نوشته شده توسط : cyrus

طراحی سایت دانلود فیلم، عکس، نرم افزار، اپلیکیشن و فایل های گوناگون همیشه برای افراد جالب بوده بویژه اینکه دانلود رایگان برای ما ایرانی ها بیشتر مورد توجه است.

طراحی سایت دانلود به منظور قرار دادن فایل های مختلف چه بصورت آبونمانی و پولی و چه بصورت رایگان می باشد. این فایل ها می توانند فقط در یک زمینه خاص مثل فایل های لایه باز گرافیکی و یا مخلوطی از فایل های گوناگون مانند موسیقی، فیلم، کتاب و … باشند.

ضرورت طراحی سایت دانلود و اهداف

بی شک کاربران اینترنت برای یک بار هم که شده فایل یا نرم افراری را دانلود کرده اند.

وب سایت های خوب فارسی زبان یا خارجی در این زمینه وجود دارند. شما نیز می توانید صاحب یکی از این وب سایت ها باشید و به کسب و کار در فضای مجازی بپردازید که این امر از طریق طراحی سایت دانلود بصورت حرفه ای و کاربردی توسط شرکت های معتبر و با تجربه ای همانند شرکت پیام آوا امکانپذیر است.

download web designبالطبع هدف اینگونه وب سایت ها درآمدزایی از طریق فروش فایل ها و یا از راه جذب آگهی است. در وب سایت های دانلودی رایگان هدف جذب و افزایش اغضای سایت و افزایش بازدیدکنندگان می باشد تا از این راهکار شرکت ها و کارخانجات تبلیغات خود را در چنین وب سایت هایی قرار دهند، چون مشاغل و صاحبان صنایع به دنبال وب سایت هایی هستند که بطور روزانه و مداوم بازدیدکنندگان زیادی داشته باشند.

نکات طراحی سایت دانلود حرفه ای

در پیاده سازی و اجرای وب سایت های دانلود بایستی به چند نکته توجه ویژه معطوف داشت که عبارتند از :

  • سرعت لود صفحات

سرعت بارگذاری و بالا آمدن صفحات سایت دانلود بایستی مطلوب و قابل قبول باشد تا کاربران از انتظار کشیدن حوصله شان سر نرفته و سایت را ترک ننمایند.

  • راحتی دانلود

سیستم و روند دانلود نبایستی پیچیده و تو در تو و گیج کننده باشد. کاربر باید به راحتی با طی یک یا دو مرحله (ویا ثبت نام در سایت و آبونمان) و پرداخت هزینه به لینک دانلود دسترسی پیدا کند.

به تجربه دیده شده که پیچیده شدن مراحل دانلود، موجب می شود کاربر از ادامه روند و خرید منصرف شده و بسراغ سایت های دانلودی دیگری برود.

  • سیستم جستجوی سایده و پیشرفته

با توجه به غنای سایت های دانلود که مملو از فایل های متفاوت با موضوعات مختلف هستند، سیستم جستجوی ساده برای نیل سریع کاربر به هدف خود با سرچ یک عنوان و همچنین سیستم جستجوی پیشرفته برای در نظرگیری پارامترهایی مانند نام، موضوع، صاحب اثر، فرمت، حجم فایل و … قرار داده شده تا کاربر بتواند به فایل مورد درخواستش دست یابد.

  • نامگذاری و توضیحات فایل ها

در انتخاب نام فایل دقت شود که کوتاهترین و کاربردی ترین کلمه یا واژگان که در زبان عامه ی  کاربران مصطلح است استفاده گردد و همچنین مشخصات فایل بطور کامل درج شود. این کار علاوه بر اینکه موجب سهولت جستجو در بین محتوای داخل سایت خواهد شد از طرفی نیز کاربرانی که از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل به دنبال فایلی می گردند زودتر به نتیجه رسیده و به سایت شما وارد خواهند شد.

  • امنیت وب سایت

تدابیر امنیتی در وب سایت های دانلودی حائز اهمیت است چرا که در اغلب اینها که بصورت پولی می باشند و مراودات مالی صورت می گیرد جهت افزایش درجه اعتماد کاربران برقراری امنیت نکته مهمی بوده و همچنین جهت پایداری وب سایت و جلوگیری از هک شدن تمهیداتی اتخاذ می گردد.

غنای طراحی سایت دانلود فایل هرچقدر بیشتر باشد بهتر است و از جمله فایل های: نرم افزار، اپلیکیشن؛ بسته های آموزشی، مقاله و پایانامه و جزوه کتاب، موسیقی، فیلم و کلیپ، بازی و گیم، طرح های گرافیکی، عکس های استوک، طرح و ایده های کسب و کار ، کنسول بازی و موارد مشابه جهت دانلود و استفاده کاربران در اینگونه وب سایت ها می توان قرار داد.

سرویس ها و آیتم های طراحی سایت دانلود

  • طراحی صفحه اخبار

جهت ارایه آخرین اخبار مربوط نرم افزارها، کامپیوتر و دنیای فناوری و جدیدترین تحولات در بازار نرم افزار و اطلاع رسانی نسخه های جدید نرم افزارها و …

  • طراحی بخش فایل ها و دسته بندی

در این قسمت فایل ها بر اساس دسته بندی موضوعی قرار گرفته و همچنین توضیحات مربوط به هر کدام در زیر فایل بیان می شود. مشخصات و توضیحاتی مثل : نام و عنوان فایل، پدید آورنده یا شرکت سارنده، حجم و فرمت، رمز فایل و مواردی از این قبیل.

۳ – لینک دانلود

لینک دانلود یا بطور مستقیم در زیر توضیحات فایل قرار می گیرد. در وب سایت های دانلودی پولی پس از پرداخت هزینه توسط کاربر از طریق درگاه پرداخت الکترونیک موجود بر روی سایت، لینک دانلود فعال شده یا لینک به ایمیل وی فرستاده می شود.

  • نوار جستجوی ساده و پیشرفته

جستجوی ساده برای سرچ سریع و جستجوی پیشرفته جهت سرچ های تخصصی تر بر اساس فاکتورهایی مانند: کاربرد، حجم و …

  • طراحی سیستم تبلیغات

سیستم جامع و کاربردی تبلیغات که توانایی تحت پوشش قرار دادن انواع روش های تبلیغاتی نظیر بنری، متنی، کناری، پاپ آپ، تبلیغات کیکی را دارد در اینگونه وب سایت ها پیاده سازی می شود.

  • طراحی بخش عضویت
  • طراحی صفحه راهنما

جهت ارایه راهنمایی به کاربران تازه عضو شده جهت نحوه استفاده از فایل ها و دانلود آنها.

  • امکانات دیگر

طراحی وب سایت دانلودارسال خبرنامه، اشتراک گزاری، آمار بازدیدکنندگان، نمایش تعداد دفعات دانلود، امتیاز دهی کاربران به هر کدام از فایل ها، نمایش فایل های پُر بازدید و محبوب، انجمن گفتگو و. … از دیگر آیتم های طراحی سایت های دانلود می باشند.

ویژگی های پیام آوا برای طراحی سایت دانلود

اجرای بهینه سازی وب سایت (سئو) عامل موفقیت یک وب سایت دانلود است. چرا که حیات وب سایت های دانلود در گرو تعداد بازدیدکنندگان و مراجعان زیاد است. موثرترین و هدفمندترین راه افزایش ترافیک و آمار بازدیدکنندگان  همان اجرای اصول و تکنیک های سئو می باشد. در این خصوص بهینه سازی وب سایت برای کلمات کلیدی مرتبط ملاک عمل است.

بسیاری از کاربران فایل مورد نیاز خود را به نام خاص خود در موتورهای جستجو سرچ می نمایند. مانند: نرم افزار «لایت ‌شات» (Lightshot) به همین جهت وب سایت بایستی برای کلمات کلیدی نام فایل ها و یا نرم افزارها هم عنوان فارسی و نیز انگلیسی بهینه گردد تا کاربر با جستجو در موتورهای جستجو به سایت شما وارد گردد.

با توجه به مطالب گفته شده امر بهینه سازی وب سایت های دانلود، پیچیدگی ها و ظرایف خود را داشته و شامل نکات و شگردهای فنی بسیاری است.

اما نگران نباشید !

 

پیام آوا با دانش و تخصص خود در این خصوص وب سایت های دانلود شما را به نحو حرفه ای و اصولی بهینه و سئولایزه خواهد نمود.
پیاده سازی سیستم مدیریت آسان و فارسی جهت اینکه مدیر یا گردانندگان وب سایت بتوانند وب سایت را بروز رسانی نموده، فایل های جدید اضافه نمایند و یا مشخصات و اطلاعات آنها را ویرایش کنند و مواردی از این قبیل از ویژگی های پیام آوا در طراحی سایت دانلود می باشد.
توجه به مقوله امنیت سایت؛ اختصاص فضای مناسب برای آپلود فایل های زیاد و حجم بالا، سیستم تبلیغات، همچنین ایجاد دسته بندی های موضوعی مختلف و نیز در نظرگیری ماژول های پیشرفته جستجو و نیز پیاده سازی سیستم پرداخت الکترونیک همگی از مواردی هستند که پیام آوا در طراحی سایت دانلود به آنها توجه ویژه معطوف می نماید.



:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

طراحی سایت موزه به پیوند با نیاکان پیشین و شناساندن مجموعه های نفیس و با ارزشی که آثار تاریخی و باستانی و هنری را نگهداری می کنند و همچنین برای جذب توریست و گردشگران از اقصی نقاط جهان و نیز به منظور آشنایی مردم با گذشته تاریخی و فرهنگی خود و پیشنیه هویت ملی و نیز در پژوهش ها و تحقیقات دانشجویان و اساتید رشته های تاریخ، جامعه شناشی، زبانشناشسی، باستان شناسی و علوم و دانش های مرتبط کارآیی بسیار فوق العاده ای دارد.

محورهای طراحی سایت موزه

موزه ها که به دو دسته عمومی دولتی و شخصی می باشند و دارای گونه‌ها و موضوعات زیادی هستند؛ از مجموعه‌های بزرگ در شهرهای بزرگ که انواع مجموعه‌های با ارزش و نفیس را پوشش می‌دهند تا موزه های کوچک که یک یا چند دسته خاص را شامل گردد. این دسته‌ها شامل: مردم‌شناسی، تاریخ طبیعی، صنایع دستی، هنرهای زیبا، هنرهای کاربردی، باستان‌شناسی، سکه‌شناسی، قوم‌شناسی، تاریخی، تاریخ نظامی، علم، فناوری، موزه کودکان، نقشه، گیاه‌شناسی و علوم طبیعی، تمبرشناسی، کاخ موزه‌ها و … می‌باشد.

Museum designطراحی سایت موزه نقش بسیار بزرگی را در  گسترش فرهنگ و تاریخ یک کشور ایفا می کند. علاوه بر این می تواند نقش بسیار مهمی را در جذب گردشگران داخلی و  خارجی داشته باشد.

امکانات و آیتم های طراحی سایت موزه

بطور کلی در ساختار و طراحی سایت موزه ها می توان بخش ها و آیتم های زیر را در نظر گرفت و اجرا نمود:

تاریخچه تاسیس موزه، مساحت و نوع فعالیت تخصصی موزه و نیز شناساندن و معرفی قسمت های مختلف مجموعه مانند: اتاق بسته بندی و ارسال، بخش اداری، بخش اسکن و تهیه اسلاید و عکس آثار، کارگاه های حفاظتی و مرمت و بازسازی اشیاء، انبار، تالار همایش ها و سخنرانی، گالری، کافی شاپ، کتاب های نایاب و دستخط و سالن مطاله، فروشگاه محصولات فرهنگی، سالن ها و اتاق های نمایش آثار، فضاهای سبز و …

  • طراحی صفحه اطلاعات تماس

آدرس و محل دقیق موزه و راه های دسترسی به آن و نیز شماره های تلفن و نمایش موقعیت مکانی موزه بر روی گوگل مپ و فرم ارتباط آنلاین با مدیریت در این صفحه پیاده سازی شده است.

  • طراحی صفحه ساعات کاری

برنامه کاری و ساعت بازدید و روزهای تعطیل، ساعت فروش بلیط و یا ایامی که بازدید رایگان برای طیف های مشخص مانند معلولان و جانبازان، دانشجویان و یا … دایر می باشد در این صفحه مندرج می شود.

  • طراحی بخش معرفی آثار

معرفی آثار موجود در موزه در دسته بندی های مختلف مثل: سکه و اسکناس، مجسمه و تندیس، ظروف و اشیاء قدمتی، اسناد تاریخی، جواهر و زیورآلات، کتب خطی و … به رویت کاربران می رسد.

که توضیحات در مورد هرکدام مانند: نام اثر، قدمت، محل کشف، سازنده اثر و … به همراه عکس های جالب و ۳۶۰ درجه از اثر مربوطه ارایه می شود.

  • پیاده سازی تور مجازی

قابلیت گشت و گذار آنلاین در قسمت های مختلف و فضای موزه و نیز ارایه توضیحات در مورد هر کدام از بخش ها فراهم شده است.

  • طراحی صفحه راهنما

راهنمای طبقات، سالن ها و اتاق های نمایش، امکانات رفاهی و …  برای بازدیدکنندگان علی الخصوص گردشگران خارجی در این قسمت ارایه می گردد.

  • طراحی بخش نقشه

به منظور سهولت دسترسی بازدیدکنندگان به بخش های مختلف موزه، قسمت های قابل بازدید توسط مراجعان بر روی نقشه مشخص شده است.

  • طراحی صفحه برنامه ها

برگزاری مسابقات کارگاهی شرایط شرکت، برنامه های نمایشگاهی، برگزاری تورهای باستانشناسی، همایش ها و جشنواره ها و برنامه های فرهنگی و هنری دیگر در این قسمت به اطلاع مراجعان می رسد.

  • طراحی صفحه مقالات

در این صفحه مطالب و مقالات علمی در مورد پژوهش ها و مطالعات باستانشانسی، ادورار تاریخی و آثار به جا مانده از آنها، معرفی ابنیه های تاریخی و دیدینی، روشهای نگهداری اشیاء قدیمی تاریخی و ارزشمند، مقالاتی در مورد آیین ها و مراسمات سنتی گذشته و … ارایه می گردد که این نوع مطالب علاوه بر اینکه برای کاربران جذاب بوده و می تواند مورد استفاده آنها واقع گردد، در افزایش آمار بازدید سایت و افزایش ورودی سایت از طریق گوگل و بالا رفتن رنکینک وب سایت بسیار موثر است.

  • طراحی صفحه اخبار

جذابیت رویدادهای تازه همیشه برای کاربران وجود داشته و از اینرو این صفحه در طراحی سایت موزه به خبرهای مرتبط با دنیای باستانشناسی، مردم شناسی و تاریخی مانند کشفیات و یافته های تاریخی جدید و همچنین اخبار جشنواره ها و برنامه های علمی و تحقیقاتی اختصاص دارد.

  • طراحی بخش آثار برتر

Designing Museum siteاین بخش به آثار برتر هفته و معرفی آثار و اشیاء جدید افزوده شده به مجموعه موزه و همچنین آثاری که بیشترین بازدید را داشته و مورد توجه عموم بوده اند اختصاص دارد.

  • آیتم های دیگر

قابلیت اشتراک گزاری، تهیه نسخه چاپی، اتصال سایت به شبکه های اجتماعی نظیر: توئیتر، فیسیبوک، گوگل پلاس، تلگرام و …، آمار بازدیدکنندگان وب سایت، پیوندهای مفید و مرتبط، نگارخانه، نظرسنجی و …

کار فرهنگی پیام آوا با ساخت سایت موزه ها

طراحی سایت موزه به نوعی کار فرهنگی محسوب شده و از اینرو پیام آوا در راستای غنای فرهنگی و بازنشانی هویت و اصالت ملی، اهتمام فزاینده ای برای طراحی و پیاده سازی سایت های موزه و همچنین طراحی سایت کلکسیون، طراحی سایت مجموعه های نفیس و ارزشمند دارد.

پیام آوا علاوه بر اینکه در ساخت سایت موزه به گرافیک و جنبه های های زیباشناختی و ظاهری وب سایت توجه ویژه دارد تا رنگ و لعاب سایت تداعی کننده حس و هوای فضای موزه باشد و کاربر از گشت و گذار در قسمت های مختلف موزه  لذت برده و چنان تصور نماید که در حال بازدید واقعی از آثار موجود در موزه است، چندین نکته مهم را نیز در طراحی سایت موزه مورد لحاظ و اجرا قرار می دهد که عبارتند از:

چند زبانه بودن سایت موزه بسیار مهم است لذا پیام آوا طراحی سایت موزه را بر این نکته مهم که وب سایت از چند زبان بین المللی مهم دنیا پشتیبانی کند  بنا نهاده تا پاسخگوی گردشگران از کشورهای مختلف باشد.

 

واکنشگرایی و پی ریزی ساختار سایت به گونه ای که شکل و شمایل آن هنگام مشاهده بر روی صفحات نمایشگر دستگاه های مختلف مانند موبایل و یا تبلت دچار دگرگونی نگردد و به قول معروف از هم نپاشد از دیگر پارامترهای طراحی وب سایت موزه توسط پیام آوا ست. با توجه به این اصل یعنی اجرای حالت ریسپانسیو موجب می گردد که گردشگران و توریست ها سایت موزه را روی تبلت یا گوشی هوشمند خود بدون هیچگونه مشکلی مشاهده نموده و براحتی از قسمت های مختلف آن استفاده نمایند.



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

طراحی سایت کافی شاپ ,طراحی سایت رستوران و طراحی سایت فست فود بدان جهت که اکثر مخاطبان و مشتریان کافی شاپ ها را قشر جوان تشکیل می دهند مهم و ضروری است. جوانان اکثرا در فضای مجازی وقت بیشتری را سپری نموده و به وبگردی مشغول می باشند از اینرو صاحبان و مدیران کسب و کارهای کافی شاپ و اغذیه فروشی و فست فودها بایستی به این نکته توجه داشته باشند در صورتی که از یک وب سایت اختصاصی و قوی به صورت یک طراحی سایت حرفه ای برخوردار باشند در فضای مجازی دیده خواهند شود و بر مشتریان آنها از این طریق افزوده می گردد.

اهمیت طراحی سایت کافی شاپ

در طراحی وب سایت کافی شاپ می توان منوهای روزانه، نوشیدنی ها و غذاهای ویژه خود را بصورت لحظه ای در معرض دید تعداد کثیری از مخاطبان قرار داد و مخاطب را ترغیب کنید تا با دیدن عکس های جذاب منوها به کافه شاپ یا رستوران شما مراجعه کند.

طراحی سایت کافی شاپ

شناخته شدن و محبوب شدن وب سایت های مرتبط با مواد غذایی می تواند با یک روند طبیعی صورت گیرد چرا که این دست از کافی شاپ ها و رستوران ها معمولا مشتریان خاص خود را دارند و با تبلیغات دهان به دهان به سرعت رشد خواهند کرد بنابراین تنها موضوع مهم در این باره این است که جایگاه و رتبه وب سایت شما در موتور جستجوگر گوگل نسبت به سایر رقبا بالاتر باشد تا کاربر پس از جستجو، ابتدا وارد وب سایت شما شده و آنرا مشاهده نماید.

قابلیت های طراحی سایت کافی شاپ

از امکانات قابل توجه که می توان در طراحی سایت کافی شاپ پیاده سازی نمود فراهم آوردن امکان رزرو آنلاین میزها و غذاها و نوشیدنی های مختلف است تا افراد بتوانند براحتی میز خود را رزرو کرده و هنگام مراجعه به کافی شاپ شما بر روی میز منتخب خود بنشینند. برای ترغیب کردن مخاطبان جهت رزرو آنلاین می توان قرعه کشی هایی بصورت دوره ای برگزار نمود با این کار حتی مخاطبین ترغیب خواهند شد تا روزانه به وب سایت شما مراجعه نموده و نتایج قرعه کشی را مشاهده نمایند. همچنین معرفی امکانات و سرویس های مختلف کافی شاپ و یا رستوران و نیز معرفی شعبه های مختلف کافی شاپ به همراه درج آدرس آنها در طراحی سایت کافی شاپ به مشتریان آزادی عمل بیشتری در انتخاب می دهد.

سرویس ها و خدمات طراحی وب سایت کافی شاپ

با توجه به نیاز و درخواست مدیران کافی شاپ ها و رستوران ها می توان بخش ها و امکانات مختلف اختصاصی را در طراحی وب سایت کافی شاپ اجرا و در نظر گرفت که برخی از آنها عبارتند از:

  • طراحی صفحه معرفی کافی شاپ یا رستوران با ذکر تاریخچه و سوابق فعالیت
  • طراحی بخش منوی نوشیدنی ها، غذا و دسرها در دسته بندی دلخواه با امکان مدیریت و بروزرسانی راحت آنها
  • طراحی گالری تصاویر به منظور قرار دادن عکس از نوشیدنی ها، قهوه ها و نمایش غذاهای لذیذ
  • طراحی صفحه پیشنهاد ویژه برای نمایش و معرفی نوشیدنی های و غذاهای مخصوص و منحصر بفرد کافی شاپ یا رستوران شما
  • طراحی صفحه رزور آنلاین میز کافی شاپ یا رستوران برای مراسم ها
  • و طراحی سایت سیستم ثبت سفارش بصورت آنلاین و ارسال سفارش 

۷- طراحی صفحه معرفی سایر شعب کافی شاپ بهمراه ذکر اطلاعات تماس و نمایش بر روی گوگل مپ

  • طراحی وب کافی شاپامکان ایجاد و دریافت کدهای تخفیف از طریق وب سایت
  • قرعه کشی آنلاین و ارسال نتایج از طریق پیامک و یا ایمیل به مشتریان
  • طراحی صفحه دیدگاه و نظرات، برای سنجش میزان احساس رضایت در مشتریان می توان نظرات و دیدگاه های آنها را از طریق این بخش وب سایت اخذ نموده و در صورت تمایل مدیر سایت می تواند هرکدام را به دلخواه در وب سایت منعکس نماید.

برتری های پیام آوا در طراحی سایت کافی شاپ

شرکت پیام آوا با توجه به اینکه در محیط کافی شاپ ها اغلب جوانان حضور دارند طراحی گرافیکی اختضاصی وب سایت کافی شاپ را متناسب با فضای اینگونه مکان ها و بصورت دلنشین و جوان پسند اجرا و پیاده سازی می نماید.

همچنین قابلیت ریسپانسیو بودن وب سایت کافی شاپ به گونه ای که سایت در صفحات نمیش دستگاه های مختلف مانند موبایل و تبلت براحتی قابل مشاهده و استفاده باشد از برتری های پیام آوا محسوب می گردد.

ایجاد و راه اندازی بخش مدیریت آسان و کاملا فارسی برای اینکه مدیر سایت براحتی بتواند بخش های مختلف از جمله منوها و سفارشات آنلاین مشتریان و نظرات کاربران را مدیریت نموده و همچنین محتوای وب سایت را بروزرسانی نماید و نیز تمهیدات سئو سایت کافی شاپ (بهینه سازی برای موتورهای جستجو) برای اعتبار بخشی بیشتر به کسب و کار شما تا نسب به رقیان در رتبه های بالاتر گوگل دیده شوید و در نتیجه ارزش برند و تعداد مشتریان شما روز بروز افزایش یابد از دیگر ویژگی های پیام آوا در طراحی سایت کافی شاپ ,طراحی سایت رستوران و فست فودمی باشد.



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

شرکتهای مجری پروژه های ساختمانی نیاز مُبرمی به طراحی سایت عمرانی دارند تا بتوانند توانمندی ها، تخصص و پروژه های تکمیل شده خود را به نمایش بگذارند.

معرفی تجهیزات، ماشین آلات، نیروی متخصص، مشخصات و مختصات عملیات ساختمانی انجام یافته توسط شرکت بطور معمول در طراحی سایت شرکت عمرانی صورت می گیرد.

اهمیت طراحی سایت عمرانی

شرکتهای عمرانی فعالیت هایی از جمله: اجرای پروژه‌های مجتمع مسکونی و تجاری ، مراکز فروش ، واحدهای صنعتی ، عملیات راه‌سازی و تاسیسات آبی و نظارت بر حسن اجرای طرح های عمرانی و همچنین همكاری با مهندسان مشاور یا محاسبه در زمینه‌های یاد شده را انجام می دهند.

جهت جمع بندی فعالیت های عمرانی یک شرکت، ایجاد رزومه آنلاین، نمایش و انعکاس سوابق و توانمدیها و پروژه های تکمیل شده به آحاد مردم علی الخصوص پیمانکاران، شرکت ها و  سازمانهای دولتی؛ یک پایگاه اینترنتطراحی و راه اندازی سایت عمرانیی حرفه ای که همانا با طراحی سایت عمرانی میسر می باشد بسیار موثر و راهکاری معقول است.

امکانات طراحی سایت شرکت عمرانی

با توجه به نوع فعالیت شرکت عمرانی می توان امکانات و سرویس های مختلفی و اختصاصی را در طراحی سایت شرکت عمرانی اجرا و پیاده سازی نمود. برخی از امکانات در طراحی سایت شرکتی بطور مشروح چنین است:

  • طراحی بخش درباره شرکت

تاریخچه تاسیس، اهداف و استرتژی ها و چشم انداز شرکت، برشمردن توانمندی ها، پتانسیل و اهم فعالیت های انجام شده توسط شرکت در این بخش بیان می شود.

  • طراحی صفحه رزومه

پروژه های ساختمانی و تاسیساتی بطور فهرست وار یا طی جدولی در این صفحه جاگذاری می گردد.

  • طراحی قسمت خدمات

زمینه های کاری و خدمات قابل ارایه شرکت مانند ساخت و ساز بزرگراه ها ، تاسیسات شهری ، محوطه سازی ، مقاطعه کاری، پل و تقاطع های غیرمسطح ، ساختمان سازی، احداث مراکز تجاری و صنعتی، اجرای عملیات راه سازِی ، ریل و خطوط راه آهن و … با توجه به توانایی شرکت در این قسمت بطور طبقه بندی شده پیاده سازی می شود.

  • طراحی قسمت پروژه ها

این قسمت از مهمترین اجزاء در طراحی وب سایت عمرانی است. در دو بخش پروژه های انجام شده و در حال اجرا و پروژه های آتی طبقه بندی شده است و مختصات و مشخصات هر پروژه مثل آدرس، سال شروع و اختتام، مساحت و زیربنا، ظرفیت ، تعداد واحدها و طبقات، امکانات رفاهی و تاسیساتی، مجری پروژه و … به همراه عکسی از نمای پروژه منعکس می شود.

  • طراحی قسمت منابع و راه حل ها

در این بخش مواردی از قبیل : تامین تجهیزات، مهندسی ، بهره برداری و نگهداری، مدیریت پروژه ها، تامین مالی، ساخت و احداث و غیره توصیف می گردد.

  • طراحی گالری تصاویر

قسمت گالری به مثابه آلبومی از عکس های با کیفیت و متنوع از پروژه های شماست و هر کدام با زبان تصویر گوشه ای از توانایی های شرکت شما را نشان می دهد.

  • طراحی صفحه اخبار

رویدادهای مرتبط با صنعت ساختمان، اخبار همایش ها و نمایشگاه های ساختمانی و مواردی از این قبیل علاوه بر جذب مخاطب بیشتر در ارتقا جایگاه سایت در موتورهای جستجو مفید فائقه است.

  • طراحی بخش مقالات

مطالب آموزشی و مقالات مرتبط با رشته عمران در این صفحه می تواند مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته و در افزایش کاربران موثر است.

  • طراحی صفحه سوالات رایج

از آنجایی که بسیاری از کاربران در رابطه با خدمات و سرویس های شما سوالاتی را دارند با طراحی این صفحه می توان پرسش و پاسخ هایی که مد نظر اغلب کاربران است را در آن مطرح کرد.

  • طراحی صفحه تماس با ما

اطلاعات تماس شرکت و شماره تلفن بخش های مختلف ، آدرس ، ایمیل ، فکس ، فرم تماس آنلاین در این بخش قرار می گیرد.

  • طراحی بخش ویدیو

فیلم های کوتاه از عملیات احداث و ساخت و ساز و نمایش تجهیزات بکار رفته در پروژه در معرفی شرکت شما و ایجاد اعتماد در مخاطب از طریق این بخش ارایه می شود.

  • طراحی صفحه گواهینامه ها

گواهینامه ها، مدارج و لوح تقدیر کسب شده توسط شرکت مانند گواهینامه صلاحیت پیمانکاری، گواهینامه HSE، ایزو ۹۰۰۱- ۲۰۰۸، ایزو ۱۴۰۰۱، گواهینامه فنی مرکز تحققات مسکن و شهرسازی و …

  • سیستم  ارسال خبرنامه

سرویس عضویت در وب سایت باعث خواهد شد تا ایمیل کاربران در اختیارتان باشد و با سیستم ارسال خبرنامه به ایمیل اعضا، آنها را از جدیدترین پروژه ها و یا مطالب سایت آگاه می سازید.

  • طراحی قسمت نظرسنجی

کسب نظرات مخاطبان و مشتریان در بهبود ارایه خدمات بسیار مهم است. لذا این بخش به نظور دریافت دیدگاه و پیشنهاد مخاطبان در طراحی سایت عمرانی در نظر گرفته شده است.

  • طراحی قسمت آمار بازدیدکنندگان

گزارش آمار بازدیدکنندگان بصورت ادواری روزانه، هفتگی، سالیانه در این بخش قابل مشاهده است.

  • طراحی بخش شبکه های اجتماعی

اتصال وب سایت عمرانی به صفحات شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، توئیتر، تلگرام و … از طریق این بخش قابل انجام است.

ساخت سایت عمرانی با پیام آوا

شما بهترین ساختمان ها را می سازید و ما پروژه های شما را به عنوان بازتاب طراحی، مهندسی و استعداد ساخت و سازتان منعکس می کنیم.

سایت ساختمانی و عمران پیام اواپیام آوا با ارایه طراحی سایت حرفه ای ساخت و ساز و خدمات ساختمانی دیجیتالی و خدمات بازاریابی دیجیتالی نیاز شما را جهت ارتباط با مخاطبان و شرکتهای همکار مرتفع نموده و وب سایت رؤیایی شما را تولید می کند.

همه چیزهایی که باعث می شود کسب و کار شما در صنعت ساختمان بهترین باشد، باید نمایش داده شود و پیام آوا دارای تخصص لازم است تا اطمینان حاصل کنید که شما در یک چشم انداز دیجیتالیِ پُر مخاطب واقع می شوید. ما در طراحی وب سایت شرکت ساختمانی متبحر هستیم که به طور واضح ارتباط شما با آنچه که انجام می دهید واقفیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

شرکتهای مجری پروژه های ساختمانی نیاز مُبرمی به طراحی سایت عمرانی دارند تا بتوانند توانمندی ها، تخصص و پروژه های تکمیل شده خود را به نمایش بگذارند.

معرفی تجهیزات، ماشین آلات، نیروی متخصص، مشخصات و مختصات عملیات ساختمانی انجام یافته توسط شرکت بطور معمول در طراحی سایت عمرانی صورت می گیرد.

اهمیت طراحی سایت عمرانی

شرکتهای عمرانی فعالیت هایی از جمله: اجرای پروژه‌های مجتمع مسکونی و تجاری ، مراکز فروش ، واحدهای صنعتی ، عملیات راه‌سازی و تاسیسات آبی و نظارت بر حسن اجرای طرح های عمرانی و همچنین همكاری با مهندسان مشاور یا محاسبه در زمینه‌های یاد شده را انجام می دهند.

جهت جمع بندی فعالیت های عمرانی یک شرکت، ایجاد رزومه آنلاین، نمایش و انعکاس سوابق و توانمدیها و پروژه های تکمیل شده به آحاد مردم علی الخصوص پیمانکاران، شرکت ها و  سازمانهای دولتی؛ یک پایگاه اینترنتطراحی و راه اندازی سایت عمرانیی حرفه ای که همانا با طراحی سایت عمرانی میسر می باشد بسیار موثر و راهکاری معقول است.

امکانات طراحی سایت شرکت عمرانی

با توجه به نوع فعالیت شرکت عمرانی می توان امکانات و سرویس های مختلفی و اختصاصی را در طراحی سایت شرکت عمرانی اجرا و پیاده سازی نمود. برخی از امکانات در طراحی سایت شرکتی بطور مشروح چنین است:

  • طراحی بخش درباره شرکت

تاریخچه تاسیس، اهداف و استرتژی ها و چشم انداز شرکت، برشمردن توانمندی ها، پتانسیل و اهم فعالیت های انجام شده توسط شرکت در این بخش بیان می شود.

  • طراحی صفحه رزومه

پروژه های ساختمانی و تاسیساتی بطور فهرست وار یا طی جدولی در این صفحه جاگذاری می گردد.

  • طراحی قسمت خدمات

زمینه های کاری و خدمات قابل ارایه شرکت مانند ساخت و ساز بزرگراه ها ، تاسیسات شهری ، محوطه سازی ، مقاطعه کاری، پل و تقاطع های غیرمسطح ، ساختمان سازی، احداث مراکز تجاری و صنعتی، اجرای عملیات راه سازِی ، ریل و خطوط راه آهن و … با توجه به توانایی شرکت در این قسمت بطور طبقه بندی شده پیاده سازی می شود.

  • طراحی قسمت پروژه ها

این قسمت از مهمترین اجزاء در طراحی وب سایت عمرانی است. در دو بخش پروژه های انجام شده و در حال اجرا و پروژه های آتی طبقه بندی شده است و مختصات و مشخصات هر پروژه مثل آدرس، سال شروع و اختتام، مساحت و زیربنا، ظرفیت ، تعداد واحدها و طبقات، امکانات رفاهی و تاسیساتی، مجری پروژه و … به همراه عکسی از نمای پروژه منعکس می شود.

  • طراحی قسمت منابع و راه حل ها

در این بخش مواردی از قبیل : تامین تجهیزات، مهندسی ، بهره برداری و نگهداری، مدیریت پروژه ها، تامین مالی، ساخت و احداث و غیره توصیف می گردد.

  • طراحی گالری تصاویر

قسمت گالری به مثابه آلبومی از عکس های با کیفیت و متنوع از پروژه های شماست و هر کدام با زبان تصویر گوشه ای از توانایی های شرکت شما را نشان می دهد.

  • طراحی صفحه اخبار

رویدادهای مرتبط با صنعت ساختمان، اخبار همایش ها و نمایشگاه های ساختمانی و مواردی از این قبیل علاوه بر جذب مخاطب بیشتر در ارتقا جایگاه سایت در موتورهای جستجو مفید فائقه است.

  • طراحی بخش مقالات

مطالب آموزشی و مقالات مرتبط با رشته عمران در این صفحه می تواند مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته و در افزایش کاربران موثر است.

  • طراحی صفحه سوالات رایج

از آنجایی که بسیاری از کاربران در رابطه با خدمات و سرویس های شما سوالاتی را دارند با طراحی این صفحه می توان پرسش و پاسخ هایی که مد نظر اغلب کاربران است را در آن مطرح کرد.

  • طراحی صفحه تماس با ما

اطلاعات تماس شرکت و شماره تلفن بخش های مختلف ، آدرس ، ایمیل ، فکس ، فرم تماس آنلاین در این بخش قرار می گیرد.

  • طراحی بخش ویدیو

فیلم های کوتاه از عملیات احداث و ساخت و ساز و نمایش تجهیزات بکار رفته در پروژه در معرفی شرکت شما و ایجاد اعتماد در مخاطب از طریق این بخش ارایه می شود.

  • طراحی صفحه گواهینامه ها

گواهینامه ها، مدارج و لوح تقدیر کسب شده توسط شرکت مانند گواهینامه صلاحیت پیمانکاری، گواهینامه HSE، ایزو ۹۰۰۱- ۲۰۰۸، ایزو ۱۴۰۰۱، گواهینامه فنی مرکز تحققات مسکن و شهرسازی و …

  • سیستم  ارسال خبرنامه

سرویس عضویت در وب سایت باعث خواهد شد تا ایمیل کاربران در اختیارتان باشد و با سیستم ارسال خبرنامه به ایمیل اعضا، آنها را از جدیدترین پروژه ها و یا مطالب سایت آگاه می سازید.

  • طراحی قسمت نظرسنجی

کسب نظرات مخاطبان و مشتریان در بهبود ارایه خدمات بسیار مهم است. لذا این بخش به نظور دریافت دیدگاه و پیشنهاد مخاطبان در طراحی سایت عمرانی در نظر گرفته شده است.

  • طراحی قسمت آمار بازدیدکنندگان

گزارش آمار بازدیدکنندگان بصورت ادواری روزانه، هفتگی، سالیانه در این بخش قابل مشاهده است.

  • طراحی بخش شبکه های اجتماعی

اتصال وب سایت عمرانی به صفحات شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، توئیتر، تلگرام و … از طریق این بخش قابل انجام است.

ساخت سایت عمرانی با پیام آوا

شما بهترین ساختمان ها را می سازید و ما پروژه های شما را به عنوان بازتاب طراحی، مهندسی و استعداد ساخت و سازتان منعکس می کنیم.

سایت ساختمانی و عمران پیام اواپیام آوا با ارایه طراحی سایت حرفه ای ساخت و ساز و خدمات ساختمانی دیجیتالی و خدمات بازاریابی دیجیتالی نیاز شما را جهت ارتباط با مخاطبان و شرکتهای همکار مرتفع نموده و وب سایت رؤیایی شما را تولید می کند.

همه چیزهایی که باعث می شود کسب و کار شما در صنعت ساختمان بهترین باشد، باید نمایش داده شود و پیام آوا دارای تخصص لازم است تا اطمینان حاصل کنید که شما در یک چشم انداز دیجیتالیِ پُر مخاطب واقع می شوید. ما در طراحی وب سایت شرکت ساختمانی متبحر هستیم که به طور واضح ارتباط شما با آنچه که انجام می دهید واقفیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

شرکتهای مجری پروژه های ساختمانی نیاز مُبرمی به طراحی سایت عمرانی دارند تا بتوانند توانمندی ها، تخصص و پروژه های تکمیل شده خود را به نمایش بگذارند.

معرفی تجهیزات، ماشین آلات، نیروی متخصص، مشخصات و مختصات عملیات ساختمانی انجام یافته توسط شرکت بطور معمول در طراحی سایت عمرانی صورت می گیرد.

اهمیت طراحی سایت عمرانی

شرکتهای عمرانی فعالیت هایی از جمله: اجرای پروژه‌های مجتمع مسکونی و تجاری ، مراکز فروش ، واحدهای صنعتی ، عملیات راه‌سازی و تاسیسات آبی و نظارت بر حسن اجرای طرح های عمرانی و همچنین همكاری با مهندسان مشاور یا محاسبه در زمینه‌های یاد شده را انجام می دهند.

جهت جمع بندی فعالیت های عمرانی یک شرکت، ایجاد رزومه آنلاین، نمایش و انعکاس سوابق و توانمدیها و پروژه های تکمیل شده به آحاد مردم علی الخصوص پیمانکاران، شرکت ها و  سازمانهای دولتی؛ یک پایگاه اینترنتطراحی و راه اندازی سایت عمرانیی حرفه ای که همانا با طراحی سایت عمرانی میسر می باشد بسیار موثر و راهکاری معقول است.

امکانات طراحی سایت شرکت عمرانی

با توجه به نوع فعالیت شرکت عمرانی می توان امکانات و سرویس های مختلفی و اختصاصی را در طراحی سایت شرکت عمرانی اجرا و پیاده سازی نمود. برخی از امکانات در طراحی سایت شرکتی بطور مشروح چنین است:

  • طراحی بخش درباره شرکت

تاریخچه تاسیس، اهداف و استرتژی ها و چشم انداز شرکت، برشمردن توانمندی ها، پتانسیل و اهم فعالیت های انجام شده توسط شرکت در این بخش بیان می شود.

  • طراحی صفحه رزومه

پروژه های ساختمانی و تاسیساتی بطور فهرست وار یا طی جدولی در این صفحه جاگذاری می گردد.

  • طراحی قسمت خدمات

زمینه های کاری و خدمات قابل ارایه شرکت مانند ساخت و ساز بزرگراه ها ، تاسیسات شهری ، محوطه سازی ، مقاطعه کاری، پل و تقاطع های غیرمسطح ، ساختمان سازی، احداث مراکز تجاری و صنعتی، اجرای عملیات راه سازِی ، ریل و خطوط راه آهن و … با توجه به توانایی شرکت در این قسمت بطور طبقه بندی شده پیاده سازی می شود.

  • طراحی قسمت پروژه ها

این قسمت از مهمترین اجزاء در طراحی وب سایت عمرانی است. در دو بخش پروژه های انجام شده و در حال اجرا و پروژه های آتی طبقه بندی شده است و مختصات و مشخصات هر پروژه مثل آدرس، سال شروع و اختتام، مساحت و زیربنا، ظرفیت ، تعداد واحدها و طبقات، امکانات رفاهی و تاسیساتی، مجری پروژه و … به همراه عکسی از نمای پروژه منعکس می شود.

  • طراحی قسمت منابع و راه حل ها

در این بخش مواردی از قبیل : تامین تجهیزات، مهندسی ، بهره برداری و نگهداری، مدیریت پروژه ها، تامین مالی، ساخت و احداث و غیره توصیف می گردد.

  • طراحی گالری تصاویر

قسمت گالری به مثابه آلبومی از عکس های با کیفیت و متنوع از پروژه های شماست و هر کدام با زبان تصویر گوشه ای از توانایی های شرکت شما را نشان می دهد.

  • طراحی صفحه اخبار

رویدادهای مرتبط با صنعت ساختمان، اخبار همایش ها و نمایشگاه های ساختمانی و مواردی از این قبیل علاوه بر جذب مخاطب بیشتر در ارتقا جایگاه سایت در موتورهای جستجو مفید فائقه است.

  • طراحی بخش مقالات

مطالب آموزشی و مقالات مرتبط با رشته عمران در این صفحه می تواند مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته و در افزایش کاربران موثر است.

  • طراحی صفحه سوالات رایج

از آنجایی که بسیاری از کاربران در رابطه با خدمات و سرویس های شما سوالاتی را دارند با طراحی این صفحه می توان پرسش و پاسخ هایی که مد نظر اغلب کاربران است را در آن مطرح کرد.

  • طراحی صفحه تماس با ما

اطلاعات تماس شرکت و شماره تلفن بخش های مختلف ، آدرس ، ایمیل ، فکس ، فرم تماس آنلاین در این بخش قرار می گیرد.

  • طراحی بخش ویدیو

فیلم های کوتاه از عملیات احداث و ساخت و ساز و نمایش تجهیزات بکار رفته در پروژه در معرفی شرکت شما و ایجاد اعتماد در مخاطب از طریق این بخش ارایه می شود.

  • طراحی صفحه گواهینامه ها

گواهینامه ها، مدارج و لوح تقدیر کسب شده توسط شرکت مانند گواهینامه صلاحیت پیمانکاری، گواهینامه HSE، ایزو ۹۰۰۱- ۲۰۰۸، ایزو ۱۴۰۰۱، گواهینامه فنی مرکز تحققات مسکن و شهرسازی و …

  • سیستم  ارسال خبرنامه

سرویس عضویت در وب سایت باعث خواهد شد تا ایمیل کاربران در اختیارتان باشد و با سیستم ارسال خبرنامه به ایمیل اعضا، آنها را از جدیدترین پروژه ها و یا مطالب سایت آگاه می سازید.

  • طراحی قسمت نظرسنجی

کسب نظرات مخاطبان و مشتریان در بهبود ارایه خدمات بسیار مهم است. لذا این بخش به نظور دریافت دیدگاه و پیشنهاد مخاطبان در طراحی سایت عمرانی در نظر گرفته شده است.

  • طراحی قسمت آمار بازدیدکنندگان

گزارش آمار بازدیدکنندگان بصورت ادواری روزانه، هفتگی، سالیانه در این بخش قابل مشاهده است.

  • طراحی بخش شبکه های اجتماعی

اتصال وب سایت عمرانی به صفحات شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، توئیتر، تلگرام و … از طریق این بخش قابل انجام است.

ساخت سایت عمرانی با پیام آوا

شما بهترین ساختمان ها را می سازید و ما پروژه های شما را به عنوان بازتاب طراحی، مهندسی و استعداد ساخت و سازتان منعکس می کنیم.

سایت ساختمانی و عمران پیام اواپیام آوا با ارایه طراحی سایت حرفه ای ساخت و ساز و خدمات ساختمانی دیجیتالی و خدمات بازاریابی دیجیتالی نیاز شما را جهت ارتباط با مخاطبان و شرکتهای همکار مرتفع نموده و وب سایت رؤیایی شما را تولید می کند.

همه چیزهایی که باعث می شود کسب و کار شما در صنعت ساختمان بهترین باشد، باید نمایش داده شود و پیام آوا دارای تخصص لازم است تا اطمینان حاصل کنید که شما در یک چشم انداز دیجیتالیِ پُر مخاطب واقع می شوید. ما در طراحی وب سایت شرکت ساختمانی متبحر هستیم که به طور واضح ارتباط شما با آنچه که انجام می دهید واقفیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

طراحی سایت همایش به منظور اطلاع رسانی زمان و محل برگزاری، جذب شرکت کنندگان، شرایط آثار ارسالی، محورهای همایش، داوری، و .. صورت می گیرد. در حال حاضر همایش ها، کنفرانس ها و سیمنارهای متنوع در زمینه های مختلف مانند: علمی، ورزشی، فرهنگی ، فنی و مهندسی غذا و دارو غیره در کشورمان و همچنین در سرتاسر جهان برگزار می گردد.

طراحی سایت همایش به دو صورت کلی طراحی سایت اختصاصی همایش و طراحی سایت اطلاع رسانی عمومی همایش ها قابل انجام است.

طراحی سایت اختصاصی همایش که وابسته به یک شرکت یا سازمان دولتی یا غیر دولتی است و برنامه های سمینار یا کنفرانس را منعکس می نماید.طراحی و پیاده سازی همایش

وب سایت اطلاع رسانی همایش ها بصورت عمومی که در موضوعات مختلف طبقه بندی شده بعنوان یک سامانه اطلاع رسانی همه همایش ها، کنفرانس ها و سیمنارهای داخلی و خارجی را منتشر می نماید؛ مانند همایش های علمی، کنفرانس های خبری، همایش های تاریخی و گردشگری، ‌همایش های بازاریابی و تبلیغات، همایش های محیط زیست و …

ضرورت طراحی سایت همایش

آگهی و تبلیغ در مورد زمان برگزاری همایش و یا کنفرانس و محل برگزاری همایش و معرفی موضوعات همایش و محل کنفرانس و کارگاه های  آموزشی و سمینارها از طریق صدا و سیما و یا رسانه های چاپی هزینه بسیار زیادی دارد. بهترین راه برای اطلاع رسانی موارد فوق، بهره گیری از طراحی سایت همایش است که هم هزینه کمتری داشته و بطور شبانه روزی در دسترس بوده و اخبار و رویدادها را می تواند به مخاطبان منعکس نماید، علی الخصوص اینکه طراحی سایت همایش برای کنفرانس ها و همایش های گسترده ملی و  بین المللی کارآیی فوق العاده ای دارد.

امکانات و سرویس های طراحی وب سایت همایش

بمنظور برگزاری هر چه بهتر سمینار یا کنفرانس، ثبت نام علاقمندان، ارایه اخبار و گزارش های همایش ، اعلام نتایج و … به تناسب امکانات مختلفی در طراحی وب سایت همایش یا طراحی سایت کنفرانس می توان در نظر گرفت که برخی از آنها به شرح زیر است:

  • طراحی صفحه درباره کنفرانس

موارد مورد بحث در سمینار یا کنفرانس ، اهداف همایش، رویرکردهای همایش ، معرفی موضوع همایش و محورهای قابل بحث،‌ اطلاعاتی در مورد ارگان یا سازمان برگزارکننده همایش در این صفحه بیان می گردد.

این سیستم پارامترهایی همچون رسیدگی به مقالات دریافتی، نمایش تعداد  آثار واصله، سلسله مراتب محورهای سمینار یا همایش ، امکان ارجاع مقاله به چند داور،‌ تنظیم فرم های داوری آنلاین، امکان ارسال پیامک و ایمیل به شرکت کنندگان و پذیرفته شدگان، امکان مشاهده جداول و نمودارهای مختلف آماری، تعریف سطوح داوری و سر داور هر موضوع ، اعلام پذیرش آثار یا مقالات بصورت گروهی و فردی، تعریف خدمات مختلف برای دریافت هزینه را شامل می گردد.

  • طراحی بخش راهنما

نحوه نگارش مقالات، حداقل  و حداکثر تعداد صفحات ، فرمت آثار ارسالی، فرمت فایل، حجم و کیفیت تصاویر یا ویدئوهای ارسالی و بطور کلی قوانین آثار ارسالی و ضوابط شرکت کنندگان در سمینار یا همایش در این بخش ظراحی و درج می گردد.

  • طراحی بخش عضویت

برای ثبت نام افرادی که علاقمند به شرکت و حضور در همایش یا کنفرانس هستند این بخش در نظر گرفته شده است.

  • طراحی بخش روزشمار

اطلاع رسانی در مورد تاریخ های مهم مانند: افتتاحیه و اختتامیه، زمان و ساعت سخنرانی هر کدام از اساتید ، کارگاه های آموزشی و …

  • طراحی صفحه تماس

اطلاعات تماس، شماره های تلفن و فکس، آدرس دبیرخانه همایش، و پست الکترونیک در این صفحه قرار می گیرد.

  • طراحی بخش اخبار

انتشار آخرین اخبار و رویدادها در مورد همایش، بازتاب همایش در میان مردم و مواردی از این قبیل در این بخش قابل مشاهده است.

  • طراحی قسمت بخش اسپانسرها

معرفی حامیان مالی و اسپانسرهای همایش یا کنفرانس در این قسمت پیاده سازی می گردد.

  • طراحی بخش داوری

طراحی وب سایت حرفه ای همایشاین قسمت که با توجه یه سطوح دسترسی برای داوران کاربردی تر است شامل: اعلام پذیرش یا عدم پذیرش داوری اثر، داوری آنلاین مقاله بر اساس فرم داوری؛ امکان ویرایش مقاله کاربران ؛‌ ثبت نام برای عضویت در کمیته داوران ؛‌ کارتابل پذیرش داوری مقالات،‌ قابلیت های رقابتی همگام با نمونه های خارجی ؛ کارتابل داوری مقالات؛‌ امکان ارسال رزومه؛  حکم کارگزینی و غیره به مدیریت؛‌ امکان داشتن داوری چند سطحی و سر داور؛ ‌اعلام نظر نهایی خارج از چهارچوب فرم داوری می باشد.

  • قابلیت چند زبانگی

هایش ها و سمینارهای بین المللی بایستی از قابلیت چند زبانگی برخوردار باشند تا بتوانند زبان های مورد تقاضا را پوشش دهند.

طراحی سایت همایش با پیام آوا

طراحی سایت زیبا و کاربرپسند ، سهولت استفاده، بهینه سازی در عملکرد فرایندها، سرعت بالا و سریع بارگزاری صفحات و سرعت بالای آپلود فایل ها و تصاویر توسط کاربران در سایت از ویژگی های پیام آوا در ساخت سایت همایش است. همچنین رمزگذاری اطلاعات مهم در تبادل و ذخیره سازی و نیز تهیه نسخه پشتیبان روزانه امنیت سایت را توسط پیام آوا تضمین نموده است.



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

طراحی سایت همایش به منظور اطلاع رسانی زمان و محل برگزاری، جذب شرکت کنندگان، شرایط آثار ارسالی، محورهای همایش، داوری، و .. صورت می گیرد. در حال حاضر همایش ها، کنفرانس ها و سیمنارهای متنوع در زمینه های مختلف مانند: علمی، ورزشی، فرهنگی ، فنی و مهندسی غذا و دارو غیره در کشورمان و همچنین در سرتاسر جهان برگزار می گردد.

طراحی سایت همایش به دو صورت کلی طراحی سایت اختصاصی همایش و طراحی سایت اطلاع رسانی عمومی همایش ها قابل انجام است.

طراحی سایت اختصاصی همایش که وابسته به یک شرکت یا سازمان دولتی یا غیر دولتی است و برنامه های سمینار یا کنفرانس را منعکس می نماید.طراحی و پیاده سازی همایش

وب سایت اطلاع رسانی همایش ها بصورت عمومی که در موضوعات مختلف طبقه بندی شده بعنوان یک سامانه اطلاع رسانی همه همایش ها، کنفرانس ها و سیمنارهای داخلی و خارجی را منتشر می نماید؛ مانند همایش های علمی، کنفرانس های خبری، همایش های تاریخی و گردشگری، ‌همایش های بازاریابی و تبلیغات، همایش های محیط زیست و …

ضرورت طراحی سایت همایش

آگهی و تبلیغ در مورد زمان برگزاری همایش و یا کنفرانس و محل برگزاری همایش و معرفی موضوعات همایش و محل کنفرانس و کارگاه های  آموزشی و سمینارها از طریق صدا و سیما و یا رسانه های چاپی هزینه بسیار زیادی دارد. بهترین راه برای اطلاع رسانی موارد فوق، بهره گیری از طراحی سایت همایش است که هم هزینه کمتری داشته و بطور شبانه روزی در دسترس بوده و اخبار و رویدادها را می تواند به مخاطبان منعکس نماید، علی الخصوص اینکه طراحی سایت همایش برای کنفرانس ها و همایش های گسترده ملی و  بین المللی کارآیی فوق العاده ای دارد.

امکانات و سرویس های طراحی وب سایت همایش

بمنظور برگزاری هر چه بهتر سمینار یا کنفرانس، ثبت نام علاقمندان، ارایه اخبار و گزارش های همایش ، اعلام نتایج و … به تناسب امکانات مختلفی در طراحی وب سایت همایش یا طراحی سایت کنفرانس می توان در نظر گرفت که برخی از آنها به شرح زیر است:

  • طراحی صفحه درباره کنفرانس

موارد مورد بحث در سمینار یا کنفرانس ، اهداف همایش، رویرکردهای همایش ، معرفی موضوع همایش و محورهای قابل بحث،‌ اطلاعاتی در مورد ارگان یا سازمان برگزارکننده همایش در این صفحه بیان می گردد.

این سیستم پارامترهایی همچون رسیدگی به مقالات دریافتی، نمایش تعداد  آثار واصله، سلسله مراتب محورهای سمینار یا همایش ، امکان ارجاع مقاله به چند داور،‌ تنظیم فرم های داوری آنلاین، امکان ارسال پیامک و ایمیل به شرکت کنندگان و پذیرفته شدگان، امکان مشاهده جداول و نمودارهای مختلف آماری، تعریف سطوح داوری و سر داور هر موضوع ، اعلام پذیرش آثار یا مقالات بصورت گروهی و فردی، تعریف خدمات مختلف برای دریافت هزینه را شامل می گردد.

  • طراحی بخش راهنما

نحوه نگارش مقالات، حداقل  و حداکثر تعداد صفحات ، فرمت آثار ارسالی، فرمت فایل، حجم و کیفیت تصاویر یا ویدئوهای ارسالی و بطور کلی قوانین آثار ارسالی و ضوابط شرکت کنندگان در سمینار یا همایش در این بخش ظراحی و درج می گردد.

  • طراحی بخش عضویت

برای ثبت نام افرادی که علاقمند به شرکت و حضور در همایش یا کنفرانس هستند این بخش در نظر گرفته شده است.

  • طراحی بخش روزشمار

اطلاع رسانی در مورد تاریخ های مهم مانند: افتتاحیه و اختتامیه، زمان و ساعت سخنرانی هر کدام از اساتید ، کارگاه های آموزشی و …

  • طراحی صفحه تماس

اطلاعات تماس، شماره های تلفن و فکس، آدرس دبیرخانه همایش، و پست الکترونیک در این صفحه قرار می گیرد.

  • طراحی بخش اخبار

انتشار آخرین اخبار و رویدادها در مورد همایش، بازتاب همایش در میان مردم و مواردی از این قبیل در این بخش قابل مشاهده است.

  • طراحی قسمت بخش اسپانسرها

معرفی حامیان مالی و اسپانسرهای همایش یا کنفرانس در این قسمت پیاده سازی می گردد.

  • طراحی بخش داوری

طراحی وب سایت حرفه ای همایشاین قسمت که با توجه یه سطوح دسترسی برای داوران کاربردی تر است شامل: اعلام پذیرش یا عدم پذیرش داوری اثر، داوری آنلاین مقاله بر اساس فرم داوری؛ امکان ویرایش مقاله کاربران ؛‌ ثبت نام برای عضویت در کمیته داوران ؛‌ کارتابل پذیرش داوری مقالات،‌ قابلیت های رقابتی همگام با نمونه های خارجی ؛ کارتابل داوری مقالات؛‌ امکان ارسال رزومه؛  حکم کارگزینی و غیره به مدیریت؛‌ امکان داشتن داوری چند سطحی و سر داور؛ ‌اعلام نظر نهایی خارج از چهارچوب فرم داوری می باشد.

  • قابلیت چند زبانگی

هایش ها و سمینارهای بین المللی بایستی از قابلیت چند زبانگی برخوردار باشند تا بتوانند زبان های مورد تقاضا را پوشش دهند.

طراحی سایت همایش با پیام آوا

طراحی سایت زیبا و کاربرپسند ، سهولت استفاده، بهینه سازی در عملکرد فرایندها، سرعت بالا و سریع بارگزاری صفحات و سرعت بالای آپلود فایل ها و تصاویر توسط کاربران در سایت از ویژگی های پیام آوا در طراحی سایت همایش است. همچنین رمزگذاری اطلاعات مهم در تبادل و ذخیره سازی و نیز تهیه نسخه پشتیبان روزانه امنیت سایت را توسط پیام آوا تضمین نموده است.



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

طراحی سایت همایش به منظور اطلاع رسانی زمان و محل برگزاری، جذب شرکت کنندگان، شرایط آثار ارسالی، محورهای همایش، داوری، و .. صورت می گیرد. در حال حاضر همایش ها، کنفرانس ها و سیمنارهای متنوع در زمینه های مختلف مانند: علمی، ورزشی، فرهنگی ، فنی و مهندسی غذا و دارو غیره در کشورمان و همچنین در سرتاسر جهان برگزار می گردد.

طراحی سایت همایش به دو صورت کلی طراحی سایت اختصاصی همایش و طراحی سایت اطلاع رسانی عمومی همایش ها قابل انجام است.

طراحی سایت اختصاصی همایش که وابسته به یک شرکت یا سازمان دولتی یا غیر دولتی است و برنامه های سمینار یا کنفرانس را منعکس می نماید.طراحی و پیاده سازی همایش

وب سایت اطلاع رسانی همایش ها بصورت عمومی که در موضوعات مختلف طبقه بندی شده بعنوان یک سامانه اطلاع رسانی همه همایش ها، کنفرانس ها و سیمنارهای داخلی و خارجی را منتشر می نماید؛ مانند همایش های علمی، کنفرانس های خبری، همایش های تاریخی و گردشگری، ‌همایش های بازاریابی و تبلیغات، همایش های محیط زیست و …

ضرورت طراحی سایت همایش

آگهی و تبلیغ در مورد زمان برگزاری همایش و یا کنفرانس و محل برگزاری همایش و معرفی موضوعات همایش و محل کنفرانس و کارگاه های  آموزشی و سمینارها از طریق صدا و سیما و یا رسانه های چاپی هزینه بسیار زیادی دارد. بهترین راه برای اطلاع رسانی موارد فوق، بهره گیری از طراحی سایت همایش است که هم هزینه کمتری داشته و بطور شبانه روزی در دسترس بوده و اخبار و رویدادها را می تواند به مخاطبان منعکس نماید، علی الخصوص اینکه طراحی سایت همایش برای کنفرانس ها و همایش های گسترده ملی و  بین المللی کارآیی فوق العاده ای دارد.

امکانات و سرویس های طراحی وب سایت همایش

بمنظور برگزاری هر چه بهتر سمینار یا کنفرانس، ثبت نام علاقمندان، ارایه اخبار و گزارش های همایش ، اعلام نتایج و … به تناسب امکانات مختلفی در طراحی وب سایت همایش یا طراحی سایت کنفرانس می توان در نظر گرفت که برخی از آنها به شرح زیر است:

  • طراحی صفحه درباره کنفرانس

موارد مورد بحث در سمینار یا کنفرانس ، اهداف همایش، رویرکردهای همایش ، معرفی موضوع همایش و محورهای قابل بحث،‌ اطلاعاتی در مورد ارگان یا سازمان برگزارکننده همایش در این صفحه بیان می گردد.

این سیستم پارامترهایی همچون رسیدگی به مقالات دریافتی، نمایش تعداد  آثار واصله، سلسله مراتب محورهای سمینار یا همایش ، امکان ارجاع مقاله به چند داور،‌ تنظیم فرم های داوری آنلاین، امکان ارسال پیامک و ایمیل به شرکت کنندگان و پذیرفته شدگان، امکان مشاهده جداول و نمودارهای مختلف آماری، تعریف سطوح داوری و سر داور هر موضوع ، اعلام پذیرش آثار یا مقالات بصورت گروهی و فردی، تعریف خدمات مختلف برای دریافت هزینه را شامل می گردد.

  • طراحی بخش راهنما

نحوه نگارش مقالات، حداقل  و حداکثر تعداد صفحات ، فرمت آثار ارسالی، فرمت فایل، حجم و کیفیت تصاویر یا ویدئوهای ارسالی و بطور کلی قوانین آثار ارسالی و ضوابط شرکت کنندگان در سمینار یا همایش در این بخش ظراحی و درج می گردد.

  • طراحی بخش عضویت

برای ثبت نام افرادی که علاقمند به شرکت و حضور در همایش یا کنفرانس هستند این بخش در نظر گرفته شده است.

  • طراحی بخش روزشمار

اطلاع رسانی در مورد تاریخ های مهم مانند: افتتاحیه و اختتامیه، زمان و ساعت سخنرانی هر کدام از اساتید ، کارگاه های آموزشی و …

  • طراحی صفحه تماس

اطلاعات تماس، شماره های تلفن و فکس، آدرس دبیرخانه همایش، و پست الکترونیک در این صفحه قرار می گیرد.

  • طراحی بخش اخبار

انتشار آخرین اخبار و رویدادها در مورد همایش، بازتاب همایش در میان مردم و مواردی از این قبیل در این بخش قابل مشاهده است.

  • طراحی قسمت بخش اسپانسرها

معرفی حامیان مالی و اسپانسرهای همایش یا کنفرانس در این قسمت پیاده سازی می گردد.

  • طراحی بخش داوری

طراحی وب سایت حرفه ای همایشاین قسمت که با توجه یه سطوح دسترسی برای داوران کاربردی تر است شامل: اعلام پذیرش یا عدم پذیرش داوری اثر، داوری آنلاین مقاله بر اساس فرم داوری؛ امکان ویرایش مقاله کاربران ؛‌ ثبت نام برای عضویت در کمیته داوران ؛‌ کارتابل پذیرش داوری مقالات،‌ قابلیت های رقابتی همگام با نمونه های خارجی ؛ کارتابل داوری مقالات؛‌ امکان ارسال رزومه؛  حکم کارگزینی و غیره به مدیریت؛‌ امکان داشتن داوری چند سطحی و سر داور؛ ‌اعلام نظر نهایی خارج از چهارچوب فرم داوری می باشد.

  • قابلیت چند زبانگی

هایش ها و سمینارهای بین المللی بایستی از قابلیت چند زبانگی برخوردار باشند تا بتوانند زبان های مورد تقاضا را پوشش دهند.

طراحی سایت همایش با پیام آوا

طراحی سایت زیبا و کاربرپسند ، سهولت استفاده، بهینه سازی در عملکرد فرایندها، سرعت بالا و سریع بارگزاری صفحات و سرعت بالای آپلود فایل ها و تصاویر توسط کاربران در سایت از ویژگی های پیام آوا در ساخت سایت همایش است. همچنین رمزگذاری اطلاعات مهم در تبادل و ذخیره سازی و نیز تهیه نسخه پشتیبان روزانه امنیت سایت را توسط پیام آوا تضمین نموده است.



:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اسفند 1397 | نظرات ()