بازرگانی
نوشته شده توسط : cyrus

طراحی سایت بازرگانی برای شرکت هایی که در زمینه تجارت و بازرگانی، امور صادرات و واردات فعالیت دارند بایستی در رئوس برنامه های کاری آنها مورد توجه قرار گیرد زیرا وب سایت برای اینگونه کمپانی ها به منزله شریانی حیاتی و ایجاد پل ارتباطی با مشتریان بازار داخلی و نیز راهی بدون مرز و و بدون محدودیت زمانی برای برای برقراری ارتباط و گسترش روابط اقتصادی و تعامل صنفی با بازار دیگر کشورها می باشد.وب سایت های بازرگانی و صادراتی

طراحی سایت بازرگانی بر اساس نوع و روند کاری شرکت پیاده سازی و اجرا می گردد.

علی الخصوص چند زبانه بودن وب سایت شرکت بازرگانی (یک یا چند زبان بین المللی دنیا) از موارد مهم در ساخت وب سایت های تجاری و طراحی سایت شرکت صادرات و واردات است. چون ویژگی برجسته طراحی سایت بازرگانی ملاک قرار دادن بازاریابی جهانی می باشد. منبع درآمد کمپانی های بازرگانی از طریق داد و ستد با مشتریان ساکن در نقاط مختلف جهان و از طریق صادرات و واردات محصولات تامین می گردد. از اینرو برای استمرار و قوّت گرفتن فعالیت شرکت های بازرگانی، بایستیطراحی وب سایت بازرگانی به گونه ای انجام گیرد که محدودیت های زمانی و مکانی را از میان برداشته و داد و ستد و معاملات برون مرزی و همینطور درون مرزی براحتی صورت گیرد.

هم اینک و بویژه در آینده خیلی نزدیک رقابت شرکت های بازرگانی در عرصه وب و فضای مجازی بطور شگفت آوری رو به فزونی خواهد گذاشت. لذا مدیران شرکت های تجاری با توجه به این مقوله و با آینده نگری از هم اکنون به فکر راه اندازی و تاسیس یک وب سایت اینترنتی برای خود باشند.هدف هایی در طراحی وب سایت بازرگانی، توسعه تجارت شما و یافتن مشتریان جدید در بازار کشورهای دیگر است.

از سرویس های مهم طراحی سایت بازرگاتی می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • طراحی صفحه معرفی یا درباره ما
  • طراحی صفحه محصولات به همراه طبقه بندی کالاها، توضیحات کامل و درج عکس کالاها با توجه به نوع فعالیت تجاری شما
  • طراحی صفحه ثبت سفارش
  • طراحی صفحه پرداخت آنلاین
  • طراحی پنل اختصاصی اس ام اس برای ارسال پیامک به مشتریان جهت اطلاع رسانی در خصوص کالاهای جدید و یا تخفیف ها و …
  • طراحی فرم ارتباط مشتریان با مدیر شرکت یا مدیران فروش
  • طراحی صفحه نظرسنجی

وب سایت صادراتی

شرکت طراحی سایت پیام آوا با گردآوری داده ها و اطلاعات در مورد نیازهای کسب و کار شما و با تکیه بر دانش و تجربه کارشناسان خود در زمینه ساخت و طراحی سایت شرکت های بازرگانی، اهتمام خود را بر این مبنا بنا نهاده که با ارایه سایتی در خور منزلت فعالیت شما بتواند به نیازها و خواسته های مشتریانتان پاسخگو باشد و وب سایت بازرگانی موفق و کاربردی را برای شما پیاده سازی و اجرا نماید.

سایت بازرگانی موفق، وب سایتی است که در موتورهای جستجو مانند گوگل از رتبه بالایی برخوردار باشد و بتواند بازدیدکنندگان بیشتری را به سوی خود هدایت نماید و همیشه توسط مشتریان بطور جهت دار و هدفمند دیده شود.

متخصصان پیام آوا با طراحی وب سایتی زیبا و گرافیکی، و نیز حرفه ای و استاندارد و چند زبانه و اجرای موازین بهینه سازی سایت و پیاده سازی سایت مطابق استانداردها به میزان چشمگیری رتبه سایت شما را در موتورهای جستجو افزایش می دهند.

همچنین پیام آوا طراحی سایت بازرگانی و تجاری را به شکل ریسپانسیو اجرا می نماید تا وب سایت بطور منسجم از طریق گوشی های همراه، تبلت و … براحتی قابل مشاهده و استفاده باشد.

پس طراحی وب سایت بازرگانی خود را به ما بسپارید تا در کلمات کلیدی و هدف مانند نام محصولات، نام تجاری و فعالیت خود در صفحات اول گوگل ظاهر شوید چرا که این امر باعث رشد و توسعه داد و ستد و افزایش تعداد مشتریانتان بطور فزاینده ای خواهد شد.

طراحی وب سایت های شرکت بازرگانی ایدرو – شرکت بازرگانی جهانگیر آریا – شرکت بازرگانی همگام خودرو – شرکت بازرگانی اسپید شاهد – شرکت پیام صادرات – شرکت بازرگانی دیدنگار از نمونه های متعدد طراحی و ساخت وب سایت برای کمپانی ها و شرکت های تجاری و بازرگانی توسط پیام آوا می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: