مشاهده است.

  • طراحی قسمت بخش اسپانسرها

معرفی حامیان مالی و اسپانسرهای همایش یا کنفرانس در این قسمت پیاده سازی می گردد.

  • طراحی بخش داوری

طراحی وب سایت حرفه ای همایشاین قسمت که با توجه یه سطوح دسترسی برای داوران کاربردی تر است شامل: اعلام پذیرش یا عدم پذیرش داوری اثر، داوری آنلاین مقاله بر اساس فرم داوری؛ امکان ویرایش مقاله کاربران ؛‌ ثبت نام برای عضویت در کمیته داوران ؛‌ کارتابل پذیرش داوری مقالات،‌ قابلیت های رقابتی همگام با نمونه های خارجی ؛ کارتابل داوری مقالات؛‌ امکان ارسال رزومه؛  حکم کارگزینی و غیره به مدیریت؛‌ امکان داشتن داوری چند سطحی و سر داور؛ ‌اعلام نظر نهایی خارج از چهارچوب فرم داوری می باشد.

  • قابلیت چند زبانگی

هایش ها و سمینارهای بین المللی بایستی از قابلیت چند زبانگی برخوردار باشند تا بتوانند زبان های مورد تقاضا را پوشش دهند.

طراحی سایت همایش با پیام آوا

طراحی سایت زیبا و کاربرپسند ، سهولت استفاده، بهینه سازی در عملکرد فرایندها، سرعت بالا و سریع بارگزاری صفحات و سرعت بالای آپلود فایل ها و تصاویر توسط کاربران در سایت از ویژگی های پیام آوا در ساخت سایت همایش است. همچنین رمزگذاری اطلاعات مهم در تبادل و ذخیره سازی و نیز تهیه نسخه پشتیبان روزانه امنیت سایت را توسط پیام آوا تضمین نموده است.





:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: