نوشته شده توسط : cyrus

طراحی سایت بیمه و همچنین طراحی وب سایت کارگزاری های بیمه از دیدگاه اینکه در دهه های اخیر رقابت در صنعت بيمه، يکي از تنگاتنگ ترین رقابت ها محسوب می گردد، حائز اهمیت است.

لزوم طراحی سایت بیمه

اغلب مردم از قوانین و تعریف بیمه های مختلف و ویژگی ها و کارکرد هرکدام و همچنین تفاوت بين انواع بيمه ها و کيفيت خدمات ارائه شده توسط شرکت هاي بيمه اطلاعي ندارند و حتی شايد ندانند بيمه ای را که در حال حاضر از آن استفاده می نمایند مي توانند از نمایندگی دیگر بیمه غير از نمایندگی یا شرکت بیمه فعلي با قيمتي ارزان تر و خدماتي بهتر تهيه نمایند.

در فضاي رقابتي صنعت بیمه، داشتن وب سايت، مي تواند اعتبار کارگزاري یا نمايندگي بیمه شما را نزد مشتريانتان بسيار افزايش دهد و باعث مي شود که مشتريان بيشتر به شرکت شما اطمينان نمايند. همچنین طراحی سایت بیمه در برند سازي براي کارگزاري یا شرکت بیمه شما بسيار موثر است.

در ضمن داشتن وب سايت مي تواند به عنوان پایگاهی براي انجام انواع تبليغات ارزان قيمت اينترنتي همانند ايميل مارکتينگ، دادن آگهي در سايت هاي تبليغاتي اينترنتي، بهينه سازي وب سايت براي موتورهاي جستجو مانند گوگل و… باشد.

وب سایت بیمه ويژگي های طراحی وب سايت کارگزاری بیمه و نمايندگي بيمه

سرویس های زیادی در طراحی وب سایت نمایندگی بیمه یا طراحی سایت کارگزاری بیمه می توان اجرا و پیاده سازی کرد. به اختصار برخی از آنها به شرح ذیل است:

۱- طراحی بخش معرفي کارگزاري یا نمايندگي بیمه به همراه رزومه و شرح سوابق فعالیتی.

۲ – ارایه پیشینه کارگزاري یا نمايندگي.

۳ – معرفي هيات مديره و مديران کارگزاري بیمه یا نمايندگي بیمه و سوابق کاري آنها.

۴ – معرفي چشم انداز و ماموريت نمایندگی یا کارگزاري بیمه.

۵ – طراحی صفحه اطلاعات تماس برای نمایش شماره تلفن و فکس واحد هاي مختلف کارگزاري یا نمايندگي (مانند واحد حسابداری، واحد فروش، واحد مشاوره، مديران و …) براي تماس مشتري و همچنین امکان نمايش آدرس و نقشه کروکي آدرس شرکت.

۶ – معرفي دفاتر، شعبات و نمایندگی های شرکت.

۷ – ارایه مجموعه قوانین بیمه و تعریف انواع بيمه ها همراه با ویژگی ها و مشخصات دقيق آنها.

۸ – قابلیت دسته بندي بيمه ها مانند: بيمه عمر، بیمه حوادث، بیمه مسافرتی، بیمه تکمیلی، بیمه خدمات درمانی، بيمه مسئوليت، بیمه اموال، بيمه آتش سوزي، بيمه خودرو …

۹- صفحه و پرسش و پاسخ های متداول، در این صفحه سوالات عمومی در مورد بیمه که سوال اغلب افراد می تواند باشد به همراه جواب آنها درج شده است.

۱۰- فرم درخواست بیمه، در این فرم متقاضی با ورود اطلاعات خواسته شده نسبت به درخواست بیمه اقدام می کند.

۱۱- امکان خرید و پرداخت آنلاین هزینه های بیمه

۱۲- ماژول جستجو  جهت سرچ کردن از میان خدمات متنوع بر اساس نام، کد و کليد واژه توسط بازديد کنندگان.

۱۳ – امکان استفاده از منوها براي دسته بندي کردن خدمات بيمه اي و ساير خدمات و مطالب موجود در وب سايت، در جهت ايجاد دسترسي بهتر براي بازديد کنندگان.

۱۴ – تعرفه خدمات و نمايش درصد بیمه، حق بیمه و قيمت خدمات بيمه اي بصورت جدول.

۱۵- معرفي خدمات جديد بيمه اي شرکت به همراه ويژگي آنها .

۱۶-  معرفي سوابق پروژه هاي مختلف بيمه اي اجرا شده در ارگان ها و سازمان هاي مختلف همراه با عکس های واقعي.

۱۷ – امکان پرينت گرفتن از سوابق بیمه و اطلاعات خدمات بيمه اي توسط کاربران.

۱۸ – قابلیت ايميل کردن و اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی مطالب مربوط به خدمات بيمه توسط کاربران.

۱۹ – ارایه مشاوره آنلاين بيمه اي.

۲۰ – درج راهنماي پرداخت خسارت جهت اطلاع رسانی به مشتريان.

۲۱ – قرار دادن فرم هاي پيشنهاد بيمه براي انواع بيمه در وب سايت.

۲۲- امکان دانلود فرم هاي پيشنهاد بيمه توسط بازدیدکنندگان.

۲۳- امکان دريافت اخبار بيمه اي، بصورت خودکار از سايت هاي معتبر بيمه با استفاده از ماژول Rss و نمايش آنها در وب سايت.

۲۴ – انتشار اخبار مربوط به صنعت بيمه در وب سايت توسط مدير سايت.

۲۵- امکان درج اخبار اقتصادي در وب سايت توسط مدير وب سايت.

۲۶ – امکان درج اطلاعیه ها، آخرين رویدادها و اخبار شرکت یا نمايندگي بیمه توسط مدير سايت.

۲۷ –  سیستم  ثبت نام و عضوگیری آسان در وب سايت.

۲۸ – پنل ارسال پیامک انبوه و امکان ارسال  ايميل هاي گروهي براي اعضاي وب سايت در جهت اطلاع رساني (بطور مثال براي اطلاع دادن تخفيفات طرح های جديد بيمه اي)

۲۹ –  امکان ايجاد نظر سنجي در زمينه هاي مختلف (مانند نظرسنجي در مورد کيفيت خدمات شرکت یا نمايندگي، نظر سنجي پیرامون يک طرح جديد بيمه اي و…)

۳۰ – معرفي شرکت ها و همکاراني که در ارتباط با مقوله بيمه هستند مانند: ارزيابان خسارت، وکلای بيمه، کارشناسان دادگستري، تعميرگاه هاي خودرو و …

۳۱ – امکان ايجاد فرم هاي آنلاين براي ورود اطلاعات رزومه اي افراد در جهت جذب بازارياب و یا پرسنل جدید در زمینه هایی که شرکت نیاز دارد.

۳۲ –  بخش مشتریان ما جهت نمايش لوگو یا نام تعدادي از مشتریان مهم و مشهور شرکت بیمه که در جهت اعتماد سازي براي مشتريان فعلي و آتی بسيار اهميت دارد.

۳۳ – ایجاد صفحه مقالات که در این بخش مقالات تخصصی و فني درباره موضوعات و بحث های بیمه ای درج می گردد.

۳۴ – امکان انجام نظر سنجي از خوانندگان مقالات براي سنجش کيفيت هر مقاله و نیز امکان نمايش تعداد دفعات بازديد هر مقاله تا زمان کنوني.

۳۵ – گالری تصاویر و آرشیو ویدئو برای نمایش عکس ها و  فیلم های مربوط به سمينار، همايش و يا گردهمايي هايي که درگذشته برگزار کرده ايد.

۳۶ – قابلیت لينک گزاری آدرس وب سايت هاي مرتبط با موضوع فعالیت شرکت شما.

طراحی وب سایت بیمهمزایای طراحی سایت بیمه توسط پیام آوا

پیام آوا متخصص طراحی سایت بیمه، طراحی سایت شرکت های بیمه، طراحی سایت نمایندگی های بیمه و همچنین طراحی وب سایت کارشناسان بیمه، امکانات و سرویس های متعددی را برای اینگونه سایت ها اجرا و پیاده سازی می نماید تا کاربران و مشتریان شرکت ها و کارگزاری ها و نمایندگی های بیمه بتوانند براحتی از خدمات ارایه شده بهره مند گردند.

با توجه به رقابت فشرده بین فعالان صنعت بیمه، در عرصه وب سایت های بیمه نیز رقابت تنگاتنگ است لهذا پیام آوا سعی در جهت اینکه وب سایت بیمه شما در کلمات کلیدی مورد نظر و فعالیت شما در رتبه های بالای گوگل قرار بگیرد اهتمام ورزیده تا ورودی کاربران به سایت شما از طریق گوگل روز به روز افزایش یابد.

 

بطور نمونه طراحی سایت بیمه سامان از پروژه های انجام یافته پیام آوا می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

طراحی سایت بازرگانی برای شرکت هایی که در زمینه تجارت و بازرگانی، امور صادرات و واردات فعالیت دارند بایستی در رئوس برنامه های کاری آنها مورد توجه قرار گیرد زیرا وب سایت برای اینگونه کمپانی ها به منزله شریانی حیاتی و ایجاد پل ارتباطی با مشتریان بازار داخلی و نیز راهی بدون مرز و و بدون محدودیت زمانی برای برای برقراری ارتباط و گسترش روابط اقتصادی و تعامل صنفی با بازار دیگر کشورها می باشد.وب سایت های بازرگانی و صادراتی

طراحی سایت بازرگانی بر اساس نوع و روند کاری شرکت پیاده سازی و اجرا می گردد.

علی الخصوص چند زبانه بودن وب سایت شرکت بازرگانی (یک یا چند زبان بین المللی دنیا) از موارد مهم در ساخت وب سایت های تجاری و طراحی سایت شرکت صادرات و واردات است. چون ویژگی برجسته طراحی سایت بازرگانی ملاک قرار دادن بازاریابی جهانی می باشد. منبع درآمد کمپانی های بازرگانی از طریق داد و ستد با مشتریان ساکن در نقاط مختلف جهان و از طریق صادرات و واردات محصولات تامین می گردد. از اینرو برای استمرار و قوّت گرفتن فعالیت شرکت های بازرگانی، بایستی طراحی وب سایت بازرگانی به گونه ای انجام گیرد که محدودیت های زمانی و مکانی را از میان برداشته و داد و ستد و معاملات برون مرزی و همینطور درون مرزی براحتی صورت گیرد.

هم اینک و بویژه در آینده خیلی نزدیک رقابت شرکت های بازرگانی در عرصه وب و فضای مجازی بطور شگفت آوری رو به فزونی خواهد گذاشت. لذا مدیران شرکت های تجاری با توجه به این مقوله و با آینده نگری از هم اکنون به فکر راه اندازی و تاسیس یک وب سایت اینترنتی برای خود باشند.هدف هایی در طراحی وب سایت بازرگانی، توسعه تجارت شما و یافتن مشتریان جدید در بازار کشورهای دیگر است.

از سرویس های مهم طراحی سایت بازرگاتی می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • طراحی صفحه معرفی یا درباره ما
  • طراحی صفحه محصولات به همراه طبقه بندی کالاها، توضیحات کامل و درج عکس کالاها با توجه به نوع فعالیت تجاری شما
  • طراحی صفحه ثبت سفارش
  • طراحی صفحه پرداخت آنلاین
  • طراحی پنل اختصاصی اس ام اس برای ارسال پیامک به مشتریان جهت اطلاع رسانی در خصوص کالاهای جدید و یا تخفیف ها و …
  • طراحی فرم ارتباط مشتریان با مدیر شرکت یا مدیران فروش
  • طراحی صفحه نظرسنجی

وب سایت صادراتی

شرکت طراحی سایت پیام آوا با گردآوری داده ها و اطلاعات در مورد نیازهای کسب و کار شما و با تکیه بر دانش و تجربه کارشناسان خود در زمینه ساخت و طراحی سایت شرکت های بازرگانی، اهتمام خود را بر این مبنا بنا نهاده که با ارایه سایتی در خور منزلت فعالیت شما بتواند به نیازها و خواسته های مشتریانتان پاسخگو باشد و وب سایت بازرگانی موفق و کاربردی را برای شما پیاده سازی و اجرا نماید.

سایت بازرگانی موفق، وب سایتی است که در موتورهای جستجو مانند گوگل از رتبه بالایی برخوردار باشد و بتواند بازدیدکنندگان بیشتری را به سوی خود هدایت نماید و همیشه توسط مشتریان بطور جهت دار و هدفمند دیده شود.

متخصصان پیام آوا با طراحی وب سایتی زیبا و گرافیکی، و نیز حرفه ای و استاندارد و چند زبانه و اجرای موازین بهینه سازی سایت و پیاده سازی سایت مطابق استانداردها به میزان چشمگیری رتبه سایت شما را در موتورهای جستجو افزایش می دهند.

همچنین پیام آوا طراحی سایت بازرگانی و تجاری را به شکل ریسپانسیو اجرا می نماید تا وب سایت بطور منسجم از طریق گوشی های همراه، تبلت و … براحتی قابل مشاهده و استفاده باشد.

پس طراحی وب سایت بازرگانی خود را به ما بسپارید تا در کلمات کلیدی و هدف مانند نام محصولات، نام تجاری و فعالیت خود در صفحات اول گوگل ظاهر شوید چرا که این امر باعث رشد و توسعه داد و ستد و افزایش تعداد مشتریانتان بطور فزاینده ای خواهد شد.

طراحی وب سایت های شرکت بازرگانی ایدرو – شرکت بازرگانی جهانگیر آریا – شرکت بازرگانی همگام خودرو – شرکت بازرگانی اسپید شاهد – شرکت پیام صادرات – شرکت بازرگانی دیدنگار از نمونه های متعدد طراحی و ساخت وب سایت برای کمپانی ها و شرکت های تجاری و بازرگانی توسط پیام آوا می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

بازار کتاب دنیای شلوغ و پُر چالشی است و در این شلوغ بازار هر ناشری با طراحی سایت انتشارات مختص خود می تواند به بخشی از این نابسامانی ها خاتمه دهد.برایتان ممکن است اتفاق افتاده باشد که به دنبال یک کتابی بگردید و پس از صرف زمان و هزینه های زیاد آنرا بدست آورید و شاید گاهی هم از یافتن آن نا امید گردید. مژده ما به کتابدوستان، مولفان و پژوهشگران، دانشجویان و دانش پژوهان اینست که طراحی وب سایت انتشارات اغلب مشکلات مربوط در حوزه کتاب و نشر را از میان می برد.

چرا طراحی وب سایت انتشارات ؟

از آنجایی که امروزه بکارگیری گوشی های اندروید و هوشمند در بین آحاد جامعه رواج و محبوبیت یافته و دسترسی بی وقفه و راحت  به اینترنت  برای عموم از این طریق میسر شده است لذا رغبت مردم برای مطالعه نسخه های الکترونیکی کُتب و مطالعه آنها بر روی گوشی، لب تاپ یا تبلت بیشتر شده است؛ هر چند که کتاب های چاپی کاغذی نیز همچنان مشتریان خاص خود را دارند.

با توجه به آنچه ذکر شد طراحی وب سایت انتشارات برای تحت پوشش قرار دادن طیف وسیعی از مخاطبان و مشتریان که هر کدام سلیقه مختص خود را دارند برای رونق بخشیدن به کسب و کار ناشران و همینگونه ارایه خدمات بصورت آسان و سریع به مشتریان راهگشا می باشد.

طراحی سایت انشتارات میتواند به رشد فروش انتشاراتیها کمک کندسودمندی و فواید طراحی وب سایت انتشارات

مهمترین اصل برای یک ناشر شناساندن و اطلاع رسانی در مورد کتاب های تازه منتشر شده، کُتب در دست انتشار و کتاب های پُر فروش می باشد. ارایه این خیل عظیم اطلاعات برای جذب وسیع مخاطبان، فضا و عرصه ی بیشتر و نامحدودی را می طلبد که فضای اینترنت این امکان را در اختیار ناشران قرار می دهد. بدین سبب داشتن یک وب سایت انتشارات مهمترین اولویت برای ناشران می باشد.

 

طراحی سایت انتشارات موجب می گردد که مخاطبان براحتی کتاب مورد نظر خود را در سریع ترین زمان ممکن یافته و نسبت به خرید آنلاین آن اقدام نمایند و رونق فعالیت ناشران و مولفان نیز فراهم گردد؛ بدین منوال بدلیل اینکه اینترنت براحتی در دسترس همگان می باشد، طراحی وب سایت انتشاراتی موجب ترغیب و گرایش آحاد جامعه به فرهنگ کتابخوانی شده و کار نویسندگان و ناشران به تعالی می گراید.

بخش های مختلف طراحی سایت انتشارات

از مهمترین قسمت های مختلف طراحی وب سایت انتشارات بطور کلی سرویس های زیر را بیان می کنیم :

۱ – طراحی صفحه رزومه برای معرفی سوابق کاری و فعالیتی ناشر

۲ – طراحی قسمت تماس با ما

۲- طراحی صفحه عضویت کاربران

۳ – طراحی صفحه فروش اینترنتی که کاربر بعد از عضو شدن در سایت و سفارش کتاب مورد نظر خود و پرداخت مبلغ آن، کتاب از طریق پست به آدرس وی ارسال می گردد.

۴ – طراحی صفحه فروش آنلاین کُتب، کاربر پس از انتخاب و واریز مبلغ از طریق درگاه اینترنتی موجود بر روی سایت و یا پرداخت حق اشتراک بصورت ماهیانه، سالانه و … لینک دانلود کتاب بصورت فایل پی دی اف برای وی فعال می شود.

۵ – طراحی صفحه اخبار مربوط به بازار کتاب

۶- طراحی صفحه مقالات مربوط به حوزه کتاب

۷ – طراحی بخش دسته بندی کتاب های منتشره توسط انتشارات در قالب های : درسی و کمک آموزشی، رمان و داستان، علمی، مذهبی و … با توجه به زمینه کاری ناشر. و معرفی هر کدام از کتاب ها که مشخصات شناسنامه ای کتاب از جمله پدید آورنده اثر یا مترجم، سال نشر، قطع و تعداد صفحات به همراه تصویر روی جلد کتاب ذکر می گردد. همچنین در این قسمت شرح های دیگری نیز می توان ارایه داد مثلا خلاصه ای از کتاب، یا نکات بارز و قابل توجه کتاب.

۸- طراحی قسمت جستجو که مراجعان سایت از این سرویس جهت یافتن کتاب مورد نظر خود بر اساس موضوع، نویسنده یا … می توانند اقدام نمایند.

۹- طراحی سایت صفحه بیوگرافی برای ارایه زندگینامه نویسندگان و مولفان

۱۰- طراحی صفحه کتاب های پُر فروش

 ۱۱- طراحی صفحه کُتب نایاب

۱۲- طراحی بخش نظرات مخاطبان

۱۳- طراحی صفحه همکاری که در این بخش شرایط و نحوه همکاری نویسندگان و مترجمان با انتشارات شرح داده می شود.

برتری های پیام آوا برای طراحی سایت انتشارات

برخی از برتری های شرکت پیام آوا در زمینه طراحی سایت انتشارات را می توان چنین برشمرد:

گرافیک و دیزاین خاص مطابق با فضای حوزه کتاب، سرعت لود سریع صفحات، پیاده سازی سیستم جامع فروش اینترنتی و آنلاین کُتب، پیاده سازی سیستم های جستجوی پیشرفته در وب سایت های انتشاراتی، اجرا و پیاده سازی وب سایت برمبنای اصول بهینه سازی سایت.

طراحی وب سایت انتشارات علمی و فرهنگی، طراحی سایت انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از جمله پروژه های طراحی سایت انتشارات توسط شرکت پیام آوا می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

تصور اینکه در کمترین زمان ممکن خانه یا مغازه مورد نظرتان را برای اجاره یا خرید بدست آورید، خوشحال می کند؟و یا تصور اینکه شما بعنوان صاحب ملک، بتوانید در اسرع وقت مشتری برای ملک خود پیدا نمایید، خرسند می نماید؟ ما این تصور را به واقعیت تبدیل ساخته ایم با :

طراحی سایت املاک

طراحی سایت مشاوره املاک و یا طراحی سایت املاک از جنبه های مختلف مزایا و سودمندی های بیشماری دارد که در ادامه به آنها پرداخته خواهد شد.

ضرورت طراحی سایت املاک

چه بسیارند افرادی که در پی یافتن مکان مناسبی برای رهن و اجاره و یا خرید ملک، وقت و انرژی زیادی را برای جستجوهای حضوری تلف می نمایند و بعد از هفته ها آمد و رفت شاید بتوانند گزینه مطلوب و مورد نظر خود را پیدا کنند. با پیشرفت تکنولوژی های مبتنی بر وب و افزایش استفاده از فضای مجازی و دسترسی راحت عموم مردم به اینترنت، شیوه های سنتی بنگاه داری و مشاوره ملکی دیگر امری پیش پا افتاده به نظر می رسد! چرا که شیوه های نوین و راهکارهای جدید تحت وب، امکانات زیاد و فواید متعددی را پیش پای مستاجران، صاحبان ملک و مشاوران املاک قرار داده است.

مزایای طراحی سایت آژانس مسکن

طراحی سایت املاک به نیازهای مختلف افراد در زمینه املاک و مستغلات پاسخگوست. سریع ترین راه برای پیدا کردن خانه یا مغازه مورد نظر برای خرید، رهن یا اجاره؛ جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه و انرژی؛ امکان مشاهده و بررسی و مقایسه تمامی موارد مربوط به رهن و اجاره یا فروش واحدهای تجاری، مسکونی و … از دستاوردهای طراحی وب سایت املاک است.

همینگونه مزایای ذیل نیز از فواید طراحی سایت بنگاه املاک است:

  • درج و انتشار آگهی های مربوط به املاک و مستغلات در جراید و نشریات چاپی کاغذی هزینه های زیادی داشته و از عمر خیلی کوتاهی برخوردارند. ولی انعکاس همین آگهی ها و تبلیغات در وب سایت املاک علاوه بر اینکه ماندگار بوده و بصورت شبانه روزی در دسترس همگان است، هزینه های خیلی پایین و گاه رایگان دارند.
  • فرصت و امکان و فضای کافی برای شرح اطلاعات مبسوط در مورد هرکدام از ملک ها و ویژگی ها و محاسن هر ملک جهت ارایه به کاربران وجود دارد.

سرویس ها و خدمات طراحی وب سایت املاک

از بارزترین سرویس ها و امکاناتی که طراحی سایت املاک توسط شرکت طراحی سایت پیام آوا در اختیار کاربران و مشاوران ملکی قرار می دهد می توان موارد ذیل را نام برد:

در این بخش سوابق فعالیت بنگاه املاک بطور مشروح بیان می گردد.

۲ – طراحی صفحه ارتباط با ما

اطلاعات تماس با بنگاه املاک یا تعاونی مسکن در این صفحه قرار داده می شود.

۳ – طراحی صفحه اخبار و مقالات

مطالبی در زمینه نحوه انتخاب ملک، قوانین مربوط به قراردادها و معاملات ملکی، مزایده و اطلاعیه ها در این صفحه ذکر شده و در بازه های زمانی معین بروز رسانی می گردد.

۴ – ایجاد دسته بندی

ملک های مورد عرضه در سایت بر مبنای : رهن – خرید – فروش – اجاره – مشارکت در ساخت و ساز و یا بر اساس نوع ملک مانند : تجاری – زمین – اداری – کلنگی – آپارتمان – ویلا – واحد مسکونی شخصی – انباری – سوئیت و … طبقه بندی شده اند.

۵ – طراحی صفحه توضیحات و عکس ملک

شرح مبسوط مربوط به هر ملک همراه با عکس آن از نمای بیرونی و داخلی و فضاهای قسمت های مختلف ساختمان در این صفحه پیاده سازی می گردد. مواردی از قبیل: نوع ملک – آدرس ملک – نوع معامله – زیر بنا و متراژ – تعداد اتاق ها – تعداد طبقات – امکانات رفاهی مثل: درب اتوماتیک، آسانسور، حصارکشی، دیوارپوش، پارکت، پرده، کابینت، کرکره و .. وضعیت برق، تلفن، آب و گاز، عمر ساختمان، وضعیت ثبتی ملک و … در توضیحات مندرج می گردد.

۶ – طراحی صفحه جستجو

این قسمت از جمله مهمترین و کارآمدترین بخش های طراحی وب سایت املاک است که کاربر با وارد نمودن عنوان مورد جستجو ( مثل آپارتمان، واحد مسکونی شخصی و … ) و انتخاب محدوده یا شهر مورد نظر ( مانند تهران، اهواز و … ) و سپس انتخاب از بین گزینه های رهن، اجاره، فروش و … به موارد مورد نظر خود دسترسی یافته و مشاهده می نماید.

همچنین امکان جستجوی پیشرفته که دارای فیلدهای بیشتری است و براساس فاکتورهای دیگر مانند متراژ، قیمت و …. طراحی شده است نیز وجود دارد.

۷ – طراحی بخش نقشه

پس از جستجو و یافتن هر ملکی که مورد نظرتان است می توانید محدوده جغرافیایی آن را بر روی نقشه مشاهده کنید.

۸ – طراحی صفحه پیشنهاد ویژه

در این صفحه املاکی که با شرایط خوب و استثتنائی و یا با قیمت پایین تر نسبت به قیمت اصلی جهت فروش یا رهن قرار گرفته اند به نمایش در می آید.

۹ – طراحی بخش های تبلیغات

صاحبان ملک با پرداخت مبالغی به مدیر سایت، آگهی ملک و ساختمان آنها بصورت برجسته و ویژه در قالب های خاص تبلیغاتی در صفحه اول سایت یا دیگر قسمت های مختلف وب سایت به نمایش گزاشته می شود.

۱۰- طراحی صفحه محاسبات

در این قسمت محاسبه و برآورد مواردی همچون وام ملک بصورت آنلاین فراهم شده است.

طراحی بخش رزرو

برای تعیین وقت جهت انعقاد قرارداد در محل بنگاه یا برای مشاوره این بخش طراحی و پیاده سازی می گردد.

طراحی وب سایت  املاک با پیام آوا

شرکت طراحی سایت پیام آوا با توجه به خواسته های بنگاه داران املاک، سایتی حرفه ای و در خور فعالیت آنها احرا و پیاده سازی می نماید. ایجاد محیط مدیریت ساده و آسان که مدیر سایت بتواند اطلاعات موجود بر روی سایت را ویرایش کند و یا موارد جدیدی را به وب سایت خود اضافه نماید، همچنین بهینه سازی سایت بر اساس پارامترهای موتورهای جستجو مانند گوگل، از نکات برجسته در طراحی وب سایت تعاونی مسکن یا طراحی وب سایت مشاوران املاک است تا آنها بتوانند با ارایه خدمات سریع تر به موجران و صاحبان ملک بر رونق معاملاتشان بیفزایند.



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 ارديبهشت 1396 | نظرات ()